Hey gezellig hier! Ben al een tijdje niet meer zoveel geweest als dit weekend..... Over mijn zwanger worden (nee hoor geen rare vraag)...Oma is er dus ik ben niet zwanger, maar op de natuurlijke manier gaat dat ook niet meer lukken volgens ons. Tja we zijn niet zo snel.... Na wat pauze en overstappen naar het UMCG net een intake gehad bij de IVF arts (13 december) besloten om de laatste 2 IUI's in het UMCG wel te gaan doen. (Het zijn toch nog 2 kansjes en zoals de IVF arts zei, na het hele traject ga je toch niet meer terug naar IUI..) En ach het duurt nu toch al lang. Na 9 januari mogen we beginnen als ik dan ongesteld wordt moet ik bellen. (Ik geloof dat ik net voor 9 jan. ongesteld ga worden dus zullen we begin februari weer in de running zijn.Wel wordt het IVF traject in gang gezet zodat we na de IUI's zo nodig (denk het wel..)direct door kunnen met IVF. Zo dan in een samenvatting even weer bijgepraat... (oh ja ondertussen hebben we maar een badkamer gemaakt, haha is dat maar weer af, we hebben ons dus niet verveeld tijdens de rust!) Ik blijf nog even op de achtergrond meelezen hoor, volgende week weer heul druk, dus af en toe kom ik gewoon even stilletjes spieken...
jippiejee... dus 9 januari is eventueel de ivf periode van start ..zeg maar. Maar als die laatste IUI lukt ( you never know!) dan hoeft heel dat traject niet. Dus nog even blijven hopen en duimen en....dat doe ik ook voor jou!!!!! Ook bij jou blijf ik geloven en jouw dag komt nog!
@Jippie Kansjes zijn er inderdaad altijd, maar ik kan me voorstellen dat je er gewoon niet meer in gelooft. Heel herkenbaar voor mij ook natuurlijk. Toch hebben zelfs ik en mijn lief al die tijd nog elk ieniemini kansje benut om op de natuurlijke manier zwanger te raken onder het mom 'nooit geschoten is altijd mis'. Je zou de eerste niet zijn die net op de valreep... Maar hoop hebben voor een ander is altijd makkelijker dan hoop houden voor jezelf.
ja goof.. dat weet ik ook nietl. Misschien dat het na de echo nog in de bm is beland? Raar.. maar ik zou het eventueel laten zien denk ik.. Klinkt wel als iets wat ik ook herken..(het weefsel) lexxxxiieee jij hebt gewoon een banner! Stoer hoor! Moest enorm lachen om je indicator grap @femke.. jij bent echt lief! En ik weet iets meet fsh is verhoogd, maar nog niet zo hoog dat het gelijk einde verhaal is. 10 januari gaan wij het fertiliteits traject in.. moeten even afwachten wat dat brengen gaat.. wbt je dochter.. mijn monster heeft haar vorige maand even gebeld toen jij winkelen was.// Ze hebben samen een stappenplan besproken.. Hoe maak ik mijn moeder gek in 4 makkelijke fases.. jippie en elba voor jullie ook even een hele dikke knuffel meiden! @mijn kleine actrice.. Vandaag in de kerk is ze voorin op het podium gaan staan zingen.. ghehehe mochten de verstandelijke beperkten doen in deze dienst. Dus toen dacht de mijne.. wat zij mogen mag ik ook.. En ze heeft even een showtje weggegeven.. Binnenkort zal ik eens een link plaatsen van haar in een dienst bij de baptisten bij ons.. Dan staat zr ook altijd te dansen..
@Jippie: goed dat jullie een heel plan hebben. Kan me goed voorstellen dat je van alle kansen gebruik wilt maken! @Nette: ow dat wil ik wel zien...hahahahaha @Lexie: meis, zo top om te lezen dat je er een goed gevoel over hebt! Word ik erg happy van! Ben benieuwd naar je test straks, enne, hoe eerder verschijnen hoe beter. Qua donker scheelt het nog wel eens de een of de andere test. Hier verscheen hij op een gegeven moment ruim voor de controlestreep (+-test) en was al op topkleur terwijl de controlestreep uberhaupt nog moest verschijnen.
Pc nog niet aangesloten, sterker nog...in welke doos zit ie...??? Dus ff kort via de phone. Lieve Goof, wat naar zeg . Ik had nog hoop dat het niet door zou zetten. Een arm om je heen van mij! Een dikke hoera voor Alex!!! Vind het zo geweldig! Een knuffel voor Nette, Jippie, Elba, Lentebloempje, Femke! Omdat jullie leuke kippies zijn en omdat iedereen op zijn eigen manier die wel kan gebruiken. Een hoera ook voor Femmel, die een nieuwe baan heeft !
Kel! Wat fijn dat alles weer goed was bij je echo! Vijgje groeit goed. Vijgje past ook beter bij een meisje , dus het kon ook bijna geen jochie zijn. Enne shopse hè...ROZE!
Hier alles goed! Was echt kapot van twee dagen werken, dat viel echt tegen zeg. Maar wel weer fijn om te werken, even wat anders. Hele drukte nu in de ochtend, donderdag was ik 5.50 opgestaan en om 17.45 pas weer thuis met het hele spul. Van het weekend begon met een paar hapjes banaan, super vies koppie trok ze.
Net weer getest, maar nu met k2v5. Goeie streep, net niet zo vet als de controlestreep. *phew* @Goof Hoe gaat het met je meid? @Natas Om 5.50 opstaan, respect! Het is vast weer even wennen voor je, maar de routine komt wel weer. @Nette Die dramaqueen van jou heeft in ieder geval geen podiumvrees. Wellicht zien we haar over een aantal jaartjes bij Idols of zo. Post die link es effetjes, dat wil ik wel zien hoor!
@Alexxxxxxxxxxxx ik zeg MOOIE BANNER MEID!!! En dat je nu je banner ook heb gezet betekent ook wat he qua gevoel. Moet er wel even aan wennen zo van.....oh jaaaaa ze is het echt ze is echt ZWANGER!!! Ik pb je even verder. @Nanette, hmmm nou ben ik nieuwsgierig doet je dochter weer gek??? Hoe gaat het verder??? @Natas, ja even wennen he, maar komt vanzelf hoor, je hebt vanzelf het ritme te pakken....
He Sas begrijp ik goed dat je nu een maand moet wachten en dan in februari weer door kan?? Moet je dan alles weer opnieuw ondergaan, heb ik even gemist door alles. Knuff want jij krijgt ook een hoop te verstouwen maar he kijk naar Alex de wonderen zijn de wereld nog niet uit! zwaait naar meijke
@ alex...nice banner...suits you perfectly! ( valt het op dat ik Engels aan het studeren ben?) @ goof...hoe voel je je? @ mezelf....back to your books woman!