Hopelijk heb je nog vingers tegen de tijd dat het woensdag is... Misselijkheid begint op te spelen, vooral 's avonds als ik moe wordt. Hopelijk blijft het daarbij, en die 35 weken te gaan, daar teken ik voor. Laten we maar hopen dat het dit keer goed gaat komen. Want hoeveel keer ik die ellende nog blijf trekken, weet ik niet....
Joehoe.. ik kom nog even snel spieken voor slapen gaan. Hier dorpse kermis.. Trek het niet meer zolang op mijn benen (Tja, hier ook geen 18 meer LOL)... en vandaag pijn in rug en beetje weeig.. Nog een weekje werken en dan 14 dgn vakantie.. hoera! Sweet, Meissie.. heel veel sterkte. Jullie hebben al meer overwonnen als ik het me goed herinner, dus ook dit gaat lukken! Logisch dat je hier wat minder bent.. maar je blijft een van ons hoor! *knuffel*
Heeeee... Nanette terug van mega-holliday! Welkom thuis.. hoop dat jullie het lekker hebben gehad! En ik hoop dat je roze nieuws mee terug genomen hebt!!!!???
Ikkkkkk bennnnn errr weerrrrrrrrrrrrrr maar mensen wat heb ik moeten zoeken voor ik jullie kon vinden Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.. wel nog wat spannende momenten, maar dat is een heel verhaal! Verder ben ik helaas op 12-8 toch ongie geworden (ik voelde me ook niet zwanger, dus ik schrok er niet van) Maar de ongi was na 3 dgn weer weg, dus ik ben er af Maar ik heb al die pagina's van jullie niet bijgelezen, wie praat mij bij
@Saffron: ow grappig! Doet je dan toch wel wat of niet? Hier vroeger altijd gereden, maar al jaren niet meer. Tegenwoordig hanteren veel maneges een max van 90 kg en helaas ga ik dat niet halen..maar zou later misschien dolgraag weer rijden... @Beschuitje: hmmm lekker dan dat je tv na een jaar er al mee stopt. Hopelijk valt dit idd binnen de garantie. Zou moeten want wettelijk gezien mag je verwachten dat hij nog niet stuk is. Soms staat er echter in de garantievoorwaarden wat anders, en dan laten heel veel mensen zich afschepen....Dus als ze moeilijk doen! Killlll! @Kristel: knap hoor, dat je zo lang kunt wachten. Heb er bewondering voor! @Nanette: welkom terug, fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad! Balen van oma, maar soms heb je gewoon dat gevoel... @Leo: klinkt goed die klachtjes... Wat is je temp vandaag?? Enne, Kristel, sorry lag om kwart voor tien al op bed, was zo moe... Hier eindelijk iets van een temp stijging vandaag. De dagen voor mijn ei niet echt lekker geweest, die die niet meetellende, heb ik nu een mooi rood kruis op dag 19 en dat klopt als een bus...Hèhè
Temp vandaag net als gisteren. 36.9... we schuiven D-day een dagje door... Was ook een raar nachtje.. manlief was nog op de kermis en ik kon gewoon NIET slapen.. Heb tot zeker 2 uur geen oog dichtgedaan.. Toen nog eruit voor toilet bezoek en een schamele 4 uurtjes geslapen... Morgen meer duidelijkheid... Hoera voor het rode kruis! En nu doorstijgen!!!
Hee Nanette! Welkom terug!! Wat fijn dat je weer terugbent!! Balen dat je ongi heworden bent, maar zoals je zelf als schriift je voelde je niet zwanger, dus hopelijk was de teleurstelling dan ook minder! Wat betreft zwanger worden nieuws. Mvl is weer zwanger en het lijkt erop dat het deze keer helemaal goed mag gaan! we duimen iig heel jard.met zn allen! En Kristel maalt het heel spannend met hele vroege pos testen ek daarna alleen nog maar hele vage. Ze wacht met testen nu tot woensdag En dat was t zo verder geloof ik. Zit nu ool vanaf mn telefon, dus das verder niet heel handig.. Maar iig welkom terug en ik ben benieuwd naar je spannende verhalen!!!
Mogge dames, Ronde 6 is voor mij begonnen, helaas. Ik had deze maand nog wel goede hoop. Weet iemand of een lf van 8-10 dagen te kort kan zijn om zwanger te raken? Ik zit te twijfelen of ik de gyn zal bellen. In principe hadden we afgesproken om een 2e kindje op zijn beloop te laten en er niet voor naar het zh te gaan maar als ik vrij eenvoudig meer kans maak... Sorry voor het ego-bericht
Kipkip balen zeg. Wij zouden bij n tweede kindje t ook op zn beloop laten...maar de eerste ronde was ik alweer bezig met ovulatietesten!! En nu zijn we alweer 9 rondes en heel veel onderzoeken verder. 8 Dagen is volgens mij een beetje aan de korte kant, 10 dagen is dacht ik prima! Maar dat weet ik niet zeker dus.
@marjolein.. Dank voor de update en het warme welkom @mvl.. WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa gefeliciteerd.. Toch erg spannend allemaal.. kun je wel genieten? @kristel.. ik duim met iedereen mee... ik hoop dat het goed mag gaan. @kipkip.. (hoop je op een dubbel ei) ik geloof dat je tenminste een lf van 11 moet hebben, maar ik heb mij er niet zo in verdiept.. Maar ben je voor de eerste in de mm geweest? zo ja dan zou ik toch naar de gyn als ik jou was.. Maar ik ben jou niet Oké de verhalen... Allereerst.. Het was geweldig.. wisten mijn man en ik ook weer wie we waren.. we moesten ons bijna voorstellen aan elkaar Mijn dochter heeft genoten!! En is jarig geweest.. dus nu 3 jaar.. pfffffff gaat dat snel! Ze gaat dit jaar op ballet.. whaahahahaha (wil ze zelf.. echt!) Maar op de heenweg hadden we boven nice een klapband met de caravan.. Mist gewoon een stuk uit de bodem nu!(gelukkig bij de band en onder de bank) Op corsica bootje gehuurd, stralend weer! Opeens storm.. zagen geen hand voor ogen, helemaal gedesorienteerd. Regende pijpeselen en de motor had te weinig vermogen om tegen de golven op tekunnen.. /dus de rotswand kwam steeds eng dichtbij. Op een gegeven moment viel dochterlief in slaap vande kou en reageerde niet meer (zaten ton al bijna2 uur in de storm) Manlief ging het ook niet ok mee.. Toen zagen we gelukkig een plek om aan te meren.. Bij een zeilschool! Daar hebben ze ons geholpen, maar gaven ze aan dat we niet 10 minuten later hadden moeten aanmeren, dan hadden we met dochter naar zh gemoeten. Die had eente lage temp en we kregen haar bijna niet bij.. Moet zeggen dat we toch een tijd nodig hebben gehad om hier van bij te komen.. We beseften dat dit heel anders had kunnen aflopen.. Dus hebben we even dank u naar boven geroepen. Daarna dacht mijn man wel te kunnen zwemmen in een wilde zee.. Zucht.. Hij zei letterlijk.. Ik wilde even aan iedereen laten zien hoe je dat doet (ik zei nog dsat er een reden was dat niemand zwom) en hij kwam bijna niet meer uit de zee.. En op de terugweg was de accu kapot! Eigen schuld.. we hadden de caravan op 220 laten staan (hoe dom kun je zijn)
Mogge kippies!! Zaterdag en zondag niet online geweest, want mijn internet en telefoon werken niet meer!! GGRRRRR............KPN komt vandaag langs om te kijken wat er aan de hand is. Als ze het maar snel fixen!! @Suus Hele fijne vakantie! @ Kristel Inderdaad wachten met testen tot woensdag, dit is niet goed voor je gemoedsrust...... @Sweet Sterkte met de crisis. Hoop dat jullie er goed doorheen komen....
Hey dames, Gister geen tijd gehad, druk met de familie en hun eigenaardigheden8) In de ochtend was Oma bij mij en 's middags ging ik naar oma. (die eerste was niet welkom die mag nu echt 9 maand niet meer komen, die tweede is helaas nie meer in staat om te komen . Ik zal zo mijn banner aanpassen en dan gaan we klussen!! (In het huis/verbouwing dus hè!)
Jeetje Nanette, wat een verhalen, blij dat het zo goed is afgelopen allemaal, pfff wat zullen jullie geschrokken zijn!
Ik denk ook nog steeds in diepe zee dat ik opgevreten word door een haai...........Dank Jaws! hihihi Stom he.........