Mykelti; een meisje..... je gevoel was juist... is errug leuk... heerlijk tutteren.... Goof, dikke knuffel... die onzekerheid is killing, maar wachten id de enige remedie... daar zijn we allemaal stuk voor stuk erg goed in geworden.....
Helaas, hier net wat bruinige slijmerige draden verloren.... @Sas lief van je, maar denk dat het bij Alex iets anders ligt..... @Manlief maakte me net aan het huilen, ik was boven en oudste en manlief zaten gek te doen op het liedje van maja de bij, hoop gekir vanaf beneden en dan besef ik weer wat voor grote wonders het zijn....
@goof Hihi, wat ben je heerlijk enthousiast! Ik hoop zoooo dat jij snel goed nieuws hebt en dat we gewoon heerlijk samen zwanger kunnen zijn! @mv2s Oh ik heb nog niet mijn gyn gebeld hoor. Geen haast bij. Volgende week bel ik wel en dan zal ze een echo voor me inplannen. Ik hou jullie op de hoogte. @Mykelti Nou stuiteren doet ie nog niet hoor. Hij was wel blij, maar toch vind hij het doodeng. Hij zei dat ie ging proberen om er niet aan te denken, maar hij hij mailde net wel z'n moeder om het te vertellen. Haha!
@Alex: ohhhh dan gelooft hij er dus wel in! Feliciteer hem maar van ons! Ik zie al helemaal een dikke grijns op zijn gezicht voor me. @Mamavan2snoetjes: dat hoort er inderdaad bij, maar heerlijk om te horen dat het wel goed gaat met jullie en de kids.
@Alex tuuuurrrrlijk ben ik enthousiast..........vind je het gek, forum kippie dinnie is eindelijk zwanger en ik weet zeker dat het dit keer een plakbeeb is en misschien zijn het er wel twee.....ben zooooo blij voor je.....en als ik af en toe nu aan mijn situatie denk, denk ik ook weer aan jou en dan verschijnt er weer een glimlach op mijn gezicht.......... @Mamavan2snoetjes, hoe is het met je oog???? En terugslag??
Alex wat super zeg. Wat een knaller die test Mv2s ben blij te horen dat het weer wat beter gaat met jullie Kel een meisje!!! Maar het is wel wat vroeg om dat te zeggen niet? Goof ik hoop zo dat het nog gewoon goed zit. Ik duim met je mee hoor
oog gaat gelukkig weer goed, nog een beetje geïrriteerd maar ik kan weer zien zonder waas. Hoornvlies schijnt snel te herstellen gelukkig. Terug slag bij H. Stress,alcohol gaat niet samen. Tevens is bij hem nu echt adhd vastgesteld en gaat nu een heel traject in.
@Femme: tegenwoordig worden geslachtsbepalingen vnl rond deze termijn gedaan. Ze had ook absoluut geen twijfels, ze zag het direct en liet het later nog extra zien. Duidelijk een hamburgertje. Als ze twijfels hebben, dan zeggen ze dat ook wel. En als later blijkt dat het toch een jongetje is, is het net zo welkom! We zullen het 6 januari (SEO) nog even laten checken. Hoe gaat het met je rug?
Owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww lexie... wat een machtig mooie test.. Ik heb kippenvel en tranen in mijn ogen! Jij bent gewoon vet vetterdevet vet zwanger!! O meis wat heb ik jou dit ook gegunt! Wanneer mag jij nu naar het zh voor echo, controle enz? Dit is zulk goed nieuws. Ow meis!!!! Maak er een feestje van met je lieve man, maar laat de gluhwein staan *danst nog een keer door de woonkamer*
Ik hoop dat ze het goed heeft. Maar je gevoel gaf het ook al aan hè. Super zeg. En kamertje enzo al aangeschaft? Met mij gaat het al een stuk beter. De osteopaat heeft heel Gied werk verricht. Ik heb nog wel pijn maar niet meer heel de dag door en het is veel minder. Ben ook weer 2 keer 4 uurtjes aan het werk war zwaar is maar ook heel fijn. En vanaf Jan heb ik ook weer een nieuwe baan. Gaat dus eindelijk weer eens de goede kant op. Met Lars ook super. Het is een lieve aardige vriendelijke reus aan het worden met lekker veel babyvet.
lieve kel.. een meiske.. Dat dacht ik al! (beetje flauw achteraf, maar het is echt waar) Als vijgje de buitenwereld wil betreden leggen we wel contact Dan kan mijn dochter een paar gedragstips geven Goofke.. Een knuffel meis. ik wilde dat ik iets kon zeggen om het minder spannend te maken. Maar dat kan ik niet. Ik kan alleen zeggen dat ik aan je denk mv2s.. het is allemaal ook niet niks he! De rest ook een dikke knuffel.. ben nog te duf om actief terugg te lezen Werd om 9.5o wakker (yeah!!!!!!) omdat ik echt echt echt plassen moest.. Kijk ik in de kamer van mijn realtime prinsesje op de erwt.. Ligt ze heerlijk een boekje te lezen. Kennelijk had ze besloten dat mama moest uitslapen. "gaat jij maar vast, ik blijft even liggen lezen!" oké dan!
Was in ieder geval lief bedoeld en tuurlijk weet ik dat het voor Alex anders is. Maar ook jij hebt veel onzekerheid.
Zit even niet zo goed in vel. Gesprek in ziekenhuis levert verdriet op. Of het is vette pech deze keer geweest dat embryo's slecht waren of mijn eicelkwaliteit is bagger. Weten ze pas na twee keer. En doemdenker die ik ben....zal wel aan eicellen liggen. Tja en dan?
Jemig Sas, wat ontzettend rot voor jullie. Kan me voorstellen dat je aan jezelf gaat twijfelen. Hele dikke knuffel voor jullie.