Jippee, wat balen!! Sterkte! Nu pauze dan maar. Maar het is nog niet verloren, sterkte. Valt niet mee zeg. Nette, wat een moedige beslissing. Wat moeilijk, maar wel heel moedig. Sterkte!!!!! Ik vind het zo dapper van je!
Hier: morgen om 08.30 uur krijg ik mijn vlokkentest. Ben eigenlijk nog best kalm. Ondanks dat ik weet welke naald er naar binnen gaat. Eem grote en dikke zonder verdoving. Maar goed adem in en adem uit. Pffff. Ik zou graag willen dat er zo veel mogelijk positieve energie is om 08.30 uur, Dus iedereen duimen oke? Dan duurt het nog een week voor ik de uitslag krijg met heftige grote afwijkingen en nog een week later zijn alle uitslagen binnen. Voor nu fingers crossed en straks lekker slapen
Femme, heel veel sterkte morgen! Ik duim voor het niet-gedachte! Nette, idd knap dat jullie die keuze maken. De MMM heeft idd zo ontzettend veel impact, dat is gewoon niet leuk meer. Jippie, geniet ook even lekker van elkaar en hou Alex in het hoofd. Denk dat Alex ook dacht dat ze nooit moeder mocht worden en kijk nu eens. Ik hoop dat het voor jullie en alle andere wens-kippies ooit werkelijkheid mag worden. Dikke knuff.
Oke daar ben ik weer. Heel lang verhaal. Vanmorgen moest ik me om half negen melden in Breda. Het liep natuurlijk wat uit dus nog meer tijd om zenuwachtig te worden. Toen ik eindelijk naar binnen mocht moest ik op de tafel plaats nemen. eerst nog een echo en.... verdikte nekplooi was bijna niet te zien. Placenta lag onder kindje. Kindje ging constant zo liggen dat het onmogelijik was om te prikken. Dus voorstel voor vaginale vlokkentest. Die doen ze alleen niet in Breda maar in rotterdam. Prima, we mochten gelijk door naat het EMC. Daar konden ze ook geen verdikte nekplooi vinden. Hij was zelfs2.0 mm. voor de rest zag het er eigenlijk ook wel prima uit. Aan mij de keuze. Of een hele uitgebreide combinatietest of vlokkentest. Het beeld zag er zo goed uit voor mij dat ik die paar tienden procent kans op miskraam bij vlokkentest niet wilde riskeren. Dus alsnog gekozen voor uitgebreide combitest. Hier was alles echografisch gezien prima in orde. Bloeduitslagen volgen vrijdag. Kortom waarschijnlijk een hoop paniek om niets en ik (wij) zijn voorzichtig heel blij!!!
hoi allemaal kwam even bijlezen...wat een nare berichten! maar gelukkig ook weer goede hoop voor FEMME! Wat een rollercoaster van emoties! Ik hoop echt dat het allemaal goed is en dat jullie mogen gaan genieten van de zwangerschap! Hier een paar pittige weken achter de rug, probeer de boel nu weer op de rit te krijgen. Straks naar de kinderarts voor controle, morgen logopedie en vlgd week weer fysiotherapie. gelukkig gaat de kleine dame verder erg goed en is het een heerlijk pittig actief dametje! De andere twee hebben over anderhalve week vakantie, daar zijn we allemaal wel aan toe ! knuffel voor allemaal
Femmel, wat een opluchting! Pffff... wat een spannende dagen heb je beleefd. Nu weer vol positiviteit vooruit kijken!
Net telefoon gehad uit het ziekenhuis. 1 0p 384 opp down, 1 op 4562 op trisomie 18 en een nog veel lagere uitslag op trisomie 13. Oftewel, alles is goed. Net het nieuws ook maar op facebook verteld, Nog niets te zien Maar wel aanwezig Hoe zou je eruit zien? Dat houdt ons bezig Alles moet nog groeien Je bent nog zo klein Zou je een jongen of een meisje zijn? Blijf maar lekker veilig binnen Snel genoeg zal voor jou ook het avontuur beginnen. Met zijn vieren is het nog leuker!!