30+ kippetjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door saskia33, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Denk sowieso niet dat je alleen staat op dat vlak. Lekkere peuterpubertijd?! Wel fijn dat je wat aan de tips had.
    Als je aan hem vraagt waarom hij zich niet wil aankleden, krijg je dan antwoord of is dat nog te moeilijk voor hem om te formuleren? Zo kun je mss al pratend een eindje verder komen?

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Jippie, heel veel succes! Mijn duimen draaien nu al in het rond! :D

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jippie succes.

Mykelti inmiddels gewend aan het idee?

Ff wachten.....mijn zoon heeft wat met mijn toetsenbord gedaan.

4. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Succes Jippie!

5. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @Meijke hier gaat het goed met ons muppie, alweer bijna 5 maanden. Oh wat ben ik dan gezegend met een meisje wat al heerlijk doorslaapt.

6. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    super nieuws allemaal hier wat ik lees..... gefeliciteerd meiden die positief hebben getest en die goed nieuws na echos etc hadden....

Sorry dat ik ff wat minder meeklets...... zit ff in een dipje.... mijn nieuwe baan is leuk maar vergt veel energie en mijn rug vind de dagen van 11 tot 20 uur niet leuk. Ben ook erg moe op moment en merk dat mijn vriend en ik tijd te kort komen om samen leuke dingen te doen. Hij is wel super lief en als ik s'avonds thuis kom heeft ie alle kaarsen al aan,staat mijn eten en een kop thee klaar..... na het eten ben ik dan zo moe dat ik op bed ga liggen. Tevens heb ik ook telefonisch bij de gyn geinformeerd over een onderzoek betr vruchtbaarheid.... hmmm kan ik op moment niet doen.... kost te veel en kunnen we ons ff niet veroorloven...Dus de onzekerheid blijft.... er is nog een stille kleine hoop dat we misschien ooit een kleintje hebben....maar ja.....zelf twijfel ik eraan of het gaat lukken.... voel me zo mega leeg........
    Ik weet dat ik positief moet blijven denken..... maar het is zoooooo moeilijk.....

Excuus voor mijn ego bericht.....

7. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    @Jippe Heel veel succes!

8. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    jippie ik hoop dat het vandaag allemaal erg goed is gegaan meis!

Goof geniet van de vakantie:)

evelientje... neem eerst de rust en kijk dan verder.. Ik snap wel dat je onderzoeken wilt.. en waarschijnlijk had ik dat ook gewild als ik in jou schoenen stond, maar probeer eerst weer wat rust te creeëren meis

9. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Jippie: succes vandaag!

@Goofy: lekkere vakantie? Ja hoor, maar ben wel erg nuchter, maar af en toe krijg ik zo'n huilbui..hahahahaha, dat zijn de leukste! Lekker janken om niets en tegelijkertijd om jezelf moeten lachen.

@Natas: fijn om te horen dat alles goed gaat en ja, inderdaad gezegend ja, ik ga ervoor! ;)

@Sanne: hoe gaat het met jullie?

@Evelyn: ik ben het wel met Nette eens. Probeer eerst jezelf weer lekker te gaan voelen met je nieuwe baan en je rug. Dikke knuff

10. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    @Mykelti Met mij gaat het wel goed hoor. Weer meer uren aan het werk, alleen vind ik mijn werk niet zo leuk meer. Gelukkig word ik nog wel eens benaderd door iemand en volgende week ga ik met een organisatie om de tafel, dus we zullen zien.

Met Mees gaat het ook goed, alleen heeft hij last gehad van plekjes op zijn huid waarvoor we bij de dermatoloog zijn geweest en vanmiddag moeten we terug en krijg ik de uitslag van het monster dat ze hebben genomen. Ze wisten niet zeker of het nu baby eczeem of een schimmelinfectie was. De creme die ik heb gehad werkt wel super, want de vlekjes zijn al weg.
    Nu alleen dus nog horen wat het was en wat we in de toekomst (mocht het terug komen) er aan kunnen doen.

Volgende week wordt het wel spannend, want Mees wordt woensdag geopereerd. Een van zijn balletjes is nog steeds niet ingedaald en dat gaat volgens de kinderartsen ook niet meer gebeuren. Dus woensdag gaat hij onder het mes en maken ze 2 sneetjes (een in zijn lies en een in zijn balzakje) en gaan ze het balletje naar beneden brengen. Daar zie ik wel heel erg tegenop, mijn arme mannetje onder narcose.....

11. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ow sanne.. dat kleine manneke.. kan me voorstellen dat je daar tegen op ziet..
    en qua baan houdt je ons wel op de hoogte toch?

12. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    @Sanne, ja zielig hè bij die ukies, sterkte hoor!

@ de rest, thanx voor succeswensen!! Gister alles prima verlopen, geen bijzonderheden.

Nu maar weer op die (*&^%$#$% wachtbank, die heb ik in 'de pauze' gemist als kiespijn, maar ja zonder op die wachtbank te zitten kom je ook niet verder hè... Dusss wachtten maar weer, (tap-tap-tap-tap;))

13. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Uiteraard hou ik jullie op de hoogte! Voor de rest gaat het wel prima met Mees hoor. Laat ik het afkloppen, maar nooit ziek tot nu toe en al 4 tandjes. Druk bezig met zich op te trekken, zit zelfstandig en probeert te praten. En het is het meest vrolijke kind dat ik ooit heb gezien. Hij lacht bijna altijd, zelfs naar vreemden....

Hoe is het met jou?

14. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Sanne: wel fijn als je zo benaderd wordt voor een baan! Handig! En wat sneu voor Mees. Wel prettig is dat dit volgens mij wel een leeftijd is dat ze het weer snel vergeten zijn. Het is volgens mij ook wel belangrijk om zo'n balletje zsm te laten indalen ivm zijn gezondheid, maar toch kan ik me voorstellen dat je moederhart daar anders naar kijkt...;)

@Jippie: die wachtbank lijkt ook altijd zo lang...ik blijf gewoon duimen voor jullie!

Hier gisteren VK geweest. Alles was goed. Mijn bloeddruk was zelfs weer wat gezakt, 120 over 75! :)

15. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @Sanne wat naar dat Mees onder het mes moet. Goed om te horen dat het zo'n vrolijk ventje is. Hopelijk krijg je snel weer wat meer plezier in je werk, dat is toch belangrijk.

@Jippie spannend!

16. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0
    hoi hoi ben ik weer ff.

Goofy nu echt van harte gefeliciteerd meis ziet er allemaaal goed uit.

Alex jajaja je bent echt zwanger nog steeds geloof het nu maar want er komt een pracht baby aan xx

Evelijn kop op meis even een extra dikke knuf voor jou.

Jippie super spannend duim duim hoop op goed nieuws

Nannette zo maar ff een big hug voor jou.

En Sanne succes komende week getsie das niet leuk zo`n hummeltje laten opereren sterkte xx

nou ik duik nog ff terug mijn bed in.

Iedereen prettig weekend xx

17. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    die big hugs die ik tegenwoordig krijg bevallen mij wel;)
    iedereen een dikke knuffel terug...

@sanne.. het gaat wel redelijk om eerlijk te zijn. Ik probeer weer vrolijk verder te gaan;)
    Ik wil ook niet te veel klagen of mij te veel slachtoffer voelen. Als ik niet oppas dan overvleugeld verdriet mijn geluk en dat wil ik neit:)

18. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    He jippiejee,
    Succes op de wachtbank. Nog even en dan ga ik je vergezellen, dan zit je niet zo alleen. Kunnen we "de pijn' een beetje delen.Ik zeg lekker blijven duimen!
    Hier trouwens nog geen ei te bekennen. Ik zeg breek de dag tik een ..

19. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    zowwwwwww wat is het hier stil... bijna eng;)
    Ik zit trouwens ook op het wachtbankje.. Al een tijdje hoor. Verwacht ergens deze week mijn menstruatie...
    we'll see.. Ik heb het gevoel dat oma gewoon langs gaat komen..
    Dan op dag 3 de eerste metingen en bloedprikken..
    Ben benieuwd en zie er tegen op..

Hoe is het verder met iedereen??

20. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Zo ben ikweer eventjes.
    Hier gaat het goed hoor.
    Afgelopen dgen waren nit zo leuk. Lars had hoge koorts 40.0 en hij wilde helemaal niet meer drinken. op een gegeven moment hebben we water moet lepelen. We zijn nog naar de hap geweest, maar hoefden ons geen zorgen te maken. gewoon doorgaan wat we nu doen. En wat bleek vanmorgen? Zijn eerste tandje is door!! Dat was het probleem dus.
    Hij is nu weer koortsvrij maar slaapt nog heel veel.

Met mij ook god. Mijn rug wordt steeds beter en sterker. Weer een nieuwe baan in het zkh per 1 maart waar ik erg blij mee ben.
    Het loop allemaal wel lekker moet ik zeggen

Hoe is het hier met iedereen?

Sanne veel succes met Mees. Hoop dt hij er niet heel veel last vn heeft en ben blij om te lezen dt het weer een stuk beter met je gaat

Nette: wachtbankjes zijn nooit leuk. Hopelijk kunnen ze iets voor je betekenen in het zkh

All hele dikke knuf. Denk aan jullie!!!

Deel Deze Pagina