30+ kippetjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door saskia33, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Hoe gaat het met Twijfeltje, ik las veel verdriet vanwege je vader, wat een gemis is toch een deel van je!... en ook moeilijke tijden met de kids?

Karen alles goed met de 2 heren? Leuke profielfoto!

Meijke, hoe gaat het met jouw meisje. Ook veel voor je kiezen gehad met de kleine, hoop dat het nu ook makkelijker gaat!

Alex, geniet steeds van je foto's op FB! Hoe is het gegaan met je psychisch, ik verwacht goed?

Sorry ik vergeet er teveel, maar beloof wat vaker even te lezen en ook op anderen te reageren!

2. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Hoi Evelynw,
    Geweldig gefeliciteerd! Fijn hoor dat alles goed is gegaan en sterkte bij het herstel. Heb je erg lang in de weeen gezeten voordat het een ks werd? Fijn dat je mannetje het goed maakt en dat je familie de kraamkamer betaald, super, is toch wel erg fijn na een ks. Rustig aan maar en top dat je al zelf naar de wc kan dat scheelt weer gedoe. Voelt raar he lopen met zo'n lidteken. Ik was bang dat m'n buik eruit zou vallen, onzin natuurlijk. Het heelt vast heel mooi, lekker creme oid opsmeren als de hechtingen eruit mogen.
    Succes!!

Sterkte alle moeders met verkouden zieke kinders!!!

3. Meijke

Meijke Niet meer actief

Fijne feestdagen kippies!!

4. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Fijne feestdage lieve kippedinnetjes

5. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Sorry meiden, even heel erg ego. Maar sinds vandaag loopt mijn zoontje!!! Hij is hypermobiel en in alle ontwikkelingen was hij zo traag. Met 7,5 maand rolde hij pas. Daarna ging hij op zijn kontje kruipen. En nu met 19.5 maand loopt hij. Uitzinnig van vreugde!

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Femme: super, knap van Lars! Oh enne, Hugo draait ook nog niet hoor...af en toe per ongeluk van buik naar rug, maar verder vindt hij het wel prima. Hij is heel goed met zijn fijne motoriek en babbelt een heel eind heen, ook wat verstaanbare woordjes, maar grove motoriek vindt hij niet zo belangrijk klaarblijkelijk. Ach, komt vanzelf. Nu lekker achter hem aanrennen! ;):D

Iedereen ook een hele fijne Kerst!

7. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Hoi Elba, het gaat lekker he! Super meid!!!!! Hopelijk niet teveel last van kwaaltjes zodat je er echt helemaal van kan genieten :)

Fem, te gek!!! Zie m eens gaan als een razendsnelle haas. Die heeft wat in te halen :D

Hoe gaat het met Nettie?

Alle kippies hele gezellige dagen gewenst, warm binnen met de familie...ghighi. En een heeeeeel bijzonder wonderlijk en mooi 2013!!!

Bijgevoegde bestanden:

8. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Ik kom jullie ook hele fijne feestdagen wensen!!!

@ Evelyn: Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!!!

9. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0
    hallo allemaal,

Prettige kerstdagen en voor straks alvast een super gezond en gelukkig 2013.

Moet ik me nog voorstellen of weten jullie nog wie ik ben (schaam schaam_) Het gaat hier super met alle kids de oudste 16 en dikke verkering de jongste 10 mnd en schuift op de kont hij komt overal waar hij zijn moet en is super vrolijk Ruben is 24 december alweer 5 jaar geworden mooie dochter is hopeloos verliefd hahahahah dus alles gaat lekker.

Evelyn gefeliciteerd met jullie mannetje.

Twijfel woehoee je dochter ook al aan de wandel dat gaat lekker snel (snik snik) de tijd vliegt

10. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0
    femmel en sprokkel hier ook twee kindjes aan de puf. de jongste zelfs een ker opname omdat hij zo benauwd was maar hij blijft dat masker een drama vinden hopelijk groeien ze er snel overheen.

Verder alle andere kippetjes een hele dikke knuf.
    Nannette ik hoop voor jou op een wonder in 2013 ik blijf dat stiekem doen.

ik vergeet jullie niet kom snel weer langs
    love yu xxx

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lieve femme, je vind je weg wel met twee kindjes, ja het is even pittig. Maar het scheelt al dat je de fles geeft waardoor je wat sneller je oude ik en energie terug hebt, als het verder gezond is natuurlijk. Veer moet je het de tijd geven, in het begin denk je....pffffff ik krijg nooit een ritme met twee....gaan echt wel een week of zes acht over heen.....neem je tijd dan ook, en eis niet teveel van jezelf. Ik dacht bij een tweede ook van pffff.....maar bij een derde gaat het me zo gemakkelijk af........

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jaaaaa !!!

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sprokkel leuk om van je te lezen....

ElBa jij ook al zover....hoe voel je je?

Twijfel, knuff meis. Dat is iets wat altijd bij je blijft maar elk jaar zal het gemis wat minder, of anders worden en meer mee te leven. Knuff

14. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hè is het misschien een idee om ook een facebook club aan te maken, ik merk dat ik daar veel sneller op kan reageren nl.

15. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Facebook is goed idee!! Zit er vaak op

16. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Hoi Femmel, wat knap dat hij loopt!

17. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
  18. Meijke

Meijke Niet meer actief

Ik heb ook een verzoekje om lid te worden verstuurd. Alex ik PB je mijn naam even :)

19. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Hola, meiden hoe zit het met de facebook groep, hoe geheim is het? want ik zie net dat de status weer verandert is van geheim naar besloten. Ik vind het prettige van hier dat ik niet het gevoel heb dat bekenden iets kunnen lezen. Het is toch wel vrij persoonlijk allemaal...
    :)

20. Meijke

Meijke Niet meer actief

Geheim kan wel toch? Kippies kunnen toch via PB op ZP aangeven dat ze het gezellig vinden erbij te zijn :)?

Deel Deze Pagina