30+ Kippetjes hierkomen!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lobi, 20 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eternity

eternity Niet meer actief

@sweet: oh meis toch, ik schrik ervan! Wat enorm klote dat je relatie in zo'n crisis verkeerd!
    En logisch natuurlijk dat je je aandacht richt op je gezin!!!
    Maar wel fijn dat je er wel vertrouwen in hebt dat het goed gaat komen.
    Heel erg veel sterkte meid, en als je er over wil praten, je weet me te vinden!

@kristel: ik kom aan mijn alias door de parfum van Calvin Klein. Die heet Eternity.
    En die had ik vroeger dus altijd. Plus vind ik het ook gewoon 'n mooie naam voor een alias. :D

@kipkip: meid, wat balen dat je ongi bent geworden!! Zeker als je zo'n goede hoop had!

@nanette: jezus meid, wat een verhaal van die storm, en dat je je dochtertje niet meer
    bij kreeg!! Wat moet je geschrokken zijn zeg! Maar gelukkig dat alles goedgekomen is!!

Nou, hier een heel erg uitgeputte Eternity.
    We hebben tot 4 uur (!!!!!!!!!!!!!!!!) wakker gelegen door een mug.
    We konden 'm maar NIET vinden. En natuurlijk een paar keer gestoken.
    Waarvan 1 keer recht op mijn voorhoofd! (zie er nu lekker charmant uit)
    En om half 4 zag ik 'm ineens, en kon ik 'm dood slaan.
    Doen we 't licht uit om te gaan slapen, ZIT ER NOG 1!!!!!!!!!!!!!
    Dus weer het licht aan, maar deze zagen we na 'n kwartier ofzo al.
    Dus ook dood geslagen, en toen konden we EINDELIJK gaan slapen!
    Dus manlief en ik waren echt zo brak vanmorgen toen de wekker om half 8 ging!
    En we mogen vandaag ook nog de hele dag werken allebei. Pfffffffffffff.....

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @jippiejee.. dat zijn we ook..

@sanne.. ik moet ook altijd aan die film denken voor ik de zee in duik:D

@eternity.. Die rotbeesten.. knettergek kun je er van worden..

3. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Jippiejee, gewoon K dat oma er alweer is, nu echt 9 maanden niet meer. Het is je gegund.

Jeetje Nanette, terug van een lange vakantie, maar wat een verhaal. Pff, goed dat je dochtertje er zo vanaf is gekomen (en jullie ook) wat zal je geschrokken zijn. (ik kreeg ook helemaal kippenvel toen ik het zat te lezen)

Leonieke, bijna test-tijd zag ik.....

Mykelti, eindelijk dat rode kruis!! Fijn is dat om te zien in je grafiek, vind je niet...het blijft iets magisch houden, vind ik, die temperatuur..

4. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    jeeeej nanette is terug van vakantie!!!
    wat een verhaal breng jij mee he. pfff da's schrikken he.
    ben blij dat jullie heelhuids weer thuis zijn.

marjolein..ben blij dat je wat gerust gesteld bent. heb jij al uitslag van je MRI of heb ik dat gemist? ga je nog onderzoeken doen dan? wat je schreef naar kip dacht ik?

eterinity...bah muggen..ik heb zo een ding in het stopcontact en geen mug te bespeuren. maar als je dat toevallig niet in huis hebt....dan wordt het zoeken en kill kill kill die beesten :(:$:$;)

mykelti...hoe is het lieve meid..wanneer mag jij weer testen?

kristel...hoe lang ga je nog wachten? woensdag? och arme je nagels.

het ziet er naar uit dat ik misschien geen vrij krijg van werk de 4de..
    ik baal zo. maar er is nog een kans.
    anders hexje? even bellen?

verder ga ik ook vandaag weer werken. en het wordt steeds lastiger om te werken maar ik klaag niet hoor. ik ben blij dat ik nog alles kan en dat alles ok is hier in de buik.

5. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Nanette, jeetje, wat een vakantieverhaal. En vakantie moet nog wel ontspanning zijn. Kan me voorstellen dat je daar even van bij komt komen.

Bij ons 1e kindje zijn we 2 1/2 jaar bezig geweest, alle onderzoeken gehad maar niks kunnen vinden en 1 maand voor de 1e IUI was ik spontaan zwanger. Dus op zich kunnen we het wel ;), het duurt alleen even.

6. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Mijn dochtertje heeft dit ook altijd gedaan, tot in het extreme toe. En zelfs later toen ze een jaar of vier, vijf oud was en ik haar billetjes na een toiletbezoek wilde schoonmaken, was het dichtknijpen en huilen geblazen. Ik heb ook vaak gedacht of ik me hier nu zorgen om moest maken (inderdaad, ook ik dacht aan seksueel misbruik of iets dergelijks). Gelukkig ben ik toendertijd uiteindelijk ook gerustgesteld, hoewel ik nog steeds niet weet waarom ze het deed. Maar seksueel misbruik heb ik inmiddels wel volledig uitgesloten...

7. vlieger

vlieger Lid

28 jul 2010
    50
    0
    0
    Randstad
    Hallo, alle kippen!

Bah, jipiejee, jammer van die oma, maar inderdaad- op naar de klus! Eerst aan het huis, daarna in het huis (of, ja, waar jullie ook willen...;)).
    nanette, we kennen elkaar nog niet (aangenaam!) maar jeetje, wat een verhalen. Wat een schrik van je dochter. Fijn dat jullie toch een leuke vakantie gehad hebben samen, en ook allen heelhuids terug zijn.
    kipkip, grappig van je spontane zwangerschappen tijdens de MMM. Waren jullie vast erg gelukkig mee!

Vanmorgen gingen alle kindjes van de buurt met grote ogen voor het eerst naar school. Erg lief om te zien, al die kleinde fietsies. Dan denk ik toch, "Zo eentje wil ik ook!" Grumph. We gaan door, deze week ook bij ons klusweek.

8. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Nou meiden, ik heb net bijgelezen vanaf pagina 142!!! Ben nu zo groggy van het bijlezen, dat ik bijna alles alweer ben vergeten, maar ik ga toch even een poging doen om te reageren. Sorry dus als ik iemand ben vergeten...

@Femke: Van harte gefeliciteerd nog met je 35ste verjaardag. Hopelijk is het een heerlijke verwendag geweest!

@Kipkip: Van harte welkom hier in dit kippenhok (en net zoals de anderen al zeiden, je moet je wel thuis voelen hier met zo'n nick). Balen van je ongi, maar we duimen voor de volgende ronde. Hopelijk snel een roze test...

@Goofy: Hey, meid, balen dat je nu al in de ziektewet moet en dat je zo'n pijn hebt, maar probeer toch te bedenken dat dit het beste is voor je kindje. En misschien kan je nu wat extra gaan genieten van babyshoppen en knuffelen met je zoontje. Ik ben zelf, door mijn problematiek, definitief afgeschreven en voorgoed in de ziektewet geplaatst. Er is geen weg terug meer, ik mag nooit meer voor de klas. Soms kan ik me hier behoorlijk depri en teneergeslagen over voelen, maar vaak genoeg probeer ik toch het positief te bekijken en te genieten van wat ik dan wel kan... Hopelijk vind jij ook snel een evenwicht hierin!

@Sweet: Heel veel sterkte en een dikke knuffel. Hopelijk komen jullie snel doorheen deze crisis en komt alles weer helemaal goed!

@Nanette: Welkom terug, maar wat een vakantieverhaal, zeg. Gelukkig is alles goed afgelopen!!

Ik ben net terug van een weekendje aan zee in het vakantiehuisje van mijn beste vriendin. We hebben een heerlijke tijd gehad met zijn allen en onze kinderen hebben heerlijk gespeeld. Gelukkig is er daar al die tijd geen spatje regen gevallen, terwijl ik zie dat het hier pijpestelen heeft geregend. We hebben geluk gehad!

Komende zaterdag vertrekken we voor een weekje naar Bretagne. Ik ben nu volop aan het wassen en strijken (tenminste als ik niet op ZP zit ;)). Hopelijk is het weer daar ook redelijk...

En over 4 september:
    Ik denk dat ik er niet bij zal zijn (eind deze week geef ik jullie mijn definitieve keuze door). Ik zou er heel erg graag bij willen zijn en ben er van overtuigd dat het ook heel gezellig zal worden, maar ik weet niet zeker of ik het wel zal aankunnen... teveel emoties en ik kan daar, zoals je weet, niet zo goed tegen.
    Ten eerste: mijn angst om in mijn eentje zo'n afstand te moeten rijden.
    Ten tweede: de ontmoeting met jullie en mijn angst over hoe ik zal overkomen en of jullie me wel zullen mogen (en tegenwoordig ben ik zelfs alweer overvoerd als ik in grote gezelschappen ben, zelfs als ik de mensen heel goed ken).
    Ten derde: de confrontatie met de mensen die zwanger zijn en wat dit emotioneel met me doet (en ik moet eerlijk bekennen dat dit meer is dan ik wil toegeven).

Het ligt dus echt niet aan jullie, meiden, maar ik ken mezelf... en ik moet ook nog eens in staat zijn om 's avonds het hele eind naar België weer terug te rijden. Snap je?
    Ook heb ik een belangrijke afspraak op 4 september die ik dan ook eerst nog eens zou moeten cancellen...

Ik zou graag komen, maar denk dat het bijna niet mogelijk is voor mij. Sorry... :(

9. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    En nu moet ik weer dringend aan de strijk...

10. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    @Karen Wel jammer als je niet meegaat!!!! Succes met strijken.......

11. leonieke

leonieke Niet meer actief

Nanette, Jeez.. wat een vakantie verhaal! Wat een schrik van jullie meisje.. inderdaad als angst/respect voor de zee het enige is wat ze eraan overhoudt...Pff..!

Eternity, Hadden we wel gezellig kunnen zp-en.. hier ook tot zeker half4 wakker gelegen... en niet eens een mug :$

MvL, yep.. bijna test-tijd.. heb nog geen drang.. maar moet morgen wel shoppen bij de kruidvat.. als dat maar goed gaat ;) :p
    Jij de 5 weken al voorbij.. gaat dat snel!:$

12. Nanette, wat schrikken zeg een klapband. Wij hebben dat vroeger ook wel eens gehad. Gelukkig valt het allemaal mee!
    Oh wat eng zeg op zee in dan midden in zo’n storm terechtkomen. En dan je lieve meisje… Jee wat ontzettend schrikken. Pfff kan me voorstellen dat je hier flink van moest bijkomen!!! Gelukkig is het idd allemaal goed gekomen, maar je moet er toch niet aan denken…
    Oh en die man van jou!!! Haha, wat een macho! Ik sluit me bij de andere meiden aan hoor! Ik moet grond onder mn voeten voelen in de zee, anders ben ik ook heel bang dat een haai me te pakken krijgt!! Zelfs in de noordzee;)

Jippie, balen van oma zeg. Maar deze maand moet het goedkomen toch met al dat geklus?!?

Eternity haha, sorry maar moet wel even lachen om jullie muggenjacht!! En inderdaad wat kunnen die beesten irritant zijn he!! Vooral dat gezoem! En dan heb je m eindelijk, zit er nog een!!! Hoop dat ie jullie vannacht met rust laat! (Of anders zijn jullie mss wel moe genoeg en slapen jullie heerlijk door het gezoem en geprik heen)

Femke, nee heb al verschillende onderzoeken gehad natuurlijk. Maar woensdag heb ik gesprek bij de gyn n.a.v. de mri, dus ben benieuwd!! Vind het ook wel heel spannend hoor!!! Dus nog 2 nachtjes slapen en dan weet ik (hopelijk) eindelijk meer!

Karen, dank je nog voor je uitgebreide reactie over het feit dat jouw dochtertje hetzelfde heeft gedaan. Stelt me toch weer nog meer gerust, dank je.

@Vlieger, jullie tijd komt vast ook, en hopelijk heel snel!!

@Karen, ik begrijp het wel goed als je niet komt. Maar zou het wel jammer vinden hoor!

13. eternity

@nanette: ja, echt rotbeesten! Ik werd er helemaal gek van!

@femke; die moeten wij ook eens gaan halen ja. We hadden wel zo'n ding, maar die helpt
    voor geen meter. Dus maar even een ander ding proberen.

@leonieke; wij waren druk op zoek naar dat kleine kreng, anders had ik wel op ZP
    gekomen! :D
    Maar hoe komt het dat jij niet geslapen hebt?

@marjolein; het is ook 'n komisch verhaal. Totdat je het zelf meemaakt! Hahahaha
    Het is maar goed dat we 's ochtends al geklust hadden. ;)
    Hopelijk is onze kamer vannacht mug-vrij en kunnen we lekker slapen!
    Het is ook nog rete-druk op het werk vandaag, dus ik zal wel uitgeteld zijn vanaaf.
    Woensdag de uitslag van je MRI. Spannend hoor! Ik ga voor je duimen!!!

@karen; dat is wel jammer dat je niet mee gaat de 4e. Maar als je je er zelf niet prettig
    bij voelt, dan moet je 't ook niet doen.
    Maar ik denk dat veel kippetjes de angst wel hebben of dat 't allemaal wel klikt, en of
    we elkaar wel mogen in real life.
    Maar ik heb zoiets van: ik heb niks te verliezen.
    Is het niet gezellig (wat ik me niet kan voorstellen hoor!) dan heb ik 't geprobeerd.
    Maar zo denk ik, maar ik kan ook begrijpen hoe je je voelt!

14. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Leonieke, we hebben bijna hetzelfde temp. kaartje, grappig zeg!

Hier heeft de ongi nog niet doorgezet, had vanochtend wat sporen bij het afvegen zeg maar, maar verder nog niets. Krijg spontaan weer hoop (om gek van te worden). Zou toch denken dat ik inmiddels wel beter weet, maar het is weer net zo spannend als de 1e keer.

15. Haha Eternity, om die reden hebben wij nu eindelijk boven horren geplaatst! Geen muggen dus meer (ff afkloppen). Hoop dat jullie vannacht heerlijk slapen!

Kipkip, kan me voorstellen dat je wel weer hoop krijgt nu. Bij een 2e is het zeker weer net zo spannend he! Had ik ook niet verwacht hoor! Heb je al een testje gedaan?

16. eternity

Ja, het mooie van het verhaal is: wij hebben ook een hor!!!
    Maar wij wonen op een bovenwoning, dus alles is gelijkvloers.
    Dus als er een mug in de huiskamer ofzo zit, dan kan die makkelijk in de slaapkamer komen als de deur open gaan.
    Maar wij staan zelf ook voor een raadsel hoe wij telkens die muggen daar krijgen hoor!

17. Oh das wel heel lastig dan idd. En in de huiskamer ook horren plaatsen? Wij hebben beneden voor de deur zo'n vliegendeur en aan de voorkant bij het keukenraam ook een hor gezet. Het scheelt heel veel, ook vliegen enzo!

18. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Hoi Meiden,
    Hier een heel gezellige werkende thuis blijver. Zoon op bed, ik achter de compu. Heel relaxed.
    Groetjes Brechje

19. Hoi Elba, gezellig hoor!! :)Alleen ik moet er weer vandoor, want mijn kleine meid is juist net wakker geworden:)

20. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ik bedoel groetjes Elba!!!

Deel Deze Pagina