Môge kippies, in het kader "beter laat dan nooit" heb ik de datumprikker ingevuld. Weet niet of het nog doorgaat?
Ik weet ook niet of de meeting wel of niet doorgaat. Maar ik heb bij sommige dagen aangegeven dat ik wel kan. Helaas moet ik daarop terug komen. Ik kan zolang niet in de auto zitten. Kan max een half uur rijden. Volgende keer weer, dan ben ik van de partij
Hier gaat alles wel lekker! We genieten enorm van ons mannetje erbij en hij doet het goed. Hierbij even een foto van onze Micah
Excuus dat ik minder actief ben... ik kan niet al te lang zitten ivm mijn rug en ben ook erg moe omdat ik slecht kan slapen. Bij de huisarts kreeg ik dus te horen dat mijn lendenwervels behoorlijk versleten zijn. 5 dec heb ik een afspraak voor een mri scan. Zit dus nog in de ziektewet maar moet denk ik weer aankomende maandag werken (halve dagen)... mijn werkgever toont weinig begrip voor mijn pijnklachten (leuke werkgever die je laat opdraven maar niet in januari een vast contract geeft, nee, die zegt dat het ophoudt :x)... dus half uur rijden naar mijn werk, 4 uur zitten voor de pc en dan weer een half uur terug rijden.... betekend dus dat ik s'middags en s'avonds weer goed last zal hebben .... nu kan ik nog ff varieren.... wandelen met hond, ff zitten met een boek, dan lichte dingen thuis doen en dan weer plat liggen zodat ik s'avonds een beetje fit ben als mijn vriend thuis komt.... wij hebben ook besloten dat we in november en december ook pauze inlassen, tot dat wij weten hoe het verder gaat met mijn rug.... ik wens: - alle testers veel succes - alle klussers "have fun" - alle zwangeren: geniet lekker van jullie zwangerschap, het is iets bijzonders en niet iets vanzelfsprekends (ach dat hoef ik jullie niet te vertellen ) - alle zieken: Beterschap!!! Ik kom wel af en toe langs, want ik wil graag weten hoe het zo gaat met jullie. Tot snel weer!!!!
Karine, wat een lekker ventje!!! Fijn dat hij het goed doet. Evelyn, wat bloody irritant van je werk! Maar nog erger dat je zo'n last hebt! Hopelijk vind er gauw genezing plaats! Hier een lid voor de wachtbank. Lekker wachten maar. Misschien hier een daar een na klusje voor het idee, wat moet je. Maar that's it.
Jullie hoeven geen rekening te houden met mij hoor. Het uitje kan gewoon doorgaan. Misschien kunnen we dan de volgende plannen in de buurt van bv Den Bosch of Rotterdam of meer in de buurt bij Nette En Sanne. Ik weet namelijk nog niet of ik in Januari weer volledig hersteld ben. O ik mag morgen weer voor 2 uurtjes werken. Jeej. Vind het super. Bedrijfsarts was het er niet mee eens. Maar ik zei al lichamelijk ben ik er nog lang niet maar als ik nog langer thuis moet blijven dan zal ik er heel snel geestelijk ook niet meer zijn. Word echt behoorlijk depri ervan om heel de dag thuis te blijven en niks te mogen doen
brrrr, wat vervelend Fem. Maar rustig aan he!! He trouwens evelyn, als je toch wordt ontslagen en het is je te veel waarom doe je niet die laatste maanden ziekte wet. Voor wie zal je nog de schijn ophouden? Dat dacht ik zo maar.
Hoi hoi kom weer even meetokken..... @karina; gefeliciteerd, wat een lief mannetje! Hoop dat alles goed gaat met jullie en dat je heerlijk aan het genieten bent! @mykelty, wat fijn dat alles goed gaat! Ik blijf voor je duimen! @femme; thuiszitten is niets he, tenminste ik vond het ook niets....even er uit is heftig voor je lijf maar goed voor de geest he! Maar pas goed op jezelf en doe het wel voorzichtig! Hoe gaat het verder bij jullie? @ alle op het wachtbankje, sterkte ik duim voor jullie! ik ga eens even terug lezen.....
He meid, kom lekker naast me zitten....koekje erbij??? Iedereen een dikke kus!!!! Karine lekker aan het genieten??? Had je al gefeliciteerd.