Haha ik dacht dat je het niet zou doen? Mijn lief grapt altijd dat we alleen maar jongetjes kunnen krijgen, want alle mannen in zijn familie aan vaders kant hebben tot nu toe alleen maar zonen gekregen. Uiteraard ga ik daar lekker tegenin en zeg hem dat wij als eerste met de traditie breken en een meisje krijgen. Heb net weer mijn 2-daagse test gedaan en dit keer is de teststreep zelfs vetter dan de controlestreep. (Word ik toch nog een testjunkie, hihi!)
De laatste keer dat je voor mij pendelde was alweer zo'n half jaar geleden ofzo. Ik wist zelf niet eens wanneer ik weer in de MMM zou stappen. Kan me voorstellen dat het dan tricky is om te pendelen. En alhoewel je de maand niet goed had, je had er wel een heel sterk gevoel bij en voila, kijk eens naar die knaltesten van mij.
Meid toch, je moet ook wel een beetje aan jezelf denken hoor. Ga lekker ff naar een kuuroord of zoiets, even lekker chillen en je laten verwennen. Wat Femme zegt klopt, ik heb zelf wel eens gelezen dat het ontzwangeren een jaar duurt. Dan is pas je hormoonspiegel weer normaal.
Van mij mag je gelijk hebben hoor, dat is nog binnen een half jaar!! En krijgen we een dochter of een zoon? Kan ik alvast shoppen, whahaha.... (moet eerlijk zeggen dat m'n hart wel een sprongetje maakte, doet me toch iets meer hopen op een goede afloop,of het nou waar is of niet! Thanx!
Hmmmm dan zal het me niks verbazen als het een maand later wordt en ik weer een dec kindje mag krijgen......nou dan eet ik mijn pet echt op!!!! Hoewel al het zo is dan heb ik nov dec en jan......*proest*
Ik vraag aan de pendel of je dan zwanger wordt, dus afhankelijk wanneer je nod zo zijn kan je misschien ook al testen dan
Sterker nog als je BV geeft gaat het ontzwangeren pas in vanaf dat je stopt.....om vb te geven....ik ben in juli gestopt met BV, dan ga je eerst 9 mnd tellen.....dus.....april zou ik pas uitgezwangerd zijn met mijn hormonen MAAR je moet de periode van de BV er ook nog bij optellen.......dat is wat ik gehoord heb. Dus Sprokkel dat kan nog wel even duren lieverd als je BV hebt gegeven.
Heel benieuwd, hoop dat jou pendel gelijk heeft.....heb nog een pendel..... Zo......slapen doet wonderen.....
Lieverd ik heb ook goede hoop voor jullie........net ook een wonder gehoord, iemand die 7 jaar bezig was KDV leidster en bijna de moed op wilde geven en nu zwanger is......lieffie gaat goed komen en als jij even de moed niet hebt om te hopen doen wij het wel voor je.
Hoi lieve kippetjes, Denk wel aan jullie pc is weer kapot en moet vanaf mobiel vind ik niet zo handig. Maar lees af en toe mee. Lieve alex wat een goed nieuws dikke knuf. Ennuh ik heb mijn banner voor de twintig wk echo niet aan durven passen en nu vanaf mobiel lukt het me niet. Maar moet nog ongeveer 8 wk spannend Verder iedereen heel veel succes en prettige kerstdagen ik hoop na de kerst mijn pctje weet terug te hebben xxx
werken, kerst van ballet, werken, kerst op dramaquees school eten.. kerstzang op het plein.. bleghhhhhhhhhhhhhhhh
Ik heb geen excuus...want vakantie ! Kerstboom opgezet vandaag, de woonkamer is verhuisdoosvrij, dus hij kon een mooi plekje krijgen! Ja Alex, knuffel je al met de wc pot ? Hoop het niet trouwens hoor, niet fijn! Maar waarschijnlijk kun je een innige relatie met de wc wel relativeren ! Fijne avond all, ik ga zo een laatste flesje maken voor ons meisje, dan hop hop naar bed en ga ik languit een slechte film kijken op de bank! Is vast wel iets op in dat genre...zo in de week voor kerst!