Ja, gaat snel hè? Eind volgende week al geslachtsbepaling. Verder niet heel rare dingen. Wel moe en nu veel dromen. Verder voel ik het nu wat branden/trekken aan de zijkanten, dus denk dat ik nu ga groeien. @Evelyn: spannend! @Nette: meis, ben blij voor je dat het niet het ergste is wat je je voor kunt stellen. Ik duim dat ze snel iets kunnen betekenen voor jullie! @Alex: ik hoop zo dat jouw dromen net als de mijne waarheid blijken te zijn. Oh dan spring ik echt een gat in de lucht!!! @Saffron: zo druk met je gezin? Kan me wel voorstellen. Een kindje lijkt me al best druk, laat staan een paar, maar wel gezellig toch? Hier ga ik mijn baas nomineren voor de zak van het jaar! :x Ze weigeren mij dus 3,5 te werken en willen persé dat ik er 4 ga werken. Begonnen zelfs over mijn man, of hij wel 5 dagen bleef werken. Ja, dus?! Ja, want dan draaiden zij overal voor op. Tsja, moet je maar geen vrouwen in de kinderleeftijd aannemen. Nou goed, ging nog even zo door. Bleef erg rustig, maar kwam er niet doorheen. Hij doet dit tegenwoordig ook met zijn zoon, want ja, alleen kan hij het niet af. Maar toen ik vroeg hoe het dan met mijn ouderschapsverlof zat...dat mocht ik opnemen zoals ik dat wilde, omdat dat maar tijdelijk is...ach ja, als je een jaar tijdelijk noemt?! Ik laat hem morgen weten hoeveel uur ik per week aan ouderschapsverlof op wil nemen, maar als ik de helft opneem en 2,5 dag ga werken, dan zit ik op 52 weken. Ach wat jammer, en in die tijd heeft mijn hubby vast wel een goede baan, dus kan ik mijn middelvinger opsteken naar die zak. Wat een flapdrol! Ik kan het nu hoog spelen (zij gooien het op bedrijfsbelang, bullshit) en de rechtsbijstand inschakelen, maar dan is de arbeidsrelatie verstoord en ben ik het zaadje. We gaan nu dus in de loop der tijd de zaken weer beoordelen (lees: ik ga heel hard solliciteren ). Word hier wel een beetje heel verdrietig van...
@mykelty; het is heerlijk hoor,die kids! Maar het zijn nu gewoon even drukke tijden. Ook is het kwakkelseizoen druk aan de gang en hebben we de huisarts al weer n paar keer gezien. De oudste moet as maandag voor buisjes naar het ziekenhuis, dagopnamen. Opzich kleine ingreep, maar wel onder narcose etc. De kleinste dame die heeft mogelijk voedingsallergieen, dus zelf nog steeds op streng dieet en zij krijgt nu beetje bij beetje vast voedsel aangeboden. Ze wil er kleine beetjes van eten, maar echt van harte gaat het niet. Dus nog steeds veel borstvoeding aan het geven. Ook de fles moet ze nog steeds niet. Hoop gedoen, maar ja. En verder nog een hoop dingen..... Maar put een hoop energie uit de momenten dat we gewoon lekker relaxed kunnen genieten van de kids!
Fijn weekend Kel, veel plezier! Super dat Vijgje het zo goed doet! Saf! Zo jij bent er inderdaad maar druk mee! Hier gaat het goed qua reflux, de medicijnen werken prima. Ze groeit als kool, op het CB vonden ze haar een tikkeltje zwaar vorige keer . Ze hoest de longen uit haar lijf al 2 maanden, dus dat is heel zielig. Ze wordt er ook vaak wakker van en heeft dan zoveel slijm. Ach, gaat in het voorjaar wel weer over...dan kunnen we weer slapen alledrie.... Vanmiddag terug naar de huisarts, hebben vorige week een Ventolin inhaler voor haar meegekregen, maar dat helpt nog niet echt. Ze is soms uren wakker 's nachts door hoesten. Net een zeehondje . Alex, duimen draaien hier! Spannend volgende week donderdag. Dat dat oude wijf maar weg mag blijven! Nette, "goed' nieuws dus bij de gyn, in zoverre dat het nog niet einde verhaal hoeft te zijn.
You go girl ! Maar natuurlijk word je er verdrietig van, heel vervelend dit, dat het zo'n strijd moet zijn! Ik hoop dat jij en hubby gauw iets vinden wat bij jullie past, MET een fatsoenlijke manager...
ZEKER WETEN!!!! Wat ben jij ook toch een stoer wijffie........en hier heel veel begrip voor jullie hoor. Knuff.
@Nanette op een of andere manier ben ik wel "blij" voor je.....er wordt nu wat aan gedaan, want daar leek het in het allereerste begin niet op toch toen je nog ergens anders liep....blij tussen aanhalingstekens omdat je het natuurlijk anders had gewild. Lieverd ik ga me suf duimen voor je. @Alex kaarsen branden ......moest wel lachen om je galgenhumor.....hoe kom je erop. Reden is natuurlijk minder. @Evelyn, ohhh meid, ik zie dat je kon testen, niet gedaan??? Spannend. @Saffron, ja ja......ga je achterna......ajjjj voedingsallergie....lactose??? @Meijke wat fijn dat de kleine het toch goed doet, tja alles waant nu rond in in virusland. @mykelti wat een k** baas heb je zeg. Girlpower, laat je niet klein krijgen hoor, tis natuurlijk niet leuk dat je weer dat gezeur door moet. Dikke knuff @Saskia hoe is het met je? Iemand vergeten........? Dikke knuff
Ha meisjes, Sorry druk druk en zieken maar nu weer ff rust in de tent. Nog 5 keer werken en dan heb ik vakantie met aansluitend verlif. 21 dec 1e vrije dag ben er aan toe. @twijfel jeetje meis gecondoleerd wat snel gegaan sterkte xx @nanette: klein beetje verheugd hoop zo dat je nu eens met positieve berichtjes kan komen t is jullie zo gegunt succes. @ alex woehoe wat spannend. Ik hoop zo dat jullie knallend dit jaar uitgaan met een lief klein babietje in't vooruitzicht. Ik duim voor jullie. @mykelti pr weekend meis en wat gaat het snel he alweer 15 wk top xx @ goofy voor jou ook spannend en zet die airco op honderd blaas het roze het kippenhok in you go girl. @meijke fijn dat het bij jullie ook ff beter gaat. En verder vergeet ik nu vast weer heel veel mensen maar meides wens jullie allemaal een heel fijn weekend en een dikke knuf
iedereen bedankt voor de lieve berichtjes k hoop ook dat wij ooit nog een tweede baby mogen krijgen.. Vandaag naar verweggistan voor een verjaardag.. heb er eigenlijk heelweinig zin in. Niet de verjaardag, dat is wel ok, maar dat rijden. Ben wel een uur of 3 onder de pannen.. Blegh fijn weekend kel.. ik hoop dat je lekker uit kunt rusten en genieten. Qua werk.. niks zo erg al.s je baan niet leuk vinden..Het zou mooi zijn als je tegen wat anders kunt aanlopen in de tussentijd (en je hubby zou helemaal geweldig zijn) meijke... gaat het goed met je meiske? Goof.. begint het besef a; in te dalen (zo snel gegaan allemaal) saf.. dat klinkt allemaal als een ware uitputtingsslag.. ik lewef met je mee meis jolanda.. wat leuk om weer wat van je te lezen meissie!
Nanette: fijn dat je nu wat meer weet, al is de uitslag niet helemaal wat je zou willen natuurlijk. Maar nu kunnen ze misschien wat voor jullie betekenen zoals IVF. Saffron succes maandag met je kleine in het ziekenhuis. Mykelti jeetje wat een shitbaas zeg. Kan je via de OR ofzo geen stappen ondernemen? Alex: ik duim heel hard voor je. Goof: vervelend dat je onzeker wordt van het bloedverlies, hoop dat dat snel helemaal stapt. Hier struisvogelpolitiek, zolang ik zelf niet test is er nog hoop. Na de spuit ovitrelle (kunstmatige variant pregnyl) borsten gevoelig en opgezwollen, nu sinds twee dagen weer gewoon zacht. Dus denk wel over en uit alhoewel temperatuur nog mooi hoog is. We zullen het wel horen maandag na de bloedtest....
LOL, en wie poetst je 1000 schoenen STERKTE!! Nette, ow fijn om te horen dat je door kunt en nu met serieuze verwijzing! Ik doe mn rituele rondedansjes rond de kerstboom! Kel al weer 15 weken ahhhhhh zo gaaf!!! Op naar een fantastische echo! Heb je een gevoel wat het zal zijn? Bij Robin 'wist' ik vrij snel een meisje. Alex, een dubbele kans...zooo spannend! Hoewel het dan megadruk zal worden, wens ik je toe dat er meteen twee raak zijn. Dat zou heeel erg gaaf zijn. Uiteraard is 1 mooi mensje ook al fantaaaastisch. Ook rituele rondedansjes voor jou! Femme, cyclus nog niet op orde? En al wat gelukt qua solliciteren? Vreselijke he om dat te moeten doen?! Het ligt niet aan jou he, het is gewoon een kalooote tijd daarvoor. Manlief is nog steeds bezig. GOOF, jeeemig ik zie net onderaan je bericht staan 4 weken...waaat!! GEFELICITAART alvast! Hier nauwelijks tijd over tussen Robin en werk, maar allebei zijn erg leuk om mee bezig te zijn. R doet het super. Blijft een prinses op de erwt qua slapen, maar is wel super actief. Gillen is nu haar hobby samen met op haar handen en knieen zitten. Kruipen lukt nog niet en dat frustreert haar nogal, dus dan weer gillen...haha onze eigen drama-queen. Oh ja, 1 tandje is door...zo grappig haha. Mijn werk is nu ook super interessant. Ik hou me veel met ambassades bezig.. Het is wel spannend of onze beurs door gaat en in hoeverre ik dan dus nog werk heb, maar ik heb er wel een goed gevoel over...en mijn baas gelukkig ook. Zo ga, nu even met prinses mijn nieuwe fiets kopen. Misschien tot strakkies, dan lees ik nog wat bij!
hoi meiden, ff snel. ik heb wel ff snel alles gelezen, maar kan ff niet uitgebreid reageren. Weet dat ik met ieder van jullie erg meeleef. nette: hopelijk kunnen jullie geholpen worden Sas: spannend, maandag. Ik hoop het zo voor je Alex: confronterend zo'n drroom. Hopelijk wordt die komend jaar waarheid
Sas en Alex, ik gun het jullie zo!!! Nette, gaat goed hier! Meiske hoest al iets minder. Verder aan de klus (in het nieuwe huis bedoel ik) (en dan met een pot verf en een kwast) (hmm het verhaal wordt er niet beter op voor de visueel ingestelden onder ons )
@Mykelti Bah wat een toestand met die zak van een baas van je. Je kan alleen maar verliezen, ondanks je gelijk. En wat een brutaliteit om naar de werksituatie van je man te informeren! Dat is echt "not done" om zich daarmee te bemoeien. Ik hoop dat je gauw een andere baan vindt. Gelukkig klink je wel strijdlustig! Gebruik die energie maar lekker voor positieve dingen. Hoe voel je je nu in dit stadium van de zw.schap, heb je al helemaal vertrouwen erin? @Goofy Ja die galgenhumor hoort erbij, hebben wel meer MMM-meiden. We hebben dat gewoon nodig om te overleven, om het luchtig te houden. Als ik mezelf toesta om (te veel) te denken aan de verdrietige werkelijkheid, dan is dat niet goed voor mijn gemoedstoestand. Dank voor je kaarsjes. @Jolandanr4 Lekker joh, bijna vakantie en verlof. Ga je iets leuks doen nog? Zeg waarom heb jij eigenlijk geen banner? Ja, ik hoop ook dat we dit jaar met een fijn vooruitzicht kunnen afsluiten. Pfff... mag het een keer... Vorig jaar was behoorlijk heftig en verdrietig. Eigenlijk hoop ik gewoon dat ik niet weer zo doodongelukkig zal zijn. @Nette Ik hoop ook heel hard met je mee dat jullie een 2e wondertje mogen krijgen. Liefst ook zonder al te veel MMM-bemoeienis... @Saskia Ook voor jou heel hard draaiende duimen... Moeilijk he, dat tussen angst en hoop leven... Je wilt jezelf beschermen, maar toch is dat sprankje hoop altijd zo sterk dat je dat niet terug kunt dringen. @Twijfel Geeft niks, zolang je ons maar niet vergeet. @Meijke Dankje. Ben je al verhuisd of is het alleen nog klussen? Hebben jullie er nog veel werk aan? Zou wel eens wat foto's willen zien. @Saffron 10 spagaten valt nog mee voor een duizendpoot, je kunt er wel 500 hebben! @Sprokkel Haha nu heb jij ook al een dramaqueen, kun je Nette de hand schudden. Wat deed je ook alweer voor werk? Ik weet dat je het verteld hebt, maar mijn geheugen laat me in de steek. Inderdaad, dubbele kans voor mij dit keer. Zou wat zijn als ik na al die tijd ineens zwanger zou zijn van een tweeling! En dat terwijl ik me helemaal heb ingesteld op één kind en niet zou durven dromen dat ik twee keer dat geluk zou mogen meemaken.
@kneuterigheid Vandaag lekker de kerstboom opgetuigd, met 2 nieuwsgierige poezeltjes die er graag meer van wilden weten. Eerste kerstbal is inmiddels uit de boom gehengeld. *zucht* Ze hebben in ieder geval lol. Ook lekker appeltaart gebakken vandaag, die gaat morgen mee als toetje want we gaan bij vrienden gourmetten. Wel moeilijk om vanaf te blijven met die lekkere geur in huis. Verder ben ik helemaal into de Twilight boeken. Ik lees ze op mijn i-pad, de Engelstalige versie is maar 5,99 per deel. Leest heerlijk op een i-pad, had ik nooit gedacht dat ik dat fijn zou vinden maar nu wil ik niet anders meer. @wachtbank Nog 5 dagen tot ik kan testen. Ik wil er niet aan denken, maar ik kan het niet tegenhouden. Ik voel ook soms steekjes in mijn buik, dus ik kan me er ook niet helemaal aan onttrekken. Bah, ik had me zo voorgenomen om gewoon door te leven alsof ik geen tp heb gehad. Ik ben bang voor de komende teleurstelling... Dat sprankje hoop hè...
@sas.. wat spannend maandag meis.. ik duim voor je mee! Knap dat je zelf niet hebt getest, ondaanks je redenering denk ik niet dat ik het had gekunt. @sprokkeltje.. heerlijk he zo'n drama queen ik dacht altijd dat jij in het onderwijs zat. Engels meende ik.. Maar dat zal wel niet @mykelti.. alvast welkom terug was het leuk? @1000 POOT.. fijn dat medeleven van onze lexie he @goof.. geen bloed meer gezien? of had je niet wat spotting gehad? @lex.. ik kan mij voorstellen dat je er toch aan moet denken bij alles wat je voelt.. Een tweeling zou übercool (heerlijk oldschool woord) zijn! @meijke,... bedankt voor deze beeldvorming maar klussen in je huisje is zo leuk.. Als het af is... Fijn dat het met jullie dametje beter gaat. Lijkt alsof de rust in jullie gezinnetje nu gaat komen @twijfel.. een knuffel voor jou meis. Hoe is het nou echt m et je?
Jeemig, alex wat spannend, niet om uit te houden gewoon. Daar kan je niets aan doen hoor. Want dat is gewoon spannend. Ik vind dat jij je hoofd behoorlijk koel houdt. Als er vanbinnen maar iets warms groeit en misschien wel 2. Hier helaas pindakaas, nieuwe ronde. Het is niet anders, wel balen. Weet iemand toevallig een accupuncturist in friesland? Wil dat wel eens proberen.
Nou ik hoef vandaag niet in spanning het telefoontje van het ziekenhuis af te wachten. Het eerste bruinverlies is al begonnen. Zo bloed laten prikken voor de formaliteit en dan zit IVF 1 er weer op.
Sas en Elba, dikke knuffels voor jullie. Ik strooi me suf, maar vind het zo sneu dat dat niet werkt... Elba, ik zou even googelen en dan zou de voorkeur hebben een Japans acupuncturist, dat is iets minder heftig dan een Chinees acup. Alex, spannend meis. Kan me voorstellen dat je geen hoop koestert. Hier idd wel vertrouwen, maar toch sleep je de hele geschiedenis met je mee, dus helemaal onbezorgd is het nooit, maar dat hoeft ook niet. De Angelsounds is wel een geweldig ding om vertrouwen te geven. We luisteren eens in de 3 dagen naar het hartje en dat geeft toch wel een rustig gevoel. Hoop wel dat mijn ouderschapsverlof deze week helemaal rond komt en ik geen stress meer heb op mijn werk. Merk nl dat ik daardoor buikpijn krijg. Donderdag naar de VK, dus zal dat even met haar opnemen. Lijkt me niet helemaal ok namelijk. En tsja, mijn baas is een ongelooflijke eikel...privé niet hoor, maar management skills zijn hem geheel onbekend. Voorbeeld van laatst (en het dan raar vinden dat mensen niet meer gemotiveerd zijn...): hij en het zoontje vonden dat er teveel mobiel gedaan werd, ok, dan roep je het personeel bij elkaar of desnoods stuur je hierover een email en dan stuur je mensen bij...toch?? Nee, bij ons wordt er gelijk een illegale jammer uit China ingezet om het mobiele verkeer te blokkeren...hoezo autistisch??? :x Hubby is nu druk aan het solliciteren, dus hopelijk zet dat wat zoden aan de dijk. Hij voelt zich wel schuldig, maar het zij zo. Hij kan er ook niets aan doen. @Sprokkel: Is Robin in de leer geweest bij de enige echt dramaqueen??? @Meijke: moet er veel geklust worden of alleen een nieuw likje verf? Lekker dat ze minder last heeft van de reflux.