femmelepem sterkte met de virussen. Dat is een bekent verhaal hier, daar hebben wij ook wel eens last van. Ja ik ben het met jullie eens werk is ook niet het allerbelangrijkste. Dus ja rustig aan maar. Ja, alex volgens mij licht mijn bmm altijd wat verstopt achterin rechts voor de kijker links. En misschien was het de verkeerde maat eend. Ik vind eenden opeens niet zulke leuke dieren dat begrijp je. Maar dit was ook geen eenden bek meer iets van een zwaan of een kalkoen of pelikaan ofzo. Ach ik ben niet zo'n kenner. maar volgens mij heeft dat ding een verkeerde naam, misleidend! Verder niet zoveel hoop deze ronde. Ik ben ook zo chagerijnig en volgens mij is dat niet goed.
@Elba Hahaha ik snap dat je eenden geen leuke diertjes meer vindt. Was de arts niet een beetje te hardhandig? Ik zou het wel gewoon zeggen dat het pijn doet hoor, dan kan de arts er wellicht wat meer rekening mee hiouden.
U vraagt, wij draaien. Niet echt een hele goede foto, maar ik heb 'm dan ook zelf genomen van een armlengte afstand.
@Elba: hmmm lijkt me ook niet zo'n lekker klusje, maar is het echt de eendebek die zeer doet of is het het klemmetje dat op je bmm gezet wordt om hem te pakken? Dat deed bij mij nl het meeste zeer bij de onderzoeken. Eendebek zelf geen last van gehad. Maar ja, liever niet natuurlijk! Hopelijk zegt je chagrijnigheid juist wel wat...duim duim duim @Femme: wat heerlijk dat alles zo goed gaat! Die virussen ben ik ook wel bang voor en aangezien ik straks ruim een halfjaar op mijn werkdagen alleen ben met Hugo (omdat hubby werkt in BE) zal ik wel extra vatbaar zijn, maar so be it. Wellicht valt het alleszins mee! @Alex: oh wat wordt het spannend! Komt nu heerlijk dichtbij meis. Alles al helemaal klaar? En het is waar wat ze zeggen...hydrofielen kun je niet genoeg hebben... @Meijke: beetje laat, maar fijne vakantie! Waar zijn jullie heen geweest? Hier alles goed. Hugo ontwikkelt zich razendsnel, tot spijt van mijn hormonen...muts dat ik ben. We hebben een lichte vorm van spruw, dus aan de zalf en goedje voor Hugo. Arme knul, krijgt er mega krampjes van en aan de poeperij. Daarbij alweer bezig in zijn 2e sprongetje. Tel dat bij elkaar op en het was gisteren heeeel gezellig. Hij was gisteravond zo knock out dat hij 3 slokken nam om 21.45 uur en daarna niet meer bereikbaar was. Kreeg hem niet meer wakker en hij sliep toen tot 3 uur vannacht. Wij gaan lekker de 28ste op vakantie naar drenthe, nog even wat familiebezoekjes afleggen. Dat zal er straks ook weinig van komen, ben ik bang. We wachten nog op de datum waarop hubby kan beginnen daar en dan plannen we in augustus ook nog een weekje BE om huizen te kijken en zaken te regelen. Druk druk druk dus...mss maar goed ook, want als ik denk aan weer te moeten werken...brrrrrr
hey iedereen, zaten er opeens een hoop dagen tussen nu en mijn laatste reactie. Het was dan ook vreselijk druk. School, de laatste loodjes en thuis verven, vloer leggen, troep opruimen enz enz.. (resultaat mag er wezen al zeg ik het zelf) Maar eindelijk heb ik ook vakantie. Mijn kleine prinses donderdag pas. Woensdag vieren we haar verjaardag voor de schoolvriendjes. Dus dat ben ik nu allemaal aan het regelen.. Mooie buik hoor lexie.. Staat je goed (voor het deel dat je laat zien dan) Kelleke.. wat fijn om na al die ellende een reeks van goede dingen te lezen. Wat kan het leven veranderen in een klein jaar he. Ik weet nog dat je vorig jaar zo verdrietig poste omdat het zanger worden maar niet lukte en je lieve man maar geen baan kon vinden omdat hij overal te hoog voor opgeleid was.. En zie nu!!!!!!!! en super blij voor je meis @elba,... Zullen we binnenkort samen naar het park en dan eenden schieten? Wat een ondingen he. Ik vind het altijd wel uitmaken welke handen de bek bedienen. Bij de ene voel ik niks en bij de andere vlieg ik tegen het plafond
@Nette: heerlijk hè, als je huis zo onder handen genomen is? Gewoon zin in of was het erg nodig? Gefeliciteerd alvast met je meisje! Wat voor feestje ga je organiseren? Geniet iig van je vakantie, hopelijk snel beter weer! Ja, het kan zomaar verkeren in een jaar. Moet zeggen dat we er een jaartje geleden een ontzettend hard hoofd in hadden en ik het soms nog steeds ongelooflijk vind. Vind het zo top van je dat je altijd zo blij bent voor een ander, dat moet toch ooit beloond worden, linksom of rechtsom...dikke knuff
Jaaaah, Nanette, lekker eenden knallen goed idee!! En dan maken we er coq au vin van. Dat mag als je niet zwanger bent! Ik weet niet of het van de klem kwam of niet, maar het deed zeer. Meer dan de vorige keer. Als was ze wel erg aardig. Trouwens goed bezig jij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Alex super buikie! Mykelti, sterkte, sprongentjes hormonen, cremes, zet hem op!!!!!
Hey Meiden, ik heb jullie VRE-SE-LIJK verwaarloosd... *schaam, schaam, schaam* De laatste keer dat ik hier online kwam, was het 24 juni en was ik in volle verwachting van mijn kleine neefje op komst. Twee dagen later, op 26 juni, werd kleine Thijs geboren, 3.370g en 50cm. Een schat van een ventje en als trotse tante liep ik meteen helemaal vol van hem... De nacht dat hij geboren werd, werd ik plots wakker gebeld, ben ik naar het ziekenhuis gevlogen, en was ik nog net op tijd voor het wonder der geboorte... wat blijft het toch een emotioneel en prachtig moment. De eerste foto's zijn door mij gemaakt en een band voor het leven tussen ons gesmeed, net als tussen mij en de andere kindjes van mijn zus! Mijn zus koos de naam Thijs, notabene de jongensnaam die wij destijds hadden voor onze oudste dochter. Marie-Laure, zijn oudere zusje, kreeg eerder ook al de naam die wij hadden voor onze zoon. De twee die dus onze zoon en dochter hadden kunnen zijn, zijn nu onze petekindjes, Marie-Laure van mij en Thijs van mijn man. De dagen na de geboorte van Thijs waren razend druk, want ik wilde nog snel elke dag even op kraambezoek in het ziekenhuis, moest het naambordje voor de ooievaar nog afmaken, maar moest ook inpakken om te vertrekken naar Zuid-Frankrijk... ... en inmiddels zijn we terug van een tweewekelijkse deugddoende vakantie daar. Elke dag zon en zalige zomerse temperaturen van om en bij de 30°. We hebben genoten en de batterijtjes weer opgeladen... maar ondertussen heb ik jullie dus wel verwaarloosd... ... en nu ga ik bijlezen, heb nog wel even werk Knuff!
Oh, sorry, ik heb jullie echt wel lang in spanning laten zitten, hé... maar inderdaad, toen je dit berichtje postte, Meijke, was ik nog in het ziekenhuis en had ik hem net geboren zien worden... wellicht had ik hem net in mijn armen...
Nou, Lucas stond bij hun laatste vier namen!!! En euh, Thijs had ik, na Ruben, als derde kanshebber. Alleen, toen ik die naam destijds had, vond mijn schoonbroer die echt niet mooi en nu 13 jaar later, kiest hij hem zelf voor zijn zoon. Ik wist dat mijn schoonbroer een beetje een rare was, maar ik had toch niet echt gedacht dat ie voor Thijs zou gaan, hoewel ik hem dus wel als kanshebber had genoteerd, gezien het feit dat mijn zus al eerder een naam had genomen van mij en de naam dus 5 letters had
Meiske, meiske, toch... hier word ik oprecht stil van... Dikke knuffel, meer kan ik helaas niet voor je doen!!
En de fertiliteitsafdeling van het UZ Gent??? Staat binnen Europa aangeschreven als een van de beste... ken een koppel bij wie het in Nederland ook niet lukte, maar in Gent wel... ik wil niks opdringen, maar wil wel zo graag helpen...
Dochterlief heeft het prima gedaan, inderdaad. Ze behaalde een jaartotaal van 77%, wat ik heel netjes vond. Ze heeft echt flink haar best gedaan. Maar ze was zelf behoorlijk teleurgesteld, want ze had met mij gewed dat ze 80% zou halen en dat is net niet gelukt... Ik ben wel met haar naar de bios geweest, gezellige avond van gemaakt en genoten van Snowwhite and the huntsman, ik zowel als zij En gefeliciteerd met kleine LUUK!! Blijkbaar gaan wij gelijk op... vierde kindje tegelijkertijd en nu allebei tegelijk een klein neefje... nice!
Ik denk er net hetzelfde over... Als je borderline hebt, is met emoties omgaan juist zo moeilijk en word je totaal overspoeld door het minste... en dit is niet het minste. Voor mij zou het alleszins genoeg zijn om totaal onderuit te gaan, dus ik vermoed voor haar ook wel, zeker als ze het kindje eigenlijk wel zou willen en als ze weet hoe moeilijk het soms kan gaan en hoe wonderlijk een zwangerschap wel niet is. Ik denk dat ze het beter wel zou kunnen krijgen, meestal zijn borderlines trouwens ontzettend goede moeders... zei mijn psychiater altijd en bleek tijdens mijn opnames ook vaak onze beste kwaliteit. En, ik ben ook heel erg tegen abortus!
Wow, Jolanda, wat een prachtig gezin!!!!! En euh, Mykelti, wat een scheetje is kleine Hugo... en wat een lief lachebekkie!
Zo, helemaal bij gelezen... Rest me nu nog een dikke knuffel voor alle meiden die het kunnen gebruiken en slaap lekker... (Alex: prachtig buikje, hoor... geniet er nog even van, want voor je het weet, ga je het alweer missen). Liefs en hopelijk deze keer tot gauw Spam nog even een fotootje van mijn viertal op vakantie vorige week!
Karen, wat een mooi stel kids hebben jullie en wat een scheetje is Thijs! Fijn dat jullie een lekkere vakantie hebben gehad. Ziet eruit als mooi weer?! Hier vrienden naar Noord-Frankrijk geweest met de tent...hmmm...geen goed plan helaas, helemaal weggewaaid/geregend.