30+ kippetjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door saskia33, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    heb alles gelezen maar heb ff geen puff om te reageren....
    Alex en Nanette; ik duim voor jullie
    euhmmm ff vergeten wie trouble heeft met de werkgever: hoop dat jullie beide snel een baan vinden waar jullie gelukkig mee zijn zodat jullie meer rust hebben...
    voor de rest duim ik natuurlijk voor iedereen dat jullie wensen in vervulling gaan!!!
    Afgelopen donderdagavond is oma toch nog langs gekomen... hakte ff erin... had stiekem toch hoop. Misschien is het aan de ene kant wel beter dat het niet lukte laatste ronde ivm het mri en foto's die van mijn rug gemaakt zijn....
    Gisteren was mijn beste vriendin hier met haar man en hun zoontje van bijna 4 jaar. Was gezellig en gaf me ff de nodige afleiding die ik nodig had. We waren ook nog op de kerstmarkt in Xanten (Dld). Daarnaar gingen ze naar huis en mijn vriend verraste mij met een andere kerstmarkt (vlak bij kleef, Schloss Moyland). Wat was het mooi en gezellig.... wij met z'n tweeen op een kerstmarkt rondom een kasteel....
    Mijn vriend vind het ook jammer dat oma er was maar zei: we proberen gewoon verder schat. En mocht het in de toekomst niet lukken, ook al doen we alles wat mogelijk is... ik blijf altijd van je houden! Zucht... dat was zo lief dat ik ff een traantje weg moest pinken.....
    Dus... we gaan het weer proberen...
    Deze week heb ik een drukke week: solliciteren, gesprek arbeidsamt, gesprek met eerste-lijns-psycholoog, gesprekken met mijn advocaat...
    Er gebeuren nu een hoop negatieve dingen, maar mijn schat geeft mij ge kracht dat ik het redt en ik kijk er telkens naar uit dat hij rond 17 uur thuis komt en wij dan samen zijn... dan kan ik ff alle zorgen en problemen vergeten.. is een fijn gevoel
    17 dec zijn we nu alweer een half jaar samen, voelt al veel langer....misschien denken jullie: zozo en dan nu al kinderplannen... ja kippetjes, ja omdat het goed voelt!
    Ik stop nu met mijn egobericht ... excuus!!
    Ga nu gezellig de kou in met mijn hond haha

2. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    @sas: hmmm dat is minder.... ik duim voor je dat het de volgende keer wel lukt!!!

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Lieve Sas.....ik heb al gereageerd in het andere topic maar hier ook een hele dikke knuffel.

@Alex in ben plaatsvervangend zenuwachtig voor je......en merk dat ik nu elke keer naar je laatste berichtje zoek....

@Evelyn dikke knuff meid....hoe moeilijk ook op naar de volgende ronde.......wat een lieve man heb je nu naast je!!

@Nanette.......duimen draaien voo rje meid.
    Hier is het bloedverlies GESTOPT!!! Eindelijk, test was vanmiddag na werk redelijk donker....iig donkerder dan de laatste dus het zit er nog......ben zoooo blij.

@Mykel hoe voel je je??

Dikke kus allemaal ik ga even mijn salade verder eten.

4. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Hey Kippies

Hier alles goed! Mare had flink last van de reflux, heeft nu nexium en dat gaat echt super!! Tijd gaat snel, moet morgen voor het eerst weer werken. Zoooo geen zin.

Ik duim voor roze voor alle meiden die al zo lang wachten op een wonder! Het is jullie zo gegund en ik vind het echt knap dat jullie deze moeilijke weg bewandelen. Dikke knuff.

5. Meijke

Meijke Niet meer actief

Natas, wat fijn dat Nexium ook voor jullie zo goed werkt!

Sas, nee! Klote zeg... En een nieuwe punctie ook nodig nu dus :x. Een knuffel voor jou, wat een slag!

Alex, nog 2 dagen, spannend! Laat dat oude mens lekker wegblijven!

Huis is bijna af. Alleen geen tijd meer om schoon te maken. Nu 3 dagen werken en vrijdag laatste dingen inpakken. Dus heb ik iemand geregeld die vrijdag het hele huis komt poetsen...Ze komt vijf uur, dus het grote werk :). Normaal doe ik het altijd zelf, keertje voor betalen kan geen kwaad. Kunnen we na de verhuizing zaterdag tenminste met een biertje/wijntje proosten en relaxen! Zal als het schoon is wel ff een fotootje posten!

Kel, hoe was je weekend? Al terug?

Nette, over 2 weekjes kerstvakantie zeker? Lekker hoor!

6. Meijke

Meijke Niet meer actief

Goof, fijn dat het gestopt is!

7. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    @Goof... goed nieuws....
    dank je voor je reactie... ja, mijn vriend is echt super lief ....

@Meijke: zeker mag dat hihi betalen dat iemand iets schoonmaakt.... relaxen hoort er tenslotte ook bij, leuk dat het nu beter gaat met de kleine en om de vijf uur is wel prettig (denk ik ;) )

Gisteren een telefoontje gehad.... joehoeeee a.s. vrijdag een sollicitatiegesprek!!! Kippetjes... allemaal duimen aub!!

Vandaag en morgen druk ben ik bezig om een leuk cadeau te maken voor mijn vriend omdat we zaterdag een half jaar samen zijn... wordt een grote fotolijst met allemaal fotos van ons sinds dat wij samen zijn en dat in scapbookstyle... is een leuke afleiding en maakt onwijs veel plezier ;)

8. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Goof: goed dat het bloeden gestopt is en je test donkerder wordt. Ik duim.

@Natas: wat lekker voor Mare dat de medicijnen helpen. Je hoort het zo vaak, die reflux...vraag me dan echt af waarom dat zo vaak lijkt voor te komen en of dat tegenwoordig vaker voorkomt dan vroeger. Kan het bv met flesvoeding te maken hebben of met iets anders?
    Hmmm, zo'n eerste werkdag lijkt me ook vreselijk wennen. Succes morgen!

@Meijke: prima toch, om hulp in te roepen?! Geniet ervan zou ik zeggen!

@EVelyn: klinkt als een leuk cadeau! En wat super, een gesprek. Wat voor functie solliciteer je op?

Hier gaat het goed. Krijg wat last van mijn bestaande striae, dus denk dat mijn buik nu gaat groeien. Wel weer wat grieperig, maar wie niet. Werk vandaag tot 21 uur, dus lekker om half 1 beginnen. Hubby heeft zich eindelijk eens ziekgemeld, dus net lekker pas uit bed gekomen. Gisteravond lag ik om 9 uur in bed, gewoon vanwege de vermoeidheid en blèh...

Weekendje was leuk, maar niet veel gedaan, was te moe. Maar hotel was leuk, dus heerlijk genoten van elkaar en onze boeken! :)

9. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    @Mykelti: nou, die baan gaat eigenlijk zo, niets bijzonders.... een call-center die producten van bofrost, vodafone, dierproducten, kaercher verkopen. Wel allemaal serieuze bedrijven die eraan gekoppelt zijn, dus dat scheeld. Maar ja, ben na 14 jaar weer terug in duitsland en moet ergens beginnen. Mijn streven is maximaal 32 uur te werken en dat is daar wel mogelijk en is maar 6km rijden/fietsen. Het handige is dat ze na een proefperiode van 2 maanden een vast contract verstrekken en een eigen kinderdagverblijf hebben (handig voor het geval als het een keer gaat lukken ;D). Is wel weer een extra belasting voor mijn rug maar ja, wat ik al schreef, moet ergens beginnen. Tevens wil ik ook eindelijk af zijn van mijn ex..... dus.... ik hoop dat het gaat lukken ....

10. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    #370 Alexandra2008, 14 dec 2011
    Laatst bewerkt: 14 dec 2011
    Wat fijn dat je zo meeleeft! *knuffel*
    Ik heb alleen nog niks te melden, want morgen pas testdag...
    Ik denk niet dat het gelukt is, want ik heb echt zin in eten gehad en dat heb ik altijd voordat oma langskomt... Al heb ik nog geen buikkramp gehad dus dat is dan weer hoopgevend... Hoe maak je jezelf gek...
    SPANNUND!!! :p

Wat fijn dat het bloeden gestopt is. Ook al weet je dat het niks hoeft te betekenen, helemaal gerust ben je dan ook niet.

11. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Evelyn
    Wat fijn dat je zo gelukkig bent met je vriend. Dat is wel een lichtpuntje in al die toestanden waar je in verwikkeld bent.
    Ik vind het overigens helemaal niet gek dat jullie al voor een kindje willen gaan hoor. Ik en mijn lief waren ook snel met trouwen en een kindje willen. Als je de liefde van je leven tegenkomt dan VOEL je en WEET je dat het goed zit. Gewoon lekker van genieten. :)
    Alvast succes voor vrijdag!

@Mykelti
    Ik zou het wel weten als mijn lief griep heeft en ik zelf ook grieperig was: lekker ziekmelden en samen op de bank kruipen en films kijken. :D (Wij noemen dat 'snukkelen' hihi!)

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Ohhh Alexxxx........ik steek nog een kaarsje voor je aan.......oh wacht ik pak die gouda kaars er even bij.........tuurlijk leef ik mee.....ik hooooooopppppp het zoooooo!!!!!

13. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Het is wel weer rustig hier trouwens. Waar is toch de rest van de kippies? MvD, Suus, Jippie, Karine...

@Nette
    Van jou ben ik ook meer gekwebbel gewend. Hoe gaat het met je meis? Ik heb het gevoel dat je een hele dikke knuffel nodig hebt...

Grouphug doen? Wie doet er mee?

*GROUPHUG*

14. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Ikke doe mee!!!

15. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    grouphug!!!!!

16. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    grouphug!!!!!

17. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @lexie.. l;ief dat je aan mij denkt.. Ik lees wel actief mee hoor..
    ben alleeen zo vreselijk moe..
    ik denk dat an al die jaren mijn tax ook even is bereikt.. Heb zo gejankt de afgelopen dagen. ik zie het gewoon allemaal even niet zitten..

Anyway.. komt wel weer goed;) (poakt weer een glas limonade;))

18. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Lieve Nette, dat is heel begrijpelijk. Huil lekker uit. Het is ook allemaal niet niks wat je allemaal voor je kiezen hebt gekregen. Weet dat ik er voor je ben als je een luisterend oor nodig hebt, ok?

Enne... Vergeet in het donker niet wat je in het Licht hebt gezien! ;)

19. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    't schemert:p

20. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438