30+ kippetjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door saskia33, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    maar mykelti.. dat gebeurd ook. Definitief hoor ik het begin december. Dan komen alle uitslagen binnen;)

2. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    Nanette: feli met je meisje... wat knap zeg!!!

Alex: welkom terug... leuk dat je een fijne vakantie had

Ik heb alles teruggelezen maar volgens mij vergeet ik nu weer dingen waar ik op wou reagere....
    Mijn hoofd is een beetje erg vol en dat is de reden hoezo ik hier ff minder ben...
    Mijn ex heeft mij laatst een brief gestuurd met een vordering (geen idee waar hij mijn nieuw adres vandaan heeft...). Sinds ik die brief had ben ik nu ook weer een beetje bang dat hij ineens voor mijn neus kan staan.. ga op moment dus weinig de deur uit en vooral niet als het donker is. Afgelopen weekend weer post die in zijn naam werd verstuurd van een incassobureau. Heb mijn advocaat nu ingeschakeld en ik hoop dat ik nog voor de kerst van alles af ben....
    Gesprek bij de bedrijfsarts ging goed... ben nu tot eind van het jaar ziekgeschreven.. ze omschreef het als: je bent totaal arbeidsongeschikt en als je hersteld dan bij een nieuwe werkgever en niet bij de huidige, is beter voor je.... tja, mijn contract wordt toch niet verlengd dus.... vandaag een bedrijf bij mij in de buurt gebeld voor een vacature en ze bellen binnen 14 dagen terug...
    Maandag nog bij de huisarts geweest... alle bloedwaardes waren goed betreffende van de lever... ik drink niet, slik geen medicijnen (af en toe een paracetamol)... zucht... dus weer bloedgeprikt... 3e keer in 2,5 weken tijd... uitslag krijg ik morgen....
    Volgende week woensdag naar de gynocoloog.... omdat ik er nieuw ben krijg ik meteen een uitgebreid onderzoek... misschien ziet zij wel iets... tenslotten is binnen nu en 4 dagen mijn eisprong hihihi wie weet.... en ja, 5 dec mri scan en 2 jan allergietest... zucht... kan geen artsen meer zien ....

Gisteren had ik een heel goed gesprek met mijn vriend... ik was 1,5 jaar geleden ja ook al 10 maanden of zo bezig met zwanger worden (toen nog met mijn ex) en het lukte ook niet... kan door het ontpillen komen... maar goed... ik zei vroeger altijd: ik ga nooit een hormonenbehandeling doen als het zou moeten.... nou meiden, daar ben ik nu van af gestapt... zou het een van de manier niet lukken op een normale weg via mijn kant dan ga ik ervoor... ik zal alles gaan doen wat mogelijk is... de wens van een eigen kindje groeit bij ons dag voor dag meer...
    Zou het dan niet lukken over een tijd.. door welke reden dan ook dan gaan we nadenken over adoptie of eventueel voor pleegkinderen.. maar goed... we moeten nu eerst maar afwachten hoe het gaat lopen en wat woensdag de gyn zal zeggen....

Met mijn rug gaat het iets beter en ik kan me nu ff goed afleiden met mijn inernetwinkel 2BEcreating.com. De site staat al en is al live... ben nu nog druk met het ontwerpen van afbeeldingen voor op allerlei t-shirts (mannen, vrouwen en kids), ondergoedsets voor kids t/m maat 176 etc...

Ik blijf jullie volgen en hou jullie op de hoogte hoe het gaat met onze pogingen om zwanger te worden.....
    veel liefs, en nog een fijne avond iedereen

3. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Toktoktokkerdetok tok tok tok tok waar zijn alle kippetjes op stok?

4. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Hoi hoi, tja het wordt hier echt steeds stiller he. Echt wel balen!!!

Ik heb lekker morgen en het weekend even geeeen werk!! De afgelopen weken op al mijn vrije dagen, ook met werk bezig geweest. Maar de website ligt dit weekend plat, dusss ik kan niks doen jeuhhh :D

@Nanette, kan me voorstellen dat je je echt zorgen maakt. Klote meid, hoop met je mee dat dit eitje lekker aan het delen is!

@Alex, heb je gefacebooked! Goed dat je vakantie zo fijn was! Volgende x MOET je eigenlijk wel naar de westkust hoor...;)
    Hoe is de follikelmeeting gegaan vandaag??!

@Mykelti, weer super nieuws van je!!! JOEGHEEEE!! You go vijgje!!!

@Evelyn, pff, wat een gedoe met je ex meid. Maar je hebt nu wel een vent om op te bouwen. Hoop dat jullie snel een gezinntje kunnen vormen.

@Femmel, heeeeee chica! Alles oke, moedertje. Zal mijn best doen je dit weekend eens te bellen!!

@alle kippies, hoe gaat het met julllllllliiiie???

Robin helemaal super! Ze is nu echt een vrolijke baby, volgens mij erg blij dat ze niet meer zo veel hoeft te slapen en lekker op onderzoek uitkan. Ze doet haar best om te kruipen, maar dat lukt nog niet heel vlot. We zijn net begonnen met wat groente, en die grimassen als ze wortel/courgette proeft zijn hilarisch :p
    Kortom, gaat heerlijk!

Dikke X allemaal!

5. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Ha kippies.

Vanmorgen met de follikelmeting was al een dominant eitje te zien. Zondag terug om te kijken of ie genoeg gegroeid is. Wel fijn dat ik weer een normale cyclus heb. Nu de rest nog.

@Sprokkel
    Ik zie geen vriendschapsverzoek van jou op Facebook?
    Ja, de volgende keer zou ik inderdaad graag naar de westkust gaan, maar dit was ook al een hele leuke ervaring hoor. :)
    Die grimassen van Robin, is dat omdat ze het zo vies vindt? :p Fijn te horen dat het allemaal zo lekker loopt en ook fijn dat je weer wat vaker komt tokken!

@Evelyn
    En zo verleg je je eigen grenzen hè. (Medische molen etc.) Ik hoor het zoooo vaak. Je weet gewoon niet hoe je erin staat totdat het zover is. Persoonlijk heb ik nooit iets van tevoren uitgesloten. Maar zo ver ben jij (gelukkig) nog niet. Ik begrijp wel dat je er over na gaat denken als je al eens 10 maanden bezig bent geweest. Goed dat jullie het er samen over kunnen hebben.
    Wat een toestand met je ex trouwens. Wat zei je advocaat er over?
    Je nieuwe adres is waarschijnlijk door het incassobureau achterhaald. Via de GBA.

6. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Hey meiden, de reden dat ik er niet heel veel was, is omdat het eigenlijk niet zo goed met mezelf gaat. Ik moet nog heel veel dingen verwerken. De manier van zwanger worden, de zwangerschap zelf en de bevalling en dan ook nog dat gedoe van mijn rug. Ik dacht altijd dat ik het wel redelijk goed afgesloten had en dat het vanzelf wel weer goed zou komen. Maar doordat er nu extra druk op mij wordt gelegd omdat ik straks geen baan meer heb (wel volop aan het solliciteren maar niemand wilt me hebben) merk ik gewoon dat het allemaal teveel is geweest.
    Het is niet dat ik depressief ben want dat ben ik echt niet. Ik kan ook echt enorm van mijn mannetje genieten. Maar de emoties moet ik nog verwerken. Ik heb gisteren een massage gehad en daarna heb ik alleen maar lopen janken. En vanmorgen ook nog.
    Ik lees wel mee, maar effe geen energie om op iedereen te reageren. Sorry

7. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    geeft niks femmel.. neem de tijd die je nodig hebt!

@alex.. dat is spannend morgen.. Ik ben benieuwd. Dus 1 van deze dagen is dan de tp?

8. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    He, Femmel, rustig aan. Je hebt ook wel veel op je kerfstok gehad t'valt ook echt niet mee. En dan ook nog de stress van het solliciteren. Heel veel sterkte toegewensd!!!

9. Meijke

Meijke Niet meer actief

Hoe is het met jou Elba?

En Sas, hoe gaat het met jou?

Alex, wat fijn dat je zo'n goede vakantie hebt gehad! En spannend morgen!

Nette, wanneer in december heb je weer een afspraak?

Femmel, knuffel voor jou!

Mykelti! Hoe voel jij je? Wat gaat het hard met vijgje :)

10. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Femme, dikke knuffel voor jou. Hopelijk ben je er snel lichamelijk weer bovenop, heb je een lekkere baan en zit je weer heerlijk in je velletje!

Nette, ik snap het even niet...;) Heb je bloed laten prikken op de dag dat je een ei van 17 mm had? Hier moest dat persé op de 3e dag van mijn cyclus, samen met een uitgangsecho om te kijken naar de eicelreserve, omdat verderop in de cyclus geen juist beeld gaf. Je gyn zal niet van gisteren zijn, maar wel een beetje vreemd...:( Ik duim nog steeds dat er iets anders speelt en het helemaal niets te maken heeft met vervroegde overgang!

Meijke, ja, normaal zei ik dat ook altijd tegen een ander, maar idd gaat erg hard. Aankomende woensdag laatste controle in het ziekenhuis en daarna naar de VK. Druk dingetjes aan het regelen, alleen mijn baas werkt niet zo mee met het bepalen van mijn 3 werkdagen...zucht...wil eigenlijk dat ik 4 dagen blijf werken, maar no way! Het is dat ik moet blijven werken omdat hubby nog geen vaste baan heeft, anders was ik gestopt. Maar goed, donderdag afspraak voor rondleiding bij KDV, dus we zien wel.

Alex, ik duim voor je meis! Hopelijk morgen/dinsdag terugplaatsing!

Voor de rest ook een dikke kus. Hier vroeg op, ga zo naar show met een van onze honden. Zal de aller allerlaatste zijn, want hij is al kampioen en bijna 10, dus houdt wel zo'n beetje op nu. Wat een timing... ;):D

11. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @meijke... Donderdag 8 december. Best spannend.

@mykelti.. Hij wilde kijken hoeveel hormonen er nodig zijn om dit eitje te laten groeien. Als dat er heel veel zijn is dat een slecht teken. Ik kan me voorstellen dat we dan de andere onderzoeken doen. Ik was nu bij de gyn, dus nu heeft hij alle dingen die hij k on meten gelijk maar gemeten..

Gisteren hier de sint boodschappen gedaan... pffff ik ben klaar!
    "s middags is onze kleine prinses naar de sint geweest hier in het wijkcentrum. Wij vertellen onze dochter dat de sint niet echt is (heeft te maken met ongelijke kado's -vind de sint soms mensen liever- en met God -bestaat die dan wel- zowel mijn man als ik hebben ook altijd de waarheid geweten en er niks aan gemist;))
    Komen we thuis.. Kijkt ze me aan..
    "mama hij is wel echt hoor! Jij had het verkeerd!"
    ghehehehehe..

12. Meijke

Meijke Niet meer actief

Nette, zeker spannend voor jullie!

En hoe doen jullie dat met Sint? Want ik denk er hetzelfde over als jij, maar had het idee dat we wel mee zouden moeten ivm andere kindjes op school enzo. Ik zou het ook liever vertellen en dan wel er elk jaar een klein feestje van maken, maar niet in het geheim. Kids zijn ook weken van slag van de spanning en als ze het weten lijkt me dat druk wegnemen. Nou ja, nog tijd zat er over na te denken :)

13. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Ha kippies.

Ben net terug van de follikelecho. Follikel is niet gegroeid, dus dat gaat 'm niet worden. Bij de vorige meting waren er aan de linkerkant ook follikels te zien, daarvan is er één gaan groeien, maar nog niet voldoende. Volgende meting is woensdag.

@Mykelti
    Een terugplaatsing gebeurt niet meteen met de eisprong, maar 4 dagen erna. De cryo's zijn immers ook 4 á 5 dagen oud.

@Nette
    Ik kan je sint verhaal niet helemaal volgen geloof ik. Bedoel je dat het niet uit te leggen is dat het ene kind meer krijgt dan het andere kind? Ik denk niet dat ze dat al beseffen, maar anders kun je er vast wel een verhaal omheen breien. Er is wel wat voor te zeggen om gewoon eerlijk te zijn erover. Het is in ieder geval een interessant vraagstuk. (Met alle respect, je kunt het ook wel een beetje vergelijken met hoe een atheist tegen God aan kijkt. Ongelijkheid is er immers altijd.)
    Wel komisch dat ze er nu toch in gelooft. :D

14. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Neem je tijd meis. Aan ons hoef je geen verantwoording af te leggen. Maar erover praten mag natuurlijk wel! Ik weet niet wat er allemaal precies is gebeurd met je (qua zw.schap) maar voel je niet bezwaard om erover te vertellen. We komen hier allemaal met onze troubles, daar zijn we toch kippies voor?
    Wat goed dat die massage je heeft geholpen bij je emoties. Blijkbaar moet het eruit, dus probeer het nou niet tegen te houden. Alles sal reg kom! *dikke knuffel*

15. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @alex.. ik ben af en toe ook een heerlijk warrig typje.. Maar je begreep het goed;)
    wel een teleurstelling dat je follikel niet genoeg gegroeid was:(
    Ik hoop voor je dat woensdag beter nieuws brengt

@meijke.. Wij hebben gewoon gezegd dat papa's en mama's de kadootjes kopen en dat sinterklaas een meneer in een verkleedpak is. Net zoals zij zelf soms een prinsesje is als ze haar verkleedjurkje aandoet. Maar ook dat dat ons geheimpje is. Dat ze daar niks over mag zeggen, want dat is niet leuk voor de andere kinderen.

@all.. Zonet ongesteld geworden. Aan de ene kant goed nieuws, want dat is netjes 14 dgn na de vermoedelijke eisprong. Aan de andere kant had ik gehoopt dat als het eitje zou springen de zaadjes zich er misschien ook wel op zouden werpen...
    Dus al met al ben ik wle wat verdrietig eronder.

Over twijfel. Zij smste mij net dat vannacht tussen 4 en half 6 haar vader is overleden. Ze is er bij geweest en ze hebben met elkaar toch een mooi moment gehad.

16. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Twijfel, gecondoleerd en heel veel sterkte voor jullie allemaal.

17. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Twijfel. Gecondoleerd meis. Wat moet dit zwaar voor jullie zijn. Heel veel sterkte en kracht toegewenst voor de komende tijd. Dikke knuffel

18. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    @Twijfel Gecondoleerd met je vader. Heel veel sterkte de komende tijd. Dikke knuffel

19. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Twijfel: gecondoleerd met het verlies van je vader. Heel veel sterkte! Knuf.

20. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Twijfel gecondoleerd!!!

Nanette, wanneer krijg je uitslag over of er veel of weinig hormonen voor nodig zijn? Is toch heel vroeg voor overgang? Hoe oud ben jij dan? pfff, wel spannend.

Alex wat balen, Kan die woensdag wel gegroeid zijn en kan je dan wel verder. Ja, je blijft dat ziekenhuis in en uit lopen.

Deel Deze Pagina