Gaat goed met hem. Hij gaat met kleine stapjes vooruit. Hij is een heel vrolijk ventje , ondeugend en erg knuffelig. Begint steeds meer woordjes te zeggen.
Hoi meiden Kom af en toe eens buurten. Ben steeds benieuwd hoe het met jullie gaat.Dus zo nu en dan ben ik er even. groetjes lente
mensennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn mijn spookje en drama queen fietst zonder zijwieletjes..... joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee (en ik ben kapot van het meerennen.. man ik word nog eens slank op deze manier)
Hey meiden. Ik ben ook weer in 't land. Heb nu even niet veel tijd om te schrijven, dus ik hou 't even kort en geef jullie allemaal een knuffel. Aankomende donderdag heb ik EINDELIJK weer een afspraak voor een follikelmeting. Deze ronde gaan we er weer voor. @Nette Voor jou even een extra knuffel. Wat een K-nieuws heb jij gehad. Toch blijf ik positief voor jou, want je hebt tot nu toe wel telkens een ovulatie gehad. All is not lost! En wat zul je trots zijn op je kleine meid! Goed hoor! @Meijke Super! Gefeli! @Lente Wat heftig voor je. Gelukkig gaat het wel goed met hem.
@Twijfel: wat sneu dat het nu zo snel achteruit gaat met je paps. Hopelijk blijft hem veel lijden bespaard. Dikke knuffel voor jou. @Nette: hoe gaat het nu? Wanneer moet je weer terug naar de gyn? @Meijke: toppie, een nieuwe baan! 3 Dagen is toch wel prettiger dan 4 dagen, lijkt mij. @Lexie: hopelijk heb je de vakantie van je leven gehad meis! Leuk geweest? En hopelijk groeit er al een heel mooi eggies zodat je snel de TP kunt hebben. Hier alles goed. Vandaag uitslag van de combitest. Nekplooi was goed, dus verwacht er geen schokkende dingen van. Foto staat in mijn album. Verder nog niets te zien aan de buitenkant.
@Twijfel Voor jou ook een extra dikke knuffel. Hoe ben je er momenteel onder? @Mykelti Zo te horen ben je nu helemaal gerust op je zw.schap en kun je lekker genieten. Fijn! Sta je nu elke dag voor de spiegel om te kijken of je buik al is gegroeid? Vakantie is heerlijk geweest op een paar momenten na. Ben één keer flauwgevallen 's avonds tijdens een tour door St. Augustine. Waarom weet ik niet, zal wel vermoeidheid+medicatie+warmte zijn geweest. ("Are you pregnant?" vroeg een mevrouw... Ehm, no.) Dan nog een hevige paniekaanval in Ft. Lauderdale toen ik me niet zo lekker voelde. Afgezien daarvan was het echt een hele fijne vakantie hoor! Miami vond ik echt helemaal top, zo'n bruisende smeltkroes van mensen en culturen. Verder is Florida gewoon erg mooi. We hebben heel warm weer gehad in de 2e week, minstens 30 graden. Eigenlijk te warm om iets te ondernemen, dus ik ben blij dat we Orlando in de eerste paar dagen hebben gedaan. (Twee pretparken bezocht!) Ik heb foto's op mijn Facebook geplaatst: https://www.facebook.com/profile.php?id=100000024919352 (Stuur een vriendschapsverzoek als je nog niet als vriend erbij staat.)
lexie is teruggggggggggggggggggggg joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee waarom ga je nou flauwvallen meis? Dat moet je niet doen.. (of zag je een heule mooie man en viel je in kattenzwijm dan mag het weer wel) @mykelti.. tja hier is het nu wem even rustig.. Wacht mijn ongi af. nu geen flauw idee wanneer die zou moeten komen. Officieel zou het al klaar moeten zijn. Maar aangezien bij de gyn het ei nog niet was gaan springen... We wachten noog maar weer even verder. Pas begin december weer naar de gyn en dan horen we meer
Haha ja dat was niet zo handig van me hè, om flauw te vallen. En nee, het was niet om een mooie man. Maar gelukkig was mijn eigen mooie man daar om me op te vangen. Oh dat is 't al bijna meid. 't Is al eind november. Ben je er erg zenuwachtig voor? Alweer een jaar geleden had ik mijn eerste terugplaatsing. De tijd gaat hard...
euhhhhhhmmmmm nu ben ik er redelijk rustig onder. In het begin was ik mega emotioneel. Maar nu. Ze hebben er eerder naast gezeten zegt mijn man en veranderen kunnen we dit niet. Dus we wachten maar even af. Bovendien moet ik eerst maar eens ongesteld gaan worden. Dan kunnen we weer verder kijken (stiekem hoop ik dat dat eitje dat er zat goed bevrucht is) En inderdaad time flies when you're not having fun
Kan me voorstellen dat het even heel erg emotioneel is geweest. Je man heeft gelijk, je kunt er niets aan veranderen als het zo is, maar dat maakt het niet makkelijker. Overigens, wat ik vreemd vind is dat het vermoeden van een vervroegde overgang nu deels gebaseerd wordt op het uitblijven van je menstruatie, maar volgens een gyn uit mijn zkh worden je cycli eerst juist korter als je in de overgang komt. (Ik had ook eens een hele lange cyclus, remember? Ik was er toen ook even bang voor.)
nou komt door meerdere factoren. Mijn cycli zijn onvoorspelbaar. Menstruatie is soms lichter en duurt meer dan 7 dagen. Krijg wat meer last van haartjes.. heb zweetaanvallen 's nachts, kan niet elke cyclus meer een eisprong spotten en een moeder vroeg in de overgang. Dus genoeg om je zorgen maken zo langzamerhand
Ja dat zijn inderdaad wel dingen waar je niet op zit te wachten... Toch positief blijven, want vervroegde overgang betekent niet meteen einde verhaal. Ik hoop dat het gesprek met de gyn wat perspectief zal geven.
ALEXXX IN THE HOUSE!!!! Knuffel!! @nanette he bah meis....maar wij gaan voor je duimen hoor!!!!!! (heb wel weer om je moeten lachen hoor, over de katzwijn)
@Alex: hihihi, nou iedere dag voor de spiegel heeft niet zoveel nut hoor. Maak iedere week een foto op dezelfde manier, maar zie nog eigenlijk niets...maar goed, de kleine mag best van binnen een hapje mee-eten. Zal wel schrikken geweest zijn als je van de vlakte ging, maar zo blij dat jullie toch een super leuke vakantie hebben gehad! @Nette: ik snap dat de gyn aan de hand van je symptomen die richting op denkt, maar wil je zelf niet dat dat gewoon definitief vastgesteld wordt d.m.v. een echo en bloedonderzoek op de 3e dag in je cyclus? Ben het met Alex eens dat dit wel erg kort door de bocht is. Hopelijk heeft je man gelijk en heeft de gyn het mis! @goof: hey Goof, hoe is het met jou??