Wow zo'n buik heb ik nog niet hoor8) 4 sept zit ik geloof ik op 18 weken kan je dan vergelijken Leuke foto's hoor en mooie buik had je hoop op snel weer zo'n dikke toeter Knuff
Heb jullie jullie mannen al opgegeven hiervoor? 2-daagse CURSUS VOOR MANNEN Alleen toegankelijk voor mannen! Let op: vanwege de complexiteit en moeilijkheidsgraad van de lessen, zal elke cursus maximaal 8 cursisten accepteren. De cursus is verdeeld over 2 dagen en zal de volgende onderwerpen omvatten: DAG 1 HOE GEEF IK DE PLANTEN WATER Stappenplan en diavoorstelling TOILETROLLEN- GROEIEN ZE ZELF WEER AAN? Groepsdiscussie VERSCHILLEN TUSSEN DE WASMAND EN DE VLOER Oefenen met verschillende soorten wasmanden (visualisatietraining) IS HET GENETISCH GEZIEN MOGELIJK STIL TE ZITTEN ALS ZIJ FILEPARKEERT? Rij-simulator DE AFSTANDSBEDIENING De afstandsbediening loslaten: telefonische hulplijn en diverse praatgroepen HOE KAN JE DINGEN VINDEN Training in het zoeken op de goede plek in plaats van schreeuwend het hele huis overhoop te halen. Open forum DAG 2 LEGE MELKPAKKEN: KOELKAST OF PRULLENBAK? Groepsdiscussie en rollenspel BLOEMEN MEEBRENGEN VOOR HAAR IS NIET SCHADELIJK VOOR JE PowerPoint presentatie ECHTE MANNEN VRAGEN DE WEG ALS ZE VERDWAALD ZIJN Waargebeurd verhaal van de man die het eens probeerde DE VAAT/ SERVIESGOED: VLIEGEN ZE ZELF NAAR HET AANRECHT/ AFWASMACHINE? Debat met enkele experts BASISVERSCHILLEN TUSSEN JE MOEDER EN JE PARTNER Praktijkles en rollenspel HET IDEALE WINKELMAATJE ZIJN Ontspanningsoefeningen, meditatie en ademhalingstechnieken BELANGRIJKE DATA ONTHOUDEN & BELLEN ALS JE LATER THUIS KOMT Neem agenda / PDA mee naar de cursus LOSLATEN: ERMEE LEREN LEVEN DAT JE TOCH NOOIT GELIJK HEBT Persoonlijke begeleiding mogelijk Kosten cursus: geheel gratis, en als toegift een stralend glimlach thuis
goed zo kristel, ik denk alleen al hang ik hem overal op hier in huis hij wordt niet gelezen. En als ie al gelezen wordt dan slaat het nergens op haha haha
Dag dames, zo te zien wordt hier in ieder geval flink gebabbeld. Mag ik meepraten, het andere topic waar ik schrijf is zo stil Ik ben 33 en heb een kleine van 16 maanden en zijn nu bezig voor een 2e kippetje waar we 2 1/2 jaar over hebben gedaan en denk dat het nu ook wel weer even zal duren.
@Kristel Ik lig te gillen op de bank!! Het is ook echt zo....... @Kipkip Was je alias al dit?? Dan pas je hier helemaal! @ Kristel Ik ben B!
Hoi kipkip nou de goede naam heb je al in ieder geval haha. Welkom in dit niet zo stille kippenhok. En hopen dat de tweede wat sneller zal gaan.
Welkom kipkip....hihihi die naam. Nou hoeft dat niet. Vrienden van ons hebben er ook 2 1/2 jaar over gedaan maar waren bij de tweede in 3 maanden zwanger....de wonderen....
Ik MOET ff opscheppen hier.......mijn zoontje van 1 1/2 schuift zijn stoeltje aan bij zijn speeltafel.......AAAAAAHHHHHH...........dat doen de kinderen van mijn klas nog niet eens.....
zo das een lekker vroegertje...... OHHH ik wou dat ik een bad had... dan lag ik er de hel dag lekker in.... Veel badplezier en neem je rubber badeendje gezellig mee....
@Update, vandaag bij mijn Cesar therapeute geweest, wat is het toch een toppertje, niet de standaard cesar therapeute, maar alles gebasseerd in het dagelijks leven. Dus veel tips gekregen, voor lopen, tillen traplopen etc......ze schrok wel, en we gaan hard aan de slag om zo min mogelijk pijn te hebben. Trouwens bekkeninstabiliteit heeft iedere zwangere vrouw maar de een heeft er meer last van dan de anderen, anders kan je geen kind baren. (wist ik niet.....)
goedzo... goed zorgen voor jezelf... t is al zwaar genoeg.... trouwens al uit wat je gaat doen qua je werk?