*heel oud kippie klopt op de deur!* Mag ik mij bij jullie aanschuiven? sorry het is teveel om overal op te reageren, het zijn maar 198 pagina's een aantal zullen mij nog wel kennen van een paar kippenhokken terug, ben niet heel lang kippie geweest. maar kom via via hier eens rondneuzen en ik zie een hoop bekenden al met kindjes of hardstikke zwanger zijn! SUPER!! Voor de meiden met wat minder babygeluk jullie ook een hele dikke knuffel. Na de zomer willen wij rustig aan voor een brusje voor Collin gaan. In mijn nabije omgeving is het erg vruchtbaar op het moment en het begint bij mij nu ook weer te kriebelen. @Natasja79: een haarlemse? leuk ik heb er ook 28 jaar gewoond, wie weet zijn we elkaar wel eens tegengekomen
Hey Glimworm, is inderdaad lang geleden...fijn dat het zo goed gaat en dat jullie uitkijken naar een brusje voor jullie zoon!
Hey Glimworm, Jou ken ik anders toch nog maar al te goed, hoor... Leuk dat je er ook weer bij komt! Eneuh, wat is Colin al een flinke kerel zeg, al 1 jaar en 3 maanden... de tijd gaat snel! En super leuk dat jullie binnenkort voor een brusje gaan. Ik kan me heel goed voorstellen dat het alweer behoorlijk begint te kriebelen.
Oh Sas, ik zie dat het gister weer is doorgebroken :x. Bah... Knuffel voor jou. Ik hoop dat de cryo die je nog hebt goed ontdooid over twee weekjes. Sterkte!
Gaat prima, nog rustig, althans qua weeën, maar de kleine doet nog de hele dag vreugdedansjes... Gisteren veel gelopen, maar vandaag wat minder mobiel, maar het was hier daarstraks ook al niet uit te houden pfff... Zo naar de VK en dan op visite bij een tante, blijven daar ook eten. Nu lekker met de pootjes omhoog. Hoe is het bij jullie? Lekker aan het genieten van het mooie weer met je kleine meid?
@Saskia, knuffel en sterkte... @elba, fijn dat ze begrip tonen! @alexandra, mooi buikje! Ziet er inderdaad erg bescheiden uit nog @ mykelti,spannend he zo tegen het einde. Je weet gewoon niet wanneer het gaat komen. Alleen daarom al is het spannend! @karen, klinkt lekker er even tussen uit! Gelukkig is het nu ook eindelijk hier mooi weer... Laat die zomer maar komen, ik ben er ook klaar voor
Hoi dames, Ik weet niet of ik hier mee mag kletsen? Wij zijn nu ruim een jaar bezig met proberen zwanger te raken. Vandaag mijn eerste afspraak bij de huisarts gehad. Ik sta dus aan het begin van de medische mallemolen... moet nog even aan het idee wennen en het idee laten varen dat het ons op de 'gewone' manier lukt. De huisarts drukte me op het hart dat er veel stellen zijn die 'hulp' nodig hebben, maar het lijkt toch echt of iedereen om me heen zomaar zwanger raakt. Ik ben trouwens 33 en mijn vriend is 40. Ik zie op tegen de mmm omdat ik 3 jaar geleden een operatie heb gehad vanwege baarmoederhalskanker en daarna nog 1. Vorig jaar was mijn eerste kankervrije jaar dus dat gaat super, echter associeer ik het ziekenhuis met een hoop ellende. Maar goed, de eerste stap is gezet! Ik heb geen idee wat me te wachten staat nog...
@Lovelybabe Allereerst, welkom hier! Natuurlijk mag jij meekletsen. Wat heftig dat jij bm-kanker hebt gehad zeg. Ik kan me voorstellen dat je helemáál geen zin hebt in weer ziekenhuis in en uit, al is het dit keer voor iets anders. Er zitten hier veel kippetjes met MMM-ervaring, waaronder ikzelf. Als je vragen hebt, stel ze gerust! Sta je nu op de wachtlijst voor een intake bij een fertiliteitsarts?
Dank je wel! Het was een heftige periode, maar ik heb geluk gehad. het had ook heel anders af kunnen lopen, weet ik. Ik sta nog nergens op een wachtlijst. Vandaag eerste gesprek gehad met huisarts. Maandag bloed prikken, woensdag met vriend naar de huisarts en dan kijken wat de volgende stap is. Ik zal vast veel vragen hebben zometeen dus ik ga ze stellen! Nu op naar het werk. Fijne dag!
Lovelybabe, welkom bij de 30+ kippetjes. Heel gezelli al zeg ik het zelf! Jullie hebben ook een flinke geschiedenis achter de kiezen. Super dat je nu vrij bent, maar kan me je tegenstand tegen ziekenhuizen wel voorstellen. Hopelijk kan de huisarts jullie al een eerste opstapje geven (spermaonderzoek e.d.). Gebruik je zelf al ovulatietesten en/of temperatuur je gedurende je cyclus? Daar zijn ze namelijk dol op en kunnen er ook zaken uit afleiden, zoals een eisprong etc. Heel veel succes!
Dank je wel! heb een app waar ik mijn cyclus in bij houd dus de ha was al blij. En heb inderdaad ovu testjes gebruikt. We gaan het zien. maandag bloed prikken, woensdag ga ik met mijn vriend mee naar de ha en dan kan ik ook wat dingen vragen. Zijn we daar in ieder geval samen. Ik vind het echt super spannend allemaal!
Lovely baby, gezellig dat je mee komt kletsen. Hij hebt ook al veel meegemaakt zeg. Hoop dat de mmm niet al te lang gaat duren voor jullie!!!
Ehm meiden ik ga jullie iets vertellen waarvan jullie echt van staan te kijken. Sinds deze maand zijn we weer bezig voor een tweede. Waarschijnlijk moet ik toch weer de mmm in vanwege pcos. Maar we proberen het eerst weer een paar maanden. Vind het wel een beetje eng en spannend weer. Maar we gaan er vanuit dat het toch nog wel even gaat duren, net als met Lars. Ook al heb ik nog elke dag pijn, ook al ben ik nog erg moe en zie ik enorm op tegen de eerste maanden en de bevalling, toch komen de kriebels weer