30+ kippetjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door saskia33, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @Alex wat spannend, het is jullie zo gegund.

2. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Bah Goofy wat balen zeg. Hopelijk is je hcg mooi hoog. Knuff

3. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    Goof: ik duim voor je!!!! En goof: zeg nooit meer dat je minder gaat posten!!! ik gun het jou net als iedereen die kids wil!! blijf aub posten en laat ons deel nemen aan alles!! Durf het niet om weg te blijven hihi dan sturen wij de kippenpolitie op je af hahaha

Alex: o man wat spannend....
    Mykelti: ik duim voor je man maandag!!

kom net van mijn sollicitatie.... was een ronde met 10 kandidaten... ronleiding op twee afdelingen van de velen.... leuk bedrijf met constante scholing.... begin volgende week bellen ze om door te geven of men op tweede gesprek mag of niet.... duimen dus!!
    Gisteren was ik bij mijn eerste-lijns-psycholoog.... deed goed, ben me nu van meer dingen weer bewuster en besef nu dat ik me niet schuldig hoef te voelen tegenover mijn vriend ivm alle sores rondom mijn ex omdat ik mijn vriend alles vanaf het begin eerlijk heb verteld en mijn vriend zelf voor mij koos.... dat zegt hij ook telkens maar ik wou het niet door laten dringen....was gisteravond ook mega op na mijn drukke dag maar voel me nu alweer beter.... zo, ik ga nu gauw aan de slag met het cadeau voor mijn vriend ;) morgen een half jaar en het hele weekend alleen voor ons... geen afspraken niets.... HEERLIJK!!!!!!!! :D

4. Meijke

Meijke Niet meer actief

Goof, pfff bah... Hoop dat het goed zit, weet je al meer?

Evelyn, geniet ervan met je mannetje :)

5. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @goof
    Oh meid wat een nare spanning. Wanneer krijg je de uitslag? Ik duim voor je. *knufs*

6. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ alex: Toppie!!

@ goof: De uitslag al binnen? Ik duim voor je!

Knuf @ all

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Jeetje Goof, wat naar, maar hebben ze niet gezegd dat er wel vaker niets gezien wordt met deze termijn? Hopelijk is je HCG prima! Dikke knuffel.

Alex, ik ben zo benieuwd naar jouw test morgen! :)

Karine, hoe is het met jullie?

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sorry, ben eerst even dat stad ingeweest mijn zinnen verzetten....

Ik had 84,7.....en zit nu 37 dagen van mijn eerste dag laatste menstruatie....

Zie tabel;
    http://www.freya.nl/web_laboratorium/hcg.php

Ik weet dat ik met mijn jongste toen met 30 dagen 25 testte, waarbij de ondergrens 3 is. Nu test ik 87,4 met 37 dagen, en de ondergrens is 18......

Toch is de waarde wel laag afwachten maar.....
    Op de 1e verjaardag van mijn jongste moet ik weer bloeprikken en krijg ik evt nog een echo.....een jaar geleden is hij op die dag geboren, op de verjaardag van mijn overleden vader, hij bijna dezelfde naam als mijn vader...toeval....nu een jaar later moet ik testen en echo weer op zijn verjaardag....toeval......

Ik heb geen krampen, wel aldoor een gevoel in mijn buik....maar dat kan overal van komen, dat zijn niet echt krampen te noemen.

9. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @twijfel. blij dat eh t goed gaat en bedankt voor je lieve berichtje...

@goof.. oei meisje.. ik schrik er ook wel van om eerlijk te zijn, nou is er op deze termijn wel vaker niks te zien. Maar jij hebt een gevoel dat het niet goed is? of is het angst?
    Ik hoop, duim en bidt voor je meiske..

@lex.. heb jij nog getest? Denk het niet want jij hebt altijd testbeheersing *respect van de junk*

@evelyn, spannend meis!!! mijn duimen draaien mee

@natas en meijke.. fijn om jullie weer even te lezen:) Gaat alles nog goed?

10. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    jippie.. wanneer heb jij eigenlijk weer een iui?

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Nanette angst vooral, ik ben sowieso een vreselijke twijfelmuts, ga nu op het gevoel af van manlief en twee diniies, ene dinnie had zelfs bij mijn jongste toen echt het gevoel dat het goed zat.......misschien ijdele hoop maar als me dit wat meer naar het moment doet toe leven dat het echt mis is.

En nu ik deze gevoelens zo heb heb ik nog meer respect voor jullie meiden.........ik heb wel een keer eerder een vmk gehad, maar op 4,5 wk....niet dit......

Dikke respect knuffel voor jullie.
    En als dit betekent dat het bij Alex goed gaat dan maakt dat mijn dag weer helemaal goed!!!
    ALEX BEEBS blijf plakken.

12. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Hier alles goed. ben weer begonnen met werken, moet echt weer ritme krijgen.
    Ons moppie is alweer bijna 4 maanden, weekend gaan we beginnen met de eerste hapjes!

Probeer af en toe nog mee te lezen hier hoor, ik ben de kippies echt niet vergeten!

13. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Goof
    Ik weet wat je doormaakt en snap dat gevoel van "er naartoe leven dat het echt mis is". Ik heb dat zelf ook nu. Ik probeer te vergeten dat ik positief testte en me voor te bereiden op de komende menstruatie.
    Ik zou willen dat ik iets tegen je kon zeggen waardoor je je beter voelt, maar ik ben een slechte raadgever op het gebied.
    De onzekerheid is killing. Hang in there, woman.

@Nanette
    Nee, ik heb inderdaad niet nog een keer getest, want dat heeft niet zo'n zin hè. ;) Misschien morgenochtend.

14. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    goof...even een hartje onder de riem.
    Ik had maar 76 hcg bij een termijn van meer dan 4 weken. Bijna 5 weken dacht ik zelfs. En ons Lucy loopt hier toch echt rond hoor!
    Mijn hcg steeg heel traag en de dokter zei ook dat het waarschijnlijk misging. Niet dus...laag hcg hoeft niks te betekenen, ook al kan dat altijd maar is dat niet altijd te wijten aan laag hcg.

Dus hou vol meid.

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hè schatten wat zijn jullie lief! Doet me goed!

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oké ik word gek.....of was ik dat al....
    Dit gaat over toeval....of juist niet:

15 mei 2008 we trouwden in het oude stadhuis in A. - 5 weken zwanger van mijn oudste
    24 april 2010 vrienden gingen trouwen in het oude stadhuis - 5 weken zwanger van mijn jongste.
    16 december 2011 (vandaag) concert in het oude stadhuis - 5 weken zwanger......
    Klap op de vuurpijl zat mijn vk achter me (hebben wij weer)

17. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Goof, dat is inderdaad heel toevallig, moge het maar veel goeds betekenen!

Even snel nog, want val bijna om...we krijgen een meisje! :)

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat?????!!!!!! Wat leuk!!!!

19. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    We hadden een pretecho gisteravond. Ze zag heel snel het geslacht, eigenlijk gelijk, maar daarna was de kleine zeer eigenwijs, dus heel mooie foto's hebben we niet, want ze wilde zich absoluut niet en profiel tonen. Ze lag op een gegeven moment helemaal opgekruld, net zo lenig als mams...daar wel een mooie foto van. :)

Lexie, ik hoop zo dat je een mooie knaltest hebt vanochtend!!!

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mooi ze is lekker preuts.......goed voor gewillige jongens later :D

Deel Deze Pagina