30+ kippetjes

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by saskia33, Oct 26, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

Aug 17, 2010
    3,351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Bij het meten moet je ook rekening houden met de onnauwkeurigheid. Als iets 5 mm groot is heb je natuurlijk al snel een grotere afwijking. En het is nogal moeilijk meten met zo'n kruisje. En dan moet het kindje er ook nog eens helemaal goed voorliggen.
    Dat meten is meer een indicatie en daar moet je je echt niet blind opstaren.

Alex wat super dat er een kindje zit met hartactie. Klopt mijn pendel in ieder geval al voor de helft

2. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    @Femme
    Ja dat is waar, het is ook lastig meten en het kindje lag ook heel knus tegen het wandje aan.
    Had jij trouwens ook nog gependeld of het een jongen of meisje werd? Kan me niet meer herinneren.
    Zelf heb ik al een tijdje het gevoel dat ik een meisje krijg.

3. Alexandra2008

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    @Evelyn
    Wat fijn dat je er zo'n zin in hebt en dat je ook meteen wat mensen hebt waar je een klik mee hebt. Zeker niet onbelangrijk. ;)

4. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    hey evelientje.. leuk dat de cursus zo leuk is:)
    Wat voor soort werk is het?

@mykelti.. ik zie je al helemaal zitten kletsen bij die kapper;) wanneer wisten ze het:p

@lexie.. ik denk dat je een jongetje krijgt.. don't know why.. maar dat denk ik gewoon

Mensen nog 6 dagen en dan mogen wij weer naar het ziekenhuis.. alleen de intake, maar begin nerveus te worden.
    Dramaqueen logeert bij oma.. Dus ik mij verheugen op uitslapen enz..
    Heb ik de hele nacht wakker gelegen:S
    Pas tegen half 5 viel ik in slaap...
    Slaat dus gewoon echt nergens op..
    En mijn geliefde echtgenoot ook...
    Zucht..
    Ben dus gewoon zo'n moederkloek dat ik niet lekker slaap als ze niet thuis is, maar aan de andere kant vind ik het wel lekker dat ze er even niet is

5. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

Aug 17, 2010
    3,351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Ik had gezegd 1 meisje en toen zei je nog dat jouw man alleen maar jongens kon krijgen. Hihi

6. Alexandra2008

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    Ah ja dat klopt. :D De mannen in zijn familie krijgen alleen maar jongens dus ik ben van plan die traditie te doorbreken. :p
    (Maar als het niet gebeurt, ook prima.)

7. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    Alex wat super dat je een kloppend hartje hebt gezien! Ik denk ook een meisje;) (trouwens, wel stiekum een klein beetje jammer dat het er geen 2 zijn, had ik zo gehoopt voor je! ging het lekker snel, maar goed een tweelingzwangerschap is ook niet alles, risico's ect, ect)

Hier wachten op die ene persoon op haar scoutmobile, als jullie haar zien stuur haar maar, dan kunnen we weer verder.

8. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    lieve elba.. ik heb liever dat ze niet komt voor jou..
    Hier is ze net weer weg (of bijna.. zucht.. stomme cyclus.. vorige maand 2,5 dgn ongi.. nu al 8 pffffffffffffffffffffffffffff)

9. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    ach dat schiet niet op nee 8 dagen, is het wel minder. Ik zit ook altijd zo met nog een beetje bruin op dag 8. Toch wel onprettig als het zo lang duurt he.

10. Alexandra2008

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    @Elba
    Ik wil dat mens op d'r scootmobiel helemaal niet zien! :p

Ja ik had natuurlijk ook wel een beetje gehoopt op een tweeling, maar veeeel belangrijker is het om gewoon een gezond kindje te krijgen. :)

@Nette
    Jeetje, da's inderdaad een rotcyclus die je daar hebt. Zo langzamerhand mag er ook wel eens een keer iets goed gaan bij jou zeg. Hoe is nu de stand van zaken m.b.t. onderzoeken en zo? Gaat er binnenkort nog iets gebeuren?

11. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    de 10e moeten we naar de fertiliteitsarts..
    ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen..
    En die cyclus is inderdaad vreselijk stom! Gewoon omdat het tegenwoordig zo onvoorspelbaar is..
    BLEGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
    (ik ben er zo helemaal klaar mee!)

12. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0

13. Alexandra2008

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    @nette
    Ik kan me voorstellen dat je er klaar mee bent. Ik hoop dat je afspraak met de fa weer wat nieuwe hoop kan geven.

@jippie
    Nee hoor, dat was niet de reden dat ik niet euforisch was. Op het moment van de echo dacht ik daar niet eens aan, ik wilde gewoon een kloppend hartje zien. Maar ja, toen kwamen meteen weer nieuwe zorgen en twijfels. Als ik volgende week een goede echo heb, dan ga ik echt op de roze wolk klimmen. ;)

14. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    weet je wat het is lexie..
    zodra je zwanger bent krijg je er een extra kwetsbaarheid bij.. Je kunt nml zo weinig doen en je ziet de kleine niet.
    Ik haalde pas opgelucht adem na de 20 weken echo. Tot die tijd had ik alle mogelijke rampsenarios in mijn hoofd. Toen had ik vertrouwen in de zwangerschap. Maar daarna begonnen de scenarios mnt tot bevalling en wat daar mis kon gaan. Toen ze er was was ik bang dat er wat met haar zou gebeuren..
    Het komt door de onvoorwaardelijke liefde die je nu al voor je kindje voelt. Dat maakt je kwetsbaar meis..

15. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Haha dat moet ik nog zien, maar dat geeft niet hoor, ik zou het precies zo hebben... (dus je bent geen zeikerd:D) Maar van mij mag je op die wolk hoor!! Wat Nette ook zegt lijkt mij ook(tenminste dat zei m'n moeder ook en die heeft ALTIJD gelijk)
    (Dit zei ze ter geruststelling omdat het bij mij niet zo wil vlotten, dat was dan wel weer een beetje jammer, hihi)

16. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    Helemaal mee eens Alex, gezondheid is het belangrijkst. kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt, na zo'n voor traject neem je niets meer voor lief. En ga je ervan uit dat het niet vanzelf gaat. Maar ik ben wel heel blij voor je dat het gelukt is. Geeft andere ook weer moed, het kan dus wel.

17. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Oh ja Alex, lekker hcg plassen hè, heb ik straks nog nodig;)!

18. Alexandra2008

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    Ja hoor, ik heb inmiddels al behoorlijk wat flessen volgepiest. Kom maar halen. :p

19. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    Goed zo Alex steek ons maar aan. Wanneer was je volgende echo ook al weer?

20. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Ik wacht wel tot het gevries-droogd (ehm hoe schijf je dat...) is!!! pies maar lekker verder, alvast bedankt!!;)

Share This Page