Hahaha ja we zijn harstikke aan 't counten. Al jaren he... *slik* Nee, ik voel geen spanning eigenlijk. Mijn blik is altijd op 'oneindig' gericht, oftewel ik ben in mijn hoofd alweer bezig met de volgende punctie. De mogelijkheid dat het deze keer zou lukken heb ik eigenlijk al uitgesloten. Op een gegeven moment ben ik gewoon gestopt met erin te geloven. Dat is dat "ernaar toe groeien" waar ik 't eerder over had. Natuurlijk heb ik hoop, maar geen valse hoop.
Nette en Alex, Het is ook niet niks. Goed dat jullie er toch naar toe leven. Houd er de moed maar in!!! Fijn dat jullie wel hele fijne partners hebben. Dat scheelt een beetje. Maar het blijft balen dat je geduld zo op de proef wordt gesteld.
Uhm, dat werkte de vorige keer toen ze ons inhaalde ook niet. Ik denk dat wij zwangerschap resistent zijn of zo.
hahahaha.. kan er niks aan doen.. moest hoer heel hard om lachen.. @goof.. ik weet het nog niet, het hangt ook af van wat er besproken wordt. iui ivf, hormonen en de hele rambam willen we best wel denken we nu.. @net sinterklaas viering achter de rug.. Man o man ik ben gesloopt
Dikke knuffel voor jullie. Topmeiden zijn jullie en mijn vingers zijn weer aan het duimen voor jullie. Alex voor maandag heel veel succes. Ik denk aan je Niet dat ik niet aan de rest denk want dat doe ik natuurlijk ook. Ik hoop zo erg voor jullie allemaal. Met mij gaat het weer ietsje beter dus hopelijk kan ik binnenkort weer gezellig meetokken
@Femmele Wat fijn om te horen dat het weer wat beter met je gaat! En bedankt voor 't duimen. @Nette Altijd blijven lachen, al is 't maar als een boer met kiespijn. Hahaha!
Hier deze ronde weer een verlies beurt denk ik. Nou ja, nieuwe ronde nieuwe kansen dan maar. Hopelijk komt die rimpelige vrouw een beetje op tijd.
@Elba Denk je? Voortekenen van oma gekregen dan? Balen meid... @all Morgen om 16.10 uur tp van 2 cryo's...
Alex: succes vandaag meis! Ik duim en duim! ELbe: balen... Ik probeer vanaaf even verder te reageren.
Alex, ik hoop dat alles helemaal super is gegaan! Zou een schitterend cadeau zijn zo met Sinterklaas! Nette, hoe gaat het nu met jou? Sas, tot mijn grote schande heb ik je PB-tje nog niet geantwoord, zag ik... Balen zeg dat de punctie zo weinig goede eitjes heeft opgeleverd. Ik hoop dat een eventuele volgende punctie succesvoller is, maar ik duim natuurlijk het allerhardst dat dat helemaal niet nodig zal zijn. Femme, fijn dat je je beter voelt! Lukt het al wat met solliciteren of ben je daar nog niet mee bezig? Mv2snoetjes, ook goed om te horen dat het bij jullie beter gaat. Zal idd niet van de een op de andere dag gaan, maar een stijgende lijn geeft zoveel moed. Super! Goof, hoe is het vandaag met je temp? Was gekelderd zag ik gisteren... Mochten hier een uurtje eerder weg ivm Sinterklaas, hoe vervelend! Overigens 16 december de eerste pretecho en geslachtsbepaling, dus ben heel benieuwd.
het gaat wel ok myk. snipverkouden enz.. maar wie is dat nu niet Oww lexje.. ben zo benieuwd hoe het is gegaan
Het is om te huilen die verkoudheid en grieperigheid. Jakkes...hier blijft het ook maar sukkelen bij mij en hubby... Beterschap iig! Moet je morgen niet naar de gyn?
Vanmorgen werd ik gebeld door hey LUMC of we eerder konden komen voor de tp. (11 uur ipv 16.10) Toen we even na elven in de behandelkamer zaten, vertelde de dokter dat de cryo 8-cellig was toen ie werd ingevroren, na ontdooiing een cel had verloren, maar daarna weer was gaan delen en inmiddels 9-cellig was. Mooi. "En die andere?" vroeg ik. Uhm... er was er maar één ontdooid dus. Was niet goed doorgegeven. Zij bellen naar mijn eigen gyn om te informeren. Gelukkig konden ze de andere gewoon alsnog ontdooien en konden we een uurtje later terecht voor de tp van beide. Tweede cryo was 6-cellig bij invriezen, had 2 cellen verloren na ontdooien, maar was wel van goede kwaliteit. Dusss.... afwachten maar weer. De eerste keer met dubbele kansen. Als het deze keer mislukt moet ik aan de volgende punctie. Ik probeer maar om niet te veel te hopen, maar 't is moeilijk.
Jeetje Alex, het zal een keertje in een keer goed gaan...wel super dat het alsnog kon. Klinkt alsof het normaal is dat er een paar celletjes verloren gaan bij het ontdooien? En logisch dat je jezelf geen hoop wilt aanpraten toch? Is toch een soort zelfbescherming. Meis, ik duim alle duimen die ik beschikbaar heb voor jullie!
@mykelti,.. nee pas donderdagmiddag. Maar da is ook al bijna en die grieperigheid word ik ook gek van inderdaad. Breekt maar niet echt door. Vorige week 3 dagen knallende hoofdpijn. Nu sniopverkouden.. Darmpjes doen een beetje bijzonder. Algehele blegh Maar ja.. we doen het er maar mee @lex.. lijkt me goed dat die eerste cyro zelfstandig besloten heeft door te gaan delen. Ik houd wel van die zelf denkende cyro's.. hopelijk heeft deze cyro een meer maandenplan in gedachten. Ik durf ook bijna nbiet et hopen, maar ik doe het toch!
@Mykelti Ja het is wel normaal dat er cellen verloren gaan, maar liever niet. Uiteindelijk zegt het ook niet alles. Ik heb een tp van een ontelbaarcellige gehad die mislukte en er zijn ook genoeg succesvolle zw.schappen uit 2-celligen ontstaan. Bedankt voor al het duimen meiden!