30+ kippetjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door saskia33, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Dat zou ook best kunnen hoor! Mss een combi van beiden, want op mijn werk heeft 50% dezelfde klachten, maar ben denk ik nu wel meer vatbaar ervoor.

Hoe is het met je werk?

2. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0
    Yes yes yes ik heb ons pctje weer terug.

Oh het is zon gekloot via mijn mobiel. Heb ik nl net een heel epistel geschreven word ik weer van internet gekwakt weg mail. dussssssss nu maar even een beetje mijn best doen.

Ik geprobeers een banner te maken maar was weer vergeten waar dat moet dus hoop dat dat gelukt is.

@Alex meis wat ga je goed jemig de pemig eindelijk een plakbeeb en wat een super gave test.

@ Nanette ik hoop dat het voor jullie ook snel weggelegd is zo`n mooie test. Je meisje zag er wel geweldig uit met die draai vlecht in haar haar het is een spettertje om te zien. En jeetje je zus nr 5 pieuw best pittig. wat zit een mens toch raar in elkaar jullie zoveel moeite doen voor nr 2 en zij eigenlijk ongevraagd nr 5 ik hoop en wens dat alles goed met haar en de kleine gaat.

@ twijfel lieve meis wat zal dat idd moeilijk geweest zijn de eerste kerst zonder je vader maar voor alles geld denk ik de komende periode dat het gemis steeds meer word .
    hier 12 december de grootste nachtmerrie beleefd wil er niet helemaal alles over kwijt maar er is een lagere school vriendinnetje van mij overleden heel heel plotseling 38 jaar en laat een man en drie kindjes achter het is echt te erg voor woorden. Waarom gaan mensen dood bah ik haat het.
    Verder gaat het met mij wel goed word nog steeds gek van de kriebels over mijn hele lijf en er moet nog veel gebeuren in huis. Maar met beeb gaat alles super lekker bewegelijk echt een heerlijk gevoel.

@ Goofy ik ben zo benieuwd wanneer nr 3 zich aanmeld en ja weet je opmerkingen van mensen krijg je altijd is het niet van oh jullie gaan zeker door voor een meisje dan is het wel van oh jeetje was het gepland" uhm nou na drie miskramen in 3 jaar denk ik het wel toch?" of even tegen de kinderen "nou daar zitten jullie zeker ook niet op te wachten nog een baby" alsof hun daar iets over te zeggen hebben. Meis leef je eigen leven jullie moeten er voor zorgen en het lief hebben daar heeft een ander niets mee te maken.

uhm uhm uhm ik wilde nog meer schrijven maar ben het ff kwijt"hormonen misschien???" ik ga nog ff terug lezen en kom zo weer terug xx

3. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0
    Ja ben ik weer

Femme hoest met jou?? ook de eerste kerst zonder volgens mij?? Dikke knuf

@Mykelti lekker hoor ouderschaps verlof doe ik ook extra lang genieten ik blijf voorlopig een paar maanden 2 dagen werken bij i=ons is drie verplicht maar met ouderschapsverlof goed op te lossen.

@ Meijke jeetje jullie dochtertje gaat ook hard de tijd vliegt vind je niet.

@jippiejee ik hoop dat 2012 voor jullie een geweldig vruchtbaar jaar mag worden
    en het zelfde geld voor Evelyn misschien wel al op de valraap van 2012.

alle kippetjes die ik vergeten ben een hele dikke knuf en voor iedereen een super gezellige jaarwisseling en een super mooi vruchtbaar en roze 2012
    xxxx

4. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Jolan eerste kerst zonder???? Het is eerder eerste Kerst met! Onze kleine man is er namelijk bij.

Hier beetje heel erg moe. Kom binnenkort weer meetokken ipv mee lezen

5. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Alex wat ga je lekker. Spanned hoor de 3e. Ik hoop stiekum voor een tweeling voor jou (tenzij je dat echt niet wil), dan duurde het wel lang. Maar dan heb je er wel twee!!!!!
    Maar een is natuurlijk ook heel geweldig!!!

Hier met m'n man naar ikea geweest, het was zo druk het resulteerde in een echtelijke ruzie zal ik maar zeggen. Ik ben helemaal moe ervan. Denk trouwens dat het deze maand niet raak is. Ach, we houden de kop er gewoon bij, geduld dan maar.

6. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    lexie hoe voel je je/

kell ook nog alles goed

Jolanda wat ga je snel... 32 weken alweer.. pfffff
    en mijn meiske is zeker een spetter;)
    goed gelukt he:D:p

elba.. de ikea eindigde hier ook altijd in een beste oneenigheid.. wij gaan niet meer samen;) to much people and to mutch junk

7. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Hey meiden, even korte reactie voordat ik ga slapen.
    Alles nog goed hier, lekker misselijk. Morgen komt iemand van MvM. Toch weer spannend want dat betekent weer een test.

@ikea
    Ik en lief hebben altijd lol in de Ikea: ik ren op alles af wat ik leuk vind en hij probeert me tegen te houden. :D

@Elba
    2-ling mag, maar ik zal net zo blij zijn met 1. Een mama van 2 is niet meer mama dan een mama van 1. ;)

@femme
    Eerste kerst MET, zo is het maar net. :)

@vergeetachtige kip
    Dat zijn vast de hormonen! Jeetje, 32 weken alweer. Word het al zwaar nu of valt het mee?

8. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0

9. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0

Leuk vergeetachtige kip hahaha houden we erin. Wel goed excuus.
    Het gaat goed heb echt zo'n onwijs dikke toeter dat iedereen vraagt of ik al overtijd ben. Maar alles zit van voren dus echt alleen buik. Ik ben in mijn zwangerschap maar 2 kilo gegroeit dus das niet veel.

Spannend bezoek van mvm maar je kwaaltjes klinken goed. Xx

Ik slaap alleen zo slecht maar ja komt wel weer goed

10. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0

Haha jullie meisje zeker heeeeeeeel goed gelukt een plaatje xx

11. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Alex: ben benieuwd naar je test! Zo super dat het zo goed gaat...ik stuiter mee... :D

@Jolanda: jeetje 32 weken alweer! Foto!!! :)

12. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Hihi, niet te hard stuiteren hoor, is niet goed voor de beeb. :D

Straks om 10 uur komt ze, de MvM madam.
    Ben nu wel weer behoorlijk misselijk, dus met mijn hCG gehalte zal het wel goed zitten. :p (Wat natuurlijk verder weer niks zegt. Ik ben als de dood dat ik dinsdag een leeg vruchtzakje ga zien... Hoe vaak komt zoiets voor eigenlijk?)

@poezels
    Een van mijn katjes is echt onwijs krols. Ze heeft nog nooit in haar hele leven een kater gezien maar oh wat wil ze er graag één, haha! Af en toe klinkt er zo'n langgerekte "prrrrrrrrrrrrrrr" en ik moet er toch wel om lachen hoor. Ze weet gewoon niet wat ze met zichzelf aan moet. De andere heeft er nog geen last van maar ze gaan allebei onder het mes in januari. In dit huis mag d'r maar één zwanger zijn en dat ben ik. ;)

13. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @mykelti.. van stuiteren tijdens de zwangerschap krijg je adhd kindjes ;):D

@alex... spannend.. ben benieuwd.. show je de test weer even?

@jolan.. je bedoeld inderdaad femke.. haar moeder is overleden..
    goed dat je als vergeetachtig kippetje daar maar toch aan denkt!

@ all... hier krijg we een pokken oud en nieuw..
    een waterpokken oud en nieuw:(
    vorige week al de 5e ziekte en hoppa vandaag de eerste pok ontdekt..
    Dat gaat beide rond bij draak op school

14. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Dit is de MvM test. Wel lichter dan mijn eigen laatste test, maar dat is niet te vergelijken toch?
    Omdat ik me vroeg heb aangemeld kreeg ik ook nog een mooi boek erbij, erg leuk. (De grote geboortegids)

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jolan, wat gaat het snel.

Alex, you go girl

Nannette jij ook al.....hier heeft Toine het....nou ja kan hij maar beter gehad hebben....hou ouder hoe meer bewust en hoe meer last ze er van schijnen te hebben. Sterkte.

Hier mega last van eisprong, duizelig buikpijn.

Gaan jullie nog wat leuks doemt met oud en nieuw?

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Alex die angsten zijn normaal meis, komt goed misselijk zijn lijkt mij goed teken maar tja afwachten spannend hoor!

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mykel wordt het niet weer eens tijd voor een buikfoto?

18. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    WOW LEXIEEEEE
    de mvm test schijnt behoorlijk wat hcg nodig te hebben en als die van jou zo knalt moet jij een hcg bommetje zijn!
    (als je wat kunt missen.. graag in een gesloten enveloppe tichting friesland.. )

@goof.. ik heb nog maar 5 pokjes gespot.. ben benieuwd of het echt zal gaan doorbreken.
    jij beterschap voor je mannetje

19. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Ik heb hier wel wat hcg in vloeibare vorm staan maar ik denk dat ik dat beter niet in een envelop kan gieten. :p

@all
    Zijn er eigenlijk meer kippetjes die hebben meegedaan aan MvM?

20. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Ja kel, ik ben ook reuze benieuwd!

Deel Deze Pagina