30+ kippetjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door saskia33, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo kippies, jullie allemaal een fijn weekend en voor sommige hoop ik dat jullie wat verkoeling kan vinden! :)

2. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Saskia
    Weet niet of je dit nog leest... Fijne vakantie!!!

@Twijfel
    Gezellig zo'n sirene in huis. :D
    Enneh... foto van A met de spekbeentjes in haar leuke zomerjurkje?

@Warmte
    Ik heb er gee nlast van, maar m'n voetjes wel. Dat zijn inmiddels olifantenvoetjes. Maar goed, ik ben niet zwanger om de schoonheidsprijs te winnen.

@Glimworm
    Welkom terug. :)
    Fijn dat je stuiterbal gauw weer de oude was. :D

@Mykelti
    Ik ben gewoon plaatsvervangend zenuwachtig voor je. Ik denk dat dat komt omdat ik nu zelf al zo'n eind zwanger ben en het zo dichtbij komt.

V.w.b. het uitje hebben we nog niet genoeg signups. Datum prikken zit er nog niet in dus.

3. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Fijn weekend!

4. Meijke

Meijke Niet meer actief

Nieuwe kippies, welkom :)!

Iedereen een heel fijn weekend! Lekker veel buiten :D. Kom wel elke dag even spieken voor Mykelti, al komt Dirkie pas over 5 nachtjes ;).

5. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Hey dames,

Dank je wel voor het warme welkom! Ik moet even wat meer lezen om up to speed te komen.

@Saskia: fijne vakantie
    @Mykelti: Zie dat het bijna zover is...spannend!!!

Alle andere dames wen sik natuurlijk ook een fijn weekend! Geniet lekker van het mooie weer!

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    #2026 Mykelti, 25 mei 2012
    Laatst bewerkt: 25 mei 2012
    @Wup: jij ook een heel fijn weekend!

@Glimworm: het zou kunnen, ben maandag uitgerekend...maar voorlopig alles nog rustig hier. :)
    Fijn dat je kleine man weer koortsvrij is. Is bij die kleintjes zo hoog, maar ook weer zo normaal. Bijzonder toch.

@Twijfel: hahaha, ja, ze schijnen zo'n heerlijke periode te hebben met stemontdekking...gelukkig had je geen migraine. ;):D

@Alex: ohh wat lief! Hier ook af en toe weer zenuwachtig nu hoor! Zeker ook omdat er in het mei topic al zoveel (spoed)KS zijn geweest, echt bizar...en problemen met ruggeprikken e.d. Nu is mijn streven het te doen zonder pijnstilling, maar dat heb je niet altijd voor het zeggen.
    Maar ik heb er vertrouwen in, dus zal vast goedkomen!
    Ja, jij schiet ook al op! :D

Had gisteren mijn steunkousen aan. Dat hielp wel lekker tegen de OP. Nu weer minder warm, dus weg zijn ze! :) En je hoeft idd geen schoonheidsprijs te winnen! ;)

@Meijke: hahaha, hij kan ieder moment komen, maar als ik dan lees 5 nachtjes, denk ik :$ hihihihihi, ben ook maf ook hoor! :)

@Lovelybabe: thanks!

Hier verder dus nog rustig. Gisteren bij de acupuncturist geweest en die heeft weer iets verder gestimuleerd. Hubby heeft ook drukpunten meegekregen om te stimuleren. Als Dirkie er volgende week donderdag nog niet is, dan gaat ook de osteopaat los. :D;)
    Wel balen is dat ik door de CTS geïrriteerde pezen in mijn polsen heb gekregen, dus links kan ik nu bijna helemaal niets meer tillen en rechts begint het ook, naast de dooie vingers. Ben wel bang dat ik de kleine straks laat vallen, alhoewel dat vast niet zo'n vaart zal lopen. :cool:

Heb verder nog steeds geen klagen. Zws uit het boekje en dit is dan ook mijn enige "grote" kwaaltje. :)

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik mis al een tijdje een aantal kippies. Hoe gaat het met jullie?

@Nette: hoe is het met jou en je man? Allebei al helemaal hersteld?

8. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Glim: Wbt de bevalling kan ik kort over zijn. Ehm auw en vervelend. Maar ja welke bevalling is dat nu niet. Lars met vacuumpomp gehaald, ruggenprik is gaan lekker, veel klachten in de rug daardoor. een jaar na dato zit ik weer op 80% herstel. Dus het gaat de goede kant op. Vind het nog steeds erg eng en ben ook best gespannen daarvoor, maar inderdaad die kriebels he, die kan je niet tegenhouden.
    Hoe ging het bij jou dan?

Alex: lekker met je olifantenpootjes in een verkwikkend koel zwembaby zitten. Is best lekker

Mykelti: ook voor jou geld, huo met je pootjes in een zwembadje. Ennu je krijgt geen mei maar een junikindje. Geloof me nu maar, nog minstens een week geduld hebben.

Wup: Jij ook een fijn weekend

Sas: knuffel en een hele fijne vakantie. Probeer je gedachten even te verzetten en geniet van de prahtige natuur daar.

Twijfel: zo'n periode heeft Lars ook gehad. WErd er gek van. Maar bij alles waar ik gek van word, denk ik gewoon " het is een fase, het is een fase, het is een fase"

LB (Lovelybabe) je rolt er vanzelf in hoor. Komt helemaal goed

Meijke: hoe is het met de kleine meid en haar reflux? En verder? Fijne verjaardag gehad?

Ik mis ook een aantal kippies. Gaat het goed met iedereen? Nette, Mv2s, c78, sanne, sprokkeltje?
    Sorry als ik er nog een aantal vergeten ben

9. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Femmele
    Ik had gisteren al een teiltje met koel water geprobeerd, maar had niet echt geholpen. Vandaag weer wat meer gelopen, dat helpt dan weer wel.

@Mykelti
    Dooie vingers... haha moest daar toch wel even om lachten hoor. :D 't Zal vast wel loslopen met het laten stuiteren van Dirkie. ;)
    Tja, als het je enige grote kwaal is mag je in je (dooie) handjes knijpen. :D

@picknick
    Hier vandaag lekker met mijn lief gepicknickt in het park. Heerlijk!

10. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    wat fijn om te lezen dat ik gemist word :) doet me oprecht goed..
    Ben gewoon even minder online.. komt wel weer goed hoor.
    Maar op dit moment confronteerd zp mij even te veel en mijn toekomst op dit gebied voelt even onzeker.. dus ik neem een korte break..
    Misschien dat dat morgen weer over is;) dat weet je nooit bij mij

Ben jullie ook niet vergeten hoor:)

@uitje.. ik heb niet gereageerd omdat het voor mij echt te ver is..anders had ik het wel leuk gevonden om iedereen weer te zien

11. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Tuurlijk word je gemist. :)
    Snap het helemaal dat ZP even te confronterend is. Heb het zelf ook nu en dan gehad. Je moet gewoon doen en laten wat goed voelt.
    Voor wat betreft uitje, dat is wss weer gewoon in Utrecht. (Of vind je dat naar aanleiding van de vorige keren toch ook te ver?)
    *dikke knuffel*

12. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Femme: ok ok ik zal nog meer geduld hebben... ;):D

@Alex: oh lekker, picknicken is zo gezelli! En ja, mag me zeker in mijn (dooie) handjes knijpen!

@Nette: ik snap het meis...heel dikke knuffel voor jou...en hopelijk snel weer terug! Geniet van het mooie weer!

13. Meijke

Meijke Niet meer actief

Wat is het toch genieten hè dat mooie weer :D!

Ik moest gister in de supermarkt wel lachen, 2 dames tegen elkaar "warm he, ik hou de ramen en deuren potdicht". "Nou inderdaad Truus ik ook". Haha waarschijnlijk vond diezelfde Truus het vorige week nog veel te koud voor de tijd van het jaar...;). Lekker Nederlands...klagen over het weer :D

Ik word er blij van! Ff douchen en dan op pad, knuffels

14. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hahahaha, ach ja, er is idd altijd wat!
    Vind het ook altijd lekker hoor, wel snel te warm, maar je hebt het niet voor het zeggen.

Wat gaan jullie doen voor leuks?

15. Meijke

Meijke Niet meer actief

We gaan lekker fietsen naar het strand (30 min fietsen), even wat drinken en dan terug. Maar N slaapt nog, dus we zijn nog thuis :).

16. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ah lekker! Enne, slaapt ze nog of weer??? Anders is het wel een slaapkoppie! ;):D

Veel plezier iig!

17. Meijke

Meijke Niet meer actief

Haha nee weer, ze was om 06.00 wakker onze vroege vogel en dan is ze tegen 09.00 moe :). Vaak een kort slapie, maar nu houdt ze al anderhalf uur vol. En wakker maken doe ik eigenlijk nooit, behalve als we echt ergens moeten zijn. Maar ik vind niet zo gauw dat iets moet...;).

18. Meijke

Meijke Niet meer actief

Ga jij nog wat leuks doen Kel? Met 39+5 vast geen hele wilde dingen ;)?

19. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Gisteravond lekker uit eten geweest, oom en tante waren 33 jaar getrouwd. Vandaag rustig aan en morgen BBQ bij mijn ouders in de planning.

Maar weet het niet. Stond op vanochtend en verlies iets...ben er nog niet achter of het afscheiding is of VW. Dus kijk het even aan en anders vanmiddag even de VK bellen. ;)

20. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Zeg kel maak het effe nog spannender ofzo. Hoe bedoel je ik verlies iets? Ruikt het zoet? Is het elke keer een beetje? Vertel effe meer erover. Kan niet tegen de spanning

Deel Deze Pagina