Owww yep natuurlijk! Ben altijd nogal warrig met namen... Ja, zo jammer dat een aantal mensen helemaal verdwenen zijn. Ben toch ook erg nieuwsgierig en hoop dat iedereen happy is! Sanne heb ik ook al een hele tijd niet gezien...
Hey Sanne!! Hoe is het met je? Mis de andere kippetjes ook. Ben erg benieuwd ook naar marjolein, eternity en Leo. Hoop zo dat zij een wondertje mogen beleven. Dat geldt natuurlijk voor alle kippetjes. Hoe is het met evelyn? Zou beeb er al zijn?
Hey dames, onze zoon is gisteren om 8:49 uur geboren middels keizersnee. Het ging allemaal goed, was erg bang maar was nergens voor nodig. Zijn naam is Bryan Jimi Nique, hij is 54cm, weegt 4170gr en zijn Hoofdje heeft een omtrek van 37,5cm. Het is een schat!!!! Afgelopen nacht ging alles goed. Mijn schoonmoeder, zwager en zijn vriendin hebben ons een prachtig kraamcadeau gegeven.....ze betalen de familiekamer in het ziekenhuis. Dus...mijn man, onze zoon en ik beleven nu alle uurtjes samen. Ik ben vandaag al 2x zelf naar de wc geweest, sinds vanochtend geen infuus meer.... Pijnstillers alleen paracetamol en de dreins mogen er vanavond al uit. Als het zo verder gaat mag ik maandag, kerstavond, naar huis .... Foto zeg ik maandag of dinsdag hier erop...via de mobiele lukt mij dat niet op een van de manier......thanks voor jullie medeleven en alvast een fijn weekend!!!!!!
Gefeliciteerd Evelyn! Idd een flinke vent, maar heerlijk dat jullie nu samen alles kunnen beleven. Geniet ervan!
Femme.....al 21 weken que??! Mykel hoe gaat het? En met Hugo? Nanette en met jou? Meike en jij? Pfffff kom hier haast nooit meer maar denk nog wel aan jullie hoor! Hier gaat alles goed, kleine meis groeit als kool en is weer een ware lachebek. Zijn er sinds kort achter dat ze een koemelk en soja allergie heeft....dus ik ben op dieet ivm de BV. Boys zijn gek op d'r!
@Evelyn Had het al op Facebook gezegd, maar ook via deze weg van harte gefeliciteerd! Inderdaad een flinke jongen heb je gekregen, ik zag al wat foto's voorbij komen van je mooie manneke. Wat heerlijk dat alles goed is gegaan en dat je op kerstavond naar huis mag. Geniet lekker van je kraamtijd!
@Goofy Leuk weer van je te lezen. Balen van de koemelk en soja allergie joh. Gelukkig gaat verder alles goed, fijn! Hoe is 't met alle andere kippies? Hier alles goed. Merlijn is lekker vrolijk en cute en al die dingen meer.
goof: wat heerlijk om te horen dat het nu zo goed gaat met de kleine. Evelyn gefeliciteerd meid. heerlijk dat je net voor de kerstdagen naar huis toe mag. super. Lekker genieten met zijn drieen.
*ZWAAAAIT!* snorrie dat ik een ontrouw kippetje ben geweest de laatste maaaanden. Maar dacht, zal es kijken hoe het met mn dames is, dus 'how are me girlies?!' Ik zal eens een beetje terugbladeren... Met mij alles goed! Ben weer op de rails en kan ontzettend genieten van ons dametje, terugkijkend baal ik ontzettend van dat dat in het eerste jaar zo moeilijk was. Maar goed, what is done, is done...nu op naar een weer een mooi nieuwjaar!!!
SUPER MEID, dat heb je knap gedaan! Ik weet hoe zwaar een keizersnede kan zijn, dus petje af! Goed cadeau zeg! En heerlijk dat je voor kerst al naar huis mag, met een heel mooi kerstcadeau
Femmel, al meer aan het genieten meid, nu dat alle spanning weg is...wel loslaten hoor (horen wie het zegt haha)... Maar groeit de kleine man goed? En hoe is het met Larsje? Kel, Hugo aan de puffer? Robin moest dat laatst ook tijdens haar verkoudheid, wat een drama...zo'n eng masker op je neus :x Hoop dat Hugo het wat beter trekt dan Robin, en dat hij er snel vanaf is!
Agossi, ook al? Sorry, hier absoluut geen problemen mee...Hugo doet zelf zijn gezichtje erin en haalt gewoon heel mooi diep adem als ik gesprayt heb. Beetje lekker gek knulletje... Super dat het weer goed met je gaat! Genieten heen!
Sprokkeltje!!! Larsje is ook al aan de puf. Hij vindt het drama. Kei hard krijsen en uit alle macht proberen dat masker van zijn gezicht te trekken. Maar het helpt. Dus dan is het goed. Is al vanaf begin dec snotverkouden. Met mij; op en af. Ik geniet er wel van maar die roze wolk heb ik niet gezien of nodig. Had ik bij larsje ook niet hoor. Het is fijn om te weten dat alles goed is. Maar dat oh en ah gevoel ken ik niet. Verder ben ik heel erg moe, behoorlijk snel boos en gruwelijk onzeker. Onzeker hoe ik het straks moet doen met twee kindjes. Ik ben heel blij om te horen dat het met jou zo goed gaat.maar ga je niet schuldig voelen over het eerste jaar. Je geniet nu en met volle teugen. Dat is het belangrijkste. En kijk eens hoe goed Robin het doet. Dat is een bekroning van jouw werk meis!! Je bent een topmoeder!
Haha, dat klinkt als een heerlijk mannetje! Denk dat Robin er ook al te bewust van is. Gelukkig is ze niet meer verkouden en ben ik er dus ook maar mee gestopt. Ik laat haar er wel nog mee spelen.
Ook al, jeetje!Zielig he, ik kon het echt niet. Wil Robin geen trauma aandoen met dat masker blegh. Zelfs geintjes maken, de beren erbij betrekken, oma, neef en noem het maar op...ze vindt het niks. Ik snap je wel hoor, ik durf er ook niet aan te beginnen. Hoe fantastisch mooi ook, het vergt veel lichamelijk en soms dus ook psychisch. Hormonen zijn onbetrouwbaar, ik zou willen dat ze wat makkelijker te beïnvloeden waren, voor velen hier! Maar ik denk dat jij straks weer ubertrots gaat zijn op je mannetjes en daar doe je het voor! Enne, dat gaat jou wel lukken met die 2, alleen wel je koppie erbij houden en je man ook z'n deel laten doen. Enne gewoon niet TE eigenwijs he Het is niet echt schuldig voelen hoor, meer gewoon jammer. Ik had zo willen genieten van de kraam en babytijd, maar dat lukte niet om allerlei redenen. Hoop dat dat een (hopelijk) volgende keer anders gaat lopen en het dus ook niet iets te maken had met een mogelijke pnd, maar puur even de omstandigheden. Trouwens mijn vriendinnetje is nu mama van een prachtig gezond jongetje, zo heerlijk om haar zo gelukkig te zien