30+ kippetjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door saskia33, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Sta er niet zo van te kijken hoor Femme! Kan me voorstellen dat het kriebelt en aangezien ook bij jullie Lars even op zich heeft laten wachten, is het toch logisch dat je er weer voor gaat?
    Mss voel je je straks lichamelijk ook weer wat beter.
    Succes!

2. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Femmelepem
    Nee hoor, sta ik niet zo van te kijken. Goofychick was je reeds voor met de wens voor een volgend kindje. ;) Zo'n wens laat zich nu eenmaal niet onderdrukken.
    Refresh my memory, hoe lang duurde het de 1e keer bij jou? Ik had het idee dat het nog binnen het jaar was, maar mijn geheugen is niet zelden een zeef. :p
    Ik zie dat je je cyclus weer aan 't bijhouden bent. Wel vervelend dat die zo onregelmatig en lang is bij jou. Ben je dan ook bezig met tempen en/of ovutesten?

3. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hier!
    Ik klets ook graag mee hier. Leuk een groep die in verschillende fases zit!!
    Ik heb maandag curettage gehad van een mk van 8 weken. Hiervoor sept 2011 een mk van 22 weken...Volgens de artsen heeft het niets met elkaar te maken. De eerste was een verkeerde ader aanleg en deze keer ws verkeerde chromosomen combi of celdeling.

We zijn van plan de eerste ongi af te wachten en er dan weer voor te gaan. Nu nog last van allemaal pijntjes. M'n lichaam moet er denk ik nog aan wennen dat het niet meer zwanger is.

As weekend lekker kamperen bij m'n ouders in de tuin in Friesland. Hmmm, lekker weer, veel gezelligheid (ong 35 man) en zeilen op de friese meren.
    Dinsdag weer aan het werk, pfff, nog niet zo'n zin eigenlijk.

4. C78

C78 Niet meer actief

@lovelybabe, welkom!
    Vervelend dat jullie kinderwens op zich laat wachten. Ik hoop voor jullie dat de mmm een oplossing bied. Het is iets waar je telkens weer een stapje in neemt en je waarschijnlijk ook nog (vele) teleurstellingen mee maakt. Ik hoop voor jullie dat het traject niet te lang duurt en jullie wens uiteindelijk ook in vervulling gaat!

@Femmelepem, helemaal niet raar toch om nu weer voor een 2e te gaan... Zijn je cyclussen sinds je zwangerschap al beter of nog steeds een rommeltje? Ik dacht dat mijn probleem na de bevalling van D. opgelost was omdat ik ineens netjes elke 24 tot 32 dagen ongesteld was (leek mij mooi regelmatig). Helaas bleek ik toch elke maand helemaal geen eisprong te hebben.
    Heb jij er ook grote cystes bij? Een vriendin van mij moet die regelmatig laten verwijderen, anders heeft ze ook geen eisprong.
    Ik hoop dat jullie wens niet al te lang een wens hoeft te zijn!

@hier, vandaag geloof ik weer een betere dag. R. had gister denk ik last van de warmte. Ik heb hem nu lekker alleen een romper zonder mouwen en een dun broekje aan. Hij slaapt nu lekker alleen onder een lakentje in zijn bedje. Hij wilde ook nog steeds zo graag bij mij slapen, maar daar is het echt wel wat warm voor.
    Ik hoop dat we binnenkort een beetje ritme krijgen, hij eet vrij vaak nog niet zo veel. Als hij nu wat meer per keer gaat eten en wat langer slaapt tussendoor (of wat meer wakker is, hij is een echt slaapkopje) dan kan ik ook weer wat meer doen tussendoor ipv eten geven, knuffelen en als hij slaapt alles schoonmaken en opruimen en weer eten geven als hij wakker wordt.

5. C78

C78 Niet meer actief

Wup79, ook jij welkom!
    Wat vervelend dat je nu een 2e mk hebt gehad :(
    Voel je je wel goed na de curretage? Hopelijk is deze ellende snel achter de rug en kun je weer vooruit kijken!
    In elk geval heb je wel een leuk weekend in het vooruitzicht :)

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @C78: kan me voorstellen dat het een beetje te warm is om je kleine man bij je in bed te hebben...pfew. Wel fijn dat hij nu wel lekker slaapt. Ritme is volgens mij iets wat we allemaal graag zsm hebben als de kids geboren zijn. Hopelijk ben jij snel aan de beurt! :)

@Wup: jeetje meis, wat sneu voor jullie. Welkom natuurlijk overigens. Veel plezier met kamperen en zeilen is idd heerlijk weer voor op het water!

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik rapporteer even...stuiterende beeb in buik...verder nog niets... :)
    Dus morgen maar uit eten met oom en tante en maandag nog een verjaardag. We zien wel "waar het schip strandt"... :D

8. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @c78
    Ja opeens die warmte is natuurlijk erg wennen. Hopelijk idd snel een slaapritme zodat je niet zo beperkt bent.

@Mykelti
    Ben je al een beetje zenuwachtig? Over 5 :)P) dagen heb je gewoon je kindje in je armen!

@Wup
    Welkom hier!
    Jij hebt ook al de (on)nodige narigheid meegemaakt. Een miskraam op 22 weken, wauw, dat is heftig zeg! Ik hoop dat je gauw een goede zwangerschap mag meemaken. Heel veel succes!
    Lekker weekend heb jij voor de boeg zeg, geniet ervan. :)

9. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hey Lexie, begin wel weer wat zenuwachtiger te worden ja.... Net een heel klein frutseltje bij de prenatal, 2 weken, maar wat een kleintje nog...zo breekbaar lijken ze dan...

Aha, dus jij zegt dinsdag...we gaan ervoor! ;):D

10. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Jij trouwens al olifantpootjes door de warmte?

11. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het gaat eigenlijk wel goed met me. Vanmorgen vroeg overal pijn (onderrug, buik, hoofd), ben maar opgestaan en 2 aspirientjes genomen. Nu alleen nog hoofdpijn. Dat is niet zo erg.
    Probeer buiten te zijn, maar m'n tuin is erg windstil... Zo even een filmpje kijken en weer proberen wat te slapen.

12. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Haha ja onwijs!

13. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Had hier nergens last van totdat het ruim boven de 20 graden kwam... :)

14. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ow Alex, heb trouwens de data voor het uitje nog niet ingevuld. Vind het moeilijk indelen nu, maar als ik kan op de betreffende dag, dan lijkt het me zeker leuk om te komen!

15. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Mykelti: succes met de laatste loodjes.

16. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Thanks meis, hoe is het met jou?

Hoe ziet voor jullie het vervolg eruit?

17. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Mykelti: nog 1 cryo, maar eerst morgen een week op vakantie (wandelen in Oosternrijk). Daarna laatste cryo TP en dan op naar IVF 3.

18. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Heerlijk eerst even lekker relaxen. Is het daar ook een beetje mooi weer?

Hoe zijn jullie er verder onder? Is toch ontzettend verdrietig iedere keer de teleurstelling...:cool:

19. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Gezellig allemaal nieuwe kippen op stok. :)

Glimworm: leuk, weer van je te lezen

Saskia: Bah, balen, balen, balen :( *Knuff* Wat fijn dat je nu even er tussen uit gaat. Alvast een hele goede tijd daar.

Alex, goofy en Mykelti: hoe gaat het met jullie in deze warmte? Is het een beetje vol te houden?

lovelybabe: leuk dat je mee komt kletsen. Wat een ellende heb je al achter je kiezen zeg. Hopelijk hoef je niet lang in de mmm; je hebt je portie al gehad lijkt me zo.

Femme: wauw, spannend weer en ook erg dapper van je dat je je angsten en pijn opzij wilt zetten.

Wup: jij ook welkom hier. Wat heerlijk dat je er nu even lekker tussenuit kunt; goede afleiding.

A begint steeds vaker wat te kruipen alhoewel het nog erg voorzichtig gaat. Wat minder leuk is, is dat zij het sinds vandaag erg leuk vindt om zo hoog en hard mogelijk te gillen. ;) Mn trommelvliezen doen er echt pijn van. Hopelijk is ze het snel beu.
    Het kan niet door aandacht tekort komen, want ik blijf naar haar kijken in haar leuke zomerjurkje en lekkere blote spekbeentjes :D

20. glimworm

glimworm Niet meer actief

@lovelybabe: welkom! zo das een aardige geschiedenis. hopelijk hoef je niet lang de mmm in of ontspring je (net als ik toen) die molen nog net.

@wup: ook jij welkom! jemig ook al een heftige tijd achter de rug. hopelijk kun je even je zinnen verzetten op je uitje.

@Femmelepem: wat leuk dat jullie ook voor een brusje gaan. ik weet verder niet de ins en outs van je zwangerschap en bevalling, maar ik kan me wel voorstellen dat je het eng/spannend vindt. ik heb zelf een bevalling gehad die niet helemaal vlekkeloos ging dus die schrik zit er bij mij voor een 2e keer ook nog wel in.

@Mykelti: poeh wat spannend die laatste dagen, ik gok op een pinksterbeebje!

@hier: Collin had dinsdag een mega offday, hij had 40 graden koorts en hing erbij als een uitgewrongen zemenlerenlap. zo sneu als je stuiterbal niet meer stuitert en zo ziet steunen en kreunen. Hij heeft bijna de hele dag geslapen. Wat het nou is geweest, geen idee, zo snel als het er was, was het de volgende dag ook weer weg en stuiterde hij weer verder. Lang leve de zetpilletjes!
    verder niet veel te melden eigenlijk. :)

Deel Deze Pagina