Hoi Lexie, zet hem op! Mooie namen, gefeliciteerd!!!! Fijn dat hij er is. Hopelijk mag je snel naar huis. Is ook lekker hoor, je eigen bed ect!!! He Femmel gefeliciteerd!!! Hopelijk is pluis een plakkerd!!! Zet hem op! Misselijk?
Knuffel ook al weer 25 weken, gaat hard! Fijn! Goof, hou je ons op de hoogte? Alex, super dat je zo'n tevreden mannetje hebt , dat je maar gauw met elkaar naar huis mag! Ik heb een kater ...dus ik ga chillen op de bank. Gisteren een huwelijksfeest en met mijn lief in een hotel overnacht. Ons meisje uit logeren geweest! Fijne avond Jippie en Saskia, ik hoop zo voor jullie dat het gauw zover is. Wat duurt het toch oneerlijk lang. *slaat een digitale arm om jullie heen*
Met tranen in mijn ogen heb ik je berichtje gelezen. Ik weet niet wat ik kan zeggen en of ik je kan bemoedigen, maar ik wil alleen zeggen dat ik hoop dat je vol blijft houden; het is het absoluut waard. (Ik hoop niet dat het leeg klinkt uit mijn woorden zonder MMM ervaring)Ik leef zo met jullie allemaal mee en hoop dat op een dag alle kippetjes in het hok lieve kuikentjes mogen hebben.
Sprokkel: yes! de Sprokkel monoloog is weer terug van weggeweest! Goed om te lezen dat het weer beter met je gaat. Leuk dat je naar de andere kids vraagt: met onze oudste zoon gaat het eigenlijk onverwacht heel goed. Die heeft zoveel begeleiding; alles wordt op tijd gesignaleerd en opgevangen. Ik ben heel blij dat dat nu goed loopt. Onze 2e is een echte Super-Puber die van top tot teen aan het puberen is, soms enorm genieten, maar vaak ook helpt tot 10 tellen niet meer en raak ik bij 1003 de tel kwijt. Voor nummer 3 zijn we inmiddels ook bij de GGZ belandt en bij een kinderarts. Op een of andere manier krijgt hij het niet voor elkaar om te werken op school. Alles kost hem veel energie en hij is vaak in "dromenland". Ook heeft hij een probleem met zn ontlasting (overloop heet het) waardoor er nogal eens wat in zn broek komt. En toch, en toch , en toch zou ik het allemaal niet anders willen. Ik vind het zo geweldig om moeder te zijn en te zien hoe deze mooie kinderen zich ontwikkelen. En geweldig om te zien dat die kleine meid ze allemaal om haar vingertjes heeft gewonden; zelfs die grote Super-Puber broer die o zo graag stoer wil zijn wordt week als hij haar ziet. Op dinsdag avond kan ik alles van me afzetten en mezelf zijn; dan heb ik herhalingslessen van de EHBO en we zijn als groep al een aantal jaar bij elkaar , dus inmiddels is dat een aardig hechte groep en dat geeft me volop energie. En natuurlijk ook de oppas in de kerk waar ik de leiding over heb. Al die kleintjes van 0-3 jaar, daar krijg ik echt een kick van. Op het moment is er een baby-boom (7 kinderen tussen 0 en 6 maanden ) en het is dus soms best een geregel, maar het voelt zo goed als dat dan allemaal loopt. Verder natuurlijk de kerk, een aantal lieve vriendinnen om me heen en ik haal ook veel steun uit mijn dagelijkse gebeden. Onze andere 3 kids zijn allemaal zonder ks geboren. En ik moet zeggen dat ik pas na de bevalling van de 2e echt kon zeggen dat ik de 1e verwerkt had. Elba: leuke banner. Ik weet niet of je hem al langer had maar hij valt me nu pas op. Jij bent ook alweer 9 weken zw zag ik
*even ego* Pff, de moeilijke maanden komen eraan. Het is deze maand 1 jaar geleden dat mijn vader naar de ha ging en alle ellende begon... Ik denk dat we komende tijd erg vaak aan vorig jaar zullen denken met als dieptepunt natuurlijk 27 november; zijn sterfdag Er gaat bijna geen dag voorbij dat ik niet aan hem denk. Ik weet dat hij nu veel beter af is, maar als egoistisch mens had ik hem nog graag wat langer bij ons gehad. Met A's verjaardag hebben mn moeder en ik ook weer even flink gehuild om alles. Sorry, ik moest het even kwijt.
Lieve kipjes, ik heb nog even niet de tijd om uitgebreid te reageren op iedereen. maar dat komt goed wanneer ik weer thuis ben. Hopelijk mag ik vandaag!
Alex: en, ben je nu heerlijk thuis aan genieten? Ik hoop het voor je. Is altijd prettiger dan in het zkh. Wat is het ineens weer rustig hier... echo... echo... echo... echo... echo...
He kippies..... Hier is ons wondertje nog lekker aan het badderen bij mama ( een kuiken die gek is op water moet niet gekker worden) Af en toe rommelt het wat en heb ik wat onbestemde buien......erg afwezig wat ik niet van mezelf herken. Vandaag een goede dag dus daar maar lekker van genieten.
Hallo kippies, Ik zal de komende week, tot volgende week vrijdag amper hier te vinden zijn..... Vrijdag as gaan we trouwen en we moeten nog mega veel doen thuis voor het feest... kom tijd maar ook rust te kort helaas.... vrijdag trouwen wij voor de gemeente en kerk en achteraf is in onze tuin het feestje voor de familie (31 volwassenen en 5 kids tussen 1,5 jaar en 7 jaar). En zaterdagavond houden we in onze tuin een feest voor onze vrienden... nog eens ruim 30 man..... Zondag breken we de tenten etc weer af, pakken onze kleren en maandag vertrekken we naar het Sauerland t/m vrijdag. FF lekker eruit... er zit ook een binnenzwembad bij... heerlijk!!! Kan niet wachten... lekker chillen, niets doen en eindelijk ff genieten ;D Zaterdag de 15e groot feest van mijn schoonmoeder die vandaag 50 is geworden en de 16e een Dank je wel BBQ van mijn zusje en zwager omdat heel veel vrienden en familie hun afgelopen jaar hebben geholpen met het huis toen zij net was bevallen in het ziekenhuis (ze kregen op dezelfde dag de sleutels en binnen 1 week was het hele huis aan kant en kon zij lekker vanuit het ziekenhuis naar het nieuwe huis gaan). Dus ..... een drukke bedoeling de komenden dagen maar wel super leuk allemaal ..... En mijn jurk is zo mooi geworden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mijn tweede jurk dan he, hahahahah ben helemaal trots .... mijn buik komt er zo mooi naar voren en ik lijk zelfs slanker dan ik zelf dacht hahahahaha lol Dus Goof... hou je taai de laatste dagen Alex: Geniet van je zoontje en je man!!! En de rest een hele grote knuf en een speciaal grote knuf nog voor Twijfel. Tot snel weer!!!!!!
Ha kippies! Eergisteren ben ik thuis gekomen met Merlijn. Erg bijzonder om voor het eerst als gezinnetje thuis te komen. De afgelopen 2 nachten waren zwaar omdat Merlijn last van krampjes had, maar overdag is het vooral intens genieten van het kleine mannetje en van elkaar. Vincent is een geweldig lieve en betrokken papa en uiteraard helemaal verliefd op ons 'Snukkelpukkie'. Lichamelijk gaat het redelijk met mij, nog wel last van de keizersnede en dus nog niet op Speedy Gonzalez niveau, maar dat komt wel weer met voldoende rust en tijd. Ook psychisch en emotioneel gaat het goed. Ik kan de zware momenten relativeren en de mooie -vaak oh zo simpele- momenten intens beleven. Ik heb een zwik foto's in mijn fotoalbum gezet.
@Evelyn Ooohhh bijna zo ver! Lekker vooruitzicht dat je daarna lekker d'r uit bent. Als ik je hier niet meer zie: geniet van de bruiloft, van elkaar, de feestjes en je vakantie! Uiteraard zie ik graag foto's als je weer terug bent. @Twijfel Begrijpelijk dat het gemis van je vader emotioneel veel met je doet in deze tijd. Laat het ook gewoon toe, dat gevoel. Het moet allemaal nog een plekje krijgen en dat kost tijd. Wat fijn dat het nu zo goed gaat met je oudste zoon, super! Ach ja, gelukkig weet je dat je super-puber ook weer een keer in een volgende fase komt. (Nog heel veel keertjes tellen verder, haha!) Hopelijk gaat het met je jongste zoon snel wat beter. Dat ie vaak in dromenland zit daar zou ik me geen zorgen over maken. Ik had het als kind ook (nog steeds wel een beetje ) en het is een soort micro-meditatie om alle indrukken te verwerken. Eigenlijk heeft het dus een goede functie.
Elke zw.schap is toch uniek, dat blijkt dan maar weer. Nog eventjes... en dan heb je hopelijk alleen nog maar geniet buien.
@Femmele Hoe gaat het nu met je? Al aan het idee gewend? Kwaaltjes? @Mykelti Hoe gaat het nu met je? En met je vader? Wanneer ga je eigenlijk verhuizen? Gaat alles lekker met Hugo? (Jee wat een vragenvuur, haha!) @Nette Wat ben je stilletjes... even een beetje afstand of gewoon druk? @all *hugs*
Evelyn: heel veel plezier de komende dagen; geniet ervan en alvast gefeliciteerd voor morgen. Dank je wel voor je lieve woorden. Goofy: nog een paar weekjes, maar als ik jou zo hoor zou deze kleine zich wel eens eerder aan kunnen dienen. Kruip maar in je cocon en laat het over je heen komen. Alex: wat een super mooie foto's! Jullie hebben een geweldig mooi mannetje. Dringt het al een beetje door dat deze echt helemaal alleen van jullie is? Bedankt voor al je lieve woorden. Vandaag gaat het weer beter gelukkig. Over de kids probeer ik me niet al te druk te maken, want ook zij komen er wel, maar soms vreet het wel energie. Maar zoals ik zei, er zijn gelukkig nog steeds meer geniet-momentjes dan zorg-momenten Alle andere kippetjes zijn echt allemaal uitgekakeld op het moment vrees ik
Een beetje van beide lexie.. De scholen zijn begonnen, dus vreselijk druk op dit moment.. Maar ik merk ook dat ik even behoefte heb aan afstand van het hele zw gebeuren
Iedereen dikke knuf in het bijzonder Nette lieverd geen woorden dus extra dikke knuf vóór jou xxxxxxx Hier alweer vanaf zondag migraine. Bv afgebouwd dus hormonen gieren door t lijf en de tranen over de wangen. Onze lieverd heeft ruim 6mnd bv gehad maar toch de tijd vliegt alles gaat zo snel. Tis echt onze laatste en ik weet dat ik vóór sommige klink als een verwent nest maar zo bedoel ik het niet . Het is zo mooi zo geweldig dat ieder stapje verder en groter groeien heel mooi maar ook verdrietig kan zijn. Ik gun dan ook alle kippetjes een geweldig mooie zwangerschap en een gezond kindje . Sorry vóór ego berichtje maar ben heel dankbaar en gun het jullie ook zo. Verder heb ik natuurlijk weer geen tijd gehad om bij te lezen maar wat ik wel gezien heb is dat jij Alex alweer zo lekker schrijft en dat merlijn al wééreen week is. En dat het net lijkt alsof dat alweer langer is. Super Mum xx Verder iedereen een dikke knuf ga ff proberen terug te lezen Xx
Evelyn wat gaaf geniet van alles. Heel veel succes en een mooie dag . Goofy gaat opschieten spannend. Twijfel meid pffff moeilijke dagen sterkte heel begrijpelijk dikke knuf. Oh jeumig heb nog steeds last van dementie ben bang dat dat nooit meet over gaat. Knuffel jij ook al over de helft zag ik (dacht ik) super gaaf. Verder alle mmm kippetjes succes en hopelijk spoedig mooi nieuws. Ik ga nu maar snel slapen anders morgen weer migraine. Iedereen ook degene díe ik vergeten ben en niet persoonlijk genoemt heb een dikke knuf xxx
He schatjes, allereerst de kippies die het nodig hebben.....dikke knufff!!!! Hier nog niks aan de hand! Kom straks op lappie verder reageren. Kus