Lieve kippetjes, sorry dat ik zo lang niks van me laat horen, ik denk wel aan jullie hoor! @Femme Wat een naar nieuws om te horen, ook al zegt het nog niet veel, het is maar een kansberekening. Ook ik zal duimen voor een goede uitslag van de onderzoeken. *knufs* @Jippie It ain't over 'til it's over. Misschien is het inderdaad weer niet gelukt deze ronde, maar geef de hoop niet op meid! Natuurlijk ben je bang dat je geen moeder zult worden, dat begrijp ik maar al te goed. Er zijn nu eenmaal geen garanties. Maar elke kans is er één en het kan zomaar opeens wél lukken. Heb nu ff geen tijd om verder te reageren, dus iedereen een knuf!
Ah, dikke knuffel... ik voel je angst, verdriet en onzekerheid hier zo doorheen... ik ga echt mega hard duimen voor je dat het toch heel snel raak mag zijn, is het nu niet, dan volgende maand!!!
Meiden, ik ben er ook heeeeeeeeeeeeel lang niet geweest, maar denk wel regelmatig nog aan jullie, hoor. Ik heb het gewoon ook erg druk en zit momenteel erg slecht in mijn velletje, dus weinig energie... Voor allemaal een dikke knuffel! Karen
Schieten ineens tranen in mijn ogen, ja zo is het precies... Ik ben nog niet ongesteld, maar ja heb ook utro dus da zegt natuurlijk helemaal niks, wordt gewoon tegengehouden door de utro denk ik. Als het niet gelukt is gaan we wel pauze houden, Jippieman had het al voor deze poging willen doen. (maar dan kwam hij vlak voor het begin v/d behandeling mee en we zijn er over eens geworden dat we nog 1 punctie + terugplaatsing gingen doen en dan pauze. Dus de komende maanden wordt het waarschijnlijk niet, of we moeten bij die 'geluksvogels' horen die tussen de IVF pogingen door zwanger worden, maar daar reken ik echt niet op!
Ik ben nog niet ongesteld, griebels wat is dit toch wat, weer een klein sprankje hoop, ben zooooo bang straks vreslijk op m'n bek te gaan en me heel erg zeer te gaan doen, pffff
Oh, Jippie, wat een ellende, dat wachten, die hoop, maar we wachten en hopen in ieder geval allemaal met je mee!
Jippie, ow meid, wat een onzekerheid. Wanneer ga je testen? Zit hier duimen te draaien voor een mooie test... knuff
Terug uit het ziekenhuis. Nieuws is niet positief. De nekplooi is 4,4 mm en er zitten tussenschotten in. Dit duidt bijna altijd op chromosomale afwijkingen. Volgende week vlokkentest. Dan twee weken wachten op uitslag. Daarna weten we pas meer. Maar dat het niet goed is is zo goed als zeker
Femmel wat naar! En dat je nog drie weken moet wachten voor de definitieve uitslag, kl*te zeg! Sterkte lieve Fem.
Jippie, duimen blijven draaien hoor! Nog geen ongi? Je hebt een korte LF toch? En nu dag 13, duim duim duim. Ik gooi er even een mantra in: Jippie en Sas NU op roze Jippie en Sas NU op roze Jippie en Sas NU op roze Jippie en Sas NU op roze Jippie en Sas NU op roze
Jeetje Femmelepem wat een rotnieuws en dan nu nog zo lang moeten wachten op een definitieve uitslag. Hele dikke knuffel. Jippiejee: ik duim voor je.
Jeetje femmelepem, weet niet zo goed watte zeggen, wat worden dat lange weken voor je, eerst nog een week voor de test en dan nog 2 weken wachten op de uitslag. Waarom een vlokentest? Doe je die omdat dit eerder kan dan een vruchtwaterpunctie? Sterkte deze weken.. Jippie, ook ik duim nog steeds... Sas, hoe is het met jou?
Hier last van een kwaaltje Maag zuur. Ik snap er niets van met 13 weken. Dat slaat toch nergens op. Maar ik heb buikgriep gehad misschien is dit de nasleep? Brr.
@Femmel, wat erg voor jullie! Ongelooflijk spannende tijd voor jullie. Waar denken ze het meenst aan? Komt dan misschien ook de vreselijke keus om de zwangerschap af te breken? Oh wat erg allemaal, ik leef met jullie mee in deze moeilijke tijd die zo mooi had moeten zijn... Knuffel van mij, helaas kan ik niet meer voor jullie doen..
@all dank voor het duimen! ow ja ga morgen denk ik testen, heb wel een korte lf inderdaad, maar met utro zegt het niks dat je niet ongesteld wordt... vreselijk spannend dus....