Ow het wordt weer druk op het o-zo-gehate-bankje... (koekje erbij?) Waar zie je tegenop meis? De echo? het bloedprikken? of het feit dat de MMM dan wel echt begonnen is? Die eerste twee vallen errm mee, die MMM moest ik even aan werken om mee in het reine te komen! Kom op, alles voor het goeie doel en je kan altijd uitstappen, op ieder moment!
Heel bericht getypt, ben ik het kwijt. Grrrr. Effe kort opnieuw. @Sanne Sterkte en succes! Snap dat het moeilijk is voor je. @Femme Fijn dat het nu beter gaat met je! @wachtbank kippetjes Succes de komende dagen en ik duim voor jullie. @nette Een knuffel voor jou omdat je die zo fijn vindt @all Hier alles goed. Doodmoe, maar daar geef ik me gewoon aan over. Mijn lief zorgt goed voor me. Voel ook van alles in mijn buik, reorganisatie geloof ik. Dinsdag weer naar de gyn. Toch weer spannend.
@ alex... als je een leuk fotootje hebt van je mini-floep kom je die dan even showen? Morgen ga je toch? Ik denk aan je. Nanette een extra knuffel gewoon omdat je heerlijk positief bent ondanks je het ook niet altijd makkelijk hebt. femme...goe bezig met uwen nieuwen job! mykelti...en? alle roze al weg? het gaat nu echt snel bij u he!!! alle kippetjes die nog voor NOD zitten....ik duim me onnozel voor jullie!!!!!!!!!!!! Hier net examens gehad. begin februari uitslag....oh ja mykelti...ik studeer Engels/ Nederlands. Dat vroeg je toch een keer?
He Jippie en alle andere wachtbankers, succes en ik duim me ook suf.....hoop dat het jullie gauw gegund is. Nanette nog een knuff???? Hier pak!!! Femme, bah zielig he zo'n mannetje. Sanne neeeee......je mannetje onder narcose. Brrr......tipje, zorg dat degene die mee gaat naar de operatiekamer ook er weer is bij het wakker worden, dan hebben ze niet het gevoel dat ze wat missen. Kregen wij als tip mee toen met Sven. En lekker al op bed liggen naast hem schijnt ook te werken.... (als dat mag) Sterkte. Alex weer een echo morgen, fijn meis! Hier voel ik me op zich wel goed, koud alleen......en 7 februari mijn eerste echo afgedwongen bij de gyn, ben dan 7wk3, advies van de dokter. Altijd fijn meedenkende mensen. Moet zeggen dat ik het nu wel spannend vind......moet je nagaan wat anderen moeten voelen. Verder weer begonnen na een heerlijke week witte wondere wereld Serfaus. Kus
YEAHHHHHHHHHHHHHHH Ik word weer platgeknuffeld (en knuffel heel heel heel hard terug.. Dat voelen jullie toch wel) @femmel.. niks aan als het kleintje ziek is.. we doen eens gek.. geef hem dan ook een knuffeltje @femke.. er staat een echo bij de blog van lexie (om even heerlijk voor alex te antwoorden) @lex.. Morgen weer.. we krijgen de update he en wat fijn dat je man weer zo lief voor je is En het heerlijke is dat je elke bui het komende jaar kunt wijden aan je zwangerschap en het nazwangeren.. Dat is zo heerlijk.. Ik heb er jaren gebruik van gemaakt @jippie.. Voornamelijk dat we nu weer een andere kant van de mmm in moeten. Aan de ene kant erg goed, die onderzoeken wilde ik graag. Firma list en bedrog heeft niet voor niets een miskraam verzwegen. Maar ik heb al zo veel gyns gezien en zij al zovaalk werkelijk alles van binnen en buiten bij mij bekeken dat ik me zo moe voel bij het idee weer alles door te lopen. Bovendien stribbelt mijn man wat tegen bij het potje vullen omdat dit zo bizar vroeg moet. En dat maakt mij verdrietig en dan is het allemaal weer rond.. Kort samengevat: ik ben een enorme zeur en moet eens ophouden
hey goofke welkom terig meisje.. Gelukkig kun je snel bij de gyn terecht.. De miskraam zit je natuurlijk nog vers in het geheugen.. Ik wacht met je mee op het geweldige geluid van een kloppend hartje
@Alex: heel veel succes straks! En natuurlijk plezier met het kijken naar jullie beweeglijke beebje... @Goof: natuurlijk is het spannend. Dat is het toch altijd. Nog eventjes geduld. @Nette: van mij ook nog een knuff @wachtbankje: ik duim zo hard voor jullie. Jullie hebben het zo verdiend... @Femke: idd, had je toen ook gezegd ja. Is dat voor je werk of gewoon omdat je het leuk vindt? Zijn je examens goed gegaan? @Femme: gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wat ga je precies doen in het ziekenhuis? @Eternity: al iets minder last van je rug? Hier alles goed. Wel erg moe, maar wie niet momenteel. Op het werk wel druk, iemand voor het laatst deze week, dus laten we, heel handig, veel van haar werkzaamheden (lees: klanten) bij mij stoppen. Van die 3 maanden worden die mensen vrolijk en dan straks hebben we hetzelfde probleem, omdat ze dan weer ergens "gelaten" moeten worden...zucht...maar ik doe wat ik kan, maar vertik het te gaan stressen.
@Goof Fijn dat je toch redelijk snel je eerste echo krijgt! En zeker is het spannend. I hear ya! @Nette Whaahahaha! Nou ik zal d'r ook zeker gebruik van maken. *vette grijns* Maar meis, nu moet je even heel goed naar me luisteren.... JIJ BENT GEEN ZEUR!!! Je bent verdrietig en bang en teleurgesteld en al die dingen meer en je hebt het nodig om dat te ventileren. Schuif je gevoel niet aan de kant. Manlief mag het ook vervelend vinden om bizar vroeg een potje te vullen, maar dat is nu eenmaal zijn aandeel in het geheel. Ja, het is vervelend, maar het is ergens voor. *KNUFS*
@Mykelti Haha wat een knurften op je werk. Gewoon lekker om lachen. Wel goed voor jezelf blijven zorgen hoor! Af en toe lekker ontspannen, je laten verwennen door manlief. Als je er nu geen gebruik van maakt dan wordt het ook zeker niet makkelijker als vijgje er eenmaal is.
Ja hoor lieverd, ik kom showen. Wat duurt die uitslag lang!!! Heb je wel het idee dat het goed gegaan is?
Goede tip! Sanneman gaat mee de ok op, want als ik dat moet doen hebben ze het drukker met mij rustig te krijgen dan met Mees.........
Lexieeeee ik duim weer volop mee hoor. Spannend!!!!! Mijn handje mag je wel lenen hoor. Mykelti: ik ga weer radiodiagnostisch laborant doen. Wat ik eerst ook al deed. Veel zin in. Sanne: succes met de kleine Mees. Zo sneu!!! Sprokkel: where are you? Alles goed met jou en de kleine? Natas: hoe gaat het met jullie gezinnetje Nette: Omdat je er zo dol op bent. Hier is een extra dikke knuffel Femke Ook mijn duimen draaien nog volop dat je het gehaald hebt. NOg mensn vergeten? Vast wel. Doe het niet expres. Ook voor jullie een hele dikke knuffel!
Ha kippies. We hebben ons beebje zien wriemelen! Zie mijn laatste blog voor een kort filmpje van de echo.