Echt een leuk ventje iid Kel!!! En nu al poseren!!! Warm aankleden is eigenlijk wat jezelf aan hebt en dan een laagje extra vaak, met normaal weer.
Mykelti: Van harte gefeliciteerd met je mooie mannetje! had ik toch gelijk een pinksterbeeb maareh volgens mij had ie bijna in restaurant de gouden bogen terwereld gekomen?? LOL @Femmelepem: jeetje, das idd geen fijne bevalling voor je geweest. Ik had met 30 weken een zeer lage placenta en werd door de vk gelijk naar de gyn gestuurd. beetje gekeken, beetje gepraat, moest met 37 weken maar terugkomen dan zou ik weer een echo krijgen. mss dat de placenta nog wat optrok en kon ik op de gewone manier bevallen. Dat is uiteindelijk ook gebeurd. de bevalling op zich buiten de beenspuit waardoor ik een week lang als een zombie heb rondgelopen verliep normaal. nadat Collin geboren was moest die placenta er nog uit, maar omdat hij al lager dan gemiddeld lag ging dat niet in 1 keer; gevolg 3 liter bloedverloren en met spoed naar de ok om alle restjes eruit te halen. die middag ben ik ook bijna van mijn stokje gegaan. heb 4 zakken bloed gekregen. gelukkig was de volgende dag alles weer zoals het moest zijn en mocht ik gewoon naar huis. een volgende bevalling zou ik volgens gyn ook alleen in het ziekenhuis mogen hebben (ik wil zoiezo niet thuisbevallen maar dat terzijde)
*breekt even in* Mykelti meis, van harte gefeliciteerd met jullie wondertje Hugo! Wat een mooi ventje :-d Nu lekker genieten en je laten verwennen meis! *gaat er weer vandoor*
Wouw, mooi Mykelti, dat we het hier zo hebben kunnen volgen, ik heb er tranen in ogen van... Heel erg gefeliciteerd!!!!!! Super zeg! @hier Heerlijk weekend, zaterdag lekker gezeild en zondag en maandag m'n schoonzus geholpen met oppassen op m'n nichtjes. De hele dag buiten, 3 dagen lang. Elk jaar weer super gezellig. Gisteren wel verdrietig geweest, kon me niet voorstellen dat ik alweer ga werken en dat ik daar geen tijd zal hebben om er aan te denken...... Nu ben ik dus nog thuis. Ik heb besloten om vandaag alleen m'n email te checken en weer even in te lezen. Rustig aan dan maar. Van mij mag het weer zo wel blijven! Lekker de ramen open en buiten eten in de tuin...
He, Mykelti, Gefeliciteerd! Stoer hoor ben jij! Beetje zp en tijdens de bevalling en gelijk al een foto! Leuke naam HUgo!!! Glimworm, Wupje en lovelybabe, gezellig dat jullie mee kletsen! Wat balen wup dat je net een mk hebt gehad en een met 22 weken, brrrr, wat ellendig! Zet hem op! Je kunt ook bij de 30+ nog steeds niet zwangere kippetjes mee kletsen. Maar hier is ook gezellig. Dat is een afsplitsing die nog steeds nieters. Hier een beetje aan het aftellen tot oma komt. Want dat ze komt weet ik bijna wel zeker. Maar goed. Geduld he!
Mykelti: Jaaaa! Gefeliciteerd! Wat een kanjer ben je. En wat een mooi ventje hebben jullie gekregen. (En natuurlijk een mooie datum ) Glimworm: apart. Wat dat met die kleintjes kan zijn, weet je soms toch niet. Alex: wat een grappige omschrijving "ik ben niet zwanger om de schoonheidsprijs te winnen." nanette: ik kan me voorstellen dat het allemaal even te pijnlijk is voor je. Neem de tijd die je nodig hebt, maar weet dat jij ook in mijn hart en gebeden bent. Maar sommigen kunnen zelfs in het heetst van de strijd nog sms-en met beste vriendin (dat deed ik dus ) Elba: he bah, nee he. Ik hoop toch dat oma vanaf nu je huis snel voorbij gaat. Wup: hoe ging het vandaag? Afgelopen weekend weer lekker genoten. Gisteren verjaardag gevierd van M met een bbq met de familie dus dat was erg gezellig. Maar het begon allemaal heel erg hectisch. Mijn man had als verrassing een hotelletje geboekt van vrijdag op zaterdag. Alleen A zou meegaan omdat ik nog steeds gedeeltelijk bv geef. Zijn we op weg om G (nr3) weg te brengen, zie ik ineens D (oudste)aan de kant van de weg zitten. Gelukkig stonden we in de rij voor het stoplicht, dus kon ik uitstappen. Mijn man bracht G ondertussen weg naar zwemles. Blijkt dat D is aangereden door een auto . Gelukkig was diegene gestopt en ook een getuige en nog meer gelukkig dat hij er alleen met schaafwonden en een pijnlijke knie vanaf gekomen is. En als je zn fiets en de auto zag, dan is dat echt een wonder! Zijn fiets is total loss en er zitten deuken in de motorklep waar zn knie terecht gekomen is. Hij is zo over de motorklep gerold en 5 m verder eraf gevallen . Ambu en politie erbij en uiteindelijk 1 1/2 uur later brengen we zn fiets naar huis. Hij wilde zelf toch nog gaan logeren, dus konden we toch nog weg. Maar.... Terwijl we zijn fiets thuis wegzetten, horen we dat G tijdens zwemles uitgegleden is en naar het zkh moet . Wij hem opgehaald bij het zwembad en naar de eerste hulp. Om een lang verhaal kort te maken; om ong 19.45 uur stapten we weer buiten en was zn snee gelijmd. Vraagt hij of hij toch mag gaan logeren, want hij had zich er zo op verheugd. Au, dat deed mijn moederhart pijn zeg! Ik ben wat dat betreft een echte kip en wilde het liefst al mn gewonde kuikentjes onder mn vleugels hebben. Ze worden echt groot en hebben mama blijkbaar niet meer zo nodig; zelfs G niet! Mijn kinderen hebben nog nooit iets ernstigs gehad en nu 2 achter elkaar. Nadat we hem hadden weg gebracht besloten we om hier naar de Mac te gaan en eerst rustig te eten voordat we verder zouden beslissen wat we zouden gaan doen. In eerste instantie hadden we allebei geen zin meer. Aangezien het eigenlijk nutteloos zou zijn om thuis te blijven terwijl de kids er niet waren en ze goed verzorgd werden, besloten we toch te gaan. En we hebben het heerlijk gehad. We hadden een erg luxe kamer met bubbelbad en balkon waar 's morgens de zon al op stond. Het was in A'dam en lag aan de aanvliegroute van Schiphol, dus ik heb 's avonds/ 's nachts heerlijk relaxed naar de overkomende vlioegtuigen en de sterren gekeken. Zaterdag zijn we nog een paar uur naar Scheveningen gegaan en we kwamen heerlijk uitgerust weer thuis. De kids hebben het ook allemaal heel erg naar hun zin gehad en hebben er een minder groot trauma aan over gehouden dan hun moeder . Wat dat betreft ben ik echt een watje.
Jeetje, twijfel, wat een dag zeg! Zoveel pech op 1 dag... Wel fijn dat jullie toch nog een beetje hebben kunnen genieten van jullie avondje weg!
hahahahahahahahaha twijfeltje toch.. hoe krijgen jullie het voor elkaar.. hahahahaha (snap trouwens dat het dubbel voelde dat ze toch wilden logeren en wat fijn dat het allemaal zo goed is afgelopen!)
Wow twijfel, das schrikken zeg! Goed dat je toch bent gegaan, lekker uitwaaien op het strand ook nog. Ik heb helemaal niet gewerkt vandaag, was zo verdrietig. Morgen belt mijn leidinggevende me even. Zal toch binnenkort weer moeten beginnen...
He wup wat ellendig. Ja, je mag best aan jezelf denken en een mk is niet niks zeker niet een tweede. Daar mag je best last van hebben. Hoelang ben je al thuis? Soms zijn leidingevende zo opdringerig. Wat ga je zeggen? Tjee, het valt niet mee. Eerst dit en dan zo'n gesprek met je leidingevende. Of zie je het wel zitten. Sterkte!! Ook voor jou gaat de zon wel schijnen! Twijfel, tjonge wat een pech zeg. Hoe is het mogelijk, sterkte!!
Hey dames, Hoe gaat het hier? @Elba, heb even gezocht en gevonden. Ga daar ook meekletsen. @Wup: rustig aan en tijd nemen voor jezelf? leidinggevende heeft er niets aan als jij over de flos bent en jezelf het puin in werkt. @Twijfel: wat een verhaal!!! Wat een pech. Wel goed dat jullie wel zijn gegaan en hebben kunnen genieten. Wij zijn net bij de ha geweest (weer), maar deze keer samen. Vriend heeft dezelfde vragen gehad en buik en zaakje zijn bevoeld. Nu heeft hij een potje mee en moet hij volgende week donderdag zijn potje afleveren in het ziekenhuis (tussen 8 en 10 dus er zit wat druk op). Ik moet morgen bloed laten prikken (hellup) en de bloeduitslagen en de uitslag van vriend geeft een indicatie wat onze kans is op een 'spontane' zwangerschap. Indien er uit komt dat er niets mis is dan weet ik eigenlijk niet wat er verder gebeurt. Vriend kreeg het advies om wat kilo's kwijt te raken. Wist niet dat dit invloed had op de kwaliteit van zijn 'goodies'. Maar goed....de eerste stappen worden nu gezet, en dan maar even kijken wat er uit komt. Fijne dag dames!!!