Hallo allemaal! Begint het bij jullie ook allemaal al aardig te kriebelen? Wij hebben besloten 29 april 2011 te gaan trouwen en richting die datum willen we voor ons eerste kindje gaan! Maar de voorpret is ook al heel leuk!! Ik zal me ook nog even voorstellen: Ik ben Duckertje 28 jaar oud en mijn aanstaande is 32. Groetjes, Duckertje
Sinds gisteren de knoop zo goed als door gehakt begin volgend jaar stoppen we met de pil! Misschien eerder, maar we willen eerst nog lekker op vakantie en daarna zien we wel. Maar het is gewoon fijn om samen iets 'vast' te stellen. Ik ben 24, mijn vriend 30. Ik heb een topic geopend met de titel 'ik wil een baby maar mijn vriend nog niet'. er is dus een en ander aan vooraf gegaan.. hoewel het nog super snel ging. Het is nog vers.. gisteren zei mijn vriend pas ervoor te willen gaan. Maar ik vind het heerlijk en voel me fantastisch.. vandaar meteen maar reageren op dit topic, haha!
Hoi Fleurop! Heel leuk dat er nog iemand is die zich zo voelt als ik! Wij willen eigenlijk ook al wel heel erg graag, maar omdat het huwelijk in april gepland staat is het nog niet echt heel handig om er nu voor te gaan. Dan sta ik daar straks hoogzwanger! Wij hebben inderdaad ook begin volgend jaar in gedachte, het lijkt me zo leuk om met zijn drietjes te trouwen! Ik ben wel al met de nuvaring gestopt. Ik ging zo tegen dat ding opzien, dus we hebben er voor gekozen om eerst te ontpillen en te kijken wat mijn cyclus doet, dus op het moment doen we het nog veilig. Maar ik ben blij voor jou dat je vriend overstag is gegaan! Het is een heerlijk gevoel als je weet dat het binnen een half jaar toch gaat gebeuren! De voorpret is ook al heel leuk hoor. Als alles volgens wens gaat dan zitten we hier binnen een jaar met een lekkere dikke buik! Groetjes, Duckertje
Wij hadden het er ook al wel over; trouwen eerst, of gewoon voor kinderen gaan Nouja, goed, uiteindelijk dan toch eerst denk ik de baby. Tenzij mijn vriend besluit mij op korte termijn ten huwelijk te vragen. haha. We zien allemaal wel. maar ik vind het allemaal super spannend en leuk. Vind je het niet moeilijk om nog zo lang te wachten? Ofnouja.. zoo lang valt wel mee natuurlijk. maar toch, ik vind het nu al moeilijk. haha.
Hoi Fleurop, Ik vind het inderdaad ook moeilijk om zo lang te wachten hoor! Aan de andere kant komt er bij het huwelijk ook een hele hoop kijken lijkt het me gewoon prettiger om dan niet met een hele dikke buik te staan. Wij wilden inderdaad graag trouwen voordat we aan kinderen beginnen. Dan is gelijk alles goed geregeld. Plus we wilden al een hele tijd trouwen en nu was het gewoon een goed moment. Groetjes, Duckertje