30+ kippetjes

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by saskia33, Oct 26, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Alex, wat fijn dat je je zo super voelt! Goed teken volgens mij:D! Morgen weer een testje dus, goed zo ga maar lekker bevestigen!!
    Ben zo blij voor je...

2. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Alex ik sluit me bij Karine aan, je voelt je er goed onder dat betekent ook wat....heerlijk meid lekker van genieten!!! Enne pb terug dank je lieverd

3. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Jippieee waar zit jij ergens met je IUI? Zit je weer op de wachtbank?

4. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hmmm ben zonet iets raar vleesachtigs verloren, zou dit het vruchtzakje kunnen zijn of......was best nog groot vond ik.....

5. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    heb je het opgevangen goofke/ dan kkun je gyn of vk laten controleren of het vollefig is geweest.

@vorige post..
    Ik begreep je gewoon verkeerd met mijn domme kop, ik dacht dat je bedoelde dat je niet hoopte dat dit steeds een verkeerde innesteling was en dat deze zwangerschap dan door zou zetten..
    Ik snapte er al niks van...

Sorry meis!

6. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    voel ik hier lichte spot???;):p(ben overigens wel heul benieuwd naar die test...)

Ik sluit mij aan bij bovenstaande opmerkingen over gevoel enz..
    ik denk ook dat dit gewoon goed gaat!

7. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Nanette ja ligt in mijn maandverband, die ligt bij de prullenbak....maar als ik zou kijk naar wat er zou moeten zitten op de foto dan lijkt het heel veel op het vruchtje wat ze aangeven bij week 5, echt zo soort wormpje....dus denk wel dat dat het was...maar dat de gyn dat nog niet heeft gezien dan vrijdag....dat vind ik dan wel weer raar.

8. femke32

femke32 Fanatiek lid

Jan 23, 2008
    1,773
    0
    0
    belgie
    @ nanette, weet jij al iets meer over je ik-hoop-toch-niet-dat-je-in-de-overgang-zit? Zijn er al meer tests gedaan dan degene die je had?
    En hoe gaat het met je dramaqueen?
    Heeft jouw dochter het misschien doorgegeven aan de mijne? Mijn oudste dochter kan zo de filmwereld in...huilen op commando!;) en toch is ze ook zooooooo gezellig!

@ alex, aha! chocolademelk...jaja, ik zeg hormonen! Dus morgen nog een testje? Wanneer durf je een banner te maken? Ik snap dat je het nog niet doet hoor. Oh en wanneer mag je een echo laten maken? Stel je voor dat er twee vruchtzakjes zijn!!!! woehoeeeee...of laat ik mezelf nu meeslepen?:D:D

@ goof, meiske toch. Hang die kerstengel maar op, het is je zoooo gegund. Ook voor jou blijf ik duimen en hopen.

@ jipieee...inderdaad waar sta jij in je 'project' zwanger worden? Of is dat een stomme vraag???/

Hier...aan het studeren...aan het studeren...aan het studeren....

9. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    Ach, goofy, wat vervelend!

Heb trouwens ook van die gehaakte kerstballen. Ze zijn erg leuk.

10. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    Neuuuhhh gewoon dubbel en dwars dikke vette spot. :p ;) :D

Ik durf 't bijna niet te zeggen maar ik heb er heel stiekem ook een goed gevoel over. Merk dat ik mezelf dan ook onmiddellijk weer terug fluit.
    @Femke
    Daarom dus ook nog geen banner. ;)

11. Alexandra2008

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    Ik vind chocolademelk altijd lekker hoor. ;)
    Ja ik denk dat ik morgen maar even wat KV2v5 testjes ga halen.
    Morgen ga ik mijn gyn wel even bellen. Ze zal dan wel een echo inplannen. Ik hou jullie op de hoogte uiteraard!
    En ja, je laat je meeslepen maar da's niet erg hoor. ;)

12. femke32

femke32 Fanatiek lid

Jan 23, 2008
    1,773
    0
    0
    belgie
    hahah alex zat net te denken...

Ik heb serieus afgezien bij mijn TWEE lees TWEE zwangerschappen...straks heb jij er TWEE in 1 zwangerschap. Sorry....laat me weer meeslepen..:D:D:D

13. Alexandra2008

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    @Femke
    Bedoel je daarmee dat ik dan dubbel zal afzien of dat het lekker makkelijk is om er meteen twee tegelijk te krijgen? ;)

14. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    He, Alex, dat zou super zijn zeg. Succes met je rustig houden. Hoop dat je snel een echo krijgt. Wat super!!!!!

15. femke32

femke32 Fanatiek lid

Jan 23, 2008
    1,773
    0
    0
    belgie
    wahahahahahah BEIDE! lekker veel afzien in een glansrijke,mooie,vervullende,genietende tijd!

doe je er morgen ook 1 met indicator? of moet ik heel de dag zitten wachten achter de computer i.p.v. studeren?

16. Alexandra2008

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    @Elba
    Dankje. :) Ik zal het morgen wel horen van de gyn.

@Femke
    Hahaha! Nou reken maar dat ik hier steen en been kom klagen als het zo is hoor! Een kans om een zeurende zwangere te zijn laat ik niet liggen! ;)

Ehm... waarom een test met indicator? Ik weet wanneer de conceptie heeft plaatsgevonden hoor. :p (Ruim een jaar geleden, whahahaha!)

17. femke32

femke32 Fanatiek lid

Jan 23, 2008
    1,773
    0
    0
    belgie
    @ alex...indicator..gewoon omdat 'ze' toch zeggen dat dat een betrouwbare test is das alles. En omdat je het dan letterlijk zwart op wit hebt en ook ik vind dat een fijn gevoel ( hoezo meeleven???;))
    Ik heb mijn boeken in de kast gestopt voor vanavond want ik ben veels te veel bezig met jou en Nanette en Goof en Jippiejee en al deze ander meiden...pfffff, jullie houden mij wel bezig he :D:D:D

18. Alexandra2008

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    @Femke
    Jij is lief.

19. femke32

femke32 Fanatiek lid