30+ kippetjes

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by saskia33, Oct 26, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    Ik zie het streepje ook, maar durf nog niet blij te zijn voor je... en toch... net nu je even een time-out hebt genomen... ik weet hoe gunstig dat *kan* zijn. Bah, wat spannend weer!

2. Alexandra2008

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    @Goofy
    Gelukkig bijna rust voor je. Zeker weer een heel gedoe geweest me die rare directrice van je?
    Ik hoop je snel weer wat vaker te zien hier.

@Mamavan2snoetjes
    Hey was je d'r ook weer eventjes. Hoe gaat het met jou?

3. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    ja die werkgever van goof is bijzonder:S

en blij durven wij ook niet te zijn hoor..

4. Alexandra2008

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    Ga je morgen weer testen, Nette?

@Meijke
    Hoe was je grote dag? Wat hebben jullie het getroffen met het weer, goed zeg. Ben benieuwd naar de foto's!

@all
    Zo naar de verjaardag van neefje, in Heerenveen en langs de schoonoudertjes. Gisteren veeel te laat naar bed te gaan, dus ik zal zo wel in slaap vallen inde auto. :p (Ja, ik moest me schamen.:p)

5. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    HOi Goof, z'n papa in de maling nemen, mooi man! Rare werkgever ja.

Alex, ik denk dat het ook wel los loopt. Komt vast goed!

Nanette, leuke achtergrond. Zet hem op, ook daarbinnen.

6. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    @elba.. hahaha dat had ik helemaal niet gezien.. time..
    nou ja time will give the answer:p

lexie veel fun in h'veen..
    Ben je wel in de buurt van moi trouwens

Vandaag weer getest, natuurlijk niet duidelijker dan gisteren. Nu geen testen in huis, wil eigenlijk wachten tot donderdag of vrijdag..

7. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

Nov 23, 2009
    772
    0
    0
    Dank jullie wel voor jullie reacties.
    Ik eet nu dat wat ik binnen kan houden,de rest komt wel een keer....en multivitamines kan ik niet slikken ivm allergieen .... maar komt heus wel allemaal goed

Nanette: Ik duim mega voor je

Sorry als ik niet nu op iedereen in ga, maar mijn schatje is jarig en we hadden al een super relaxte dag met z'n tweeen en nu nog ff tv kijken. Heb net hartjes wafels gemaakt, mijn schatje klopt nu nog ff de slagroom en dan ijs erbij en dan smullen (i hope so ;) )

Van de week zal ik wel ff weer alles bijlezen

knuf aan iedereen!!!!!!

8. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

Mar 29, 2010
    1,229
    0
    0
    Ik sluit me aan bij wat Mykelti schrijft, Alex. Dit soort dromen zijn mega heftig, maar gelukkig niet waar. Ik heb ook de gekste dromen gehad bij Anne-Fleur en ik was er negen maanden lang van overtuigd dat ze me nog afgenomen zou worden (ik had zo naar haar verlangd, dat kon niet waar zijn dat dit nu werkelijkheid werd...).

Je houdt inderdaad over enkele weken je kereltje in je armen... hoe dichter het komt, hoe onwerkelijker wellicht, vandaar ook de dromen, denk ik!

Maar euh, Mykelti... Hugo is wel een draakje, hé... hij werd geboren in het Chinese jaar van de draak, net zoals mijn zoon bijna 12 jaar geleden (en je weet toch dat dit in China gelukskinderen zijn en ze er daar alles aan zullen doen om een draakje te krijgen... en liefst een zoon :D).

9. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

Mar 29, 2010
    1,229
    0
    0
    Thanks, ik ben daar zelf ook super trots op, hoor :D

10. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

Mar 29, 2010
    1,229
    0
    0
    Sprokkel, meid, je doet me blozen... wat een complimentjes :p

En euh, ja, kamer van Geert-Jan is helemaal af. Hij heeft er vannacht al geslapen. Nog wat kadertjes en spulletjes hier en daar ophangen en dan is ze op en top wat het moet zijn. Het is precies geworden wat ik voorheen in gedachten had en een hele metamorfose met het rommelhok daarvoor. Ik ben er zo trots op dat ik er vaak in stilte naar sta te kijken... het is tenslotte toch voor een groot deel mijn werk ;)

We vertrekken eind deze week op vakantie naar de Provence, maar daarna komen er zeker foto's... beloofd!

11. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

Mar 29, 2010
    1,229
    0
    0
    Ja, zo hadden wij ze ook :D

12. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

Mar 29, 2010
    1,229
    0
    0
    Ik ook (heel voorzichtig, maar ik zie ze wel)...

13. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

Mar 29, 2010
    1,229
    0
    0
    Verder heb ik zelf weinig nieuws...

Kleine neef is nog steeds niet geboren en ik word stilaan behoorlijk nerveus. Zus is inmiddels 2 dagen overtijd.
    Ook ben ik erg benieuwd naar welke naam hij zal krijgen. Het is een goedbewaard geheim, maar ik moest van zus enkele maanden geleden een gokje wagen en ik gok op LUCAS. Ik ben nu echt wel benieuwd of dit hem nu wordt of niet, hoewel ik eigenlijk geen idee heb... LUCAS was een beetje een ingeving en ik ken mijn zusje natuurlijk ook wel goed :p
    Ik weet inmiddels wel al dat het een naam met 5 letters wordt, dus wie weet zit ik er wel op met mijn gok...

Dochterlief, Hanneke, heeft morgen haar laatste examen en dan gaan we samen leuke dingetjes doen, zoals naar de film en shoppen. Ik kijk er wel naar uit, hopelijk stuurt neefje de boel niet in de war...

Zoonlief, Geert-Jan, kan zijn geluk niet op met zijn nieuwe kamer en dochterlief, Brechje kijkt uit naar dinsdag, want dan mag ze op schoolreis.

En wat Anne-Fleur betreft: die is druk met ontdekken, op haar billen door het huis schuiven en streken uithalen...

Verder nog een heel drukke week met hoogstwaarschijnlijk een geboorte en een massa voorbereidingswerk voor onze vakantie. Op 1 juli vertrekken we naar de Provence, dus dwz dat we er volgende week deze tijd gewoon al zijn. Hopelijk veel zon en mooi weer, want daar ben ik echt wel aan toe!

14. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    Hoi Karin,
    Sterkte met wachten. Is inderdaad spannend ja! Maar goed over een week of 2 weet je het zeker. Maar wat duurt dat toch lang he. Zet hem op!! Wanneer is het volle maan?

Succes met voor bereiden van de vakantie.

15. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

Aug 17, 2010
    3,351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Ben nu op vakantie. Maar nette.... Wauw voorzichtig nog. Maar wauw...
    Na de vakantie ben ik er weer.

En sprokkel ik heb met Lars overlegd en hij zag er wel wat in. Dus die ringen mogen uitgezocht worden....

16. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    @karen.. gezellig al dat lezen.. zijn jullie nog aan het wachten of heeft de kleine besloten dat vandaag zijn verjaardag is?

@fem.. lief van je.. ik wauw mee bij een knaller;)

17. wup79

wup79 Bekend lid

Sep 18, 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames, ik meld me ook weer even.
    Vorige week ongesteld geweest, wat de bedoeling was, maar stiekem toch verdrietig geweest...
    Ik probeer er iets minder mee bezig te zijn, daarom ben ik hier niet meer zo vaak. Merkte dat ik er te verdrietig van werd, als ik er elke dag weer over na ging denken. Ben al een stuk positiever.

Donderdag gaan vl en ik 5 daagjes naar Normandie. VL heeft een kamer in een kasteeltje gevonden en is alles aan het voorbereiden....heerlijk. Fietsen mee, buiten ontbijten/ lunchen en dineren......ben er wel aan toe merk ik.
    Verder deze week drie dagen cursus, dus ook even geen werk, best een lekker begin van de week.

ik zal morgen ook even reageren, maar nu is het wel weer even genoeg. knuffel aan iedereen!

18. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wup, als ik je onderschrift zo lees kanik me voorstellen dat je verdrietig wordt dat je weer een ronde verder bent. Knuff!!

Nanette, nog getest of niet meer?

19. Meijke

Meijke Niet meer actief

Karen, is je neefje er al :)?

Goof! Jeetje, 27 weken al weer...het gaat zooooo snel! Wat vinden je boeven er van :D?

Femmel, fijne vakantie! Waar zijn jullie naar toe?

Nette, nog getest? Spannend weer... Duimen draaien!

Elba, duimen draaien ook voor jou. Nog een weekje op het bankje geloof ik he?

Alex, hoe gaat het met jou?

Saskia, hoe gaat het nu met jou? Heb je nog een TP gehad? Je had nog 2 cryo's geloof ik he?

Wup, wat rot dat je ongi bent geworden, knuffel! Fijne dagen in Normandie toegewenst, prachtig daar. Ik hoop dat je lekker weer hebt!

20. Meijke

Meijke Niet meer actief

Onze weddingday was heerlijk meiden! Mooi weer, lekker eten, de plechtigheid was traantjes pinken en daarna een knalfeest!

Voor wie het leuk vindt, ik heb een foto van ons drietjes in onze outfits :) in mijn album gezet.

Share This Page