tja... wat betreft die streepjes.... ikweettnietmeer... ik heb weer 2setjes kv testen gehaald en een cb met indicator... misschien dat ik zondag die indicator in de strijd gooi.... blijft nog even afwachten.... Kraamvisite was erg gezellig, lekker bevallingsverhalen opgehaald.... en wat een poppetje vaN een meisje was dat zeg... zo'n schatje... die vriendin van mij heeft zelf 3 miskramen gehad dus ze weet wat ik heb doorgemaakt, dus was wel fijn om er even over te praten. had haar ook verteld van die vage testjes, zij houd ook haar vingers gekruisd. Heb de hele tijd met Feya (vind dat zo'n aparte naam) op schoot gezeten, en Jamie was ook super lief voor haar. De hele weg terug naar huis was t "baby ief (lief)""baby aai" zo schattig....
Gelukkig dacht al we hebben met ons geneuzel iedereen van stok gejaagd Fijn te hoeren dat je een goed gesprek hebt gehad meis, en dat het een ief babytje was En wat die testen betreft ik heb geen idee wat je er mee aan moet, sorry hoop datje gauw wat duidelijkheid heb met die testen wat deze onzekerheid is ook helemaal niks. Dikke knuff
Wie van jullie heet er barbara? Ik weet dat t 1 van jullie is maar wie? Leuk he zo verwarrend al die aliassen....
hey hex heb je niet nog een leuke buik foto? ben zo benieuwd naar je buikje en wil niet tot 4 sept wachten....
Nee helaas nog niet Zal man morgen aan de oortjes slepen en een foto laten maken Enne hier tv en pc te gelijk hij staat opschoot lol *zou de rest naast zp ook nog een leven hebben en wij niet)