Ehm hier wel nieuws. Ik had allemaal vage klachten. Buikpijn, misselijk, moe, rugpijn die weer erger werd, darmen van de leg, bandenpijn. Nu heb ik een test gedaan. En die is negatief. Gelukkig want ik ben nog lang niet klaar voor een tweede. Zowel lichamelijk als geestelijk niet.
Mooie echo mykelti! Gefeliciteerd, ik denk een jongen geintje Kan iemand dat oude vrouwtje eens langs sturen. Ik moet zeker ongesteld worden. Dus hoe eerder hoe beter. Wat is ze toch traag. Wil een nieuwe ronde in 24 rondes is toch een mijlpaal (maar of dat nou zo leuk is).
jeeeeej alexandra...een kloppend hartje!!!! woehoeee logisch dat je je nog druk maakt...kzal je zeggen, als ze geboren zijn maak je je nog veel drukker hahahahahah beloofd voor de toekomst he! mykelti...een jongen!!! amai das tof! raar gevoel eventjes zeker nadat je zeker wist dat het een meisje was. super tof! een mykelti-boy!
Nou, bij de geslachtsbepaling was de echoscopiste 100% zeker van een meisje, maar hij had zijn zaakje goed verborgen! Hoe gaat het met jullie? @Elba: hopelijk komt dat stomme mensen dan eindelijk langs. Kan me voorstellen dat je verder wilt. @Nette: jajajaja, ik ga al... Succes alvast bij de gyn! Ben heel benieuwd wat het plan de campagne gaat worden. @Jippie: hoe gaat het met jou? @Femme: kan me voorstellen dat je niet wilde dat het raak was. Hoe gaat het verder? @Alex: hoe gaat het met je? Nog steeds lekker misselijk?
whahaha goed zo mykelti! nu klopt de zin en nu heb ik de clou pas door.. ghehehe het is een jopngetje *poing.. kwartje valt ook bij nette.. sinds we de euro hebben moet ik gewoon gooed zoeken om kwartjes... Daardoor duurt het zo lang*
HAHAHAHAHAHA, geweldig! Ach gisteravond zaten mijn ouders naar de echofoto te kijken en dat duurde ook even...terwijl er toch ook echt jongetje op staat.... Agossi, waren net binnen gisteren en vertelden mijn ouders over de echo, staat de overbuuf voor de deur met een cadeautje. Vertelde ik van de geslachtsverandering. Oh dan kun je dit niet krijgen hoor...had zoiets van "lekker belangrijk"..ze had nl heel lief een spaarpotje gekocht van hello kitty met roze oortjes en roze truitje. Nou een stoere kerel draagt ook roze, dus gaan hem gewoon neerzetten! Vond het zo lief!
Haha die kel, een jongen super toch! Ik hoor toch regelmatig dat het bij vroege echo's niet goed te zien is. Verder alles goed?
Haha kel toch een jongetje. Gefeliciteerd hoor. Ben je er lekker van aan het genieten of vind je het nog steeds een beetje bang?
Hormonen zijn ook nog niet uit je lichaam meis, Maar gelukkig geen nieuwe zwangerschap zou niet goed voor je lichaam zijn. Moet nog altijd jou kant op komen....maar als ik kan is lars naar het KDV.....
Jep ik zeg maar, de zorgen beginnen vanaf dat je positief test.......Alex voordat je het weet maak je je zorgen waarom ze koorts heeft, of waarom ze alles onderpoept, of of ze wel genoeg eet................dus heel normaal meis.
@Mykelti een jongen, oook eerrrrruuuuugggg leuk hoor, wacht maar af! Enne ik vond de geslachtsbepaling wel wat vroeg, want op een site waar je de ontwikkelingen kan zien zie je pas het verschil komen bij 16 wkn, althans wat voor het oog zichtbaar wordt....ze doen het daarom vaak pas rond die tijd. @nanette wat een rot cyclus daar wordt je ook niet vrolijker van lijkt me. @Jippeee en Elba en Saskia dat het maar jullie jaar mag worden.... @Jolan al bijna.... @zwaait naar Alex... @Ehhhh iemand vergeten??? Kus... @Femke, alles goed daar meis???
@Natas: ja, gaat prima! Net wakker...was op de bank in slaap gevallen. Hadden een heel drukke dag, de hele dag van hot naar her gereden om boodschappen te doen en dingen op te halen (kinderwagen). Hoe is het met de kleine meid? @Femme: ja hoor, kan nu meer genieten. Bevalt je werk goed? @Goofy: wij hadden de geslachtsbepaling bij 16+4, dus in de periode waarin ze het moeten kunnen zien. Nu is onze kleine een flinke eigenwijs bij de echo's, dus wellicht dat dat heeft meegespeeld. En wat ook kan is dat zijn geslachtsdelen wat later waren. Maakt allemaal niet uit, we zijn prima tevreden, meisje of jongen! Hoe gaat het nu met jou lichamelijk? Nog last of is het helemaal weggetrokken? Vandaag ook even wat kleertjes omgeruild waarbij we dat nog konden. Veel dingen gekregen van mijn ouders en daar kon ik wat van terugbrengen. Tsja, je verwacht het toch niet helemaal als de echoscopiste 100% zeker is... Iedereen in de familie en vriendenkring lacht zich helemaal slap...HAHAHAHAHA
@Kel, ik vind het ook wel een geweldige stunt hoor!!! Lach me slap, wel fijn dat je nog wat kan ruilen, want je kan je stoere zoon toch ook niet steeds in het roze steken straks, hihi...
@Mykel, je had ook al wat gekocht of gekregen in het roze arghhhh....nou ja ken een verhaal van onze buren, met 38 wkn nog echo, meisje.....2 wkn later jongen!!!! Alles was roze incl kamer en traktatie en geboortekaartje......nou hier is uw zoon, huh???? Hier gaat het op zich wel, soms nog wel wat last, maar ga donderdag naar dokter, lijkt op dit moment dat melkproducten nuttigen er verband mee houdt of het is puur toeval...... Ook van kaas, room, choclademelk flink aan de race en krampen......
Nee, pcies! Wat roze kan best bij een jongen, maar jurkjes worden toch lastig... Deze foto is ook wel mooi. En volgens mij zie je daar pielemans ook op van de voorkant, zeg maar...