Alex! Gefeliciteerd. Mooie namen....maar idd wat een pech, lekker uitrusten en genieten van jullie zoon!
Gefeliciteerd!!! Nu genieten van jullie wondertje! Hoop dat je je gauw weer de oude voelt. Pas goed op jezelf! xxx
Ow meid wat een mooie namen! Hij is er hij is er!!!! Ik was al een beetje bang voor ks omdat het zo lang duurde. Heel vervelend dat het met de ruggenprik niet goed ging en het onder narcose moest. enne je mag alles vertellen, mooie dingen en minder mooie he, tuurlijk ben je super gelukkig met je jongetje maar potverdrie wat een bevalling...!! Hoop dat ze m wel snel bij je gelegd hebben. En ik hoop dat je het tzt een plaats kunt geven, maar laaf je nu eerst maar heerlijk aan je mannetje!!! Ik heb kippenvel
Hey Alex, leuke namen. Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jammer dat jullie zo veel pech hadden maar nu hebben jullie jullie wondertje. Geniet er lekker samen van met je man. Rust goed uit!!!!
Precies, helemaal mee eens, alle kippies welkom! Alleen geen gekakel meer, want dit is een hok van 'peace and l.o.v.e.' Hormonsters alleen welkom om de stokken roze te schilderen
he lexie.. wat een mooie naam, past helemaal bij jou Wat een ellende dat de bevalling zo moest verlopen... ik hoop dat je snel weer lexie bent. geniet nu van elkaar en jullie wondertje @sprokkeltje.. op en af meer op hoor!!! maar met jou? en gezellig mensen om weer wat meer pagina's bij te lezen in het hok van peace en love (leuke term sprokkel.. die sprokkelde ik even mee)
Alex.... ja hij is er... maar jeetje wat een pech zeg... nu goed uitrusten en genieten van al dit moois!!!!
Jaaa! ALex: gefeliciteerd! Wat een mooie namen, maar wat een superheftige bevalling zeg. Ik weet wat het is om een onverwachte ks te krijgen; neem uitgebreid de tijd om alles te verwerken en een plekje te geven. En maak niet de fout die ik maakte door te denken dat ik (en mijn lichaam) gefaald had. Tja ik heb het idd gemist
Alex, was ook al bang voor een KS, maar gelukkig is jullie snukkelpukkie er dan eindelijk, gezond en wel! Wat een mooie namen! Geniet er lekker van en laat je verwennen zodat je goed weer op krachten kunt komen. Als je zover bent, dan willen we hem graag bewonderen hier in het hok.
@MVL: ja, kan me voorstellen dat je het druk hebt. Hier nog niet zo handig ermee, dus soms met 1 knulletje al druk. Gezellig als je meer komt!
Alex, nogmaals gefeliciteerd! Balen van alle tegenslagen... Sterkte voor de komende dagen en een voorspoedig herstel. Verder veel geluk en lekker genieten van de kleine.
Haha inderdaad Kel, ik heb het met 1 ook al giga druk! Mijn schoonzus heeft ook vier kids en het is wel heel leuk om te zien zo'n groot gezin! Maar manlief is niet zeker van een tweede dus aan vier zullen we wel niet komen Nette, Sprokkel, Elva, mamavan2snoetjes, Goofy, Twijfel, Alex, Kel, MVL, Hexje, C78, Karen, Karine, Saskia, Femke, Sanne, Saf, Lente, Jippie, Femmel, Natas, Evelyn: Trusten all, wie doet het hok dicht ? Ik vergeet vast mensen, het is al laat
@alex super gefeliciteerd met jullie zoon, wat een mooie naam. Klinkt heel heftig. Rust lekker uit en geniet van jullie mannetje. Gezellig zo weer met alle kippies!
alex!!!! gefeliciteerd met Merlijn!!!! Hij is er!!!! WAAAAAAAAAAAAAAA Ik ben zo blij voor jullie! Oh ik heb zo aan je gedacht de laatste dagen. Hij is er Merlijn.....ik wacht met smacht op een foto. Na al die jaren heb jij nu ook je eigen wondertje. Het is je gegund meid! Geniet met alle vezels in je lichaam. Ik herken de keizersnede, heb er twee gehad. Jij kan dat Alex, nu ben je uitgeput maar bij het zien van je mooie zoon stroomt je lijf vol endorfine...... Ik ben zo blij voor je!
Goof....amai jij ook al zo ver? Ook tijd om te gaan bevallen bijna....wow! you go girl. Je kan het! Femmel..je bent nog maar 6 weken zag ik, ik begrijp je gevoel maar doe een inwendige echo..met een uitwendige zie je niks op die termijn. Mykelti....hoe gaat het met Hugo? En de verhuis? Nanette....jij bent een toffe madam, al altijd geweest. ik moet even terug lezen voor de andere meiden, maar daar heb ik nu geen tijd meer voor. Ik lees wel mee en ik vind het fijn dat hex en mvl ook hier terug komen....jullie hoeven niet in te breken, jullie horen gewoon hier. zoen!
Alex: ik wil je gewoon nog een keer feliciteren. Eindelijk is jullie geduld beloond met een mooi juweel, ik ben er gewoon helemaal door overdonderd en kan er geen woorden voor vinden. Ik heb er vannacht zelfs over gedroomd. Dit is zo geweldig. Als ik me zo al voel, terwijl ik het van een afstandje meemaak, hoe moeten jullie je nu dan wel niet voelen (behalve gebroken)? Echt, heel veel geluk met jullie Merlijn. Ik ben superblij voor jullie!