Getver wat vreselijk balen en onzeker nou weer... Ik zou in jouw situ -denk ik- wel een testje doen. Vaak is het zo dat als je dan negatief test je ongi vrij snel doorkomt (hoe het kan weet ik niet, maar het is hier gebleken werkelijk zo te zijn...) en als je testen roze zijn, zijn: A. Wij (Ik!) heel blij... want weer iemand op roze.. hoera! & gun het je zo! B. Is misselijk zijn ineens niet meer zo heul erg..toch? xLeo
Haha.. herken ik wel hoor, ik was ook heel nerveus. Heel zakelijke toestand.. en ik maar giechelen.. En wat heb je gekozen? Zijn naam-jouw naam? Of blijf je gewoon Eternity (Hihi.. Neemt gij Eternity, Eternity-man aan tot je wettig echtgenoot.. ) Nu wordt het echt.. Veel plezier met alle voorbereidingen nog! Zo leuk. Ja hier is Oma aangekomen. Gisteren van boosheid, teleurstelling en pijn in mijn buik om 8 uur even op bed gegaan en daar net vanaf gekomen. Dat werkt wel zeg! Zie het alweer zitten... nog een week dan mogen we weer baby-klussen hoezeee.. Hopen dat jouw steekjes niet voor niets zijn!!! duimerdeduim... XLeo
NOD 23-07 - Marjolein - 30 jaar - ronde 8 - 2* - eerste dochtertje geboren en gestorven januari '08, 2e dochtertje dec '08 24-07 (+/-) - Mykelti - 32 jaar - bezig sinds juni 09 - MA in ronde 9 op 6+4 -1ste kindje 25-07- Elba- 30 jaar-2e kindje-ronde 4 25-07- Eternity - 31 jaar - ronde 5 - 1e kindje 25-07- Rieanne - 33jaar - ronde 3 - 2e kindje zoontje van 6 jaar 27-07- Saffron - 35 jaar - ronde 6 - dochter bijna 4, zoon net 2 27-07- Karen74 - 36 jaar - ronde 6 - 4e kindje - vmk 8 mrt'10 27-07- Lisavs - 36(bijna 37) - ronde 5 - 3e wondertje 28-07 - Jeanine1976 - 33 jaar - ronde 8 - 1e kindje 31-07- Sanne1975 - 35 jaar - 1e kindje 31-07- Beschuitje - 32 jaar, eerste kindje, pilstop sinds januari'10 -aug ronde 1 03-08 - Bieb - 31 jaar - ronde? de tel kwijt bezig 1,7 jaar - 1ste beebje 04-08- Knuffel - 34 jaar - ronde 7 - 1e wondertje (tot 6 aug.) 10-08- MVL- 36 jaar - 4e kindje, 2x MA nov09 en mei10 11-08 - Sprokkel - 34 jaar - Ronde 1 - 1e kleine 12-08- Nanette77 - 33 jaar - dochtertje 2.5 jaar 14-08 - Jel1978 - 32 jaar - bezig sinds mei 2008 - 1e kindje 14-08- Suussuus - 41 jaar - ronde 8 - 3de kindje 14-08- Jippiejee - 30 jaar - ronde 13 - 1e kindje 16-08- Alexandra2008 - 33 jaar - bezig sinds juni 2008 - 1e kindje 16-08- Saskia33 - 34 jaar - ronde 12 -1 e kindje 18-08 - Kristel79 - 31 jaar - ronde ("18") in afwachting op cyclus mk8w4d, 1 zoontje 01-12-2008 19-08 - Leonieke - 33 jaar - ronde 9 (ronde 6 na mk mrt '10)- 1e kindje - ?-lentebloempje 34 jaar , ronde 14 , gaat voor derde kindje. ?? - Sweetvienna, bijna 36...- ronde 6 - zoontje van 2 jaar AFSPRAKEN 22-07 Hexje Naar gyn in ziekenhuis 25-07 Sweetvienna echo follikelmeting gyn 27-07 Saskia33 afspraak HA 28-07 Glimworm controle vk 13 weken 28-07 Marjolein MRI SCAN 30-07 Kristel79 nacontrole Gynaecoloog curretage 02-08 Saffron afspraak gyn ??-10 Leonieke Gyn. Jaarlijks onderzoek en evt hulp?? BEVALDATA 22-10- Kvinna - 34 jaar 1e kindje 06-11- snoetetoet - 33 jaar 2e kindje - ronde 10 11-11- Samba - 30 jaar - 1e kindje 19-11- miekiee - 32 jaar - 3e kindje 26-11- Hartediefje - 33 jaar - 3e wondertje 05-12- Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 3 11-12- Femke32 - 34 jaar - 2e kindje 25-12- Aggossie - 32 jaar - 1e kindje 29-12- Goofychick - 35 jaar - 2e kindje 30-01- Glimworm- 30jaar - 1e kindje - ronde 20 09-02- Hexje - 33 jaar - 1e kindjes - ronde 3 Ja, ik kom 4 september naar Utrecht voor de 30+kippenmeeting 01. Kristel (Leiden) 02. Eternity (Weert) 03. Evelyn (Elst Gld) 04. Alexandra (Den Haag) 05. Saskia (omgeving Leiden) kan niet op 4 september 06. Jippiejee (Oost Groningen) 07. Goofychick 08. Hexje (Ommen, Ov) 09. Suussuus (BE omgeving Maastricht) 10. Knuffel (omgeving Amstelveen) 11. Leonieke (Iets boven Alkmaar NH) 12. Mykelti (Beverwijk NH) 13. Saffron (omgeving Amstelveen) 14. Femke32 ( omgeving Antwerpen ) 15. Karen1974 16. Shadowcat76 (Roosendaal) 17.Lisavs(omgeving Tiel/Nijmegen) 18. Sanne1975 (Flevoland) [/QUOTE]
goedemorgen @leonieke wat enorm balen dat oma op bezoek is!!!!!! Sterkte! ook voor de rood-spotters; sterkte! spannende dagen dus!!!! We blijven hopen! Ik duim voor jullie! Hier verder niet zo veel te melden. De spanning begint weer een beetje te stijgen nu de NOD dichterbij komt. Ik ben al n paar dagen misselijk en extreem moe, maar heb ook onrustige darmen. Er heerst wel n buikvirus hier, dus voorlopig ga ik er maar vanuit dat dat het is (wat niet weg neemt dat ik natuurlijk wel hoop heb..........alhoewel ik mij niet kan herinneren dat ik bij mijn twee zwangerschappen zo vroeg al misselijk was).
Dankje.. Bij jou neemt de spanning ok toe, 4 dgn voor nod.. Duim voor je..!! Oma is niet leuk! Vervelend dat je niet weet waarom je misselijk bent he?! Denk je net symptomen te spotten heerst er een virus :x Het leven van een vrouw gaat niet over rozen...
Hey lieve Meis, zat vannacht al te twijfelen om gewoon te testen en dan ongi maar te laten komen maar kon het vanochtend toch maar niet over mn hart verkrijgen haha... hoe bedoel je ergens zit nog hoop. tot op heden geen rood slijm meer gespot dus tja..... weet het nu echt niet meer. Heb besloten morgenochtend te testen, we gaan morgen met een bootje Harlingen verkennen dus afleiding genoeg en vandaag ga ik wat leuks doen met mijn kleine mannetje die maar geen keuze kan maken tussen, ballenbak, zwembad of de julianatoren haha. Fijn dat je je weer een beetje beter voelt, ik ben ook altijd een dag helemaal blegh en pak mezelf dan maar weer bij elkaar. @saffron, oei, voor jou word het dus ook spannend, mijn duimpjes draaien wel een paar extra rondjes. Wel een gezellige timing buikgriep en naderende nod... kan me voorstellen dat je niet meer weet waar je aan toe bent!! Succes meis, en hopelijk snel op roze het zou toch leuk zijn! liefs Rieanne
hey meiden, bedankt voor jullie reactie! Ja ik heb echt geen idee wat het gaat worden......heb een positief gevoel, maar ben heel erg bang voor de teleurstellling. Heb al 2 keer eerder het idee gehad dat het wel eens raak kon zijn....en dat werd ook een grote teleurstelling. Merk wel dat ik bij ieder pijntje in mijn onderrug/ onderbuik bang ben dat de ongi er aan komt ....... Probeer ook niet te vroeg te testen....heb ook geen test in huis eigenlijk....mmmm......
ik ben er weer vandoor, ga zo met de kids naar een vriendin met ook 2 kids......zij hebben overigens net besloten niet meer voor een derde te gaan, aangezien ze behoorlijk in de medische molen hebben gezeten om de 2 zwangerschappen voor elkaar te krijgen.....gelukkig kunnen we er samen goed over praten
@leonieke: haha, ik zal eens vragen of ze het zo willen gaan zeggen op ons huwelijk! Maar ik neem zijn naam aan. Dus eerst zijn naam, en dan de mijne. Ookal vind ik 't ergens wel heel jammer, want ik heb echt een hele mooie achternaam. En wat fijn (en knap) dat het nu weer beter met je gaat! Hihi, babyklussen klinkt eigenlijk veel leuker hè! Ja, ik hoop ook echt heel erg dat het raak zal zijn. Mijn boobs zijn nog steeds wat gevoelig, en lijken wat groter. En de steekjes zijn er nog steeds. Maar goed, over een paar dagen zullen we het weten. @saffron: geen testen in huis? Wat is dat nou? Ik heb er hier nog 9 volgens mij, hahaha. Omdat vriendlief vorige week ineens met 6 testen thuis kwam van zijn werk. Spannend voor jou ook hoor! Ik hoop voor je dat het raak is! En dat er geen teleurstelling komt! @rianne: spannend voor jou ook hè! Ik zie dat we tegelijk lopen! Hopelijk testen we mooi roze dit weekend!
Hoi Mykelti, een beetje laat maar gefeliciteerd met je 1 jaar partnergeschapt zijn!!!!!!!!!!!!!!! ofzoiets, hardstikke mooi. Hier neemt de spanning ook wat toe, ga 2 weken weg op vakantie, maar ik neem wel wat testjes mee. Heb geen idee deze ronde. Groetjes Elba
@ Eternity nog gefelictaaart met je aanstaande huwelijk!!! Echt dat is zooo leuk! Ben bijna twee jaar geleden getrouwd en ondanks het geregeld heb ik de dag zelf heeeel erg gaaf gevonden! Dat kasteel zag er prachtig uit wow! @NOD-ers: succes allemaal! Go get them pink lines ladies!! p.s. Ik voel een duidelijk ei aankomen, ga er bijna van tokken Gisterenochtend geklust, vandaag maar even kijken of we zin hebben voor nog een ronde..gheghe.
Dank je! Ik vind het ook echt super!!! Ik heb er enorm zin in! Hopelijk mag ik dubbel geluk meemaken, en dat ik dan zwanger ben. Succes met je ei! Flink tokken jij! Hihi Hexje: waar ben je nou!?!?!?
Ahh dat zijn wel symptomen dus.. spannend! Is eigenlijk toch ook veel leuker om zijn naam aan te nemen?!!! En dan plak je jouw mooie naam er gewoon achter. (vond ik vroeger altijd zo stoer, zo'n dubbele naam, hihi..) Babyklussen, Ja klinkt veel aangenamer toch? Eerst VS dan babyklussen en dan roze..lijkt wel een of andere code-taal.. Hier heeft zojuist de laatste bouwvakker het pand verlaten.. het is klaar HOERA! Dat betekent alleen wel dat ik nu hevig aan de schoonmaak raak... tot later...
Hoi allemaal, bedankt nog voor de felicitaties van gisteren. Heel lief van jullie. @Testers: het wordt al echt spannend voor jullie! Hopelijk snel roze! Hier een ongelooflijke emotionele rollercoaster-dag... Ben al een paar dagen emo, dus dacht ook goed te gaan, ook in combi met de klachtjes e.d. Helaas dus gisteren nega getest en wat vaak gebeurt, vanmorgen soort van ongi geworden. Had nog even de hoop dat dit een late innestelingsbloeding was, maar voelt ook als ongi. Gezien het feit dat er bij mij op het werk 3 (!) zwangere dames rondrennen, loop ik al de hele week op mijn tenen en vandaag heb ik de hele ochtend niets anders dan gehuild op mijn werk. Gelukkig zijn mijn collega's erg lief, maar sommige snappen er ook nix van. Dan probeer ik wel uit te leggen dat ze zich er ws geen voorstelling van kunnen maken, bla bla, maar dat maakt het verdriet niet minder om die 3 die maar naar een spermazaadje hoefden te kijken om zwanger te raken (en nee, dan overdrijf ik niet)... We denken er nu serieus over om volgende week de huisarts van mijn man te bellen en te vragen wanneer er eventueel welke actie kan volgen. De moed zakt me echt in de schoenen op het moment... Als ik me over een paar weken nog zo voel, ga ik denk ik ook niet mee met het uitje, want ik wil het voor niemand verpesten met mijn gejank... Misschien heb ik nog steeds last van het rechttrekken van de hormonen na de zwangerschap, ik weet het niet... Sorry voor het lange ego-moment...
Hoi Mykelti, Kan het me echt voorstellen. Is erg lastig die zwangeren. Ik zou gewoon naar de huisarts gaan en gewoon drammen als hij vind dat je nog geen stappen moet ondernemen. Jij hebt ook recht op medische zorg, je betaald ervoor, dus.. Ten minste als je dat wil natuurlijk. Maar ik hoop voor je dat het snel raak is gewoon bij toeval. Sterkte
lieve lieve schat, kan me jou emoties zo goed voorstellen, en het is soms zo oneerlijk dat sommigen na 1 klein klus moment al zwanger zijn, dat is zo confronterend !!! En dat je er serieus over denkt om dit bespreekbaar te maken bij de huisarts, dat zou ik zeker doen !!! Ik ben toen ik 32 al vrij snel doorverwezen, en soms denk ik wel eens , als ik dat toen niet had gedaan, waar was ik dan nu geweest (heb 2 operaties gehad ivm vleesboom) Jij hebt alle recht om dit uit te spreken, en je zorgen te maken, het is jou lichaam, jullie wens, en ze kunnen al met hele vrij simpele onderzoeken dingen uitsluiten, waardoor je je aan de ene kant gerustgesteld door voelt . En lieve schat, wat jou tranen betreft, ............ ik heb hele brede schouders hele dikke knuffel, suus