30+ kippetjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door saskia33, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    ALEX! Super gefeliciteerd met jullie zoon! Kon helaas een tijdje niet online zijn ivm kamperen, man man wat was ik nieuwsgierig blij dat hij er nu is, super mooie namen! Het is allemaal al es gezegt maar wel heeel waar;)! Nu bijkomen en genieten van je gezinnetje! lfs!

2. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    #2562 Hexje, 31 aug 2012
    Laatst bewerkt: 31 aug 2012
    @Lieve Alex meis eindelijk...... na zolang moeten wachten.. jullie wonder daar.... Merlijn! Prachtige naam! Meis, mijn bevalling is het zelfde begonnen en geeindigd als die van jou.... dus if you need me i be there!.... Maar nu voor al genieten meis van alles om je heen maar het meest van je kleine ventje!

@ All lief dat ik (kan niet voor anderen spreken) hier welkom ben... ben niet veel meer op zp maar kom vast af en toe wel ff aanwaaien :)
    Wil er el graag bij zeggen dat als er iemand maakt niet uit wie er moeite mee heeft zeg het dan gewoon eerlijk das geen probleem!

@ Femme gefeliciteerd meid! *moet er nog niet aan denken hahahaha*

@Mykelti heel veel kracht gewenst.....

Dikke knuff voor de rest!

3. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    @ Alex, ik las je verhaal op facebook. Tjonge zeg, dat was een heftige bevalling. Laat alles goed bezinken en wees berust op valkuilen. Als er iets niet klopt naar jouw idee, meld het gelijk. Ik weet dat iedereen je goedbedoelde adviezen geeft. Maar ik wil zeker niet dat jij de ellende die ik heb meegemaakt ook over je heen krijgt. en ik denk dat alle andere kippetjes dat ook niet willen.
    Helaas hebben een hoop kippetjes een zware bevalling gehad met elk hun eigen zware verhaal erachter. Iedereen bedoelt het goed denk ik.
    Wat ik wil zeggen, is dat ik aan je denk. dat ik je super sterk vind. En dat ik zo trots op je ben. Je hebt het geflikt!!!

Probeer lekker te genieten van de kraamtijd, van je prachtige mannetje en je lieve man.

4. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    @Hexje, Wat mij betreft is iedereen welkom, ook jij. in het verleden zijn er behoorlijk wat woorden gevallen, maar dat is niet voor niks verleden. Ik vind het weer tijd voor nieuw leven in het oude vertrouwde kippenhok.

En ik vind het eigenlijk ook te vroeg, maar het is een gigantisch groot kado waar ik hartstikke blij mee ben!

5. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Het is ook een heel mooi kado! Dat is het altijd :D Maar ook zeker als je dacht dat het niet zelf zou kunnen gebeuren! :p Ik hoop dat alles goed gaat meis en dat je een hele fijne zwangerschap gaat hebben

6. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Hier wil ik ook nog even iets over kwijt... ik heb het vaak te druk om jullie hier regelmatig te volgen en verwaarloos jullie dan wel eens, maar omdat ik met de augustusmama's op facebook schrijf, zit ik daar wel bijna dagelijks... dus wie me graag op facebook ziet... voeg me maar toe: Karen Peleman!!!

7. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Wat een bijzonder mooie uitspraak... :p

8. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Wow, wow, wow... hier heb ik net in snel tempo de laatste 10 bladzijden voor doorgelezen... hij is er dan, jullie prachtige zoon!!!

En wat een bijzonder mooie naam, heeft ook altijd op mijn lijstje gestaan, maar helaas niet op dat van papa!!

Lieve, lieve, Alex, geniet van je zoon en van je gezinnetje... je grote droom werd werkelijkheid... je bent mama... wat vind ik dat fantastisch... knuffel... xxx

9. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Bij mij niet :(

10. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    @MVL en Hexje: Ik ben ook heel lang niet meer hier geweest, maar bleef me altijd afvragen hoe het met de kippetjes was... ik miste jullie! Stiekem had ik al gezien dat niet alleen ik mijn grote droom van vier kindjes had kunnen waarmaken, maar intussen ook Jolanda, Twijfel en jijzelf, MVL, en daar was ik heel blij om.
    Ik was ook bijzonder blij te mogen lezen dat Alex zwanger was, en Knuffel en Mykelti... ik besloot toen ook me niet langer meer te verbergen en weer gewoon mee te gaan schrijven en ik heb er nog geen spijt van gehad... dus meiden, kom er gewoon weer gezellig bij...!!

Verder is niet alles wat ik heb gelezen tot me doorgedrongen, ik was vooral benieuwd naar de zoon van Alex, maar ik wil me toch in het bijzonder nog een keer naar Femm richten... meidje, ik hoop echt dat je gevoel fout zit en dat je kleintje nog lekker knus bij mama is... ik duim voor je!

En ook een speciale knuff voor Elba... super dat je echo er goed uit ziet... nu lekker gaan genieten, meid!!

11. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    En ook nog even een heel stevige digitale knuffel voor Saskia... je zult het niet makkelijk hebben nu en ik denk aan je en ik hoop echt voor je dat je ooit ook jouw eigen wondertje in je armen mag houden... Xxx

12. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0
    Lieve lieve Alex,

Super gefeliciteerd met jullie gezonde zoon.
    Wat een mooie namen.
    Wat balen een spoed je heel veel sterkte geniet van jullie mannetje en tot snel.

Alle verloren en trouwe kippies goed om te lezen dat iedereen zo langzamerhand weer op stok komt xxxxx

13. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Ha lieve kippies, bedankt voor al jullie lieve woorden en felicitaties. :)
    Deze dagen word ik behoorlijk geleefd in het zkh en tussendoor geniet ik met volle teugen van mijn kleine Merlijn, die zijn bijnaam 'snukkelpukkie' eer aan doet. Zoveel cuteness dat het me overspoelt met liefde. Hij is een tevreden baby, huilt niet vaak en ligt het liefst dicht tegen me aan, heerlijk.
    De verpleging hier is super, allemaal erg lief en behulpzaam. Ik ga ze nog missen als ik eenmaal weer thuis ben.
    Morgen komt de zkh psychiater voor de tweede keer een bezoekje brengen. Als hij vind dat ik emotioneel stabiel ben mag ik naar huis waarschijnlijk, want lichamelijk gaat het goed, alleen de wond is nog pijnlijk. Ik was vrij snel weer 'up and running' maar moet mezelf tot voldoende rust dwingen.

@mmm kippies
    Voor jullie een dikke knuffel. Ik hoop dat ook jullie gauw over kleine wondertjes mogen schrijven want ik gun het jullie met heel mijn hart.

14. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @karen
    Ik heb je op fb toegevoegd.

15. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hey Lexie!

Fijn dat het weer beter gaat lichamelijk. Heb stiekem even op je FB gekeken en wat een poppie! Hij lijkt echt op jou zoals ik het kan zien. En wat zien jullie er gelukkig uit!
    Geniet ervan en hopelijk mogen jullie snel naar huis!

16. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Alex, wat 'klink' je goed meid! Ik hoop van harte dat je dit vol kan houden! Fijn dat je direct goede begeleiding hebt, want jij 'moet' maar 1 ding aan je hoofd hebben, GENIETEN!
    Jij hebt laten zien dat alles nog mogelijk is ook al was het geloof dat het nog zou kunnen zo goed als weg. Je hebt een heerlijk kereltje die het liefst bij mamma in de armen ligt, heerlijk. Jammer dat de weg erheen zo stroef verliep, tot het einde aan toe, maar je hebt het aan je zelf e danken dat je ondanks alle tegenslag in je leven dit nu voor elkaar hebt, geeft aan dat een een super sterke vrouw bent die vecht voor haar geluk. En dit heb je meer dan verdiend! Super dat je onder deze omstandigheden ook nog aan ons mmm 'ers denkt, dat is lief en fijn, met jou als mijn voorbeeld ga ik weer een poging in, hopend op hetzelfde resultaat, ondanks dat ik de moed er soms bijna niet meer kan opbrengen, waarom zal het nu dan wel eens lukken, als het al zo vaak mislukt is??? En dan denk ik weer aan jou, het kan en hoe!!! Geweldig!

lfs

17. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0

18. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    #2578 Sprokkel, 2 sep 2012
    Laatst bewerkt: 2 sep 2012
    @Natas, het gaat echt snel he..en dat zegt iedereen dan als ze nog zo ieniemienie zijn en dan denk je ja ja, dat zal wel... haha
    Geniet van je heerlijk meisje!

@Goof, hoe gaat het nu met je, alweer wat beter? Kijk je ernaar uit of mag het nog wel even duren? Wel op de hoogte houden hoor...! Gaan we bij jou ook weer heerlijk f5-en :D

@Jippiejee, meid eeen DIKKKE KNUFFFFFFEL! Ik hoop dat je de kracht blijft houden en je snel ook kunt genieten van een groeiend kindje in je buik.

@Lente, pittig meid. Hoop dat hij snel ritme krijgt en jij meer rust. Heeft hij het wel naar zijn zin op school nu? En hoe gaat het met JOU?

@Twijfel, heerlijk dat iedereen zo dol is op de kleine dame, zal wel een heerlijk benjamin worden. Hoe gaat het met je andere kids en heb jij eigenlijk wel tijd voor jij??

@Nette, fijn te horen dat het meer op dan af is, hopelijk een stijgende lijn die blijft stijgen! Hoe gaat het met je man fysiek, en jijzelf? Op welk punt sta je nu mbt een tweede kindje? En zijn er nog onderzoeksresultaten? Als je geen zin hebt er veel over te zeggen, is goed hoor. Hoop gewoon zo dat jij ook weer een wondertje mag meemaken en een hoop positiviteit in je leven erbij krijgt. Je bent zo'n leuk en mooi mens, ben t met Femke eens hoor! X

@Hex, zoals ik al aangaf ben ik helemaal voor peace & love! :)
    Maar dan ook echt geen gekakel of ge-oproerkraaien meer. Ik vind het heel jammer dat er nu een aantal meiden voorgoed weg zijn, maar de stemming is nu zo goed dat ik verwacht dat we dat wel zo kunnen houden. Laten we elkaar vooral steunen, en in dat opzicht; the more the merrier!

Heel heel heel heeeeeeeel herkenbaar!! Nuchter gezien weet je dat het nergens op slaat, maar emotioneel gezien kun je er erg van in de war raken. Ik ben het nog aan het verwerken en dat gaat steeds beter. Wees je vooral bewust van hoe kranig je je gehouden hebt tijdens de bevalling ook al liep het niet zoals je gewenst had, jij hebt er alles aan gedaan!

Twijfel, is het daarna wel een keer gebeurd zonder ks?

@Sanne, hoe is het met jou? Ik hoop dat je geen last meer hebt van de PPD. Ik heb het idee dat ik daar een hele lichte versie van heb/gehad en het is iets wat je overkomt, niet iets wat je zelf creert...
    Hoe is het met Mees?

@Femme, fijn meid dat alles toch goed blijkt te zijn met pluis 2.0 !!!! Nou het is dus gewoon een blijvertje, ik weet het zeker!! :)

@Saffron, sorry nog niet op je verhaal gereageerd. Pff, heftig met je kleine meisje. Wat lijkt het me vreselijk moeilijk daar mee om te gaan. Krijgen jullie goede begeleiding? En is het iets wat in de ontwikkeling beter kan worden?

@ego, het gaat goed!!! Jeuhhh! Heb de laatste twee weken al zoveel meer energie en de depressieve gedachten lijken ook van de baan, die waren ook vooral gekoppeld aan de oververmoeidheid denk ik.
    Ik heb ook wel 'hard' aangewerkt de laatste maanden. Alternatieve therapie (geweldige steun!) en veel meer tijd voor mezelf vrijgemaakt + leuke dingen doen met lief en vrienden + sporten.
    Nu vasthouden 'when the going gets tough' en dan komt t goed!

@MMM-ers, lieve lieve lieve meiden, wat wens ik vurig op een wonder ook voor jullie!!!!! Ik kan me voorstellen dat dit hok nu lastig is voor jullie aangezien er zoveel gebeurd is en de verhouding meer naar de kippies met kuikens ligt. Maar ik hoop dat dat ook moed geeft en wij jullie mogen blijven steunen! Dikke knuffel X

....en dat was weer een ouderwets monoloog (zegt dus ook iets over hoe het met me gaat hahaha :D). Sorry voor al het ge-engels tussendoor, komt door mn werk. ;)

19. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    @Alex, nog even hier; ik las je bevallingsverhaal met tranen in mn ogen. Wat een heftig verhaal. Het lijkt me straks moeilijk te verwerken dat je de bevalling niet bewust hebt meegemaakt.
    MAAR wat omschrijf je het eerste contact met Merlijn waaaanzinnig mooi!!!!! :):)
    Focus je lekker op je mannetje, laat de rest van de wereld maar uit elkaar knallen, het gaat nu om jullie 3!!! X

20. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    *er steekt nog een oude bekende de kop om de hoek*

Alex, van harte gefeliciteerd!!! Wat een mooie namen!

Wat een verhaal zeg. Ik hoop dat je snel weer helemaal op de been bent en met volle teugen kan gaan genieten!!! En zelfs ik neem vaak genoeg nu nog een voorbeeld aan jou. Dat het na tegenslag op tegenslag uiteindelijk toch nog op zijn (kippe)pootjes terecht kan komen.
    Dus MMM-ers, ook van mij hier een dikke knuffel!

*vertrekt weer voor nu, maar komt misschien soms wel weer even buurten*

Deel Deze Pagina