ik probeer nog dingen te verzinnen als, misschien was dit een "foute" test... want t rare is de zwsympt worden wel steeds duidelijker...heb geen testen meer in huis, vanmorgen laatste 2 gebruikt.Ergens wil ik t niet geloven en aan de andere kant kan ik t niet geloven ik wacht maar weer af he...
KRistel, dat de kwaaltjes wel toenemen is toch wel een goed teken toch??? He bah, wat een onzekerheid allemaal. Ik zou zeker nog een paar testjes gaan halen hoor!! Sterkte!
@rieanne en knuffel: ik vind het ook doodeng hoor! Ik ben ook hardstikke bang om me buitengesloten te voelen. Maar wie niet waagt, wie niet wint. Ik ga 't gewoon proberen! @kristel: hoe kan dat nou???? Heb je dezelfde soort test gebruikt?? Misschien anders vanaaf nog 1 proberen, of anders morgen. De testen die je gebruikte, werden juist donkerder. HOe kan het dan nu ineens wit zijn?? Ik ga voor je duimen meis!!!! Maar ik kan me voorstellen dat je erg baalt!! @jippiejee: oh meid, wat balen!!! Maar een vakantiebeeb ja? Volgens mij is het MVL ook in frankijk gelukt?
ga nu voor de zoveelste keer deze laatste maanden op kraambezoek... Gelukkig is mijn vriendin-collega niet zo van de moeilijke (echt een enorme lieverd met een heel groot hart) dus ik ga het niet lastig krijgen zo, maar toch... Er zit niets anders op; Glimlach aan, en op naar Alkmaar....
hier nog 1 straks op kraamvisite bij een vriendin, ben benieuwd hoe ik dat weer ga ervaren zeker nu met deze vage onzekerheid....K.T Testen....
Vreemd hoor!! Maar goed, toch nog een streepje. Ik blijf gewoon voor je hopen meid! @leonieke; veel succes op kraamvisite vandaag. Ik was vorige week ook op kraamvisite, en dat is toch moeilijk! Hopelijk heb je 't toch nog een beetje leuk!
Leonieke, moeilijk is dat dan toch he Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt! Gelukkig is het een lieve, fijne collega, dat scheelt dan wel weer. Kristel, das wel weer hoopgevend he!!! Hoe snel kwamen de andere streepjes ook alweer? Ga je nou nog een testje doen?? Mss was je urine vanochtend wel een stuk minder geconcentreerd?
@Kristel, verwarrend, hoor die testjes. Ik vrees toch gewoon een paar dagen afwachten en dan weer testen. Die onzekerheid is verschrikkelijk! @leonieke, veel sterkte met de kraamvisite. Is altijd erg moeilijk. Heb een nieuwe spijkerbroek binnen gekregen via Marktplaatts- ben niet zo'n marktplaatts-shoppert, zeker voor kleding vind ik het te vaak net (of helemaal) niet passen en dan denk ik, tja, had ik toch beter in de winkel kunnen kopen. Maar een zgan G-Star broek in een model en maat die ik ken voor EUR 30, toch niet verkeerd. Past helemaal goed, zit nu in de wasmachine. Hier lanzaam maar zeker wachten op 't ei en opmaken voor de volgende ronde, waarschijnlijk donderdag/vrijdag ei. Vliegerman komt zondag thuis, precies op tijd voor de Belangrijke Week, zeg maar.
NEE, daar baal ik van! Was wel heel mooi geweest zo snel, maar als je nog wel wat verschijnselen voelt.... Misschien is er nog hoop!! Ik hoop mee!
Er is dus nog hoop lees ik net!! Sterkte met wachten, er zit weer es niks anders op hè, K*T! Wat Marjolijn ook al schreef, misschien meer gedronken en minder geconcentreerd urine, tja...
even een kleine poging gedaan bij te lezen maar beetje veel om alles te lezen en te reageren, dus voor iedereen die ik vergeet; sorry! @ kristel; wat spannend zeg! Vervelend dat je na posititive testen nu opeens weer wit test.....ik duim nog voor je!!!!! @ jippie; witte test begrijp ik? enorm balen zeg! Sterkte! @lentebloempje; sterkte met je zoontje! Ik hoop dat hij snel een inhaal spurt gaat maken! @allen; ik weet ook nog niet zeker of de 4de, ik wil opzich graag met jullie live kletsen....maar iets houdt mij ook tegen.....ben misschien bang dat ik "tegen val' ofzo...Daarnaast de dag erna verjaardag van mijn dochtertje, dus wat dat betreft weet ik ook niet of ik die zaterdag weg kan....ik denk er nog even over na....
ik heb trouwens sinds begin van de middag weer enorme pijn in mijn onderrug en zeurend gevoel in mijn buik, beetje zoals rond mijn ongi de laatste keren......maar kan nu toch geen ongi zijn, dan zou ik opeens wel heel erg ontregeld zijn....we hebben ook al weinig geklust deze maand, zijn er even een beetje klaar mee.....pff misschien toch maar aan de paracetamol ofzo....
@Mykelti: ik zag de naam CM1978 ineens in de lijst staan. Ze is vast in mijn vakantie geweest.... Als we niets meer hoern maar weghalen denk ik???? (CM als je er wel bent: sorry, maar laat even wat van je horen). @Kristel: wat raar van die test! Wanneer ga je weer testen? @Saffron: ga toch lekker mee meid! Anders moet ik alleen dat het eind reizen. Nee even zonder gekheid, er zijn er heel veel die het spannend/eng vinden. Ik hoop echt dat je toch besluit om mee te gaan (en alle andere twijfelaars ook natuurlijk). Hier toch nog even tijd gevonden tussen de bedrijven door. Ga zo weer de deur uit, op naar een feestje. Misschien tot vanavond (denk het niet hoor) en ander tot morgen!!
@ Kristel wat een verwarring............ hoop dat je gauw duidelijkheis hebt *knuff* @ Jippie K*T Omo bah......
@saskia, ik werk in het ziekenhuis dus dat is wat makkelijker te regelen in mijn pauzes enzo. En als het niet kan dan zeg ik steeds dat mijn vriend naar de longarts moet voor onderzoeken en testjes enzo. Kan je niet met je leidinggevende afspreken dat je zegt dat je steeds naar de fysiotherapie moet voor je.......enkel, knie??? Kan je misschien daarna weer komen werken. @otje, welkom hier ik heb gezien dat je al lekker ingeburgerd uuhhh ingekipt bent. @goof, jeetje dat is vervelend maar wel fijn dat ze er zo makkelijk over denkt. En denk aan jezelf en het kleintje in je buik. @mykelti, nou toch goed nieuws en ik hoop dat ik je een beetje kan op vrolijken als het echt zo is dan kan het maar beter aan jou liggen dat jullie niet zwanger kunnen worden want daar kan veeel meer mee geholpen worden dan als het aan de man ligt. Maar we blijven gewoon hopen dat het niks ernstigs is. @rieanne, ja waarom ga je niet gezellig mee? @eternity, heb lekker gegeten thx moet alweer wat nieuws verzinnen inmiddels voor vanavond. Alles goed met je? @hexje, wat balen zeg dat je nog zo misselijk bent zeg bah. Ik hoop alleen wel dat je niet in mijn thee kotst of over mijn bonbonnetje haha haha dat doe je maar over je eigen. @vlieger, jij gaat toch wel mee of gaat die vlieger niet op??? Hoop het wel gezellig. @jippiejee, oohh nee he was ze dan ook niet met omo je kan ze maar 1x gebruiken en daarna moet je ze echt weggooien. Maar wel balen meis. Kop op maar weer voor de volgende ronde. @kristel, oohh nee he. Nou meid afwachtenn maar weer. @all, meiden ik heb misschien een optie voor een ander woord voor klussen wat vinden jullie van eggtion ik zag het van de week op een vrachtwagen staan ik moest meteen aan ons denken. Nou meiden ik ben weer begonnen met spuiten en heb woensdag de 18e weer een folikkelmeting dus ben benieuwd heb alleen heel sterk het gevoel dat het deze maand niet gaat lukken waarom geen idee. Maar we gaan ons best doen.
Bieb, spannend hoor woensdag! Gaan we samen naar het ziekenhuis Hoop dat we allebei met goed nieuws terugkomen!! Moet wel lachen om je, wil namelijk ook echt niet dat Hexje over mijn bonbonnetjes heernspuugd hoor! Mmmm. voor mij een shirt met de slogan van Kristel erop, voor Hexje misschien een slabber meenemen met een leuke tekst? Eggtion
Eggtion Deze week veel eggtion hier! Spannende week voor jullie allebei, bieb en Marjolein, hoop op veel goede uitslagen! De 4e lukt mij niet, heb dan wat anders staan, helaas, maar wellicht dat er een 2 kippenhok neergezet wordt over een tijdje, dan ben ik van de partij. 4e is wel mijn NOD- duimen jullie wel allemaal dat oma die dag niet bij mij langs komt?