Ja ik kan me voorstellen dat het enorm spannend is!! Zelfs ik vind het spannend!! Laat je het snel weten??? We leven mee, ook mijn handje mag je lenen hoor! Fijn dat je lekker misselijk bent!Nog 1 nachtje slapen! Nog even doorzetten dus!
Iedereen, een gelukkig en vruchtbaar 2012!!!Hoi Alex, ik zal ook voor je duimen voor morgen!!! En Evelyn, gefeliciteerd met je baan. Ik vrees dat ik weer een ronde verder kom. Het zij zo... Maar eerst nog even wachten.
@Evelyn: gefeliciteerd met je baan! Weer een nieuwe stap. @Elba: jakkes...het zij zo, maar toch liever anders gezien... Hoe gaat het verder met je?
Alex, spannend! Ik hoop op kloppend(e) hart(jes) en dan veel plezier morgen! Evelyn gefeliciteerd met je baan! Sanne, hoe is het met jou? Hè bah Elba, wat naar. Duim voor roze in 2012 ook voor jou! Saskia, hoe gaat het met jou? Goede dagen gehad? Nette, nog een weekje vrij?
Lieve Twijfel en Femke, een knuffel voor jullie. Ik kan me geen voorstelling maken van het gemis en kan dan ook de juiste woorden niet vinden. In elk geval een digitale arm om jullie heen.
Lieve alex heelveel succes voor straks. Duim voor je xx Elba balen meis hoop dat het komende maand raak is hugs Goofy en evelyn duim ook voor jullie. En verder iedereen fijne dag en dikke knuf xx
Thanks meiden! Ik heb bijna geen oog dicht gedaan vannacht. En mijn lief ook al niet. Als ik niet al misselijk was dan was het wel van de spanning... Tot later!
Alex, heel veel succes vandaag!!! Ik duim voor jullie!!!! Ik maak me nu gereed voor mijn eerste cursusdag bij mijn nieuwe werkgever. Wakker geworden met mega rugpijn......shit dubbele hernia..... maar ja..... paracetamol en hup....doorgaan.....vanaaf kan ik weer chillen... Tot later kippies en een fijne dag!
Hey meiden, ben weer terug. Eén heel klein frummeltje van 5mm met kloppend hartje gezien. Zie mijn laatste blogbericht.
@waterpokken.. Dat gaat goed.. ik heb een stoere meisd die bijna niet krabt @lex.. O meis wat spannend.. 5 mm.. dat is toch goed rond deze tijd? Ik moet gewoon even gaan kijken wat de standaarden zijn.. Het hartje klopte!!!! Dat is zulk super goed nieuws! Ik kan me jullie zenuwen zo goed voorstellen!!! Je zou er extra misselijk van worden!
Ja ik snap er echt niks meer van hoor. Volgens de standaard berekening zou ik 7 wkn zijn en dan moet het vruchtje 1cm groot zijn. Maar volgens het zkh ben ik 6wkn6dgn, wat maar 1 dagje verschil is, en dat bij een grootte van 4.7-5.2mm. Ze zei wel dat het gewoon goed was voor dit stadium en dat cryo's vaak wat trager zijn. Waarom voel ik me dan toch niet gerust?