Wat leuk mykelti. Een opstandig kind! Hmm. Leuk dat je man hem ook kon voelen. Evelyn, wat bijzonder k*t*. Hang ze!
mykelti... bedacht me opeens dat ik em ziek lach als het toch een meiske blijkt te zijn elba.. ik hoopte voor je dat ze weg zou blijven.. en ik draai wel mee evelien.. jammer meis lexie.. los van de vreselijke inhoud van je post.. Want ik weet even niet wat ik moet zeggen van zoveel ellende (ik wist dat er veel shit was, maar dat je door zoveel ellende heen hebt moeten gaan.. meis meis, dat jij je hoofd nog zo helder op je schouders hebt weten te houden) je zegt ik zou er een boek over kunnen schrijven.. Ik heb het vaker gezegd.. ik geloof d at je dat zou kunnen en ik denk dat ik het zou kopen ook.. jij kunt schrijven meis!
@Nette: dan zouden wij ook in onze broek piesen, maar denk dat dat niet gaat gebeuren na zo'n potty shot! Kan niet missen!
Helaas was de film uitverkocht! Balen, maar we hebben wel heerlijk gelunched in de stad en toen zijn we thuis maar wat gaan chillen met kaarsjes aan en popcorn op de bank. En ik natuurlijk weer in slaap gevallen... zo vreselijk moe de laatste tijd, ongelooflijk. @Mykelti Wauw da's echt gaaf! Ik vind het niet moeilijk als je erover verteld en ik snap dat je zoiets graag met ons deelt. Als ik het al eens moeilijk heb met iets wat iemand hier schrijft, dan is dat omdat ik het dan bij mezelf probeer voor te stellen en dat moet ik niet doen. @Elba Zo hehe, jij kan weer verder. Geef je dat ouwe mens nog ff een lekker gebakje? @nette Ik heb mijn hoofd altijd helder weten te houden, maar het is natuurlijk niet voor niets dat ik zo vreselijk depressief ben geworden. Uiteindelijk moet je met dat soort dingen dealen en gelukkig heb ik een fantastische psycholoog. (En pillen, joepie!!! ) Wat ik hier heb verteld is nog lang niet alles, maar wat je niet kapot maakt maakt je sterker. Of in ieder geval weer een beetje wijzer. Waar ik persoonlijk héél erg blij om ben, is dat ik nooit harddrugs ben gaan gebruiken, ondanks dat ik me tussen dealers heb begeven en het binnen mijn bereik was. Als dat was gebeurd, dan had ik hier waarschijnlijk niet gezeten. Jij hoeft trouwens geen boek te kopen hoor, je krijgt gewoon een gesigneerd exemplaar van mij.
Elba, nanette etc.... is niet anders.... nu maar wachten tot oma komt.... vind het zelf erg jammer en vooral voor mijn vriend.... hij was super lief voor me vanaaf..... vind het ook erg hem zo te zien.... hij leeft erg mee... Mijn lichaam houd me gewoon voor de gek en daar wordt ik zo gek van..... ook die ene avond met mijn lichtoze lichte bloeding... geen idee wat dat was..... snap mijn lichaam niet meer.... Ga nu met een leeg gevoel naar bed.... gelukkig morgen weer cursus...ff afleiding..... truste allemaal.....
Net weer getest en negatief..... nu maar wachten tot oma er is.... Toen ik gisteren op bed ging liggen liepen een paar traantjes... kon me eerder goed sterk houden, meer voor mijn vriend en ook voor mij, ik overspeelde het. Ik dacht dat mijn vriend het niet meekreeg toen we op bed lagen en opeens zei hij: jij weet dit al maar ik wil je het nog een keer zeggen en jij hoeft geen antwoord te geven. Schatje ik hou van je, voor altijd. Ben gelukkig met je en we proberen het gewoon weer en mocht het niet lukken.... ik blijf altijd bij je omdat ik voor jou heb gekozen omdat ik met je gelukkig ben. We zien wel hoe het gaat.... of met zn tweeën of met kids. O man kippies... toen kreeg ik er echt kippenvel van, hield hem nog steviger vast en viel in slaap. Ik wordt er een klein beetje moedeloos van...... toen ik voor het eerst probeerde zwanger te worden lukte het ook ruim elf maanden niet. Wat denken jullie? Zal ik een gesprek met mijn gynocoloog aangaan? Ik twijfel en ben ook een beetje bang......
Evelyn, logisch dat je even een traantje laat. Je verheugt je er zo op en de signalen waren veelbelovend. Heb je ooit getemperatuurd? Zo nee, dan zou ik daar eerst mee beginnen. Dat geeft een gyn veel info over je cyclus en dat is doorgaans toch het eerste dat ze van je willen. Een nieuwe partner hoeft niet te betekenen dat het net zo gaat als met je ex, jullie kunnen lichamelijk veel beter bij elkaar passen. Je bent toch "pas" een paar rondes bezig nu of sla ik de plank mis? knuff Alex, jeetje, wat ga je hard! Tsja, zo hard gaat het ook bij mij, maar je hebt dat meer door bij een ander, gek genoeg. Hoe is het met alle andere kippies???
Getemperatuurd heb ik nog niet nee....... Weet je wat het ergste is..... ik heb mijn eisprong weer super gevoeld, dus kwa telling klopte alles.... ik voel absoluut geen ongi krampen of zo...... zucht..... Ik kreeg op mijn 32e/33e van mijn toenmalige huisarts te horen dat, als ik nog een kind wou, ik dit binnen 2 tot 3 jaar dan wel zou moeten proberen ivm mijn wisselende PAP uitslagen. Ben gewoon bang dat het te laat is voor me....... Gelukkig heb ik straks weer cursus en kan ik me ff op iets anders storten..... gevoelsmatig ben ik ff helemaal leeg..........
Dan zou ik gewoon gaan overleggen met je gyn. Gewoon eens even de koppen bij elkaar steken. En ik dacht ook vaak mijn eisprong te voelen, maar als ik dan tempte en met ovutesten werkte, klopte er helemaal niets van...misschien gewoon eens proberen? Ik heb het nooit als vervelend ervaren. Veel plezier met je cursus!
@Evelyn Ik heb nooit hoeven temperaturen, maar het kan je cyclus wel inzichtelijk maken voor je. Ovulatietesten misschien ook iets voor jou? Ben het eens met Mykelti, praat eens met een gynaecoloog. Wellicht ten overvloede: je bent nog maar net bezig dus het is echt nog niet alarmerend dat het niet is gelukt. Je bent nu 34 of 35? Als je 35+ bent is de standaard termijn om zelf te proberen een half jaar voordat je naar de huisarts stapt. (En anders een jaar.)
@Mykelti Het kan mij niet hard genoeg gaan. Maar kijk naar jezelf, 20 weken!!! Je bent al op de helft!!!
Alex sterkte met geduld. Je zal zien die 20 weken zijn er zomaar, Evelyn, ik zou een cyclus temperaturen en dan naar de ha gaan of gyn. En wat zijn wisselende Pap uitslagen? Dan weet je waar je aan toe bent en kun je alles met hen bespreken. Zeg ook maar tegen de ha dat de gyn je graag wil zien mogt het nu niet lukken (een advies van vorige keer zegmaar) Dan weet je waar je aan toe bent. Is toch heb fijnst denk ik. Misschien moet je dan nog zelf proberen, maar dan ben je in beeld.
Aangezien ik sinds september in duitsland woon en er nu ook werk hoef ik niet meer eerst langs de huisarts om naar de gyn te gaan. Alex.... ik was anderhalf jaar geleden al bijna een jaar bezig zonder dat het lukte. Vandaar mijn angst nu al na vier rondes. Elba: pap uitslagen.... baarmoederhalskankeronderzoek.....ik had sinds mijn 30e vaak onrustige cellen. Had inmiddels al 12 onderzoeken. Oma is er nog steeds niet.....wat kan wachten lang duren..........
Ja ik weet het meis, en ik snap het ook. Ik had ook al eerder geprobeerd zwanger te worden in een vorige relatie. Ik ben daarom ook na 10 maanden naar de ha gestapt. Wilde het niet op z'n beloop laten. Daarom zou ik als ik jou was ook nu al naar de gyn gaan.
hey evelyn.. als het voor jou goed voelt om langs de gyn te gaan moet je dat gewoon doen! Inderdaad ben je de vorige keer lang bezig geweest.. Dus dat zou voor mij ook wel een extra motivatie zijn... gewoon bellen! @lex.. yeahhhhhh ik krijg een boek met kriebeltje vandaag weer gewerkt.. morgen zh..(jij toch ook lex?) pfffff
Jeetje alex wat heftig allemaal, diep respect voor jou! Succes weer morgen met de echo. Hier alles goed. Heb weer ritme met werken en vind het ook weer lekker om te werken. Muppie is alweer 4,5 maand en het gaat super. Heb haar net een courgette hapje gegeven en dat ging er met smaak in, ook banaan en peer gaat er lekker in. Ze slaapt heerlijk door en tegenwoordig zelfs tot een uur of 8 in de morgen.