lieve floeperbollekes hier allemaal, alvast een gelukkig nieuwjaar voor iedereen. Dat jullie wensen mogen uitkomen!. Dank Jolanda dat je nog aan mijn mama dacht. Heb een moeilijke dag...maar die zullen er nog vaak zijn denk ik. alex..3 januari echo? super...ik zeg 2. Met of zonder pies hahahahah nanette...ook voor jou een dikke zoen en knuffel. Dat jouw tweede dramaqueen er ook mag komen voor jou. mykelti...gelukkig nieuwjaar en geniet van je meisje in je buik. femme...dikke zoen ook voor jou en je mannekes. twijfel...raar he zo zonder je papa. Ik wens je alle liefde toe vanuit de hemel van je papa!. Alle kippies die ik niet persoonlijk heb aangesproken...dikke knuffel! Wat doe je zoal op de laatste dag van het jaar? juist ja...studeren....ik wel toch. zoen aan iedereen hier
@femke en twijfel Mijn moeder overleed op oudjaarsdag 2002. Elke oudjaarsdag denk ik aan de fijne dingen van ons samen. Zij bakte altijd appelflappen op oudjaarsdag en als klein meisje snoepte ik altijd die knapperige stukjes deeg er vanaf. Het was ons ritueel. Nu bak ik zelf elke oudjaarsdag appelflappen en denk ik weer terug aan de fijne momenten. Zo zou zij het gewild hebben en zo hoef ik mij niet verdrietig te voelen. Iedereen verwerkt dingen op zijn/haar eigen manier, maar misschien helpt het jullie ook om iets te doen wat fijne herinneringen geeft. Ik geloof dat onze dierbaren altijd bij ons blijven, niet alleen in ons hart maar ook in een tijdloos parallel bestaan, en naar ons kijken en vurig wensen dat wij gelukkig zijn. Ik hoop voor jullie beiden dat de liefde die jullie hebben gedeeld met jullie mams en paps het verdriet van het gemis zullen overheersen. *Dikke knuffel*
Ik wens jullie allemaal een heel goed, gezond, liefdevol, gezellig en roze 2012!!!!!! Heel veel liefs!
iedereen een geweldige jaarwisseling en een 2012 om nooit te vergeten! (vanwege de juiste dingen) nog even een foto van mijn kleine met vuurwerkhaar
Allemaal de beste wensen kippies! Nette, wat kun je toch altijd leuk haar haar doen, geweldig! Hier gisteren voor het eerst de beeb aan de buitenkant gevoeld. Wat een bijzonder gevoel zeg!
Kippies: Ik wens jullie allemaal een liefdevol, gezond en roze 2012!!! Op dat al jullie wensen in vervulling gaan. @Alex, wat heb je het mooi omschreven betr je moeder. Maar het klopt, men moet de mooie momenten herdenken, doe ik ook altijd met feestdagen en op de sterfdag van mijn pa. succes dinsdag meid: ik hoop dat je een super echo hebt!!! ----------------------------------------------------------- Wat hebben jullie mooie buiken ;D ------------------------------------------------------------ De komenden dagen zijn weer spannend voor mij en mijn vriend..... is het in 2011 wel nog gelukt if niet ;D we zien het wel... zo niet dan gaan we vrolijk weer proberen ;D O ja, ik ben trouwens aangenomen en begin 3-1 met mijn nieuwe baan. Ik ga nu lekker bankhangen met mijn vriend, nog ff van twee vrije dagen genieten.... hij is dinsdag ook nog vrij... helaas begint dan al mijn 4 daagse cursus... maar goed.... zo heeft hij ook lekker van 10 tot 17 ff tijd voor zichzelf ;D heeft hij wel verdiend... A big hug for all chickens ;D jullie zijn allemaal geweldig
gefeliciteerd eef.. hopelijk het eerste event in een jaar vol mooie events @lex.. het haar is minder ontvlambaar dan de persoonlijkheid die er aan vast zit nog 2 dagen meis en dan weet jij (en wij) meer Ik hoop op een geweldige echo!
Heeee kippetjes, Allemaal de beste wensen een super gezond en vruchtbaar jaar. Nette wat een flitsend kapsels gaaf Xx
Good afternoon kippetjes. Wat is 't stil hier... Morgen om 9.30 uur heb ik de echo. Ben er echt nerveus voor, bang voor slecht nieuws. De misselijkheid en moeheid wordt wel steeds erger, maar helaas zegt dat niets over een gezonde zwangerschap. Anyways, enough about me. Hoe gaat het met mijn kippedinnetjes?
Lieve Alex, logisch dat je bang bent maar probeer de beebs of beeb jou vertrouwen te geven.....dat verdient het. We leven allemaal met je mee en geven allemaal een handje af morgen. Hele dikke knuffel!!!
@Evelyn we zitten dan samen op het wachtbankje als je je eisprong rond oud en nieuw hebt gehad. Spanennd!!!