30+ kippetjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door saskia33, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hier vanmorgen toch weer een negatieve test..
    wel een teleurstelling,, al zag ik het al aankomen..

2. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Nette ook hier dikke knuffel.

Mykelti: het is heel mooi als je je dieren verder leed kan besparen maar ook heel moeilijk want je wil eigenlijk geen afscheid nemen....ook hele dikke knuf voor jou.

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Och nee Nette! ^%^&$^%$^$^ Hele dikke knuffel...mocht je idd toch tzt verder willen kijken in Duitsland zit een goede arts die veel weet van immuunafwijkingen. Net zo als Gent zeg maar, maar voor jullie veel dichterbij volgens mij.

Bedankt Sas.

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Nanette meissss.........zelfs ik was er al bang voor, ga je nou voor verder onderzoek?
    Moet steeds aan dat vrouwtje denken bij het cluppie van september, ook elke keer licht positieve test, bloeduitslag positief en BAM.....wordt het weer afgestoten. Zij moet eigenlijk na de eisprong een lichte dosering prednison slikken om te kijken of dat haar wel zwanger houdt......geloof dat zij in Dusseldorf zit of zat met onderzoeken.

Dikke knuff meis!!! Valt allemaal niet mee zo.

5. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Meijke gefeliciteerd!!! En wat groeit je kleine meid goed zeg.

Mykelti hoe bevalt het moederschap jou?

Hier druk druk......maar het schiet allemaal wel op met de verbouwing......eergisteren het plastic en de beschermingsplankjes van de trap gehaald....dus het wordt al wat minder bouwkeet :)
    De vloer ligt boven, bezig met behangen boven op de beeb kamer op onze nieuwe verdieping, badkamer wordt morgen en overmorgen afgemaakt, jongste heeft zijn nieuwe bed en kast gekregen, enz enz enz.....dus druk bezig met stylen van de kamers.....dacht dat ik dat nooit kon maar kennelijk dus wel hihihihi........mocht je benieuwd zijn, foto's staan op facebook, maar heb niet iedereen op facebook denk ik.

6. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Sas getver wat lees ik nou in je onderschrift....dikke knuff!!!

7. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    dank je voor de knufs, maar ben er redelijk nuchter onder. ben nog iet ongesteld, dus dat moeten we even afwachten.
    verder onderzoek gaan we nu niet doen, ik geniet van de rust, Dat doet me zo vreselijk goed, dat wil ik even zo houden;)

sas.. ik lees het ook meiske

8. C78

C78 Niet meer actief

Sorry, sorry... weer veel te lang geleden!!
    Het is best een druk programma zo en het kost me wat moeite alle sociale (online) contacten allemaal bij te houden :(

@Meijke, Gefelciteerd met jullie huwelijk!!!

@femme, Fijn dat je gelijk een verwijzing voor de gyn hebt gekregen. 11 juli duurt niet lang meer, hopelijk gaat hij gelijk weer gericht aan de slag.

@elba, voor jullie nu dus de 1e iui achter de rug, weer een stapje verder in de mmm... Hard duimen draaien dat dit toch de oplossing voor jullie blijkt te zijn en dat het jullie toch een zwangerschap gaat brengen...

@alex, wat fijn dat ze je nu ook gewoon voor de zekerheid extra in de gaten houden. Het komt al aardig dichtbij nu, spannend hoor! Heb je ook nog zo veel last van het vocht nu het weer warmer is geworden?

@Mykelti, fijn te lezen dat het goed gaat met jou en Hugo!

@sprokkel, wat super zeg dat je je nu beter begint te voelen. hormonen zijn ook maar nare dingen, ze kunnen je hele lijf op hol jagen! Wat voor een voedingssuplementen heb je gekregen?

@evelyn, heeft de misselijkheid al plaats gemaakt voor een betere periode in je zwangerschap?

@goofy, een verbouwing klinkt meestal wel leuk, maar zorgt toch voor veel werk en stress... Fijn dat het nu bijna klaar is!

@wup, balen altijd weer... sterkte! Hopelijk heb je lekker genoten van jullie tripje naar normandie.

@karen, spannend een neefje onderweg net voor je vakantie!

@Saskia, toch raar eigenlijk, onbegrepen onvruchtbaar... je zou toch denken dat ze toch ergens iets moeten kunnen vinden wat er in de weg zit. Het lijkt me zo slopend, de weg die jullie moeten volgen... Toch wil ik je weer veel succes wensen met de terugplaatsing van deze week!

@twijfel, sterkte met de spruw! Klinkt altijd zo pijnlijk!

@nanette, :( eerst zag ik weer zo'n mooie test en dan later toch weer een verhaal dat het weer op niets is uitgelopen. Het is zo oneerlijk! Jullie worden zo vaak zo erg telleurgesteld. Hele dikke knuffel!!

@ vakantiegangers, fijne vakantie!!!

@hier, de kleine man doet het goed! Hij heeft soms nog wel best last van krampjes, maar het wordt minder. Hij is gewoon al 2 maanden nu! Morgen weer zijn 1e prikjes, hopelijk heeft hij er geen last van.
    Ook de grote zus begint wat te wennen aan haar nieuwe situatie. Ze wordt niet meer bij elke kik wakker en blijft weer wat beter in bed liggen 's nachts. Hoe leuk ze het ook vind, je merkt duidelijk dat het toch een hele impact op haar heeft. 4,5 jaar lang alle aandacht voor haar alleen en dan moet die nu toch gedeeld worden. Nog 1 week school en dan heeft ze vakantie. Na de vakantie gaat het hopelijk op school ook weer wat beter. Ze mag in elk geval mee naar groep 2.
    Zelf merk ik dat ik eigenlijk meer rust nodig heb. Ik vind het alleen zo zonde van mijn vrije tijd... Toch merk ik duidelijk dat het wel helpt als ik echt vroeg ga slapen. Toch maar wat vaker aan toe geven.
    Ik kijk ook echt uit naar onze vakantie, alleen zie ik er al best tegenop dat ik daarna al weer aan het werk moet. Ik heb zelfs nog wat langer vrij genomen, maar toch, het komt al weer zo dichtbij. Volgende week ook al weer een intake gesprek bij het KDV...

Ik zie dat ik weer vaker moet posten, dan wordt mijn tekst niet zo lang!!

9. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Nette, wat balen!!!!

Hier ook geen goed nieuws helaas. We gaan wel door met een volgende ronde. maar o wat balen is dit.

10. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @c wat gezellig ook zo'n mega post.. hoeft niemand meer terug te lezen;)
    Fijn dat het zo goed gaat met je mannetje en ik snap wel dat D even moet wennen aan het delen van de aandacht, het is ook niet niks zo'n enorme verandering.

@elba..jakkie.. dat wilden we niet horen:(

11. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    hallo kippies,

bedankt voor jullie lieve reacties. de misselijkheid is nu stukken minder gelukkig. Maandag was ik ook bij de nieuwe gyn en met de kleine gaat het goed, 16 cm inmiddels alweer en super actief :)

maar ik moet rustig aan doen. de moederkoek ligt te ver voor de moedermond.... dus de komenden 4 weken is nu afwachten of deze verder wegtrekt naar boven als de kleine nu verder gaat groeien.... zo niet dan moet ik vanaf eind juli absolute bedrust houden totdat ik ga bevallen in december en ivm mijn bloeddrukprobleem en rare hartkloppingen ben ik doorverwezen naar mijn huisarts. Had vandaag meteen een korte EEG en daaruit bleek idd dat mijn hartslag in rust veel te snel is.
    Morgen krijg ik een 24 uurs bloeddrukmeetapparaat en begin volgende week een 24 uurs EEG. Als daaruit blijkt dat ik aan de betablokkers moet dan wordt ik opgenomen in het ziekenhuis ivm kans op allergische reacties omdat ik ja snel ergens op allergisch reageer, en dan wordt ook de kleine constant in de gaten gehouden met echo's en hartbewaking....

is ff hard en ff slikken maar ik probeer positief te blijven... veranderd de ligging van de moederkoek niet dan wordt het een keizersnee en ook daar heb ik me bij neergelegt.... een natuurlijke bevalling zou voor mij als moeder zijnde te gevaarlijk zijn ivm te hevige bloedingen etc.....

of onze bruiloft in september door kan blijven gaan weten we nu ook ff niet... we wachten nu deze maand ff af en beslissen in augustus alles.... kan zijn dat we in klein voor de gemeente trouwen en geen feest niets doen alleen ff gebak met de ouders en boers/zus eten en voor de kerk dan pas volgend jaar met aansluitend een groot BBQ feest voor familie en vrienden....

dus.... alles is ff nu een groot vraagteken en staat ff alles onderste boven, maar we krijgen veel steun van onze ouders, broers, zus en vrienden en dat doet goed.... zaterdag worden de babykamermeubels op de babykamer geplaatst door vrienden :)
    en vandaag gingen we ff shoppen... hebben een klein leuk neutraal babypakje gekocht in maat 56. zoooooooooo schattig..... ik probeer nu te genieten van de zwangerschap (zit nu in de ziektewet en heb ff geen sollicitatieverplichtingen) en ik zie wel hoe het verder gaat.

sorry dat ik ff niet op iedereen reageer, maar mijn hoofd zit mega vol, slaap slecht en kan moeilijk iets onthouden.

@Nanette: balen meis, ik gun het je van harte

de rest allemaal een DIKKE KNUF!!!!! en excuus voor mijn egoberichtje

12. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    He, wat vervelend allemaal. Dat had ook wel anders gemogen. Bruiloft uitstellen ook weer zoiets. Nou veeeeeeeeeeeeeel sterkte. Als de kleine het maar goed doet. Maar jij mag ook wel een beetje fit zijn van mij hoor! Zet hem op!

13. Meijke

Meijke Niet meer actief

Evelyn, wat vervelend allemaal, heftig.

De voorliggende placenta kan ik je alles over vertellen... Gelukkig trekt deze meestal voor 32 weken weer weg, wel kunnen er complicaties ontstaan. Bij mij bleef de placenta helaas op dezelfde plek en ben ik dmv een geplande KS bevallen.

Geen gemeenschap en niet tillen werd mij op het hart gedrukt. En nog wel wat meer. Ik ben in het begin slecht voorgelicht en behoorlijk geschrokken de eerste keer dat ik last kreeg van de complicaties.

PB me gerust als je meer wilt weten.

14. Meijke

Meijke Niet meer actief

Oh Nanette :x... Knuffel voor jou!

En Elba, ook voor jou.

Bah!

15. Meijke

Meijke Niet meer actief

C78, mooi dat de kleine het zo goed!!! En Dewi naar groep 2 :). Voor haar erg wennen, zo'n nieuwe huisgenoot, fijn dat dat beter gaat.

Vroeg naar bed...vind ik ook altijd zonde van mijn tijd. Maar als ik het gedaan heb ben ik de dag erna blijer en productiever..win-win ;). Alleen bedenk ik me dat 's avonds niet zo vaak. Vanavond op tijd jij, hop hop C78 :)

16. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hallo zijn we er nog;)

17. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Sorry, ik ben er nog maar niet zo schrijverig de laatste tijd. Ik denk wel aan jullie hoor. :)

Vandaag even een moeilijk moment gehad... Mijn stiefzusje is zwanger en laat een abortus doen, en dat terwijl de zwangerschap eigenlijk gewenst was... Relatie net op de klippen gelopen, grote financiele zorgen en pas gediagnosticeerd met borderline. Complexe situatie dus.
    Ik vind het vreselijk dat ze voor een abortus kiest, maar wil ook niet oordelen... Zelf is ze eigenlijk tegen abortus maar vind het onverantwoord om in haar huidige situatie nog een kind op de wereld te zetten. Ze heeft al een zoontje van twee waar ze lang op heeft moeten wachten dus het is ook niet zo dat ze niet beseft dat het niet een vanzelfsprekend iets is.
    Ik wilde haar eigenlijk zeggen dat ze ook de zwangerschap kan voldragen en een ander stel gelukkig kan maken, maar ik heb mijn mond gehouden. Ik weet niet niet zo goed hoe ik ermee om moet gaan. Ik wil haar ook niet nog verder onderuit halen want ze heeft het al heel moeilijk. Wat is wijsheid? Moet ik haar op z'n minst proberen te behoeden voor iets waar ze misschien heel erg spijt van gaat krijgen?

Sorry als mijn verhaal ongewenste gevoelens oproept, ik wil het gewoon graag even kwijt.

18. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    he lieve lexie..
    Wat een verhaal..
    roept eigenlijk niet zozeer ongewenste gevoeles op, maar wel een heleboel zorgen.
    Als ik je zo hoor wil ze eigenlijk de baby wel, maar durft ze het niet aan.
    Ik ben zo bang dat de abortus haar alleen dieper de shit in helpt omdat ze een emotie er bij gat krijgen die moeilijk te handelen is.
    Ik vind het ook moeilijk om niet te oordelen, gewoon omdat ik ook tegen abortus ben.
    Heeft ze wel goede begeleiding?
    (ps.. jij maakt ook een hoop mee meiske.. knuffel voor jou)

19. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Hey Lexie,

Tjsa lastig. Het is natuurlijk een hele moeilijke kwestie.
    Maar als ik in haar schoenen had gestaan, had ik waarschijnlijk hetzelfde gedaan. Je hebt natuurlijk niet perse een partner nodig om je kind op te laten groeien. Je hebt ook niet heel veel geld daarvoor nodig. Met borderline kan je waarschijnlijk ook wel goed voor je kind zorgen. Maar als ik al die dingen bij elkaar had en ook nog eens zwanger zou zijn, met alle ongemakken die erbij horen, zou ik ook niet een zwangerschap willen volbrengen en dan daarna mijn kind bij andere ouders brengen. Ik denk dat ze al veel te veel aan haar hoofd heeft zonder die " geplande" zwangerschap.
    Maar goed, wat voor mij geld, geld niet voor een andere. Ik snap jou ook heel goed. Jij hebt zoveel moeite gedaan voor een kind en een ander laat het weghalen. Hoe oneerlijk kan de wereld zijn.
    Het enige wat je kunt doen is er voor haar te zijn.

20. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Bedankt voor jullie reacties, Femme en Nette. Twee hele verschillende 'points of view' en toch ook allebei waardevol.
    Het is inderdaad heel lastig. Ik denk wel dat ik anders gereageerd zou hebben als ik nog niet zwanger was geweest. (Zou ik waarschijnlijk voor de ingang van de abortuskliniek gaan liggen en haar ervan overtuigen om het kind dan voor mij te dragen. ;)) Maar gelukkig zit ik nu in de positie dat ik er rustig onder kan blijven.
    Uiteindelijk blijft het haar beslissing, maar ik denk wel dat ik nog met haar ga praten. Weet alleen nog niet precies wat ik dan moet zeggen en hoe ik het moet brengen.

Deel Deze Pagina