@ Natas: Wat tof dat jullie meisje het ook zo lekker doet!! @ Nette: Thanx @ Goof: Wauw!!! Wat is ze mooi!!! Gefeliciteerd met de geboorte van Lizan! Mooie naam ook en wat leuk dat ze met 39+3 is geboren Hoe is het met jou? Bevalling meegevallen? En hoe vinden de jongens haar??
Goof, super gefeliciteerd, het is een snoepje zeg!! Hier 3 cryo's in de vriezer, stiekem wel een beetje jammer dat het er niet 1 of 2 meer zijn (hebberig...)Maar ook wel tevreden, er zijn genoeg die het zonder cryo's moeten stellen!
Gefeliciteerd Goof!!! Jippiejee kan me je stiekeme teleurstelling wel voorstellen (had ik ook). Maar gelukkig 3 mooie cryo's in vriezer en hopelijk zijn die niet nodig!
Gefeliciteerd Goofy Wat een mooi en lief meisje. alles goed met jou en je kleine meiske? Nu lekker genieten van jullie mooie gezinnetje. groetjes van Lente
Goof, gefeliciteerd! Jippiejee , kan me je hebberigheid wel voorstellen, want hoe meer cryo's hoe meer kans...maar gelukkig zie je ook weer de realiteit, anderen moeten het zonder cryo's doen, en hopelijk zijn deze cryo's nu niet nodig en is deze 'on board' al een plakkers. Het is je zo gegund!!
Goof gefeliciteerd!!! Wat een mooi meisje en leuke naam!! Nette ach gossie meisje toch. Laat je maar lekker verwennen door je kanjers. En kruip lekker vroeg onder de wol
goofke.. gefeliciteerd met jullie mooie meiske.. Een mooie naam ook die prachtig in het rijtje past. Jippie... 3 mooie cyro's, ik snap je teleurstelling.. Maar het zijn er toch maar 3 meis.. Ik heb vandaag toch de dokter even gebeld.. Fikse bijholte/voorhoofdsholte ontsteking. dus een fijn kuurtje opgehaald.. of tenminste dat heeft mijn lieve echtgenoot gedaan. Die de hele week het eten al bizar aan het kruiden is zodat ik iig nog iets proef.. (wat een vent he)
Beterschap Nette! Lief zo'n man! Ach de teleurstelling zakt al wat af, heb alleen nog een piepklein mutsje over, 2e hands, maar ziet er nog piekfijn uit!
GOOF GEFELICITEERD!!!!!!! WAT EEN MOOI MEISJE!!!!!!! Elba...aaaahhh ik wist nog niet dat je zwanger was. Wat super!!!! hiep hiep hoeraaaaaa jipieee...ook voor jou een hiep hiep hoeraaaaa dat ze maar lustig verder mogen delen die eskimootjes van je! alex....Ik heb je kaartje gekregen.. Super merci! tja de post is hier nog met een postduif he dus dat duurt wat langer nanette....griep, bah. voorhoofdsholteontsteking nog meer bah!!!! Je man is lief maar ik weet zeker dat jij nog liever bent! Fem...hoe is het meiske? Voel je je goed? everybody here...dikke zoen! Ik ben opnieuw begonnen met school. Het tweede jaar, ik heb er zin in! voor degene die het niet weten, ik studeer Nederlands en Engels, vakdidactiek. grooooote knuffel aan iedereen. xxxxx
hey Goof, van harte gefeliciteerd meid!!!! Wat schattig zeg en de naam is ook erg mooi. Ga lekker genieten meid!!!!
hoi allemaal schaam schaam maar erg druk geweest, dus al even niet langs geweest................ Alex en Goofy; super gefeliciteerd!!!!!! Gaat alles goed bij jullie? De rest.....ik moet jullie verhalen nog even een beetje gaan bijlezen hoor.....
Ik moet even vertellen hoe trots ik op larsje ben. In een week tijd is hij gaan kruipen op handen en knieën. Zelf gaan staan. Zelf de trap op geklommen, over stappen van tafel naar bank, snapt veel meer en praat nog eens veel meer woordjes. Snif zo trots