Hahahaha, nou daar komt de TMI... Stond op om 8 uur vanochtend en toen jakkes in golfjes afscheiding of VW. Ook een klodder slijm in de wc. Nu eigenlijk telkens bij opstaan/lopen golfjes. Beetje in glas opgevangen en het is een beetje troubel met witte vlokjes erin. Er zit wel wat afscheiding bij, maar soms ook alleen maar waterig. Ik word zelf misselijk van de geur... hubby zegt dat het zoet ruikt. Genoeg info?
@Mykelti Heel verstandig dat je het even aan je vk hebt gemeld. Spannend hoor! Lijkt toch wel het begin van...
Mss wel ja, maar dan kan het nog wel lang duren. Ik wacht in spanning af! Staat toevallig net mijn vader voor de deur...
Lieve Kel, dat IS vruchtwater. Net wat je zegt, ietwat zoetig, witte vlokjes erin. Als je loopt verlies je het in scheutjes. Die afscheiding zou de slijmprop kunnen zijn
Thanks meiden! Is iig vruchtwater, VK is net weg. Bloeddruk is wat hoog en hou sinds vanochtend vocht vast+wat hoofdpijn, dus hij komt begin van de avond nog een keer meten. Als het dan nog te hoog is, moet ik vanaaf al naar het ziekenhuis voor controle, anders morgenochtend als de weeën niet komen. Verder dus nog geen weeën. Hou jullie op de hoogte!
Mykelti, succes. En nu met blote voeten door het gras lopen, frambozenblad thee drinken of glaasjes tonic en in bad zitten of douchen. Laat die weeen maar komen dan, denk ik dan. Zet hem op he!
Hahahaha, wie weet helpt het! Hubby en ik zijn nu van de last minute schoonmaak en was...je moet toch wat doen om bezig te blijven.
He meiden, ik leef nog maar even genoeg aan mezelf de kids en dinnie die in zkh ligt aan de andere kant van het land, 10 wkn verder dan ik..... Hier gaat het goed, harde buiken zijn wel weer aan de orde, maar hou me gemak, doe wat en dan weer rusten. Mennnn.....voorproefje dit voor de vakantie, met deze temp zwanger zijn.
Hey meiden, even ego berichtje en kunnen jullie ook even lachen: Vanwege toch hoge onderdruk doorgestuurd naar het ziekenhuis voor CTG. Die en de bloeddruk was prima. Dus als ik niet voor morgenochtend 8 uur ben bevallen, word ik overgedragen aan het ziekenhuis. Dus wij barsten van de honger naar de Mac. Zitten we daar, ineens een knak van onderen, best zeer....ik ohoh...blij dat ik een kraamverband om hem...even afeten en dan heel voorzichtig opgestaan waarna de kraan natuurlijk open ging...en toen heel snel naar buiten gelopen (net niet gerend). Heb ik ws een scheur gehad en zijn nu de vliezen compleet gebroken. Moesten zo hard lachen! Nu ook wel wat bloed erbij...en volgens mij beginnen de weeën nu ook gelijk, dus...
Ja, spannend begint het nu wel te worden. Krampen lijken nu gelijk aanwezig, dus ben benieuwd hoe lang het gaat duren.