M'n lief heeft gisteren wat buikfoto's van me gemaakt. Er staat er 1 in mijn profiel voor de nieuwsgierigen.
Meiden, ik lees even bij vanaf de vakantie... reageren komt weet als we thuis zijn. Maar zo te zien is er voor nu ook alleen maar positief nieuws! Wij genieten ondertussen van de zeeuwse zon en hebben wederom veel geluk met precies weer mooi weer tijdens onze vakantie.
Hier idem dito... stond ook in het middelbaar onderwijs, maar had altijd tonnen respect voor mijn schoonzusje die in het kleuteronderwijs staat en mijn schoonmama die 30 jaar lang de peutertjes heeft gehad (van 2.5 en 3 jaar oud). Maar euh, was hoogstwaarschijnlijk wel een leuk feestje En, mooi huisje, hoor... zou er ook trots op wezen !!
Wow, gefeliciteerd!! Geniet daar lekker van... vakantie nu!! Wat studeer je?? Ik heb twee bachelors middelbaar onderwijs en wil in de toekomst iets totaal anders gaan doen, wil niet meer voor de klas. Volgend jaar ga ik een bachelor psychologie doen, maar ben er, in combinatie met vier kids, best wel wat bang voor... is via thuisonderwijs trouwens. Hoe zijn jouw ervaringen??
Mooi buikje, Alex... en het schiet inderdaad lekker op, nu. Ik kan me voorstellen dat het begint te kriebelen om je kleine man te leren kennen en hem in de armen van je lief te zien... vertederend, kan ik je verzekeren (zie foto hieronder, heb je vast een idee). Hier is Anne-Fleurtje bijna een jaar en kleine Thijs morgen al een maand... het gaat super snel...
Lieve foto Karen! Wij hadden ruim 2 weken geleden een fotoshoot. Vanavond de eerste resultaten gezien, zo mooi! Hier 2 voorbeeldjes.
Prachtige foto's Kel! Leuk he, mutsjes met oortjes. @Karen Erg ontroerend om te zien, zo'n intens gelukkige papa. Tijd gaat inderdaad supersnel... behalve bij mij nu met mijn laatste loodjes, haha! @C78 Geniet van je vakantie! Jullie treffen het inderdaad wel met het weer zeg. Al mag het van mij echt wel een stukje koeler hoor.
Nu ik jullie reacties zo zie, ga ik het gewoon doen (verlanglijstje is te vinden op...) Dan kunnen ze altijd zelf nog beslissen of ze gaan kijken. Mykelti: ik hoop dat jullie een huis kunnen vinden. Wat een gedoe zeg. Wat een super mooie, schattige foto's! Femke: dank je voor het live compliment; je maakt me aan het blozen. Gefeliciteerd met het behalen van je eerste jaar. Ik vind het knap van je dat je het allemaal doet. Alex: wow, da's super handig zo'n broer. Klinkt goed die inbouwkast. He wat vervelend dat je zusje het er toch zo moeilijk mee heeft. Nu het eenmaal gebeurd is, hoop ik dat ze het toch een plekje kan geven en verder kan gaan. Deze nieuwsgierige kip heeft natuurlijk even om het hoekje gespiekt; mooi buikje hoor. Leuk om op deze manier een foto te maken. Hoe voel je je nu? (Behalve veel last van de warmte waarschijnlijk.) c78: heerlijk dat je zo geniet van je vakantie Karen: ik zou er niet aan moeten denken om te studeren eerlijk gezegd. Af en toe lijkt het al zo als ik kijk hoeveel uur ik soms bezig ben met de jongens helpen met hun huiswerk. (Vooral als ze werkstukken moeten maken, maar dat ligt aan mezelf want dat vind ik leuk )
Waar kun je zo'n verlanglijstje plaatsen? Is daar een speciale site voor? (Effe puur uit nieuwsgierigheid.) Ik kan sowieso niet zo goed tegen de warmte, dus ja, is best wel zwaar op 't moment. Ik hou me gewoon erg rustig en zit de hele dag half naakt voor de ventilator. Gisteren was ik heel eventjes de stad in geweest omdat ik een paar dingetjes moest kopen, maar dat viel toch wel erg tegen. Maar ach, het eind is in zicht.
Ik moet nog even kijken hoe ik het precies ga doen met dat verlanglijstje, maar ik denk dat mijn digi-knows-a-lot-boy (lees: de oudste) er wel iets op weet. Heel slim om nu binnen te blijven bij de ventilator idd. Weet je, ik hoor jou nooit klagen over wat dan ook wb zw-schaps kwaaltjes; ongelooflijk hoe je ermee omgaat. Ik weet wel dat je er lang op hebt moeten wachten, maar kan me voorstellen dat toch niet alles een groot feest is. (Wil je niks aanpraten, miss heb je echt wel een super zw-schap.)
@C78: geniet nog even van je vakantie! @Alex: normaal heb ik niets met oortjes of berenpakjes, maar deze hadden we gekregen en voor een fotoshoot is dat gewoon heel apart. En oh zo leuk gelukt! Gelukkig voor jou wordt het weer iets minder warm de komende dagen. Passen je voeten nog ergens in? @Twijfel: je kunt bv kijken op OnlineVerlanglijst. Hier gaan we vandaag met mijn ouders en tante lekker picknicken in een natuurgebied in de buurt. En dan morgen huizen kijken in België en op vakantie in Drenthe. Ben er dus een weekje niet. Mss hebben we daar internet en anders zien jullie me wel weer verschijnen. Vanaaf iig nog wel online denk ik. Overigens wel zenuwachtig voor het huizen kijken. Hebben we straks 2 huizen. Financieel moet het prima kunnen, maar is toch een hele verantwoordelijkheid. Ws gaan we ons huis hier toch opzeggen wanneer hubby door zijn proeftijd heen is. In het ergste geval gaan we dan na die 3 jaar bij mijn ouders tijdelijk in. Gezellig met 7 katten dan (alhoewel die van mn ouders dan mss niet meer allemaal leven).
@Mykelti Oh, ik vind oortjes geweldig. Ik heb 2 badcapes met oortjes. Ja gelukkig wordt het minder warm want mijn voeten passen inderdaad nergens meer goed in. Moet zelfs wringen om in ruime slippers te komen haha! Ik snap dat je zenuwachtig bent voor het huizen kijken, 't is een hele stap. Maar 'alles sal reg kom'! Geniet van je picknick en alvast een hele fijne vakantie! @Twijfel Ik wil ook echt niet klagen. Ik heb zo lang op deze zwangerschap gehoopt en had er 9 maanden afzien voor over gehad. Ik ben daar ook heel stellig in geweest. Alles waar ik over kan klagen hoort er nu eenmaal bij en ik weet dat het tijdelijk is. Bij kinderloosheid (of secundaire infertiliteit) weet je dat nooit, da's pas killing... Hoe moeilijk ik het ook heb gehad, ik wil dat nooit vergeten want er zijn nog steeds vrouwen die bloed, zweet en tranen vergieten om hun diepste wens in vervulling te laten komen en daar wil ik solidair mee zijn.
Oh ik heb trouwens een nieuwe hobby opgepikt: naaldvilten! (Tja, je moet wat, lol.) Voor wie niet weet wat dat is: zie bijv. Zelf vilt maken en Naaldvilten Je kunt er echt de meest prachtige dingen mee maken, maar ik hou het nog even bij eenvoudige diertjes maken.
Lekkere hobby Alex! Houd je van de straat toch? Picknick gaat niet door...komt een boel narigheid aan volgens buienradar, dus dat gaan we niet gokken. Gaan nu gewoon bij mijn ouders thuis lekker eten en mss nog even shoppen. Enne, badcapes met oortjes vind ik ook nog wel leuk hoor, maar daar ga je niet mee naar buiten...
Mykelti: dank je voor de tip. Ik heb gister avond nog wat gegoogled en kwam daar ook o uit. Alleen jammer dat er geen foto's toegevoegd kunnen worden, maar daar moeten ze dan maar om vragen dan kan ik ze zo mailen. Spannend weekje voor jullie. Ik hoop dat er een mooi huis voor jullie bij zit en dat je huidige huis snel verkocht wordt. Was de at-home-picknick gezellig? Alex: dat vind ik nou zo stoer van jou. Je kunt zoiets wel met je hoofd bedenken, maar om het dan ook nog uit te voeren, wauw!
Ja, was gezellig en poeh wat was het benauwd! Gelukkig hebben we hier een huurhuis en sowieso moet ik hier 3 dagen in de week blijven werken het eerste halfjaar, want dat is proeftijd. Fijn dat je een goede site hebt gevonden!
Het heeft even geduurt maar nu kan ik ook positief nieuws brengen. Ik ben zwanger!!!! Ik geloofde het bijna niet. Ben super blij maar ook een beetje bang of alles wel goed gaat. Heel erg bedankt voor de steun altijd!!!