@Mykelti, misschien zijn er problemen met je eisprong en dat is wel redelijk op te lossen......en zeker te controleren, ff een echo laten maken rond je vermeende eisprong. Dus mocht je doorverwezen worden naar de gyn, ff je cyclus in de gaten houden......
Zo daar ben ik ook weer eens. Kristel heb je al meer duidelijkheid over de test ? Ben natuurlijk erg nieuwsgierig. Goofy wat super dat je kleine al zelf een stoel kan aanschuiven. Ik moet zeggen dat de kleuters bij mij dat ook echt nog niet allemaal doen. Ach die hebben het vast veel te druk met spelen haha... Wat een gekakel hier weer zeg, heb echt een half uur moeten bij lezen. En dan scan ik het nog maar wat anders was het wel een uur. Kipkip van harte welkom hier trouwens. Wat een super naam heb je ..je 'moest 'natuurlijk wel hier mee kletsen met zo'n naam haha Nou ik ga maar eens aan de strijk bah bah bah...
Lang zal ze leven lang zal ze leven... trallalalalalalaaaa Femke, alsnog gefeliciteerd!! hoop dat je een fijne dag hebt gehad.
Sorry het ging zo maar vanzelf haha ene ene toen ging ineens iedereen mee doen Fijn dat je ff heerlijk hebt kunnen lachen das gezond en goed voor je @ Kipkip welkom (weet niet meer of ik het gister al had gedaan) @ Femke gefeliciteerd ik wist dat er gister iemand jarig was maar ik wist niet meer wie jij dus! Mooi dat je een fijne dag hebt gehad en geef het nummer van je baas maar dan bel ik wel even En tuurlijk kun je erna terug naar je werk wat denk je wel niet van me En toen wist ik het niet meer lol
morguh... test blijft nu echt omo wit..... dus ik ga niet meer testen ik zie dit als helaaspindakaas niet gelukt.... ik ga nu effe douche ben straks weer effe terug
@bieb; met mij gaat het wel oke hoor. Ik ga weer richting ei. Nieuwe kansen dus! En, heb je nog iets kunnen verzinnen voor het eten gisteravond? Hahahaha, EGGTION is wel 'n goeie! @kipkip: welkom in ons kippenhok! Je hebt een erg toepasselijke naam voor ons topic! Succes met zwanger worden!! @leonieke: dat is niet zielig dat je zo blij bent als je je man ziet! Dat is juist goed! Ik heb dat ook!! Hihi. Anders zijn we gewoon allebei zielig! @femke: een dag te laat, maar alsnog GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!!!! @kristel: oh meis toch, wat ENORM balen!!! Shit zeg, ik weet ff niet wat ik moet zeggen! Dikke knuffel!
Hey Jippie, Hoe is het???? Wat las ik door de regels heen ergens bij het onderwerp t-shirts ben je al met 1 been mee naar de meeting???? Dikke knuff
ALs eerste rot van je test... maar vindt je positieve insteek een hele goeie8) Ja ik dacht wat lees ik nu nog een keer gelezen en toen wist ik het zeker gaaf hoor nu dat andere been nog
@Zoontje heeft hier zijn foto album onder handen genomen, hij mag bij mij altijd onder begeleiding kijken, vindt hij geweldig, manlief ging er wat soepeler mee om, heb zonet wel ff een traantje moeten laten met al die hormonen. Net een paar blz uitgescheurd van de eerste momenten na de bevalling, navelstreng, voor het eerst op de borst, nog geen 2 min oud..... Snif.......
Och jee mannen grrrr Alles helemaal stuk???? Of kan je man het e nog weer in knutselen grrrrrrrrrrrr... Goofyman ga je schamen:x
Tja ik zie het leven als een keuze, dat ik niet 1,2,3 zwanger ben is dan wel geen keuze, maar hoe ik er mee om ga wel! Het is soms echt wel moeilijk hoor en ik had mijn hormonen in het begin ook niet mee, maar heb het idee dat ik nu wat 'hormoon-stabieler' wordt en daardoor ook wat minder diepe dalen. (een week voor menstruatie wel ik intens verdrietig en boos op en om alles deze maand heb ik maar 1 keer een beetje gehuild, altijd 1 week na ei, dus heeft niks te maken met al dan niet zwanger) In de 4 jaar met spiraal heb ik hooguit 4 keer gehuild en was ik nogal blij met alles wat ik bezat, een kindje zou dan ook een toevoeging moeten zijn en niet de reden waardoor het andere niet meer telt. Dusss conclusie van mijn lange verhaal, ik heb mij zelf ernstig en streng toegesproken en ga weer verder waar ik gebleven was! Natuurlijk zal ik nog wel eens verdrietig zijn, maar ik wil niet meer mijn leven laten beheersen door onze kinderwens! Moeder natuur heeft me een lesje geleerd!
oh Goofy, wat balen! Kan me voorstellen dat je daar een traantje om laat! Zelfs zonder hormonen! Hoop dat er nog wat te redden valt!