30+ kippetjes

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by saskia33, Oct 26, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Hoi lieve kippies!

Ik ben er nog hoor, maar de laatste dagen absoluut geen fut om te schrijven...sorry... :)

Werd erg beroerd van de AB en nu ook onze oudste hond een ernstige acute aanval van een evenwichtsstoornis. Mag haar niet tillen, maar als je niet kan lopen, dan moet ik toch wat...

Ik probeer vanaaf even wat te schrijven. Mocht dat niet lukken: ik denk aan jullie allemaal en ik wil in ieder geval iedereen een dikke knuffel geven!

2. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    owwww ik heb jullie weer gevonden...
    En joepie er zijn weer meer kippetjes in het hok.. Daar word ik erg blij van!!!!!!!!!!!!

Femmel.. Natuurlijk mag je 'zeuren' al is het niet echt zeuren. je bent natuurlijk hardstikke verdrietig.. Want hier heb je niet voor getekend!
    Neemt het zh zijn verantwoordelijkheid?

Sanne tuurlijk is er een heerlijk plekje voor jou..

Ow mensen onze kat klopt op het raam..
    Dus even de deur open doen.. Dat doet hij dus werkelijk he.. Met een pootje 2 keer op het raam tikken om aan te geven dat hij ook weer thuis is..
    zo grappig.. Net een mens dat beest van ons..
    Hij wil ook wel eens samen met ons een blokje om..
    Dan zie je de m ensen zo raar kijken..
    En als hij in een gekke bui is springt hij halverwege de wandeling op de nek van mijn man om dan als een boa te blijven liggen tot we thuis zijn..
    gek beest;)

3. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Nanette, proest.....wat een "gezin" heb je daar ook he........hahahahaha.......gewedlig!!! Zie het al helemaal voor me met die kat van je.
    Hoe gaat het met je spruit???
    En met je rug???

@Mykelti JAAAAAA................gelukkig, je bent gewoon te moe om te schrijven....GOED TEKEN!!! Als dat de reden is dat je er niet bent ben ik weer gerustgesteld.

@Femme......ben je kwaad en verdrietig op het ziekenhuis of op jezelf??? Met wegcijferen bedoelde ik dat je je al wegcijfert in je berichtje. Dat je zegt, ik mag niet klagen want ik wilde een kind en moet dan daar ook de consequenties van aanvaarden......niet doen hoor......niet zo hard voor jezelf zijn. En tuurlijk moet je positief blijven, anders trek je het helemala niet meer, maar elk moment is dat best moeilijk.
    Gaat het met Lars wel goed???

4. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Safff hoe gaat het, drukte zo te lezen.....ik weet er alles van, heb dan wel geen drie kinderen maar 2 en een man die erg druk is.....

Dikke knuff.

@All dikke knuff iedereen

5. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier beetje boel in de war, en maak me beetje zorgen, ik ben super regelmatig en weet altijd wanneer ik mijn ei heb, rond welke dagen.....maar nu ei nog niet gevonden, temp ook niet gedaald, en met de klachten natuurlijk die ik soms nog heb maar vooral gehad, mijn leeftijd.......nou ja eerst nog maar even afwachten.....

6. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Hey Goof: ik dacht kijk even naar je temp kaartje, maar dat werkt niet zoals het hoort.

7. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier nog een poging om mijn kaartje goed te krijgen.....althans in mijn onderschrift

8. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    @Nette
    Geweldig toch zo'n kat, haha! Zijn inderdaad net mensen soms. Alhoewel ik een kat heb die denkt dat ze een vogeltje is. Die miauwt niet, die doet "Tsjirrrp!"

9. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hmmm.........misschien denkt ze dan heeeeeel ergens anders aan dan alleen aan miauwen, natuurlijk ook een mooie manier om een lekker maaltje te lokken.

10. Alexandra2008

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    Haha eigenlijk is ze dus gewoon heel slim! En ik maar denken dat ze te stom is om "miauw" te zeggen. :D

11. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

Aug 17, 2010
    3,351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Vandaag dagje ziekenhuis gehad. Ik moest op gsprek bij de bedrijfsarts komen. Wel een hel geschikte man. Ik moest het vooral niet overhaasten en hij gaf me allerlei tips mee. Ik heb aangegeven dat ik weer 2*2 uur wil gaan werken en dat vond hij goed, zolang ik maar luister naar mijn eigen lichaam.

Aansluitend gesprek bij mijn teamleider. Kreeg te horen dat mijn contract niet verlengd zou worden, had ook niks anders verwacht.
    Om maar gelijk in te spelen op het schuldgevoel van mijn teamleider heb ik gevraagd of ik een mri kon krijgen en zij heeft geregeld dat ik gelijk een mri van mijn onderrug kreeg. Haha toch nog ergens goed voor.
    Daarna gelijk door naar de radiologen om te horen wat er nu aan de hand is. Blijkt dat mijn sigewrichten te ver uit elkaar staan naar aanleiding van de bekkeninstabiliteit. (nooit erkend, maar nu logisch), littekenweefsel aan de binnenkant waar de ruggeprik heeft gezeten en dat weefsel zit tegen een zenuw aan te drukken. Dan is er nog een kleine beginnende hernia bij de laatste ruggewervel. Oftewel pijn is logisch, nu maar afwachten wat er aan gedaan kan worden. Gek genoeg ben ik opgelucht.

12. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Femme, wat "heerlijk" dat je nu weet wat er aan de hand is, errrug fijn, zou ik ook opgelucht zijn hoor! Weet je iig wat verder te doen.

@Mammavan2noetjes hoe is het met jou en jullie?

13. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    ach femme.. wat een ellende..
    Neemt het ziekenhuis zijn verantwoordelijkheid wel mbt de slechte ruggeprik?

Kl**e van je contract. bedrijfsmatig is het te begrijpen, maar dat maakt het niet leuker:(

@lex... Je kunt echt lachen om zo'n dom beestje he:) wij zijn ook zo gek met de onze..\
    @goof.. Ik zal zo je kaart eens checcken;)

14. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

Jul 6, 2010
    1,165
    0
    0
    MEIDEN......!!!

Ik kom ook weer even aanwaaien in het nieuwe hok, wat een mooie kleurtjes en leuk behangetje ook. Ahhh daar is mijn stokkie lekker met een knalgeel kussentje en electrisch dekentje hmmmm:D:D

Hoe gaat t kippies? Ik heb wel even terug gelezen in het andere hok en zie dat er een heleboel gaande is.

Ik ga geen sprokkel monologen schrijven nu, maar zal mn best doen weer wat vaker mee te lezen.

Met mij gaat het goed, het leven staat op zn koppie met zo'n kleine druif en daar moet ik nog steeds aan wennen. Tijd voor mezelf en mn mannie is super schaars naast kleine, werken en (soms) sociaal leven...vandaar dat ZP het onderspit moest delven, sorry :)
    Maar het gaat goed. Kleine meid doet het ook super. Het blijft een hele wakkere tante en slapen blijft lastig, maar ze ontwikkelt zich ook in razend tempo en dat is fantastisch om te mogen beleven.
    Daarnaast is ze gezond en daar ben ik zooo dankbaar voor!

En om maar in mijn oude praat te vervallen...dat gun ik jullie ook zooo allemaal!!! Inclusief slapeloze nachten, poepbroeken tot in de nek en douchen een luxe vinden...gheghe.. ;)
    Dat de ellende maar eens uit dit hok gebannen kan worden en iedereen zijn wensen uitkomen!

Knoeeeefffels van mij!

15. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

Jul 6, 2010
    1,165
    0
    0
    Waaaat een maffe kat, haha! Wij hadden laatst onze kat onderin de motor zitten van een auto een van de buren. Het is ons bange straatkatje, die 'per ongeluk' een paar meter te ver van onze tuin was gelopen en prompt niet meer terug durfde. Toen ik haar onder een auto vandaan wilde halen, kroop ze van onderuit onderin de motorkap van een voor ons vreemde auto. Ik heb die dag vrij moeten nemen en plakaten op de auto gehangen zodat ze niet zouden gaan rijden ineens.
    Buurman komt bij auto aan, ziet de brief, doet motorkap omhoog en daar springt onze maffe kat eruit...haha was geen gezicht!

16. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

Nov 23, 2009
    772
    0
    0
    Ja, ik ben er ook weer ;)

Karine: s6!! ik duim voor je dat alles goed gaat ;)

Femmel: o man, kan begrijpen dat je opgelucht bent.... hoop dat ze iets kunnen bedenken dat je van je pijn afkomt....

Morgen afspraak bij de huisarts en dan hoor ik wat met mijn rug aan de hand is... hoop niet dat ik nu verplicht in de wacht moet.... we willen zo graag gaan voor een kindje.... dus duimen maar en hopen dat het morgen meevalt....

Truste allemaal!!!

17. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    @Femme: jeetje, er is nogal wat aan de hand met je rug! Goed dat je ernaar hebt laten kijken. Ben benieuwd wat ze gaan doen. Wel balen van je contract...

@Evelyn: jij ook al een rotte rug...sterkte!

@Nette: hoe is het met jouw rug? Enne, dat van die kat wil ik echt zien hoor! Foto! :D

@Goof: ik kan helaas je kaartje niet zien. Hij opent FF wel, maar geen kaartje. Het zou kunnen dat je een cyclus hebt zonder ei, dat komt voor, maar als je je zorgen maakt, gewoon laten checken! Hoe is het met de rest van je klachten?

@Alex: spannende vogelpoes heb jij! ;):D Nog even en je gaat lekker op vakantie!!! :)

@Sprokkel: fijn dat het zo goed gaat!

@Saffron: balen dat je zo'n ontzettend dieet moet volgen, maar voor je meisje doe je alles. Gaat het een beetje?

Hier gaat het inmiddels wat beter met onze hond. We zijn woensdagavond ook nog naar onze eigen da geweest en buiten die "nep"tia zou het ook een niet zichtbare middenoor ontsteking kunnen zijn. Daarom ook AB gehad en nog meer anti misselijkheidspilletjes. Lopen gaat nog steeds niet snel, maar normaal ook niet, want ze heeft erge artrose. Maar eten en drinken doet ze weer zelf als ik het voorzet, dus dat is helemaal top!

Hier straks de echo...begin nu wel zenuwachtig te worden...:)

18. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Mykelti: succes zo met de echo! Gelukkig gaat het beter met jullie hond.

Femme: wat waardeloos dat je contract niet verlengd wordt ook al dacht je dat al wel. Fijn dat je wel meteen die mri kon krijgen, weet je inderdaad wat er aan de hand is. Geeft het ziekenhuis hun fout toe mbt ruggenprik?

Hey Sprokkeltje: ja mooi is hè is ons nieuwe hok :) Fijn te lezen dat Robin het zou goed doet!

Grappig zoveel poezenliefhebsters hier in dit forum. 1 van onze 2 poezen komt altijd als ik op de bank zit als een soort stola in mijn nek liggen. Heel gezellig.

Goof ik kan je kaartje ook niet zien, alleen een lege fertilityfriendfriend pagina.

19. Alexandra2008

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    Goodmorning! (Effe gauw gedag zeggen, moet zo weg.)

Heeeyy Sprokkeltje wat fijn om weer wat van je te horen. Fijn dat het allemaal goed gaat ondanks dat je leven op z'n kop staat!

Ik ga straks met een vriendin mijn voeten laten verzorgen door knabbelvisjes. Nooit eerder gedaan en het lijkt me wel grappig. :D Gaan ze daarna ook nog je teennagels lakken en zo. (Niet die visjes hoor, die kunnen geen potje nagellak vasthouden. :p)

Ben er later weer.

Tsjuuuussss!!!

20. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

Aug 17, 2010
    3,351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Voordat zo'n ruggeprik gezet word, krijg je 2 a4tjes met daarop de risico's. Die lees je natuurlijk wel maar dat lees je terwijl je weeen hebt, al op 5 cm ontsluiting zit en helemaal in een roes zit.
    Dus je weet wat de risico's zijn en daarom kan je het ziekenhuis niet aanklagen. Daarbij wat schiet ik er mee op? Ik word er zelf niet beter van, ik word er niet rijker van, ik krijg er geen werk mee. Kortom voor mij hoeft het niet zo. Het ziekenhuis wet dat het fout zit, ik heb daarover gesproken en daarmee is voor mij de kous af.

Share This Page