30+ kippetjes

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by saskia33, Oct 26, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. C78

C78 Niet meer actief

Nanette, veel plezier! Tuurlijk mis je je meisje...

Alexandra, is alles al helemaal klaar voor de komst van de baby?

Mykelti, al een beetje gewend aan het moederschap? Alles goed met Hugo?

Elba, hoe gaat het nu met je?

Twijfel, fijn om te horen dat allemaal goed gaat!

Hier weinig nieuws. Roan heeft gelukkig wat minder krampjes. Verder doet hij het ook prima. Ik ben de strijd met de kilo's maar weer aan gegaan. Ik wil graag weer mijn eigen broeken aan ;)

2. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    Zo goed als. Alleen mijn zwager komt na het EK nog een inbouwkast langs een schuine wand maken op de babykamer en dan is het écht af!

Haha, dat gaat voor mij ook nog een strijd worden na de bevalling. Ga je nog een speciaal dieet doen? Heel veel succes ermee!
    Fijn dat Roan het lekker doet. Grote zus ook nog altijd in de wolken met haar broertje? Ik zag die schattige foto van hun tweetjes, leuk!

3. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    Lovelybabe, mooi zo alles is goed. Maar 35% over een heel jaar dan lijkt het zo ver weg he. Succes!!! Ik stond daar ook een beetje tegenover van huh. Toen.

Het gaat goed, ik had wat buikpijn maar volgens mij is dat een virus en niet van het prikken. Vrijdag eerste echo. Ik ga ook vragen of ze vocht in mijn baarmoeder kunnen zien. Want dat kan na een keizersnede als het niet mooi heelt en dan wil niks zich meer hechten omdat het weg spoelt. Ik maak me daar razend druk over want ik heb een ks gehad. Maar goed eerst vrijdag eens afwachten.

4. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

Jul 6, 2010
    1,165
    0
    0
    @Femme,
    Bedankt voor je reactie, herkenbaarheid is altijd een fijne 'erkenning'! Dus heb zeker wat aan je verhaal, even weer horen dat je niet de enige bent die het overspoelt. Ik vind mezelf ook zo suf, heb het gewoon laten gebeuren het afgelopen jaar. Maar goed, nu weer op de rails klauteren!

FIJN dat jij je weer Femke voelt, want dat is toevallig een heel leuk mens!! :) Super dat je zo'n fijn weekend achter de rug hebt, ook vakantie in zicht al?

@Elba, Lastig he niet laat naar bed gaan ik ben ook echt een avondmens. Maar nu lukt het wel, lichaam geeft gewoon de grens aan...verstandig lichaam :p

Dat je nu maar genoeg energie mag hebben voor de MMM, en dat dit nu ook maar de uitkomst mag gaan bieden!!!! Duimen draaien, rituele rondedansjes ook. Hou ons op de hoogte he!

Dat verhaal van de KS ken ik niet, jakkie dat dat ook nog kan meespelen. Zou ik zeker laten onderzoeken. SUCCES!

@Wup, pff vervelend als je toekomst zo onzeker wordt. Hoop dat je snel wat anders kunt vinden. In welke sector zoek je eigenlijk?

@Twijfel, mooie monologen weer! Dat jij daar tijd voor hebt met 4 van die donderstralen :p
    Ik zal zo wel even melden van de HA, helaas is een pilltje niet voldoende.:)
    We gaan volgende week naar zuidkant van Franse Alpen. Ik heb er zoooo'n zin in. Drie weken alleen maar voor mij, mijn lieve man en kleine moppie. Veel zonneenergie opzuigen en lekker Frans eten...hmm, croissantontbijt!!

Gaan jullie ook nog weg? Ow fijn dat A nu kan kruipen, toch wel handig als ze wat zelfstandiger worden he, hoewel het inderdaad ook niet bij te houden is hoe snel dat gaat. En ze probeert al te staan :$, snelle jelle!
    Gaat het nog steeds goed met de BV? Knap hoor, kan me voorstellen dat het heerlijke knuffelmomentjes nog zijn zo.

@Alex, Het gaat echt hard nu he...waaaahhhh!! :D Geniet maar lekker van die beweging in je buik, dat ga je nog erg missen! En het is toch wel handig hoor zo'n inwendige draagzak, ook dat ga je straks nog wel eens missen als je denkt, hmmm hoe ga ik nou douchen/plassen terwijl snukkelpukkie bij mama wil zijn...? :p
    Hoe was het bij de controle???

@Nanette, witte broek aan op kamp?? Hmm, denk dat ie zich bewust verstopt heeft :D
    Hoe gaat het eigenlijk met je dramaqueen? Die is zeker ook al een paar turven groter dan de laatste x dat we haar hebben gezien. Haalt ze nog lekker streken uit?

@C78, ik vergeet steeds je nieuwe naam, haha. Tja die kilo strijd...lastig, lastig, maar laat je niet gek maken hoor door al die beroemdheden of mama's die dat schijnbaar moeiteloos verliezen. Is nie waar, die trainen als zotten!!! ;)

@ego..., maandag bij ha tranen met tuiten zitten huilen, pfff... Maar ha was super fijn. Het klinkt wel heftig want ha zegt dat ik burnout heb met depressieve klachten. Moet wel nader onderzocht worden, maar veel van wat ik er nu over gelezen heb klopt wel. Het is dus met name een energie probleem, ik heb het afgelopen jaar mijn hele batterij leeggewerkt en geen mogelijkheid gevonden die weer op te laden, met als gevolg in de min komen staan qua energie. En nu dus doodmoe, maar ondertussen gaat de trein verder...
    Ik heb ook bloed laten prikken, maar daar is niks uitgekomen. Ga nu paar keer naar de praktijkondersteuner die wat testen afneemt en tips geeft. Kon daar meteen na het gesprek met ha terecht en dat was heel fijn. Ze gaf me als tip te gaan sporten, dus me meteen ingeschreven bij de sportclub en ik ga eens vaker alleen wandelen in het bos. Even tijd om gewoon mijn gedachten op een rij te kunnen zetten, denk dat dat al veel gaat schelen.
    Komt goed, gewoon eens echt aandacht aan mezelf gaan schenken!

Dus meiden, let goed op jezelf; jij bent belangrijk!!!

5. karine

karine Fanatiek lid

May 13, 2007
    3,694
    0
    0
    @ sprokkel: Jeetje, dat is niet niks meis! Let goed op jezelf en lekker bijkomen op vakantie en de energie weer helemaal opladen!!

@ rest: sorry, jullie moeten het even met een gemeende knuffel doen, hier een zielig ziek klein ventje. Vannacht alles onder gespuugd...
    *knuffffff*

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    @Sprokkel: jeetje meis, wat goed dat je een gesprek hebt gehad met de ha. Even lekker jezelf verwennen en met jezelf bezig zijn is een goed plan. Heel veel beterschap en plezier natuurlijk!

@Femme: wat heerlijk dat je je weer zo goed voelt! Houden zo!

@Twijfel: heerlijk hè, die bv!? :) Kan er ook super van genieten, ondanks dat ik soms 12x op een dag voed.

@Elba: heel veel succes in de mmm meis. Fijn dat het spuiten meevalt.

@C78: succes met de strijd! Lekker dat Roan minder krampen heeft. Zo zielig voor die kleintjes...:(

@Alex: ja, heerlijk aan het genieten! Zo benieuwd naar jullie spruit! :D

@Nette: hopelijk hebben jullie een beetje weer op kamp. Waar gaan jullie altijd heen? In de buurt of verder weg? Hoe is het met je man?

@Wup: succes met solliciteren!

@Karine: beterschap met je kleine man...ziek zijn is niet leuk...:cool:

@Lovelybabe: idd is zelf nog even proberen prettiger dan gelijk de mmm in. Ik duim voor jullie!

Hier gaat het goed! Hugo is een schatje, begint steeds wakkerder te worden en gaat dan brabbelen op zijn manier. Probeert ook al om te rollen! :$
    BV gaat prima, ondanks dat ik al meerdere regeldagen voor de kiezen heb gehad. De eerste dagen vond ik dat krijsen wat hij dan soms doet (ook van krampjes/misselijkheid) ontzettend moeilijk. Nu kan ik me er moeiteloos voor afsluiten en hem troosten zonder dat ik zelf krankjorum word.
    Vandaag samen met mijn vader voor mijn hubby gipsafdrukjes gemaakt...een drama, maar er staat iets van een handje op en een voetafdruk is wel goed gelukt. Kwam er helaas wel achter dat het lijstje op zijn kop zit en die kun je dus niet meer omdraaien...kwaliteit z...maar dat mag de pret niet drukken! ;):p

Hier ons manneke in gesprek met zijn beste vriendje Giraf. :D

7. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

Jul 6, 2010
    1,165
    0
    0
    Kel, nu al omdraaien :$:$ dat is wel heel rap! Robin deed dat met 4 maanden. En wat een cutie!!!

12 keer voeden op een dag, oeff wel een fijn moment maar ook wel vaak, trek je het een beetje of voel jeje beetje melkmachine ;)

En knap van dat afsluiten! dat kon ik totaal niet, vond het zo zielig...:)

8. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

Jul 6, 2010
    1,165
    0
    0
    Ow hopelijk snel weer beter hoopje mens!

9. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    Jeetje sprokkel, das niet niks. Goed dat je aan de bel trekt. Nu is het sprokkeltijd! Helaas ken ik het gevoel een beetje. Niks aan. Ik moet ook wat meer sporten, maar ik heb nooit zin, ach, vanavond maar weer eens.

In el hospitalo alles goed. Lidteken ks, zag er goed uit. Alleen de folikel was nog niet genoeg gegroeid 14mm en het moet 20 zijn, dus die zal ik eens ernstig toe spreken, dus ik moet nog even door gaan met prikken, heb een nieuw receptje gehad. Al heb ik volgens mij wel al wat eipijn, heb ik weer, dus nu lekker een paracetamolletje genomen, anders blijf je er zo aan denken. Zit nu ook lekker chocola te eten, had ik wel recht op vond ik.

Ik had trouwens mijn zoontje mee van 3.5 in de veronderstelling dat hij naar de ziekenhuisopvang kon, was dat net een uurtje dicht. Dus ja, toen heb ik hem maar mee genomen naar de echo. Was niet echt mijn plan en ik vond het wel vervelend omdat je bang bent dat je kind je kwetsbaar ziet (niet bloot maar emotioneel). Dat vond ik lastig. Maar goed hij natuurlijk niet, ik had hem chipjes gegeven, dus hij had het reuze naar zijn zin en ik me maar zorgen maken. Het ging heel makkelijk maar toch vond ik het niet fijn. Ik vergat ook bijna wat ik wilde vragen enzo. Misschien als je wat vaker bent geweest is het makkelijker dat weet ik niet. Maar goed het zit er op en das het belangrijkst maandag maar weer eens kijken.

10. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    Super Mykelti, dat het zo goed gaat en wat een kanjer is het zeg!!!! Fijn dat de bv zo goed gaat! Zet hem op!

11. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    Sjow. 't is weer rustig zeg. Ik heb zelf eigenlijk ook niks bijzonders te melden.

@Mykelti
    Wat gaat dat toch hard zeg! Lekker genieten van je mannetje. :) Leuk die foto van "In gesprek met vriend giraffe". :D

@Sprokkel
    Bij de controle was alles goed. We hebben nu al een modelkindje. Heel saai, zei de gyn. :D
    Tja, ik zal de inwendige draagzak vast gaan missen, maar ook daar is vast een oplossing voor. :)
    Heel goed dat je nu aan jezelf gaat denken en helemaal stoer dat je je hebt ingeschreven bij een sportclub! Ik zeg: goed bezig! (En wat fijn dat je hier nu wat vaker komt kletsen. :))

@Karine
    Hoe is 't met je ventje? Alweer opgeknapt?

*knufs aan iedereen*

12. karine

karine Fanatiek lid

May 13, 2007
    3,694
    0
    0
    @ Mykelti: Leuke foto!!

@ Sprokkel: Goed aan jezelf denken!!! ;)

@ Elba: Och jee... Fijn dat hij door de chipjes niets heeft meegekregen. Snap dat je er even van baalde! Lekker, chocola :)
    Zet 'm op meis, hoop dat dat ei snel en goed springt..

@ Alex: Fijn dat jullie zo'n mooi gemiddeld kindje hebben, na alle zooi..
    Hier Micah sinds vandaag gelukkig weer ietsies beter. Wat wil zeggen; niet gespuugd, eten blijft goed zitten en luiers worden weer dikker. Mede dankzij de O.R S. die hij gisteren alleen maar heeft gehad... Morgen dan ook weer beetje beter, hopelijk iets meer dan alleen fruit (zoals vandaag).
    Sneu hoor, als je kindje zooooo ziek is!

13. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    die arme micah.. hopelijk is shij er snel weer helemaal..

Hielp het toespreken van je eitje een beetje elba?

Ik heb kanap overleefd.. volgens mijn man heb ik mijn witte broek (tot grote tevredenheid van hem) weggehgooid vorige maand..
    Kan..
    Kan..
    Maar ik kan het mij niet meer heugen..

14. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    Ja, Nanette, het heeft toch wel geholpen. Gelukkig vandaag waren ze goed. Dus vanavond Pregnyl en woensdag inseminatie en dan duimen maar. Ik hoop dat ze hun best doen. En de zwemmers natuurlijk ook! Is toch niet niks, eerst in een potje en dan weer uitgezet worden. Hopelijk zijn het flinkerts!

15. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    ik heb in het andere topic al gereageerd elbatje;)

16. wup79

wup79 Bekend lid

Sep 18, 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    even alleen echo berichtje:
    Vanmorgen nog bij de gyn geweest. Als er iets mis zou zijn met wat ze bij de curretage hadden verwijderd, zouden we het hier horen. Gelukkig was er niets mis en is er lichamelijk ook niets mis. Een volgende zwangerschap zou gewoon goed moeten verlopen.
    Vanwege mijn 1e zwangerschap (22 weken) doe ik mee aan een onderzoek naar het verband tussen een verkeerd gelopen zwangerschap en de ziektes die ik op latere leeftijd kan krijgen.

Stiekem hoop ik dat het onderzoek uitgesteld moet worden, omdat het niet gedaan kan worden als ik zwanger ben....

iedereen veel sterkte, plezier en succes!

17. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

Nov 23, 2009
    772
    0
    0
    #2177 evelynw76, Jun 18, 2012
    Last edited: Jun 18, 2012
    ff een egoberichtje voor het slapen gaan:

Vanavond kregen wij de uitslag van de nekplooimeeting en deze was goed. Ze gaf twee voorbeelden aan: kans op afwijking op syndroom van down normaal 1 op 158 gezien mijn leeftijd - bij mij is de kans maar 1 op 20.000. En kans op een andere afwijking (ff de naam kwijt) 1 op 358 en bij mij 1 op 40.000

Dus........... allemaal helemaal in orde. We zijn super blij en opgelucht. Afgelopen week was ons kleintje ook al 7,1 cm en super actief. De gyn was lang bezig voor de nekplooimeeting maar dat vonden mijn vriend en ik niet erg, om zo langer konden wij genieten van ons actief kindje wat aan het zwaaien was en zich telkens aan het draaien was en opeens zelfs op de kop stond hahahah was zooooooooooooooooo leuk om te zien.

Pas nu begint het bij mij door te dringen en besef ik steeds meer dat wij in december een klein wondertje mogen begroeten ;)

Weekendje Parijs was ook super ondanks de regenachtige zondag en de bruiloft van mijn vriend's nicht afgelopen vrijdag was ook super en het aansluitende kamperen met z'n tweeen ook. Ook al ben ik sneller moe en moet ik s'middags ff slapen geniet ik echt ff de tijd dat mijn vriend (euhmm inmiddels verloofde) en ik samen zijn.

voor wie nieuwsgierig is.... heb alle echo's in een fotoalbum gezet ;)

Kippies: een hele dikke knuff en tot snel

HUG voor iedereen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

18. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    wup dat hoop ik ook dat het uitgesteld wordt. Is het erg ingrijpend? Gelukkig is alles goed bij jullie, maar toch raar gevoel lijkt mij na 2mk's. Hoop dat het snel weer raak is. Valt niet mee denk ik! Zet hem op!

Evelynw, wat een super nieuws! Fijn hoor alles goed, kan niet beter. Lekker genieten en voor je het weet is het december. Leuk dat je beebje zo actief is, gezellig!

19. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

Mar 29, 2010
    1,229
    0
    0
    Dit verwoordt perfect wat ik nu eigenlijk ook wilde komen zeggen ;)
    (moeder van vier, zeker??)

20. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

Mar 29, 2010
    1,229
    0
    0
    Dat hoop ik met je mee...

Share This Page