30+ kippetjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door saskia33, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Goh wat een rust hier. Ik heb toch niet iedereen weg gejaagd met mij verhaal? :) :(

2. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Oké meiden. Daar ben in weer even. Het gaat goed hier. Ik lees veel met jullie mee maar reageren schiet er vaak bij in omdat ik meestal op de iPhone meelees.
    We hebben dus toch gekozen voor de vruchtwaterpunctie. Dit omdat ook de gyn het weer voorstelde. Ondanks alle positieve betichten maakt hij zich nog steeds zorgen. Ik ook, want als de gyn zich zorgen maakt is er misschien toch wel iets. Na lang heel lang discussiëren en veel praten hebben we besloten on het as dinsdag te laten doen. Voor mij is het meer om alle twijfels weg te nemen. Echt genieten of zelfs maar een beetje blij zijn is voor mij nu heel moeilijk.
    We zijn wel al aan het kijken naar een nieuwe kamer en we laten de zolder verbouwen voor Lars. Dus positief zijn we wel.
    Ik ben blij dat ik hier mijn gevoelens kan uiten wn. Kan vertellen wat me dwars zit.
    Voor de buitenwereld ben ik sterk en wandel ik overal doorheen maar bij jullie kan ik zeggen hoe ik me echt voel.
    Sorry voor al het ego. Hopelijk kan ik volgende keer weer op iedereen reageren

3. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Femme: wat een onzekere tijd zeg. Ik hoop dat je weinig last zult hebben van de vwp en dat jullie gewoon supergoed nieuws zullen krijgen. Wat een spanning meid, schrijf het idd hier maar van je af als je daar behoefte aan hebt.

4. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Twijfel: nee, hoor, dat lukt je niet! ;):D Succes met het gesprek vandaag!

@Femme: heel veel sterkte komende week. Knuff

@Evelyn: da's al een flinke jongen! Spannend, het komt nu super snel dichtbij. Hopelijk mogen jullie hem snel in de armen sluiten.

@Nette: logisch toch dat je er nog moeite mee hebt...jullie gaan niet door in de MMM, maar dat maakt jullie wens toch niet minder...niet wegblijven hoor! We vinden je veel te gezellig! :)

@Alex: wat een super leuk filmpje! Wat een droppie is het toch!

Hier nog steeds niet goed. Er is geen reden gevonden in mijn bloed voor de lage bloeddruk. Nog een weekje proberen op te krikken en anders weer terug naar de HA.

5. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Twijfel: Hahaha... Alle kippies weg door jouw verhaal??? Neehhhhhh... Gek kippie!!

@ Femme: Weer een spannende periode!

@ Nette: knuffff

@ Goof: Gaat het goed daar met de drie kids?? Gaat L nu ook beter?

@ Alex: Thanx dear!! Hoe is het met je grootste liefde? Groeit als kool of niet?

@ Mykelti: Hoe is het met jouw kleine/grote vent dan?? Alweer 5 maanden.. Gaat snel!! Balen dat ze niet weten waar de lage bloeddruk vandaan komt!

@ Evelyn: Klinkt inderdaad groot!! Laatste loodjes, hoop dat je polsen dan ook weer beter worden...

Hier...
    Ow meiden... Ik moet écht even melden hoe onwijs trots ik op onze Ryano ben!! Manlief heeft oudergesprek gehad en ze zijn super enthousiast over hem!! Lief, leergierig, weet veel, vertelt graag. Wel wat moe eind vd week, maar is logisch, aangezien hij alles als een spons opzuigt... Moet alleen nog leren om zijn hand op te steken als hij iets wil zeggen (hahaha)

#supertrots!! ;)

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hey Karine, kan me voorstellen dat je trots bent! Knap hoor, zo net op school. Hier zwel ik ook altijd van trots als ze bij het KDV zeggen dat Hugo zo lief is, zo lekker kan babbelen en lachen etc :)

Hugo is een beetje in de lappenmand, maar goed voor zijn weerstand zeg maar. Hij groeit mega snel en is zo lief. Hij babbelt ook de hele dag. Op het KDV schijnt hij het enige kindje te zijn die zo babbelt. Ze weten altijd precies waar hij is.

Even spammen

7. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Wat een heerlijk lachebekkie Mykelti!!!
    Onwijs lekker! Wordt je vrolijk van :D

8. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @alex wat een lekker mannetje zeg

@femme wat onzeker allemaal, sterkte komende dagen

@nanette dikke knuffel

@kel ook al zo'n lekker mannetje

@evelien wat groot al, en wat gaat het toch snel

9. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @twijfel hoe is het gesprek gegaan? Beetje duidelijkheid?

@karine wat fijn dat ryano het zo goed doet!

10. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Mykelti: wat raar en vervelend dat ze niets kunnen vinden.
    Wat een heerlijk lachebekkie is Hugo; daar smelt iedereen voor.

Karine: wat goed dat je mannetje het zo goed doet op school. Terecht dat je trots bent :)

Het gesprek afgelopen donderdag leek zo ong het eerste half uur op een ramp uit te lopen. Op een gegeven moment raakte ik echt in paniek, want zowel de IB-er als de juf hadden geen idee waar ze aan moesten denken. :$ Ze stelden steeds maar weer vragen en hadden voorbeelden zo van: "maar dat kan hij toch zeker wel?" en dan moest er weer uitgelegd worden dat hij veel dingen echt nog niet op nivo kan. Uiteindelijk viel het kwartje dat hij miss meer werk op groep 4 nivo moet gaan doen (pfff). Ik ben niet boos op hen, want zij kunnen er natuurlijk ook niets aan doen dat ze dit nog nooit hebben meegemaakt, maar het gaat wel om het welzijn van ons kind! Half december wordt hij besproken in het overleg met Edux en krijgt hij een aangepast programma; ik ben erg benieuwd. Al met al was het allemaal best heftig, emotioneel en confronterend.
    Wat wel goed nieuws is, is dat er een paar kinderen uit de klas gaan waaronder 1 jongen die op een hele negatieve manier iedereen beinvloedt en de sfeer van de klas zo'n beetje bepaald. Er blijft straks een clubje van 19 kinderen over die vanwege deze heftige ervaringen intensief begeleid gaan worden, dus dat is voor hem sowieso goed. Het worden iig spannende maanden.

11. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Mykelti, lekker mannetje!!

Natas, alles goed?

Femmelepem, heftig, dus toch een vwp! Spannende tijd voor je!

Twijfel, heftig gesprek dus... Gelukkig ging uiteindelijk het kwartje vallen en fijn dat het straks een redelijk klein klasje is, komt je kind wel en goede!

Afgelopen week hier ook een spannende week gehad. Onze oudste is erg ziek, dus allerlei bloedtesten gedaan. Alles wijst erop dat er niets ernstigs is, maar ze heeft wel zware bloedarmoede en een ijzertekort. Ze testen maandagochtend een hb van 4,5. Dat was zo laag, dat we 's middags gebeld werden door de huisarts en direct doormoesten naar het ziekenhuis. Daar hebben ze overleg gehad voor een bloedtransfusie, maar dat wilden ze toch nog even uitstellen in de hoop dat haar lichaam het zelf oplost. We moeten haar goed in de gaten houden!

12. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Femmelepem: succes met de vruchtwaterpunctie morgen!

Mykelti: wat een schattige foto! Balen dat jij in de lappenmand zit.

13. saskia33

MVL: hoop dat het snel beter gaat met je oudste.

14. saskia33

Hier niet zoveel te melden. We hebben de derde IVF-poging gehad. Er zijn 10 eicellen gevonden, 8 werden bevrucht, op de dag van de terugplaatsing waren er maar 4 goed genoeg. 2 zijn teruggeplaatst en de andere 2 bleken de dag erna niet goed genoeg te zijn om in te vriezen. Eind deze week zit onze derde IVF poging er dan ook helemaal op (we geloven niet meer in de twee teruggeplaatste embryo's want die waren niet veel beter).
    Dan maar eens rust en kijken of we eigenlijk nog wel verder willen gaan. Als we verder gaan zal dat niet in Nederland zijn.
    Ik was hier al niet zo actief meer en ik zal dat verder ook niet meer zijn. Heel veel liefs voor jullie allemaal.

15. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Saskia: oh bah, wat een teleurstelling weer. :( Ik zou willen dat ik iets bemoedigends tegen je kon zeggen, maar helaas ben ik daar niet zo goed in. Het lijkt me zo vreselijk als je liefste wens niet in vervulling gaat. Ik wens jullie heel veel sterkte en misschien toch een klein wonder van de laatste TP....

MVL: jeetje spannend zeg. Dan maak heb je je wel heel erg ongerust gemaakt. Fijn dat het niets ernstigs is, maar weten ze wel waar het vandaan komt of dat ook nog niet? Sterkte iig.

16. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Saskia: ow meis, ik duim ook voor het niet-gedachte, maar oh zo gewenste. Dikke knuff en hopelijk mogen we je ooit zwanger weer terugzien. Ik zou ook zeker naar het buitenland gaan voor een eventuele nieuwe poging. Zij kijken toch soms net iets verder. Heeeeel heeeeel dikke knuffel.

@MVL: klinkt niet lekker. Hopelijk is je dochter snel weer beter!

@Twijfel: zwaar bevochten, maar toch enige vooruitgang. Joehoe!!!

@Femme: nog een keertje een dikke knuffel voor deze week. Hopelijk gaat alles goed en krijgen jullie snel goed nieuws!

17. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Jeetje Saskia, ik weet niet zo goed wat te zeggen, maar krijg er wel kippenvel van.. Hopelijk kunnen jullie na wat rust in het buitenland verder kijken wat er eventueel nog mogelijk is...

Twijfel, ja, ik was idd wel erg geschrokken, maar ben wel blij dat ze in het ziekenhuis verder keken dan het geijkte, ze is op ontzettend veel punten nagekeken. Waarschijnlijk komt het door een zeer heftige menstruatie, al 3,5 weken lang:$, dat kan natuurlijk niemand hebben. Volgende week een afspraak bij de gyn, dit keer voor haar ipv mezelf... Kijken hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen.

18. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Mvl: 3,5 week :$ Ja, daar word je lijf niet zo vrolijk van over het algemeen.

@Femme: heel veel sterkte vandaag...je mag mijn handje lenen

19. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Hallo meiden, even kort verslagje van vanmorgen.

Eerst gesprekje gehad met gyn. Aardige vent. Snapt onze en ook andere gyn zijn bezorgheid.
    Toen gekeken naar Pluis. Zag er allemaal goed uit. Geen waterhoofdje, geen open ruggetje, geen echo afwijkingen.
    Toen de prik. Op zich valt het met de pijn mee. Even scherpe prik en daarna is de pijn weg. Voor degene die weten hoe een ruggenprik voelt, zo voelde dit ook. Meer een soort drukgevoel. Duurt ook echt maar 15 sec ofzo. Vocht was mooi helder en geel. Was goed.
    Napijn viel ook reuze mee. Beetje beursgevoel.
    En nu rust houden. 2 dagen bedrust of bankrust, daarna weer rustig aan dingen doen. Maar geen huishoudelijk werk of tillen. Na een week mag je weer gewoon alles doen. Ben dus vrij tot dinsdag.
    De uitslag duurt 3!!!! weken. Maar de meest ernstige zijn vrijdag al binnen. Dus trisomie 13, 18 en 21.
    Afwachten dus.

Iedereen nogmaals bedankt voor het denken aan mij. Geeft veel steun

20. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Femme: wat een spannende dagen en weken worden dat meid; ik hoop gewoon dat je vrijdag niet gebeld wordt. Rustig aan doen komende week en probeer je gedachten wat te verzetten. *Dikke Knuff*

MVL: jeetje 3,5 wk ongesteld :$. Logisch dat ze zich niet goed voelt. Gelukkig hebben ze ook andere dingen onderzocht.

Deel Deze Pagina