30+ kippetjes

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by saskia33, Oct 26, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meijke

Meijke Niet meer actief

Ik las op het Hier ben jij jij topic dat Knuffel afgelopen vrijdag is bevallen. Ik had daar gevraagd of iemand het wist :). Verder weet ik geen info.

2. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    In elk geval gefeliciteerd voor Knuffel, hopelijk loopt alles voorspoedig!!!

Mijn zus gaat in januari met ivf beginnen, in elk geval met het aan prikken van de eitjes misschien dat het terug plaatsen langer op zich laat wachten. Maar ik vind het altijd wel heel lastig. Ik steun haar natuurlijk heel erg maar dan sta ik daar met mijn buik, en bij haar loopt het gewoon niet allemaal op rolletjes. En ze doet wel haar best ook aardig te zijn voor mij wat heel lief is maar ik voel bij haar toch ook wel dat dubbele jaloesie. Ze wil alles heel snel weten maar reageert ook wel jaloers. Heel begrijpelijk overigens maar ik ga dan ook een beetje me buik in houden. Ik vind het ook wel lastig.

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Jeeej, gefeliciteerd Knuffel...ws lees je dit niet, maar dan is het maar gezegd... ;):p

Elba, kan me je gevoel wel voorstellen en dat van haar ook. Hebben jullie het al eens besproken? Dat jij je ook opgelaten voelt enzo?

4. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

Nov 23, 2009
    772
    0
    0

He Elba, het gaat zijn gangetje. Heb regelmaatig weeën maar helaas nog niet zo regelmaatig dat het gaat beginnen hihi. Bij het laatste onderzoek was de kleine al 52cm en 3400gr. moet nu vrijdag weer naar de gyn. Als de kleine nu weer veel is gegroeit dan hebben we meteen gesprek over vroegtijdige inleiding zodat ik toch nog natuurlijk kan bevallen. Wil graag onder water gaan bevallen. De accupunctuur die ik nu sinds 3 weken krijg is ter voorbereiding van de geboorte. Zorgt ervoor dat de baarmoedermond zacht wordt en straks sneller ontsluit. Op moment doet lopen, zitten best zeer omdat ik mega last heb van mijn bekken. Ach ja...nog ff... Ik mag eigenlijk niet zeuren of zo....ik wou dit zoooooo lang en na jaren ben ik mijn wens zooooo dichtbij ;)

Ik post eigenlijk niet meer zo vaak iets hier aangezien ik weet hoe andere zich voelen die nog steeds erop wachten dat Hun droom ook werkelijkheid wordt. En dan kom ik hier met mijn verhalen.....denk dat het best confronterend is.....men gunt het iedereen maar het kwetst je onbewust wel als jezelf niet bij de gelukkige hoort......geloof me.....die kant ken ik ook al te goed.......

Ik duim voor iedereen hier, dat iederen dit mag meemaken

Dikke knuf voor alle!!!!!!!!

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Spannend Evelyn, voorwerk is al lekker, dan kan je lichaam al even wennen. Succes met de laatste loodjes!

6. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

Jul 28, 2010
    2,028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Wat een goed nieuws femmel, gefeliciteerd.

7. mvl

mvl Fanatiek lid

Dec 16, 2009
    3,699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    ik weet niet of ik voor mijn beurt praat ( dan sorry Knuffel ) maar ik ben zo trots op dr....vrijdag is de kleine jongen geboren, ze maakt het goed, geniet van de kraamweek en de kleine doet zijn best om te leren drinken... Hij is zo schattig!! Nu nog vanaf een foto bewonderd, maar binnenkort ga ik in het echie kennismaken met de kleine Knuffelbeeb.

Evelyn, succes met de laatste loodjes. Die zijn gewoonweg zwaar, maar het einde is in zicht.

Femmel, gefeliciteerd met de goede uitslag, leuk nog een jongetje...

Elba, ook jou is het niet komen aanwaaien, waarschijnlijk snapt je zus dat ook wel, maar ja, gevoelens laten zich niet uitschakelen...praat er over met haar, wie weet hoe dat gesprek zal verlopen..

Jippiejee, hoe is het met jou? Nog steeds pauze, of gaan jullie binnenkort weer verder op jullie lange weg.. Hopelijk komt er snel een einde aan die weg...het is jullie zo gegund..

8. Meijke

Meijke Niet meer actief

Leuk een broertje voor Lars!

Met ons gaat het wel, maar zijn erg moe. Nog steeds slaapproblemen met de kleine. De ene nacht meerdere keren kort wakker, de nacht erop uren wakker, de nacht daarop om 4 uur klaarwakker. Zo is er elke nacht wel wat. Het "het hoort erbij" komt na ruim anderhalf jaar niet meer zo heel overtuigd onze mond uit ;). Hulp ingeschakeld van een homeopathisch arts vorige week en daarnaast volgende week op aanraden van de KA een afspraak bij de KNO arts. Ze heeft nl vaak rode oren (binnenkant) als ik bij de HA ben en die heeft ons doorgestuurd naar de KA. Het is meestal niet ontstoken, maar waarschijnlijk wel gevoelig. Ze denken dat dat misschien iets chronisch is en dat zou een hoop verklaren.

9. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    Oei vervelend Meijke, ik hoop dat het snel over is. Want dit hoort er toch niet bij. Steeds slecht slapen, brrrr

Hoi Evelynw, mooi dat de accupunctuur zo goed helpt, hopelijk begint het snel. Ben je daar met 35 weken mee begonnen? Als je last hebt van je bekken dan is alles wel heel zwaar ja! Hopelijk maakt je kleintje het goed!

Ja, ik heb het er wel met mijn zus over gehad. Maar het zijn ook meer dingen waar ze soms jaloers over is. Dat ik al eerder een relatie had bijvoorbeeld. En ik begrijp dat heel goed dat je daarnaar kan verlangen en neem het haar niet kwalijk maar het voelt voor mij soms wat verstikkend.

10. mvl

mvl Fanatiek lid

Dec 16, 2009
    3,699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Meijke, het " het hoort erbij" gaat hier niet meer bij op. Met anderhalf nog zoveel slaapproblemen hoort niet meer. Zwaar voor jullie. Wie weet wat er nu door ka en kno ontdekt wort, en hopelijk gaat er dan verbetering komen.

L. is nu al een paar avonden aan het spoken... Huilen met naar bed gaan, stil als je hem oppakt, en dan ook heel eigenwijs naar de deur wijzen.. Nou, die vlieger gaat niet op, hij blijft toch echt in zn bed...
    En daarvan hoop ik al dat het snel overgaat, laat staan bij jou al zo' n lange periode...

11. Meijke

Meijke Niet meer actief

Zeg Kel, loop niet zo te rellen :D ;) (ander topic)

12. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Hahahaha, bij BV zeker??? Dat gezeik over wel/geen borstvoeding in topics waar dat helemaal niet het issue is...grrrrr :x;)
    Heb er verder nog niet op gekeken, maar omdat ik de borst als troostmiddel gebruik, ben ik een onzekere moeder?! F*ck off:x

Balen dat je dochter nog zo slecht slaapt. Idd spelen er dan ws andere dingen mee. Hopelijk snel meer nieuws én de oplossing!

Hier gaat het niet zo goed met de kleine man; hij heeft astmatische bronchitis. Hoestte alweer een paar dagen, maar sinds gisterenmiddag werd hij benauwder. Vanochtend afspraak bij de HA. Penicilline, verstuiver én prednison. Morgenochtend moet hij al minder benauwd zijn, anders moeten we gelijk terug. :(

13. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Heb ik weer eens iedereen weggejaagd?

Het gaat gelukkig vandaag weer iets beter met de kleine man. Hij is minder benauwd en krijgt alweer praatjes...

14. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

Aug 17, 2010
    3,351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Ja kel. Iedereen weggejaagd. Hahaha. Zo makkelijk laat ik me niet wegjagen.

Goed nieuws: de 20 weken echo was ook helemaal goed. Dus vanaf nu ga ik proberen een roze wolk te zoeken. Wie zoekt er met me mee?

15. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

Nov 23, 2009
    772
    0
    0
    @Fem: super nieuws!!!

@Mykelti: mooi dat het weer iets beter gaat.

update, was vandaag bij de gyn
    maandag moet ik het ziekenhuis bellen om een afspraak te maken voor maandag of dinsdag voor extra onderzoek. De kleine weegt nu al +/- 4kg.
    Bij deze afspraak wordt gegeken op welke dag ik aankomende week wordt ingeleid. Mocht de kleine te groot zijn, zijn hoofdje zit nog voor mijn bekken en niet erin, dan komt er een keizersnee.....

Wordt spannend nu en moeten we ff laten zakken.... vooral de optie met keizersnee....

volgende week meer als ik meer weet.... we proberen er toch nog een leuk en relaxt weekend van te maken, ff met de hond in de tuin spelen met de mega sneeuw hier.... voor de rest kan ik niet meer veel omdat mijn heup en mijn lies erg pijnlijk zijn....

dikke knuf aan alle ;)

16. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

Aug 17, 2010
    3,351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Evelyn: spannend hoor. Hou ons maar op de hoogte. Lekker even nog weekend vieren.

17. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Femme, ik roze uhhh blauw met je mee hoor! ;):D

Evelyn, veel succes volgende week. Enne, het eindresultaat telt hè, als je kindje maar gezond is. Is niet je favo optie, maar wat moet dat moet. En ze hebben gewichten ook best vaak mis, dus mss is je kindje wel wat kleiner dan 4 kilo. We gaan het meemaken! :)

18. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    He, evelyn, ik kan me voor stellen dat dat tegenvalt. Liever geen ks. Kan de accupunctuur je niet wat helpen bij het indalen? Hopelijk is hij niet te groot. Ben je zelf veel aangekomen? of heeft de baby je opgegeten? Ben je al op 40 weken? Wil je een secondopinion? Hoe voelt het zelf of kan je je er bij neer leggen als het een ks wordt. Er schijnen ook kssen te zijn waarbij je je kind heel snel bij je krijgt. Succes!!!

Mykelti, hoe is het met de kleine? Is die weer een beetje boven Jan?

19. Meijke

Meijke Niet meer actief

Kel, Hugo weer beter?

Femmel, gefeliciteerd met je goede 20 weken echo!

Alex, hoe gaat het met jouw knapperd.

20. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

Nov 23, 2009
    772
    0
    0
    Hey Elba, de accupunctuur was ervoor dat de moedermond zachter wordt en dat ik straks als de weeen er zijn een sneller ontsluiting heb. De accupunctuur kan weeen opwekken maar hoeft niet per se zo te zijn en ze helpen niet voor het indalen.
    Ik woon in duitsland, net bij Nijmegen over de grens, en ga ook in een duits zioekenhuis bevallen (in het zelfde waar ik en mijn zusje in geboren zijn ;D) Na de ks krijg je ook hier vaal snel je kind bij je, ook op de kamer. Als niet alle kamers bezet zijn kan mijn man er ook blijven omdat we dan een familiekamer kunnen krijgen voor 45 euro per dag en dan mag de man er ook slapen etc krijgt eten en alles. Dat is wel erg prettig ;).
    Als nu deze week blijkt dat het hoofdje niet in mijn bekken kan tja, dan wordt het een ks en moet ik kijken of ik een volnarcose wil of een spinaalanesthesie. Ruggenmerkprik mag ik niet hebben aangezien ik een dubbele hernia heb bij de 3e 4e wervel. Of die spinaalanesthsie zou kunnen is ook nog niet zeker ivm mijn hernia en mijn allergieen....
    Volgens mijn eerste gyn ben ik nu 38wkn 5 dgn. Echter heeft zij fouten gemaakt in het begin en ben ik later naar een andere gyn gewisseld. De kleine loopt kwa groei en ontwikkeling 2 tot 3 weken voor. Betekend in feite dat ik nu eigenlijk de 40 weken ben gepasseerd.

Ik zal morgen het telefoontje van de verloskundige moeten afwachten, zij maakt een afspraak voor me in het ziekenhuis... pas dan weet ik meer.... pffffffff dat wachten en die onzekerheid vergt wel veel energie....

sorry voor mijn ego bericht

Share This Page