Ja tuurlijk was het lief bedoeld en is ook zo opgevat hoor lieverd je bent een schat, zoveel onzekerheid zelf en dan nog anderen troosten. @Nanette geldt ook voor jou......kus.....enne ik moest wel weer lachen om de regel van de gedragstips van je dochter hahahaha
*Zwaait terug naar Goof* Hoi hoi!! Balen van het bruinige verlies meis! Hoop dat het niets te betekenen heeft, want de (toevals) data zou toch wel heel grappig zijn Ik duim voor je @ Alex: Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hang in there beebs!!!!! @ Sas: Hoe k** is dat bij jullie zeg!!! @ Femmel: Fijn dat de osteopaat werkt!! En heerlijk het uitzicht op je nieuwe baan! @ Meijke: Hoe is het met verhuizen? @ Mv2s: Fijn dat het bij jullie goed gaat en dat je oog beter gaat. Jammer van de terugslag, maar inderdaad... Hoort erbij @ Nanette: Hmmm.. Gedragstips van jouw prinses.... Lekker wijffie is het toch ook!! Hoop dat het jullie nogmaals gegund is!!! @ Natas: Fijn dat het bij jullie ook goed gaat! Hey daar!!! Wat leuk... Een meid!!! Ze hebben het zelden fout tegenwoordig hoor!! Hier gaat alles goed. Micah is een heerlijk ventje, al heeft hij wat last van (verborgen) reflux gehad en nu met Nutriton door zijn flesvoeding gaat het beter, geen gespuug meer in ieder geval... Ryano vind zijn broertje nog steeds helemaal geweldig, hij heeft nog niet gevraagd wanneer Micah weer terug gaat Hahaha... Hij werd zelfs boos toen mijn beste vriendin zei dat ze Micah wel mee zou nemen
Alex!! Super gefeliciteerd!!!!!!!! Helemaal te gek!! O man, kreeg kippenvel toen ik je test zag!! echt helemaal te gek!! feliciteer je man ook maar van mij.... hij is volgens mij een kei van een man!! Sas: weet niet wat ik moet zeggen, vind het zo jammer voor je.... ben er stil van .... sterkte Sas en succes bij de volgende ronde Goof: oh goof, ik hoop echt dat het voor jullie dat het niets te betekenen heeft en jij straks een mooie hcg waarde en een prachtige echo hebt. Wel lief hoor hoe je het omschrijft van je man en je oudste... kreeg er kippenvel van... zeker mag jij op je gezinnetje trots zijn en ik gun het jullie van harte dat nu alles goed komt en je beeb blijft zitten.... ik duim voor jullie Nanette: haha gedragstips hahah lol Weet niet of ik nu iedereen had.... maar ik wil jullie allemaal zeggen dat jullie en super toffe kippetjes zijn... als ik jullie berichten lees die zo heen en weer gaan laat het mij weer zien dat we een gezellige club zijn en elkaar door dik en dun steunen en dat is iets wat tegenwoordig niet meer vanzelfsprekend is. Ik wil jullie ook dan ook bedanken voor jullie berichten. Het doet me echt goed. Gisteravond hadden we een leuke avond... mijn vriend moest ook nog iets afmaken mbt zijn cadeau voor mij en ik moest ook nog de laatste dingetjes maken voor zijn cadeau. Om 24 uur gaven we elkaar de cadeautjes nadat we een glaasje wijn en stokbrood met allerlei lekkerneijen hadden .... hij heeft 2 tekeningen gemaakt van mijn lievlingsbloem (witte callas) en een miniboekje gemaakt met als teksten: een half jaar eens waren we niet compleet (met twee vraagtkens die ver uit elkaar staan) toen vonden we elkaar (vraagtekens iets dichter bij elkaar) vanaf dat moment zijn we samen (vraagtekens nog dichter bijelkaar) en samen zijn we een (vraagtekens vormen een hartje) En dan nog een lieve kleine tekst .... zo lief gewoon Ik heb hem een fotolijst gegeven met drie fotos van ons van onze vakantie waar we samen op een muurtje zitten ... een foto zitten we met een lichte smile op de foto, op de tweede geven we elkaar een zoen en op de derde liggen we in een deuk van het lachen (is een reeks uit een serie fotos die je met die selftimer maakt hahah was echt grappig toen) Achtergrond karton voorzien van licht- en donkergroen krijt. Hiermee wou ik uitbeelden dat wij samen serieus kunnen zijn, nog steeds stapelverliefd zijn en ook mega veel samen kunnen lachen ondanks de zware periode waar wij ons in bevinden. En groen gebruikte ik ivm "hoop". Hoop dat wij lang gelukkig zullen blijven en hoop dat we in de toekomst een klein gezinnetje zijn. Hij vond het helemaal geweldig en hij hangde het vandaag meteen op in de slaapkamer boven ons bed (waren we nog steeds op zoek om er iets moois op te hangen) Vanaaf lekker bankhangen en tv kijken met lekkere hapjes en morgen eerst naar het bos met de hond en dan ff naar de intratuin in duiven (hele mooi kerstdeco / kerstlandschappen) en ff neuzen bij de ikea waar we ook lijsten halen voor zijn tekeningen voor mij zodat deze een speciale plaats krijgen in de woonkamer..... meiden excuus voor mijn mega lange bericht maar ik ben onwijs happy!!!!!! Fijn weekend jullie allemaal ongeacht in welke situatie je je bevind... bedenk wel een ding: We mogen blij zijn met onze mannen!!!!!!!!!! Tot maandag!!! Liefs, evelyn
Oh WAT SUPER NIEUWS is dit!!! WAUW wat ben ik blij voor jullie! Blijft natuurlijk spannend, maar het gevoel is alvast goed! Hoe is het nu met je man? Kan hij ook al een beetje blij zijn? Voel je je ook zwanger?
@ Goof, jij had toch bij je vorige keer ook bloedverlies? Ik blijf voor je duimen dat het goed blijft gaan (maar durf zo vroeg nog nooit te feliciteren)
alexandra...JOEPIE DE POEPIEEEEEEE!!!! ik vroeg me al af wat jij een streep noemde maar , je hebt er een vette hoor! mykelti, welkom in de wereld van mama's met een dochter. Het is zoooooo gezellig. En ja ook jongetjes zijn fantastisch maar dat weet ik niet want ik heb twee super vrolijke meiden. goof...don't worry yet. dank voor je pb. Weet dat laag hcg niets hoeft te betekenen. Sterker nog, ik had laag hcg EN bloedverlies tot 11 weken EN serieuze krampen EN testen die een zwakker streepje gaven. Het resultaat mag er zijn met mijn Lucy! sas, jipiee en de-nog-niet-zwanger-maar-komt-nog-wel-meiden....ook voor jullie duim ik, hoop ik en geloof ik!
Ja klopt maar dat stopte na een dag of vier......thanks voor je duimen. Eveline ahhhhh wat een lieve vriend heb je toch getroffen. Heerlijk!
Hier vannacht toch doorgezet, manlief gelooft er ook niet meer in. Ik hoop dat we niet hetzelfde traject in gaan als voor mijn jongste, toen rara klachten gehouden en 4 verkeerde innestelingen, dan voel ik die liever niet. Toch was mijn temp kaartje deze ronde ook al raar..... Hoop dat gyn me gerust kan stellen en dat we anders ergens in april terug kunnen komen om even te kijken of de eitjes nog goed aanwezig zijn ivm mijn leeftijd. (wel apart precies 2 jaar geleden rond deze tijd ook een vmk gehad)
Hier ook een dikke knuff Goof. Ik hoop het ook niet voor je, maar ik heb goede hoop dat het snel weer gaat gebeuren voor jullie!
hey goofke.. verdikke.. Ik was er al een beetje bang voro om eerlijk te zijn.. Maar wat bedoel je met het traject van je jongste? Dat je dat niet hoopt? Lijkt me toch beter dan een mk, of snap ik je verkeerd? Ik zal nog voor je dui,men hoor meis Kun je vandaag naar een arts voor een echo oid? Of prikken van hcg Maar weer een dikke knuffel voor jou!! Denk dat je hem gebruiken kunt
@nanette thanks!! Kan hem zeker gebruiken......na de vmk van twee jaar geleden begon de ellende met alle aanvallen, en 4 keer verkeerde innestelingen, ik voel ze dan liever helemaal niet.....en bleef steken in mijn buik houden, toen op een gegeven moment naar de gyn gegaan en toen daags daarna zwanger geraakt.....maar toen wilde hij wel dat ik bloed ging prikken om te kijken waar het hem nou in lag waarom ik wel zwanger kon worden maar kennelijk niet kon blijven....maar dat is gelukkig toch goed gekomen. Maar hoop vooral dat mijn hormoonhuishouding nou gewoon direct normaal gaat doen....
Ach Goof, wat erg voor jullie zeg, snap dat je bang bent voor een herhaling van vorige keer, hoop dat je lichaam het ritme gauw weer oppakt en dat je daarna snel een blijvend positieve test mag hebben! Knuffel meis!
Hier de bal met aankondiging met de foto van de 2 jongens uit de boom gehaald en op de lege plek een engeltje gehangen die ik nog over had van de versiering....ingeving en het voelde goed.... Thanks voor de lieve woorden.......en ja jippieee hopenlijk pakt mijn lichaam gauw het ritme weer op. Kus aan iedereen.
Hallo lieve kippetjes. Wij zijn net weer thuis. Gisteravond over de grote kerstmarkt in Hannover gelopen, echt zo'n heerlijke sfeer en alles zo mooi versierd. Heb nog een hele mooie kerstster gekocht, 'bratwurst' gegeten en overheerlijke hete chocolademelk gedronken. De grootouders van mijn lief zijn ook ontzettend lieve mensen en hebben gevoel voor humor dus absoluut geen saai gezelschap. Een fijn weekend gehad dus. Moet zeggen dat het idee van zwanger zijn hier ook wel aan heeft bijgedragen. Wil zó graag dat gevoel vast kunnen houden! Manlief wil graag dat ik morgen weer ga testen. Kan die Nanette mooi een hand geven. Testjunkie...