Hier nog steeds wat aan het kwakkelen. Heb nog geen tijd gehad om weer naar de ha te gaan om te checken. Wil deze week gaan. Het gaat wisselend, nog wel zweverig af en toe. Maar denk dat vermoeidheid er een grote rol in speelt. Hoewel het goed gaat zo apart wonen en de zorg voor Hugo en de huisdieren een groot deel van de week, vreet het wel energie en die heb ik normaal ook al niet te over. Probeer dus gewoon mijn rust op tijd te nemen. Hugo slaapt echter overdag bijna niet (max 45 min) dus overdag komt het er niet van. Maar ik klaag niet hoor!
Wat lief dat je daarnaar vraagt! Het gaat gelukkig al wat beter, rustig aan doen, maar ze kan weer wat...we zijn er nog niet...gisteren naar de gyn, over 2 weken weer, veel bloedprikken, maar ze doorstaat alles!! Hoe is het met jou, niet alles te ver weg stoppen hoor, al begrijp ik je wel, uit zelfbehoud, maar soms mag je ook alles weleens gewoonweg uiten. Het is ook gewoonweg k.t voor jullie!! Hopelijk krijg je alles op een rijtje en zijn de wachttijden voor gent niet enorm lang..
Mykelti, dat vreet idd ook energie! Probeer er af en toe aan toe te geven, ook als hugo wakker is en lekker in de box ligt, even ernaast op de bank hangen...kan geen kwaad...even bijtanken... Hier een man die nu zo'n 70 uur in de week werkt, dus ook zeer weinig thuis...dus doe ook nagenoeg alles alleen, en je merkt gewoon dat je steeds moeier wordt....
@MVL: fijn dat het wat beter gaat met je dochter. Gaan ze iets doen aan die lange menstruaties? Zo, jouw man maakt weken zeg! Knap dat je het dan helemaal alleen runt. Ik heb maar 1 kindje, jullie hebben er meerdere. Bankhangen is niet helemaal gelukt, maar lekker wat schoongemaakt. Dat geeft ook voldoening en rust.
even een snelle update van hier... mijn dochter moet een brilletje, wel even wennen hoor.. dinsdag is hij (zijn ze) klaar
Zal idd wel even wennen zijn Nette, maar ik denk dat het haar super wijs zal staan. Wat vindt ze er zelf van? Show je wel even een foto als ze hem heeft?
Nanette, zal idd even wennen zijn, maar zal vast goed komen.... Mykelti, ze is aan de pil gegaan, ze hopen daarmee er een regelmatigere cyclus van te kunnen maken. Over een paar maanden moet ze daar weer mee stoppen, en dan kijken hoe het vanzelf gaat... Die uren en alles zelf doen, raak je aan gewend, al loop ik heus weleens op mijn tandvlees.... L is ook nog eens heel vlug gaan lopen en klimmen, terwijl e dan nog niet zoveel snappen... Nu gaat het luisteren al ietsjes beter, dus wordt het nu weer iets makkelijker met hem..
Groot nieuws: Net een brief gehad uit het EMC. Geen aanwijzingen gevonden voor ziekteveroorzakende ongebalaceerde chromosoomafwijking bij de vrucht. Ik ben zeeeeerrr blij. Woensdag nog 20 weken echo en dan hopelijk genieten met een hele grote G!!!
Super nieuws Femmel! Twijfel, hoe gaat het met jou? Zware weken. Sterkte. MVL, mooi dat je dochter opknapt. Hoop dat de pil helpt. Nette, fotootje in je album volgende week ? Het staat haar vast leuk. Tuurlijk is dat wennen.
Kel, respect hoor dat je dat allemaal alleen doet. Let je wel een beetje op jezelf? Naar de HA gaan hoor, als je je niet goed voelt.
Allemaal bedankt voor jullie lieve woorden; het heeft echt geholpen. Het was een zware week, maar ik heb weer mogen ervaren dat op het moment dat ik het echt niet meer aan denk te kunnen, dat het dan van me overgenomen wordt en dat het waar is (in mijn leven dan) dat we niet meer te dragen krijgen dan we aan kunnen. Ik ervaar dat ik het niet alleen doe en dat ik gedragen wordt; ik ben er weer stil van. Ik ga vaak te lang door op eigen kracht en dat moet ik echt afleren, maar ja "de aard van het beestje veranderd je niet zomaar even" Mvl: fijn dat ze opknapt en dat ze er zo goed mee omgaat. Heftig om zo veel alleen te zijn, lijkt me. Mykelti: tot wanneer zou jullie leven er ook alweer zo uitzien? Kun je al af gaan tellen? nanette: ik denk dat ze er lekker eigenwijs uit zal zien. Maar zal idd voor jullie best wel even wennen zijn. Femme: Hoera! De vlag mag uit! Gefeliciteerd met het goede nieuws. Nu weet je waarschijnlijk ook of L een broertje of zusje krijgt toch? (Ik zit verder niet te vissen hoor ) A heeft weer iets grappigs "verzonnen" ze loopt/kruipt nu op haar knieen; het ziet er echt koddig uit. De andere kinderen hebben dit niet gedaan; zo zie je maar dat zelfs nr 4 je nog kan verrassen Aangezien ze inmiddels echt zwaar wordt, hoop ik dat dit betekent dat ze nu snel zelf gaat lopen.
@MVL: oh da's dan idd best arbeidsintensief, achter zo'n kleine druif aan moeten rennen...ben benieuwd hoe dat hier zal gaan. Hopelijk werkt het snel voor je dochter, dit is ook niets. Bij mijn nicht werkte het goed. Pak af en toe wel de bank hoor, lekker even niksen. @Femme: wow, lekker snel ook nog. Gefeliciteerd meis, nu lekker genieten, of na woensdag dan! Ben idd ook wel benieuwd of jullie een knulletje of een prinsesje krijgen. @Meijke: hey hoe is het met jou? Slaapt jullie dochter al beter? Las ergens dat ze slecht sliep? Ben naar de huisarts geweest. Bloeddruk was nu weer ok gelukkig. @Twijfel: hahahaha, foto! Kan me er geen voorstelling van maken, maar zoals je het omschrijft, lijkt het me idd ook erg lief om te zien. Hier is de proeftijd van hubby half maart klaar. Hij probeert eerder uitsluitsel te krijgen. Het is ook maar een formaliteit, maar we willen wel enige zekerheid voordat ik mijn baan opzeg. Het is financieel nu wel krap, met 2 huizen en veel reiskosten. Ga ws ook eerder het huis opzeggen en dan bij mijn ouders intrekken, zodat Hugo ook niet in een rommelig huis hoeft te wonen waar het heel stoffig is e.d. Dus nog even volhouden. Hier dus weer bij de HA geweest. Bloeddruk was beter, nu 118 bovendruk. Voelde me nog wel duizelig, maar nu ben ik verkouden en heb ik last van mijn chronische holteprobleem en de duizeligheid is grotendeels weg. Ook mijn vermoeidheid is een aardig eindje weg. Dat zat me dus ws erg dwars. Ook even naar mijn ene borst laten voelen, want mijn klieren voelen anders dan aan de linkerkant. HA dacht gewoon borstweefsel, maar als het binnen 2-4 weken niet minder wordt/veranderd, dan moet ik terugkomen en dan gaan ze echo of mammografie maken. Beetje minder dus... Hugo is alweer verkouden, maar die hobbelt gewoon lekker door. Wat onrustiger met slapen, maar verder lekker vrolijk. Gisteren op het werk van hubby sintfeest gehad. Hij vond alles leuk, bij sint op schoot, de harde muziek, gegil en geknal van ballonnen. Het maakt hem allemaal niets uit. Hij wil alleen wat vaker wat drinken. Hij zat de hele tijd lekker geluiden te maken en te spetteren met zijn lippen. Dat is het nieuwe babbelen.
Zal ik jullie maar gewoon vertellen wat ik al 4 weken weet. Lars krijgt een broertje!! Kel; als je nog borstvoeding geeft kan het klierweefsel in de borsten zowiezo anders aanvoelen. Kan ook verschillen per borst. Mammogram heeft geen zin om te maken tijdens borstvoeding. Hè ziet er namelijk niks op vanwege het vele klierweefsel. Echo kan wel. Maar betrouwbaar is het ook niet echt. Omdat de melkgangen nog behoorlijk verwijd zijn. Twijfel; lopen op de knieën doet Lars ook. Het ziet er niet uit maar is retesnel en hij heeft er de grootste lol in. Heftige dagen gehad las ik. Hoop dat je snel weer wat lekkerder in je vel zit. Mvl; hoop dat de pil de uitkomst voor je dochter is. Het is nogal wat om zolang te vloeien en daardoor bloedarmoede Nette; meis ik snap je. Wat ben hè toch een sterke tante. Ik ben benieuwd hoe je draakje eruit ziet met bril. Voor haar zal de wereld er een stuk helderder eruit gaan zien. Ook al is het voor jullie best heftig. Knuffel Meijke; hoe gaat het? Jippie en sas nogmaals dikke knuf. Ik denk vaak aan jullie. Ik hoop zo dat jullie grootste droom mag uitkomen. Alex; nog in het land der aarde? Of nog lekker op je wolk aan het genieten van je wolkje?? Trouwens het is ook weer tijd voor een groepsknuffel
Gefeliciteerd Femme, leuk! Had je ook zo'n voorgevoel of durfde je niet te hopen? Ja, weet dat een mammo iig geen nut heeft, las ik. HA zou dan ook nog kijken wat te doen. En sowieso lijkt een mammo me nu echt geen pretje...de bulten worden wel minder na het goed leegdrinken, maar blijven aanwezig. Zijn ook wel gevoelig, dus mss wat geïrriteerde melkkanaaltjes?? Oh overigens heeft mijn moeder last van cystes in haar borsten. Enkele zijn verwijderd uit voorzorg.
He Femmel, wat leuk een broertje, mijn zoontje krijgt ook een broertje. Leuk hoor nog een jongens moeder! Maar het belangrijkste is natuurlijk dat alles goed is. Pffff gelukkig, gefeliciteerd! Mykelti, wat vervelend van je bloeddruk en ontstoken holtes. Daar kan je inderdaad moe van zijn. Sterte!!!! Hier, ik moet hard aan de slag, dingen regelen. En ik heb geen zin maar zal toch moeten. Brrrrrr.
He Evelyn, hoe is het? Helpt de accupunctuur een beetje? Wat doen ze en wat voel je er van? Wordt je beebje een beetje aan de grote kant of ben je het helemaal zat aan het worden. Sterkte hoor. Heb je al iets verweekt oid? Zet hem op! Hopelijk komt het gauw! Natas nog gefeliciteerd, een beetje laat, maar ik lees soms wat rommelig terug. Wanneer is de echo?
Jippie, nee, op het topic Zwanger na meerdere miskramen is ze ook al een paar dagen niet geweest. Hopelijk gaat alles wel voorspoedig. Hoe is het met jou?